SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ongeacht wie er gelijk had...quote:
verkeerd gelezen hoor,lage streek van ratkimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gemist ben je even weg gebeurd er wat.
Als ik het zo lees een minne streek van Isa, misschien iemand opgenomen?
kijk nog eens?quote:
Oes foutje, idd lage minne streek van Hakim naar Isa moet het zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
verkeerd gelezen hoor,lage streek van ratkim
Dit ook ja Hakim had daarboven moeten staanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ongeacht wie er gelijk had...
Het blijft een beetje bullien van een volwassen vent naar een kleutertje.
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.quote:
kalm en beheerst. en onzichtbaar.quote:
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassenquote:
Ze zijn lelijk in gedrag en uiterlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dit ook ja Hakim had daarboven moeten staan
ja ook dat kan jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.
En dat harde domme gelach van Hakimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Nou die stem van Hakim is ook niet echt aangenaam voor je gehoor. Dan heb ik het niet over zijn rare dialect.
de grote monden werken zichzelf meestal wel weg in dit soort programma's. dus jim doetut goed. en lau dan ook. maar dat vind ik een urinemeisje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassen
Tsja, snap niet hoe Hakim het voor elkaar krijgt dat anderen zich telkens excuseren nadat hij ze uitloktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Voxs het volgende:
Isa is rustig en gaat geen sorry zeggen.
Ik hoop dat ze haar woord houdt.
hij moet meer zichtbaar wordenquote:
Opvallend dat hij nu weer lekker praatjes heeft. Fijne manier om je zelf op te kikken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En dat harde domme gelach van Hakim
Hij zou zijn eigen moeder nog verkopen ...... voor weinig, in en in verrot is ie. Adolf was er een koorknaapje bijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hakim is een grote egoïst! Hij doet leuk tegen je indien hij je nog nodig denkt te gaan hebben. Deze man zou zijn eigen kind nog verraden om zelf ergens ongeschonden uit te komen. Heel naar is deze man!
Ha!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
jim snapt het, laat lekker praten, laat lekker schelden,gewoon negeren is het meest volwassen
Ja tenenkrommend.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
En dat harde domme gelach van Hakim
ik denk dat je daar een punt hebt, ze is een soort bliksemafleiderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar dacht ik nog niet eens aan, meer aan niet het pispaaltje willen zijn en dus maar meedoen met de groep in het benoemen van een gezamenlijk pispaaltje. Lekker 'veilig'. En enorm laf.
Het zijn Rienk's woorden, niet de mijnequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt die bril gewoon al die jaren opgehouden..
De rust zelfe. Ik had die vork ergens gestoptquote:
jim doet het heel goed nu, veel wijsheid overbrengen en info verzamlenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
de grote monden werken zichzelf meestal wel weg in dit soort programma's. dus jim doetut goed. en lau dan ook. maar dat vind ik een urinemeisje.
nee verkeerd gehoord, gio zei niks,hakim ging verder toen ze weg liepquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef R0T29 het volgende:
Horen we het! Hakim stopte en Gio was de druppel!
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:10 schreef R0T29 het volgende:
Horen we het! Hakim stopte en Gio was de druppel!
Tja wat moet je hier mee.quote:
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee verkeerd gehoord, gio zei niks,hakim ging verder toen ze weg liep
Ah, deed Gio het niet verkeerd?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaan
ga eens naar een goede audicienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...
Veel hebben daar (net als hier) een hekel aan Isa's stem. En als ze dan een paar keer achter elkaar met dat hoge stemmetje aan Hakim vraagt of hij op wil houden, dan vinden ze het ook wel mooi dat 'het zeikwijf op haar nummer wordt gezet'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Tot nu toe had ik niet veel met hem, want hij is saai, maar hij heeft duidelijk andere kwaliteiten.quote:
gio zat stom te grimassen en bokste hakim, ook uiterst treurigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ah, deed Gio het niet verkeerd?
Isa vindt dat Haks plek in de groep niet ok is. Hij doet nix, zegt Hakim en ze vindt hem sneaky
Hoor je hem lachenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Liyu het volgende:
En die kabouter ligt in een deuk om jullie![]()
![]()
Dat is wel heel grofquote:
BOOM! Worden we toch nog genoemd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Isa: Hakim had al een publieksstem , die krijgt hij niet voor niets..
Nietus, nietusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik hoor Isa toch net zeggen dat Hakim stopte...
daarom treitert hij haar ook, de bange laffe ratquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe labiel Isa dan ook mag zijn, ze is wel de enige die Hakim doorheeft. Ze slaat precies de spijker op z'n kop: hij is lui en sneaky
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoe labiel Isa dan ook mag zijn, ze is wel de enige die Hakim doorheeft. Ze slaat precies de spijker op z'n kop: hij is lui en sneaky
Yep, Jim ziet het schijnbaar niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oke en danx.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gio zat stom te grimassen en bokste hakim, ook uiterst treurig
soort aike met baardgroei dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan de quote niet meer vinden maar jij zei:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Is niet waar, is niet waar, ..... Hakim heeft het gedaan
Dat komt omdat jij graag mag schuren aan de 'bad guys'quote:Ik ben het daar niet mee eens.
Ik mag haarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Goede eigenschappen voor een bewaker/portierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
kalm en beheerst. en onzichtbaar.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nietus, nietusIsa, was er niet bij, ......... oh, shit
Ja zelfs Jim ziet het niet !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Hij is zijn salaris vandaag dubbel en dwars waard. Geef die man een opslag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Oke en danx.
Fijn dat er Jimmys zijn, los van de schuldvraag
om vervolgens te zeggen dat hij weer doorgaat als ze is weggelopen, en dat is niet het kenmerk van stoppen, nes pasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Heb het nog even terug gespoeld maar ze zegt het echt.
en een wapenstok.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij is zijn salaris vandaag dubbel en dwars waard. Geef die man een opslag.
Jim zegt niets over anderen, als enige.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef GekkePoes het volgende:
Als Isa nu zo schaterlacht, en Paul en Hakim lopen in de buurt dan ff roepen "Ja we hadden het over jou Hakim"
Het lijkt de cos welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:16 schreef formule het volgende:
Wat ik ergelijk vindt is het elkaar niet uit laten praten.
De een wil wat vertellen en de ander praat er dwars doorheen .
Al is het 1 op 1.Ze luisteren niet.
ja hij kabbelt rustig en beschaafd door het leven. tot nu toe gun ik hem de overwinning.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Jim zegt niets over anderen, als enige.
Verder zie ik hem niet echt wat boeiends doen, maar zeker weinig verkeerds.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Voxs het volgende:
Isa: Wil jij de witte of de zwarte?
Jim: De witte ik doe geen zwarte, ik ben al zwart
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Oh, dat zal zeker. Is volgens mij ook een soort van groepsbevestiging. Ik bedoek: waar gaat het over? Stemgeluid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef Gert het volgende:
Veel hebben daar (net als hier) een hekel aan Isa's stem. En als ze dan een paar keer achter elkaar met dat hoge stemmetje aan Hakim vraagt of hij op wil houden, dan vinden ze het ook wel mooi dat 'het zeikwijf op haar nummer wordt gezet'.
Isa is ook echt irritant daar. Maar niet kwaadaardig, totaal niet. Ze is eerder te lief. Daarom is het, ondanks hun irritatie, toch wel stuitend dat een bloedhond als Hakim hier nog punten mee scoort ook zo'n Gio.
Ik vrees dat 1 de max is, wat erg scheef is want de bewoners kunnen wel meer dan 1 per persoon geven. Elite heeft hierdoor minder invloed ookal worden ze "de 16de bewoner genoemd"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef ZodiaX het volgende:
En deze maand zal Hakim ook minstens 1 stem krijgen van het publiek.
Ik kan me niet voorstellen dat de rest niet ziet hoe vaak en lang hij in zijn nest ligt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
of ruudquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:17 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja hij kabbelt rustig en beschaafd door het leven. tot nu toe gun ik hem de overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |