SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat is dan ook een redelijk groot onderdeel van beveiliging. Mensen rustig houden om gevaarlijke situaties te voorkomen. Wel iets wat Jimmy dan goed doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En hij is er ook altijd meteen als dit soort situaties zich voordoen.
quote:
Des te erger wat Hakim doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Tayu het volgende:
Isa heeft een vreselijk minderwaardigheidscomplex.
Ik heb meer met haar dan met de rest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Isa ook idd wel meer van zichzelf verwacht dan eigenlijk lukt
Deed hij zelf ook bij Isa...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben namelijk een ster in om mensen tot aan het gevaarlijke toe boos te maken als ze proberen mij te treiteren. Napraten met een raar stemmetje werkt al heel snel bij personen als Hakim.![]()
Primaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef missyB het volgende:
hakim is een hond, krijg moordneigingen van die man....hou me vasttttt
Hou me teguh jonguh!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef missyB het volgende:
hakim is een hond, krijg moordneigingen van die man....hou me vasttttt
Je bedoelt, nee. Bedoel je dat. Dat... dat er iemand is in Utopia die... neee. Die aan zelfreflectie doet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ze is van goede komaf maar kan de verwachtingen niet waar maken. Het enige dat ze van haar komaf heeft meegekregen is het verschrikkelijke accentje/taalgebruik. Ze is gewoon dommer dan de rest van haar familie, kan ze niks aan doen, maar dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Isa is nog steeds mijn favorietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meer met haar dan met de rest.
nog erger hij heeft zelf een nog groter minderwaardigheid complex des te erger dat hij anderen daarop aanvaltquote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Tayu het volgende:
ja vind ik ook, dit is een goeie assertiviteitscursus voor haarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Hierom wil ik dat Isa zo lang mogelijk blijft. Volgens mij is dit juist wel goed voor d'r en zien we haar nog wel groeien.
Ze praat nu in elk geval, haar eerste uitbarsting riep ze alleen dat ze alleen gelaten wilde worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Hierom wil ik dat Isa zo lang mogelijk blijft. Volgens mij is dit juist wel goed voor d'r en zien we haar nog wel groeien.
helaas, zelfs nog geen doodslag of dood door schuldquote:
was hij dat maarquote:
Over tot de orde van de dag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef misssnapshot het volgende:
In de woonkamer praten ze over Aike haar borsten. Die zijn groter geworden, G wil ff voelen geloof ik.
dus datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Bestweldonker het volgende:
Verschil tussen Isa en Charlotte - Charlotte opgevoed met het idee dat ze mooi, leuk, lief en geweldig is, Isa opgevoed met het idee dat ze nooit goed genoeg is.
Zie hier het resultaat!
als je gaat heb je gelijk een fanclub hier, treiter de MTquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben namelijk een ster in om mensen tot aan het gevaarlijke toe boos te maken als ze proberen mij te treiteren. Napraten met een raar stemmetje werkt al heel snel bij personen als Hakim.![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Zag ik nu op een gifje dat Hakim als een klein kind zijn handen naast zijden hoofd houdt, als in 'nanananana, lekker puh!'?
Ik denk dat ze begaafder en slimmer is dan ze zelf denkt/door heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze is van goede komaf maar kan de verwachtingen niet waar maken. Het enige dat ze van haar komaf heeft meegekregen is het verschrikkelijke accentje/taalgebruik. Ze is gewoon dommer dan de rest van haar familie, kan ze niks aan doen, maar dat is nou eenmaal zo
Ik zie het hem nog niet zo 1,2,3 doen bij een Emil of een Ruud. Klappen vangen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog erger hij heeft zelf een nog groter minderwaardigheid complex des te erger dat hij anderen daarop aanvalt
Dat geloof ik ook wel ja. En hetzelfde voor Billy. Dat is ook zo iemand die van vriend(in) naar vriend(in) hopt. In zo'n groep heb je geen gelegenheid daarvoor. Dan kan je nergens heen. Btw. Jimmy+Isa vanavond, wink wink nudge nudge?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Ja dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Voxs het volgende:
Niemand geeft daar verder een fuck hoe Isa zich voelt? Iedereen weer leuk aan het lachen met Hakim en Aike lacht het hardst
quote:Mee eens hoor. Hoop dat Hakim het nog erg zwaar krijgt. Toch reageert ze in mijn ogen iets te heftig, maar okay... iedereen reageert anders en ik heb makkelijk praten vanaf mijn bank.
Probeer je nu de pc eend uit te hangenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Jian het volgende:
Happie legt in alle redelijkheid uit wat er gebeurd is. Nico wordt ook even door Happie op haar plaats gezet. Topper!
bootcamp op zijn rattenkopquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie het hem nog niet zo 1,2,3 doen bij een Emil of een Ruud. Klappen vangen.
Volgens mij was die van mij. Toen deed hij haar na, in woord en gebaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:38 schreef Copycat het volgende:
Zag ik nu op een gifje dat Hakim als een klein kind zijn handen naast zijden hoofd houdt, als in 'nanananana, lekker puh!'?
Respect voor Jimmy.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze praat nu in elk geval, haar eerste uitbarsting riep ze alleen dat ze alleen gelaten wilde worden.
Dit is de domste vraag die ik in weken gesteld heb gekregen en jij zou moeten weten waaromquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Probeer je nu de pc eend uit te hangen
Don't feed the troll.quote:
Toen ze zei "Hou nou echt op" stopte Hakim. Gio lachte haar uit, dat was de druppelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Mylene het volgende:
Hakim was gewoon aan het treiteren, niet aan het discussiëren.
Belachelijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Volgens mij was die van mij. Toen deed hij haar na, in woord en gebaar.
Dit, maar ze ventileert het wel steeds en gebruikt het als een excuus voor haar gedrag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Tayu het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op
Dat is al weken zo, niemand helpt haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook al op
hee ga eens weg met die muis met die paarse muts, vreselijk is hijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al weken zo, niemand helpt haar.
Ik zou zo graag Utopia in willen. Enige reden is dat ik 30+ ben en eindelijk moet AFSTUDEREN! Maar Jimmy doet het goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze begaafder en slimmer is dan ze zelf denkt/door heeft.
Ze zijn allemaal bang van 'm, lijkt het. Nico wordt zelfs door Rienk gewaarschuwd om zich niet te bemoeien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Clank het volgende:
Gio heeft er de hele tijd bijgezeten en is zich ook van geen kwaad bewust. Iedereen lacht er maar wat om.. vreemd...
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Heeft Isa dat gezegd tegen Hakim?
Ga jij lekker huilen om je kind en je vrouw?
Maar ik bedoelde met mijn opmerking niet dat dat een excuus voor Hakim zou zijn, en zelfs niet voor haar gedrag. Het is gewoon een constatering.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:41 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dit, maar ze ventileert het wel steeds en gebruikt het als een excuus voor haar gedrag.
Ze krijgt van iedereen daar steeds dezelfde feedback, maar ze doet er niet echt veel mee vind ik.
Ze blijft maar hangen in haar gezeur over zichzelf.
Jim geeft wel goede adviezen nu. Hopelijk leert ze daar iets van.
De wijze waar Hakim haar nu zat te jennen was daarentegen ook beneden elk peil.
Als hij dan werkelijk zich zo aan haar ergert, dan had hij de volwassen weg kunnen kiezen zoals bijv. nu Jimmy doet.
nou ja zo ondertussen kent men die riedel welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Voxs het volgende:
Niemand geeft daar verder een fuck hoe Isa zich voelt? Iedereen weer leuk aan het lachen met Hakim en Aike lacht het hardst
Kun je even vertellen hoe? Ik zat op de andere stream.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:39 schreef Jian het volgende:
Happie legt in alle redelijkheid uit wat er gebeurd is. Nico wordt ook even door Happie op haar plaats gezet. Topper!
Hij is nog niet vermoord...quote:
daarom speelt hij het ook, helaasquote:
zij zien niet wat wij zien... helaas...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Olga het volgende:
Ik snap niet dat iedereen Hakim daar zo leuk vind.....
hmm zit wat in maar nu hoort de rest alleen Hakim's verhaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou ja zo ondertussen kent men die riedel wel
Dat is wel wat anders als hoe Hakim het verteld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
Isa zei: ga lekker naar huis naar je vrouw en kind die je zo graag in de steek wilt laten...
Mij niet hoor. Bij de Laura-Ruut stemming switchte hij ook op het laatste moment omdat Paul dat met een hand op zijn schouder van hem vroeg.quote:
Ze heeft een punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Burner82 het volgende:
Isa zei: ga lekker naar huis naar je vrouw en kind die je zo graag in de steek wilt laten...
Goed gezien Rienkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Voxs het volgende:
Rienk vraagt aan Hakim; Zou het kunnen dat je je eigen frustraties op haar vent?
Hakim: zou kunnen maar ze moet niet beginnen wat ze niet aan kan.
Ik zeg beelden erin hoe men over elkaar denktquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
zij zien niet wat wij zien... helaas...
klopt heeft hij gisteren de hele dag gedaan en de stream mee verziekt...quote:
korte vlam in de pan hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Grrr.. altijd als ik er niet bij ben is er actie in het kot....
Maar, dat kan toh niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Burner82 het volgende:
En Rienk valt Isa ook af en steunt Hakim hierin...
ja maar ze missen ook niks aan dat van Isaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmm zit wat in maar nu hoort de rest alleen Hakim's verhaal.
Ja. Nadat ze 10x heeft gevraagd te stoppen, liep ze naar haar bed om daar te huilen, Rienk kwam naar dr toe, Hakim zag dat en maakte een opmerking, waarna Isa boos een opmerking terug maakte.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Hakim bedoeld wie mij tegen spreek ga ik treiterenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
egt Hakim nou:
Als je verbaal niet sterk bent tel je gewoon niet mee en moet je je mond houden?
Dat was Ruud, niet Gio . Weet ik 100% zeker ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij niet hoor. Bij de Laura-Ruut stemming switchte hij ook op het laatste moment omdat Paul dat met een hand op zijn schouder van hem vroeg.
Hakim is prima in het bespelen van mensen. Zij hebben daar binnen niet de helicopterview die wij wel hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Olga het volgende:
Hij praat zelfs iemand na lolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Urb het volgende:
Nu zegt Hakim weer dat Isa niet voor andere manse mag praten, wat ie zelf constant doet.
nou, hij zegt geef iemand geen veeg uit de pan als je niet kunt incasserenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
egt Hakim nou:
Als je verbaal niet sterk bent tel je gewoon niet mee en moet je je mond houden?
jimmy is tof bezig jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een verschrikkelijk achterbaks mannetje is die schimmelrat.
Ik hoop dat zijn eerste post antrax bevat.
Dat is mij ook een raadsel.En dat meen ik oprecht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Olga het volgende:
Hakim blijft leep!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Nadat ze 10x heeft gevraagd te stoppen, liep ze naar haar bed om daar te huilen, Rienk kwam naar dr toe, Hakim zag dat en maakte een opmerking, waarna Isa boos een opmerking terug maakte.
het is natuurlijk NIET de bedoeling dat isa de managers stoortquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Urb het volgende:
Ze zaten toch niet "gewoon te praten" maar hij was haar aan het jennen, niet bepaald hetzelfde.
Hm, klopt ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was Ruud, niet Gio . Weet ik 100% zeker ;-)
ga weg johquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Clank het volgende:
Wat je ook zegt.. opmerkingen over het thuisfront.. zijn daar not-done. Dat is te makkelijk en iedereen z'n zwakke punt.
Ik bedoelde het als aanvulling hoor op jouw opmerking...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Maar ik bedoelde met mijn opmerking niet dat dat een excuus voor Hakim zou zijn, en zelfs niet voor haar gedrag. Het is gewoon een constatering.
ja ik ben van alles kwijt. waaronder een heleboel klutsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel.En dat meen ik oprecht.
Nico had een mening maar was er niet bij, zei o.a. dat ze beiden hadden lopen schreeuwen. Happie wees haar eenvoudig op het feit dat ze er niet bij was en dat hij ook helemaal niet heeft geschreeuwd en dat deed hij een beetje op een zalvend toontje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef community het volgende:
[..]
Kun je even vertellen hoe? Ik zat op de andere stream.
Onzeker is ze, en wel die markt geregeld. Niemand maar dan ook niemand hielp. Ze hadden het te druk me golfplaten schilderen en ander gefreubelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:44 schreef Jian het volgende:
Isa is gewoon een hysterische doos die continue op haar tenen loopt en zo nu en dan gaat ze over de schreef. Dat zal overigens alleen maar gaan toenemen.
Nee... Want Isa deed niets.. die had alleen ideen voor themas en artiesten..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou, hij zegt geef iemand geen veeg uit de pan als je niet kunt incasseren
Ach come on zeg. Hakim mag wel zijn gang gaan?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Clank het volgende:
Wat je ook zegt.. opmerkingen over het thuisfront.. zijn daar not-done. Dat is te makkelijk en iedereen z'n zwakke punt.
+ 1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jimmy is wel cool nu. Die mag blijven.
Hakim is een zielig type , Hij heeft een grote mond en weet alles tegen iederen op het juiste moment te zeggen. Maar als ie op straat een keer een tik krijgt dan jankt ie als een baby belt ie meteen de politie, en heb je een aanklacht voor mishandelingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
egt Hakim nou:
en hem ook daadwerkelijk met jankende schimmelrat aansprekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schimmelrat is goed aan te pakken door over zijn zoon en vrouw te beginnen.
Ik hoop dat de 2 nieuwen dat meekrijgen en ook een hekel aan die schimmelrat hebben en hem daarop breken.
ik troost me met de gedachte dat zijn kind de beelden over ene jaar of 10 ziet op internet. 'kijk dat is nu je papa'quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Ach come on zeg. Hakim mag wel zijn gang gaan?
Ik heb medelijden met zijn vrouw (en dat meen ik echtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik troost me met de gedachte dat zijn kind de beelden over ene jaar of 10 ziet op internet. 'kijk dat is nu je papa'
Dan is het een mooi item voor de tv uitzendingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Baconbus het volgende:
Isa gaf echt geen sneer. Dat maakt Hakim ervan. Hij weet het allemaal heel mooi te vertellen, oliebol.
wilde fantasieën zijn altijd goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef Voxs het volgende:
Ik ben absoluut niet gewelddadig maar ik zit me hier een potje op te naaien en heb de wildste fantasiën hoe ik Hakim door de mangel zou halen.!
ik luister niet naar hem, moordneigingen krijg ik ervan, ongedierte is hetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef beequeen het volgende:
Ik kan echt niet meer naar Hakim luisteren. Ik haak even af.
Als dat m'n vader was zou ik er gauw klaar mee zijn. Misgunner.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ik troost me met de gedachte dat zijn kind de beelden over ene jaar of 10 ziet op internet. 'kijk dat is nu je papa'
precies en die ideeen waren niet gewenst en daar trok ze zich niks van aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee... Want Isa deed niets.. die had alleen ideen voor themas en artiesten..
Hakim wil gewoon niet dat ze haar ideeen uit en treitert net zo lang totdat ze op houd.
was van de week toch ook na die aanvaring met andreaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
Dat iedereen Hakim gelooft en meepraat gadverdamme.. zelfs Rienk![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was een reactie op "misschien dooie stiefdochter over het hek gooien? als opkikker?"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Respectloos deze post![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
7e week daar zonder sex?
Ik had der gedaan.
Voor god en vaderland met de rode baret van Jim op en m'n eigen rooie dop.
Dan heeft hem dat toch wel geraakt, mischien moet ze het nog een paar keer herhalen ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef Caroline46 het volgende:
Isa zegt allemaal negatieve dingen volgens Hakim. Wat een zelfkennis heeft die man tjee als iemand negatief over mensen is dat Hakim de rat. Nu heeft hij het alleen maar over de laatste zin van Isa over zijn vrouw en kids in de steek laten. De rest is allemaal bang voor die rat, stelletje slappelingen. Prate allemaal met die rat mee .
De rat bijt terug als je daarover begint, Isa weet dat nu .......quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
Schimmelrat is goed aan te pakken door over zijn zoon en vrouw te beginnen.
Ik hoop dat de 2 nieuwen dat meekrijgen en ook een hekel aan die schimmelrat hebben en hem daarop breken.
Op zich wel, maar ze praten niet mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef Caroline46 het volgende:
Isa zegt allemaal negatieve dingen volgens Hakim. Wat een zelfkennis heeft die man tjee als iemand negatief over mensen is dat Hakim de rat. Nu heeft hij het alleen maar over de laatste zin van Isa over zijn vrouw en kids in de steek laten. De rest is allemaal bang voor die rat, stelletje slappelingen. Prate allemaal met die rat mee .
dat had ik nou bij isaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef beequeen het volgende:
dat dus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik heb de streams ook maar ff weggedraaid.. Rete irritant dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee... Want Isa deed niets.. die had alleen ideen voor themas en artiesten..
Daarom moet je ook niet strijden met ratten. Die moet je opruimen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef Jian het volgende:
[..]
De rat bijt terug als je daarover begint, Isa weet dat nu .......
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
En de nominatie voor knuffelmarokkaan van 2014 gaat naaaaaaaarrrrrrrrrr.
ALI B![]()
Ali B-artiestquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
ALI B![]()
even later werd in dat topic zelf gegrapt over de dood van anton en dat was hilarischquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef itsme het volgende:
Probeer de cossen van vanmiddag te lezen maar het zijn er zo veel.
Wat me opvalt:
[..]
Dit was een reactie op "misschien dooie stiefdochter over het hek gooien? als opkikker?"
dit was duidelijk een grapje
maar her word niet op gereageerd, dat vinden de dames normaal. zie hieronder.
[..]
Vergelijkend met Hakim wil ik best een goed woordje doen voor Badr.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Spooky4u het volgende:
ALI B![]()
Precies.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
even later werd in dat topic zelf gegrapt over de dood van anton en dat was hilarisch_!
de mens, mooi hypocriet stuk vreten zijn we
Het grote Utopiaraadsel. Gio zat er naast en vond het enorm grappig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
Hakim weet wel een heel aparte versie te geven van het gebeurde.
Ik deed net de streams aan en zag een enorm treiterende, jennende Hakim die Isabella aan het nadoen was en net zo lang door ging tot dat ze ziedend wegliep.
Ze heeft wel 10 keer gevraagd of hij wilde ophouden, maar hij bleef echt doorgaan met die idiote stem en zei ook letterlijk "nee ik houd niet op".
Er zijn er toch meer die het gehoord/gezien hebben? Hoe kunnen ze nou die versie van Hakim zo voor zoete koek slikken?
Dit dus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
Ik deed net de streams aan en zag een enorm treiterende, jennende Hakim die Isabella aan het nadoen was en net zo lang door ging tot dat ze ziedend wegliep.
Ze heeft wel 10 keer gevraagd of hij wilde ophouden, maar hij bleef echt doorgaan met die idiote stem en zei ook letterlijk "nee ik houd niet op".
Er zijn er toch meer die het gehoord/gezien hebben? Hoe kunnen ze nou die versie van Hakim zo voor zoete koek slikken?
oh ik was aanstichter en die laatste over anton heb ik gemist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
even later werd in dat topic zelf gegrapt over de dood van anton en dat was hilarisch_!
de mens, mooi hypocriet stuk vreten zijn we
ik wacht wel op dat filmpjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vergelijkend met Hakim wil ik best een goed woordje doen voor Badr.
Wat is t emailadres ook alweerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Urb het volgende:
Kzou bijna affe snal mailen dat Hakim bij Nico een aubergine en bijbel in dr kut wilde stompen gister.
Ze zegt net dat je heus wel tegen haar mag zeggen als je haar niet aardig vind.
gio heeft nog minder daadkracht dan een goudvisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het grote Utopiaraadsel. Gio zat er naast en vond het enorm grappig.
En dan Gio die zn bakkus houd, bah echt. Hakim weet gewoon dat ie alles kan maken, of naar zichzelf buigen daar. Ik snap ook niet dat Lot en Vanes lachten om die groffe opmerkingen over Nico gister.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
Die is dat alweer vergeten...quote:
quote:
Hij voelt zich helemaal de man. Die teert op machtsgevoelens.quote:
ik zeg eerlijk ik moest lachen om je grap maar zag mesnenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
oh ik was aanstichter en die laatste over anton heb ik gemist.
Daar hebben ze rattengif voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet strijden met ratten. Die moet je opruimen.
Je ziet Isa straks met een slagersmes naar binnen stormen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet strijden met ratten. Die moet je opruimen.
Het uitlachen van Gio was voor Isa de druppel. Hakim was al gestopt met zijn Isa imitatie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het grote Utopiaraadsel. Gio zat er naast en vond het enorm grappig.
Mailtje dat je nog eerlijke aubergines in de aanbieding hebt omdat je hebt gehoord dat Hakim daar wel wat mee konquote:
Moet dat "?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:50 schreef itsme het volgende:
Probeer de cossen van vanmiddag te lezen maar het zijn er zo veel.
Wat me opvalt:
[..]
Dit was een reactie op "misschien dooie stiefdochter over het hek gooien? als opkikker?"
dit was duidelijk een grapje
maar her word niet op gereageerd, dat vinden de dames normaal. zie hieronder.
[..]
idd die van mij is tenminste slimquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef ericahysterica het volgende:
G
[..]
gio heeft nog minder daadkracht dan een goudvis
Tis meer het gifdrankje typequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Je ziet Isa straks met een slagersmes naar binnen stormen?
Ik heb het gezien en ben van beiden geen liefhebber. Bij eerdere streams heb ik wel de gesprekken gezien over Isa die iedere keer weer zegt, als ik het fout doe moet je het zeggen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
correctie: niet d-e m-a-n. irritant etterblaag is tquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij voelt zich helemaal de man. Die teert op machtsgevoelens.
Wow. Jij lacht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat "?
een paar cossen verder. Donder op zeg. Trouwens ik moest er om lachen
donder zelf op met je kut muisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet dat "?
een paar cossen verder. Donder op zeg. Trouwens ik moest er om lachen
Mensen zijn conceptdenkers, die zien vaak wat ze willen zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Injetta het volgende:
Ik heb in mijn leven nog nooit zulke grofgebekte lui gehoord. De haren rijzen mij soms te berge..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef ericahysterica het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Gio die zn bakkus houd, bah echt. Hakim weet gewoon dat ie alles kan maken, of naar zichzelf buigen daar. Ik snap ook niet dat Lot en Vanes lachten om die groffe opmerkingen over Nico gister.
[/quote
ik vind het gewoon tuig...
Ik zal geweld niet aanmoedigen, maar ik doe ook niets om het te voorkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat Hakim alfa is en niemand tegen hem in durft te gaan. Ze houden hem liever te vriend omdat ze bang zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Gio die zn bakkus houd, bah echt. Hakim weet gewoon dat ie alles kan maken, of naar zichzelf buigen daar. Ik snap ook niet dat Lot en Vanes lachten om die groffe opmerkingen over Nico gister.
Van echt volgen is geen sprake meer hé?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
[..]
verbaal geweld kan veel meer pijn doen dan fysiek geweld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zal geweld niet aanmoedigen, maar ik doe ook niets om het te voorkomen.
Verbaal geweld vind ik overigens ook geweld. Dat Hakim niet gecorrigeerd wordt door de medebewoners is stuitend.
Precies, en dat is jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Hakim alfa is en niemand tegen hem in durft te gaan.
zullen ze bang zijn voor hakim. dat ze het gewoon niet durven?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zal geweld niet aanmoedigen, maar ik doe ook niets om het te voorkomen.
Verbaal geweld vind ik overigens ook geweld. Dat Hakim niet gecorrigeerd wordt door de medebewoners is stuitend.
En G weet ook wel dat hij nooit Alfa wordt. Niet eens Beta. Misschien Delta.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Omdat Hakim alfa is en niemand tegen hem in durft te gaan.
Het zit diep en dwarsquote:
Mijn excuses. Een man mag je hem niet noemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
correctie: niet d-e m-a-n. irritant etterblaag is t
Hij lijkt ook oprecht geintresseerd hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef frensje het volgende:
Ik schnapp ook niet dat hij nu zo met Nico kan praten, gister was wel andere koek
zelfs geen wceendquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En G weet ook wel dat hij nooit Alfa wordt. Niet eens Beta. Misschien Delta.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef beequeen het volgende:
alles behalve maar misschien dat je eens inziet dat je niet hoeft te blijven postenquote:
Ik denk niet dat ze bang zijn, ik denk dat ze niet meer snappen dat Hakim een viezerik is. Het is niet alsof ze al die andere dingen van hem wel doorhebben, dus deze kan bij de rest op de stapel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
zullen ze bang zijn voor hakim. dat ze het gewoon niet durven?
Dat doet hij alleen achter haar rug om.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef frensje het volgende:
Ik schnapp ook niet dat hij nu zo met Nico kan praten, gister was wel andere koek
waarom download ik dat rattenfilterquote:
Ze is er gek genoeg voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis meer het gifdrankje type
Slimme vrouw ;-)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nico weer in actie een Hit and Run op Hakim over het "Earthship"
Hij stond ff zwak na de ruzie... ze toond wat begrip... nog een likje over muziek..
En Kwabamm! Eartship binnen.. Hakim is Vóór!!
Haha Briljant die meid!
Leuk, doe er daar maar 15 dan...quote:
Ja echt erg...er is iets met die Hakim dat die mensen daar vriendjes met hem willen zijn/blijven...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:49 schreef sjampoeh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Prima maar dat hij niet geschreeuwd had was natuurlijk een leugen. Okay het was niet keihard: "LOSER LOSER LOSER"; roepen maar hij schreeuwde wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nico had een mening maar was er niet bij, zei o.a. dat ze beiden hadden lopen schreeuwen. Happie wees haar eenvoudig op het feit dat ze er niet bij was en dat hij ook helemaal niet heeft geschreeuwd en dat deed hij een beetje op een zalvend toontje.
Er is een Jimmyquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:57 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik stel mij zo voor, dat het in een psychiatrische inrichting ook ongeveer zo verloopt. Twee patienten jennen elkaar, verbaal of door hun gedrag. Alle andere patienten kijken ernaar, maar doen niets. Probleem in Utopia is alleen, dat er geen witte jassen zijn en een isoleer.
gehaaide tantequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hij stond ff zwak na de ruzie... ze toond wat begrip... nog een likje over muziek..
Haha Briljant die meid!
zijn bange hollanders en hij de stoere mocro?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja echt erg...er is iets met die Hakim dat die mensen daar vriendjes met hem willen zijn/blijven...
Of ze hebben iets anders gezien/geïnterpreteerd dan jij .....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat Hakim niet gecorrigeerd wordt door de medebewoners is stuitend.
Ja, het is aardig multi culti in die loods.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn bange hollanders en hij de stoere mocro
dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lijkt ook oprecht geintresseerd he
Het begint eigenlijk al bij G, die zit simpelweg mee te lachen. Die had op z'n minst de waarheid kunnen delen met z'n 'matties'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Of ze hebben iets anders gezien/geïnterpreteerd dan jij .....
Net als Gio, die betitelde het napraten als anticiperenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
dit is de ultieme pvv hossel, hoe stellen we mocro's subtiel in een kwaad daglichtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, het is aardig multi culti in die loods.
Het concept is een machtig wapen van het egoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van echt volgen is geen sprake meer hé?
Lau is meer Mocro dan hakim...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
zijn bange hollanders en hij de stoere mocro?
iets anders kan ik ook niet bedenken voor dit bijzonder verschijnsel
Jimmy praat, en geen onzin. Positief zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hopelijk komt dat nog..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het begint eigenlijk al bij G, die zit simpelweg mee te lachen. Die had op z'n minst de waarheid kunnen delen met z'n 'matties'.
Denk dattie dat nog wel doet als hij weer bij de boys wil horen. Vertelt ie t alsof hij ook stoer wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het begint eigenlijk al bij G, die zit simpelweg mee te lachen. Die had op z'n minst de waarheid kunnen delen met z'n 'matties'.
Juist en voor de ander op komtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het normaal dat je een pester aanspreekt
Ze hebben niet eens geldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Streepjes zetten bij artiesten...........ze zetten volgens mij veeeeeeeeeeeeel te hoog in!
Hakim is een grote egoïst! Hij doet leuk tegen je indien hij je nog nodig denkt te gaan hebben. Deze man zou zijn eigen kind nog verraden om zelf ergens ongeschonden uit te komen. Heel naar is deze man!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lijkt ook oprecht geintresseerd he
Jimmy heeft weinig tot niets in te brengen, zoveel is duidelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jimmy praat, en geen onzin. Positief zijn
nou.... hoe ze praat wellichtquote:
Denk je dat Rienk bang is voor Happie? Hij vond dat het Isa haar eigen schuld was ......quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
zullen ze bang zijn voor hakim. dat ze het gewoon niet durven?
Denk dat alleen die 'zingende' gele zwembroek dit nivo wel ligtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Bestweldonker het volgende:
Streepjes zetten bij artiesten...........ze zetten volgens mij veeeeeeeeeeeeel te hoog in!
ik ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meer met haar dan met de rest.
Ja heel treurig, toen het begon zag ik al dat Hakim de uitzondering op de regel was.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit is de ultieme pvv hossel, hoe stellen we mocro's subtiel in een kwaad daglicht![]()
nu snap ik het script
Je hebt die bril gewoon al die jaren opgehouden..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je dat Rienk bang is voor Happie? Hij vond dat het Isa haar eigen schuld was ......
Ze willen het in dat heuveltje doen wat er al ligt geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef SailingDuck het volgende:
Earthship is al een oud idee van Rienk. Kan niet omdat je niet zo diep mag graven dacht ik.
rienk is nog bang voor zijn eigen schaduw held op blote zolenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk je dat Rienk bang is voor Happie? Hij vond dat het Isa haar eigen schuld was ......
Ze wilden een artiest speciaal voor het WK dussss....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
Denk dat alleen die 'zingende' gele zwembroek dit nivo wel ligt
hij heeft zijn kind al in de steek gelatenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hakim is een grote egoïst! Hij doet leuk tegen je indien hij je nog nodig denkt te gaan hebben. Deze man zou zijn eigen kind nog verraden om zelf ergens ongeschonden uit te komen. Heel naar is deze man!
joh...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Ransjih het volgende:
isa: het lijkt wel alsof hij me expres pijn wil doen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef blanket het volgende:
[..]
Ze willen het in dat heuveltje doen wat er al ligt geloof ik.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Haha Briljant die meid!
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Bah, die stem van Isa.... ik hoop dat iemand haar een keertje imiteerd zodat ze zelf hoort hoe ze praat
Hakim kan dat heel goedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Bah, die stem van Isa.... ik hoop dat iemand haar een keertje imiteert zodat ze zelf hoort hoe ze praat
Bah, die stem van Isa.... ik hoop dat iemand haar een keertje imiteert zodat ze zelf hoort hoe ze praat
Ga me niet vertellen dat jij je dit voor het eerst realiseert.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Bedankt voor je luchtigheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Ik zie dat machtige wapen nog steeds niet met de handjes wapperen, zo machtig had de energierekening ook wel lager geweest, of gezien dat die zonnepaneeltjes van het Hoax-type warenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het concept is een machtig wapen van het ego
Dat is wel waar ze irriteert me ook mateloos. Maar wie nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
Ik was je net voorquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je hebt die bril gewoon al die jaren opgehouden..
mij nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel waar ze irriteert me ook mateloos. Maar wie niet
die zit bij de spiegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Val me nog mee dat Paul hakim niet kwam helpen
Ik dus ook. Maar dan moet je wel de gave hebben om een pester te herkennen. De meeste mensen kunnen dat niet. Slachtoffers krijgen vaak de schuld toegeschoven...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:00 schreef Ransjih het volgende:
ik vind het normaal dat je een pester aanspreekt
Ik zie dat niet zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef community het volgende:
[..]
Prima maar dat hij niet geschreeuwd had was natuurlijk een leugen. Okay het was niet keihard: "LOSER LOSER LOSER"; roepen maar hij schreeuwde wel.
Ik zou dat niet op de plek zetten noemen maar een op slinkse doch perceptieve wijze ontkrachting van iemands juiste intuïtieve ingave. Idem est, een advocatenstreek.
Lekker daar laten zitten dus . Thnx voor de infoquote:
Nou die stem van Hakim is ook niet echt aangenaam voor je gehoor. Dan heb ik het niet over zijn rare dialect.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:02 schreef R0T29 het volgende:
bange poeperts bang voor de 3 stemmenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:05 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij hangt er ook een idee aan van 'zolang Isa de collectieve zondebok is, ben ik het niet.'
Ieniemienie kan dat heel goed.... Of doet Isa Ieniemienie na?quote:
Gemist ben je even weg gebeurd er wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef beequeen het volgende:
Bah, wat is het toch een vreselijke vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |