SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.quote:
Ik weiger .. mijn liefje is veels te lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef formule het volgende:
Ik heb zelf noodgedwongen Utopia opgestart in huis.alles wat geld kost eruit Valt best mee
er gloort een frisse dageraad aan de einderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.
Ben alleenstaandquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik weiger .. mijn liefje is veels te lekker
nico zei dat er 40/50 klaar stonden om er in te gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.
Bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je klinkt nu ook net als aaik. j
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd het geld te verbranden, maar toen werden de rollen snel omgedraaid waardoor het niks op zou leveren.
ook stoel en bank eruit gedaan dus?quote:
Oh dus het was niet al te veel wat het huis uit moest?quote:
Nee kost geen drolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ook stoel en bank eruit gedaan dus?
ook aaiktruc, knippen in de quotes hahaha. hi5!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.![]()
Klopt ook wel en ik ben er niet echt slechter van geworden
maar dat betekend niet dat de enige weg isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.![]()
Klopt ook wel en ik ben er niet echt slechter van geworden
Ik stem voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Flow3r het volgende:
Gaan Rienk en Nicoline de tent overnemen?
maria tuurlijk. maar die is druk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk klinkt ietwat verbitterd. Hij heeft gewoon een goede vrouw nodig.
Hij is slim genoeg om in te zien dat er ook mensen zijn die zijn klaploperij moeten bekostigen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....
Heel Ruud is scriptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de oplettende streamer.
Gisteren werd er bij de koeienstal een nieuwe camera bij gehangen. John Klaver vond het "eng" dat er nietjes rondslingerden. Hij moest er niet aan denken dat een koe een nietje zou opeten.
Vandaag heeft Ruud het plannetje om op de kippenzolder te gaan slapen en zich er daar verstoppen.
Maar het is geen script....
Daarom wordt het dus nooit wat ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Natuurlijk, een vlakke organisatie. Dat was volgens mij van begin af aan ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
nico: is er geen andere bestuursvorm?
Niet als Aike, als realist. Als je het geld in de open haard flikkert, wat wil je dan nog beginnen op 1 hectare met twee koeien, tien kippen en een paar bomen die je niet eens mag rooien, in de winter zonder enig gewas in de grond. Binnen drie dagen kom je om van de honger.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je klinkt nu ook net als aaik. je kan ook enkel in je levensonderhoud voorzien en misschien jezelf beetje ontplooien of -wikkelen.
LUXE DINGEN WASDROGER AFWASMACHINE ZIGGO HEB NU ALLEEN INTERNETquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oh dus het was niet al te veel wat het huis uit moest?
Okay, in mijn beleving is dat toch wat genuanceerder. Rienk is niet tevreden met de huidige situatie, maar Rienk heeft ook niet alle antwoorden. Daar kan ik best begrip voor opbrengen, het zou raar zijn als hij alle antwoorden wel had. Ik stoor me meer aan de rest die na 2 woorden van hem afhaakt omdat ze niet buiten de gebaande paden kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....
communisme .. net als buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
ruud script?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel Ruud is script
En Nic ook, voor de koerswijziging.
Het is nu bijna een Commanditaire Vennootschap Aike beslist maar even hoeveel andere BV leden mogen investerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
Hij is slim, weet het allemaal mooi te brengen. Maar hij doet er echt hélemaal niks mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om in te zien dat er ook mensen zijn die zijn klaploperij moeten bekostigen.
Jij hebt goed opgeletquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gisteren werd er bij de koeienstal een nieuwe camera bij gehangen. John Klaver vond het "eng" dat er nietjes rondslingerden. Hij moest er niet aan denken dat een koe een nietje zou opeten.
Vandaag heeft Ruud het plannetje om op de kippenzolder te gaan slapen en zich er daar verstoppen.
Het wordt op deze manier nooit wat, omdat iedereen zijn eigen ego en eigen project op nummer 1 zet en de rest kan bommen. Iedereen zit daar om beroemd te worden of BNer of voor het grote geld, maar vooral niet om als groep iets te bereiken. De groep is deaud en bestaat slechts door het hek en de ingelegde euro's.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom wordt het dus nooit wat ...
klopt helemaal, de bakermat van de mafiaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
lol Rienk begint weer over Vaticaanstad met als leider een stoel![]()
en het is een slangennest
Neuh, gewoon het relevante eruit filteren, dat doet Aike ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ook aaiktruc, knippen in de quotes hahaha. hi5!
rienk heeft geen uitkering. oké hij is gelovig, dan ben je natuurlijk al niet goed snik, maar tja, 95% vd wereld gelooft. tjisses wat triest bedenk ik me nu. word er somber van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef community het volgende:
[..]
Niet als Aike, als realist. Als je het geld in de open haard flikkert, wat wil je dan nog beginnen op 1 hectare met twee koeien, tien kippen en een paar bomen die je niet eens mag rooien, in de winter zonder enig gewas in de grond. Binnen drie dagen kom je om van de honger.
Ze moeten eerst maar eens zien dat hun cash flow positief is. Dan kunnen ze eens proberen een duurzame levenswijze op te bouwen,
Rienk is net als alle andere leden van De Bond Van Uitkeringtrekkende Anarchisten (DBVUA), niet in geld geloven maar wel op andermans zak teren, Vervolgens doen alsof je buiten 'de maatschappij' leeft. Grappenmakers.
uhm wat hij nu zegt is niks geks aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef community het volgende:
Nico, ontmoet nu de crazy side van Rienk.
Rienk vreet warm bij de gaarkeuken of bij zijn ouders. Hij slaapt in het slaaphuis, of bij zijn ouders. En nuvreet hij op kosten van JdMquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
rienk heeft geen uitkering. oké hij is gelovig, dan ben je natuurlijk al niet goed snik, maar tja, 95% vd wereld gelooft. tjisses wat triest bedenk ik me nu. word er somber van.
jij hebt niet zo goed opgelet de afgelopen 30 jaar zeker ...quote:
Ze hadden ook een ruilhandel op kunnen zetten. Beetje een oud voorbeeld One Red Paperclipquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef community het volgende:
[..]
Niet als Aike, als realist. Als je het geld in de open haard flikkert, wat wil je dan nog beginnen op 1 hectare met twee koeien, tien kippen en een paar bomen die je niet eens mag rooien, in de winter zonder enig gewas in de grond. Binnen drie dagen kom je om van de honger.
Ze moeten eerst maar eens zien dat hun cash flow positief is. Dan kunnen ze eens proberen een duurzame levenswijze op te bouwen,
Rienk is net als alle andere leden van De Bond Van Uitkeringtrekkende Anarchisten (DBVUA), niet in geld geloven maar wel op andermans zak teren, Vervolgens doen alsof je buiten 'de maatschappij' leeft. Grappenmakers.
ja. dus geen uitkering.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:06 schreef community het volgende:
[..]
Rienk vreet warm bij de gaarkeuken of bij zijn ouders. Hij slaapt in het slaaphuis, of bij zijn ouders. En nuvreet hij op kosten van JdM
Koerswijziging?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel Ruud is script
En Nic ook, voor de koerswijziging.
Als Paul en Hakim eruit gaan ben je al een heel eindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Koerswijziging?
Dat zou het pas zijn als er iemand in komt die keihard tegen de G3 in gaat en de meerderheid mee krijgt.
Dat zou op kunnen schietenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Koerswijziging?
Dat zou het pas zijn als er iemand in komt die keihard tegen de G3 in gaat en de meerderheid mee krijgt.
mwah. het systeem zelf is briljant. jammer dat mensen het verkloten. en dat enge mensen het in de praktijk mochten brnegen. gematigde vormen (chili, tsjechië) hebben geen kans gehad. feitelijk is er nooit communisme geweest op aarde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
jij hebt niet zo goed opgelet de afgelopen 30 jaar zeker ...
Jah ... tis altijd mislukt ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mwah. het systeem zelf is briljant. jammer dat mensen het verkloten. en dat enge mensen het in de praktijk mochten brnegen. gematigde vormen (chili, tsjechië) hebben geen kans gehad. feitelijk is er nooit communisme geweest op aarde.
maar dat terzijde.
Ze zal zo snel niet over zich heen laten walsen, maar ze zal wel heel erg alleen komen te staan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:08 schreef blanket het volgende:
[..]
Als Paul en Hakim eruit gaan ben je al een heel eindAike staat dan alleen en daar walst iedereen overheen..
klopt, communisme zou het beste zijn als er geen mensen warenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
mwah. het systeem zelf is briljant. jammer dat mensen het verkloten. en dat enge mensen het in de praktijk mochten brnegen. gematigde vormen (chili, tsjechië) hebben geen kans gehad. feitelijk is er nooit communisme geweest op aarde.
maar dat terzijde.
Zaadje planten heet dit in "vaktaal"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef iBenny het volgende:
Rienk... subtiel!
Rienk: "Ik heb gedroomd dat wij in de keuken stonden en dat jij me vroeg of ik zou willen trouwen."
Capitalism awesome and safe, Communism bad and scary.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
maar dat terzijde.
een soepkop vol verschillende dingen die je in de koelkast vind als lunch. en dan die avond een half uurtje trainen met Jimmyquote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
ik heb ze gevonden ze zitten op der kont wahhahahaquote:
Rienk wil haar heel veel zaadjes gevenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaadje planten heet dit in "vaktaal"
Doet Nic al de hele tijd bij de andere bewoners over haar idealen...
Nu kreeg ze er een van Rienk ;-)
regelmatig en gevarieerd eten, regelmatig sporten. Werkt als een treinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
een soepkop vol verschillende dingen die je in de koelkast vind als lunch. en dan die avond een half uurtje trainen met Jimmy
Ze doelt op haar geestelijke bagage?quote:
Dat kon nooit 5kilo zijn ..niet eens 5 gramquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze doelt op haar geestelijke bagage?
Dan zit ze nu in de min....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je moet het gewoon willen zien, dat is alles.......quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zaadje planten heet dit in "vaktaal"
Doet Nic al de hele tijd bij de andere bewoners over haar idealen...
Nu kreeg ze er een van Rienk ;-)
Tap that ass.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zullen ze elkaar een beetje leuk vinden?
Ik denk dat ze doelt op haar stoelgang.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou hem wel als trainer willen hebben. Hij doet dat goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef community het volgende:
[..]
Jimmytime! Ookal is hij vaak onder water, hij blijft een positieve factor in utopia.
Ach als je elke dag 6 uur stof hebt om met elkaar over te praten is toch al genoeg?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Zullen ze elkaar een beetje leuk vinden?
Alleen dat bord voor haar kop weegt al 30 kgquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat kon nooit 5kilo zijn ..niet eens 5 gram
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen dat bord voor haar kop weegt al 30 kg
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alleen dat bord voor haar kop weegt al 30 kg
dat doen we allemaal. koophuis of huurtoeslag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef community het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet in geld. Hij teert op andermans zak.
Ik beide nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat doen we allemaal. koophuis of huurtoeslag?
Neuh.. vind ik niet. Belangrijk is het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ach als je elke dag 6 uur stof hebt om met elkaar over te praten is toch al genoeg?
ja ik ook niet en goh, d-a-n b-e-n j-e d-e l-u-lquote:
Scheer d'r kop kaal er er staat 666 op haar achterhoofd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]Rienk ziet het fout. Zij is de slang, het beest...
Dat is ook gewoon een kant van hem. En hij moet nog leren om zich open te stellen voor het idee dat zaken anders kunnen liggen dan hij zelf uitgedacht heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Heel lang luister ik geïnteresseerd naar Rienken dan...dan begint hij te zeveren over het Vaticaan en over voorspellingen uit de bijbel
Jammer!
Huurtoeslag sinds 3 maanden altijd gewerkt ben nu 64 nog 8 maanden tot AOWquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:14 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat doen we allemaal. koophuis of huurtoeslag?
Het probleem is dat zo gauw hij een discussie verliest en niet zijn gelijk haalt dan gooit hij het erop dat de andere onwetend is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een kant van hem. En hij moet nog leren om zich open te stellen voor het idee dat zaken anders kunnen liggen dan hij zelf uitgedacht heeft.
Ik vind het wel leuk dat hij zich voortdurend van alles afvraagt en dan tot een antwoord probeert te komen.
Maar ook als je geen antipathie tegen hem hebt, is hij af en toe onuitstaanbaar.
das jammer, is het net herfst. gun je wel 1ste aow-dag lekker in t zonnetje. dus je bent in elk geval al 1 zomer genaaid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef formule het volgende:
[..]
Huurtoeslag sinds 3 maanden altijd gewerkt ben nu 64 nog 8 maanden tot AOW
Waren er eigenlijk 6 maar ja
sowieso niet verkeerd je wat meer in een ander verplaatsen, onvolwassen zooitje daarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:18 schreef Baconbus het volgende:
De rollen omdraaien lijkt me een goed idee. Kijken of de rest dan nog steeds idealisten als belletjelellers zien.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef Voxs het volgende:
Dat ziet er beter uit dan die van Billy Titel: De kip en Ruud
[ afbeelding ]
onthouden en dan voorstellen is teveel gevraagdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Als je het opschrijft, dan wordt het werkelijkheid, aldus Rienk
Gooit het in de groep en prikt dan wel even een datum
Een paar daar hebben nog nooit van inlevingsvermogen of empathie gehoord.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso niet verkeerd je wat meer in een ander verplaatsen, onvolwassen zooitje daar
+1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:17 schreef Gert het volgende:
Dat is ook gewoon een kant van hem. En hij moet nog leren om zich open te stellen voor het idee dat zaken anders kunnen liggen dan hij zelf uitgedacht heeft.
dat wou ik er nog bijzetten iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Een paar daar hebben nog nooit van inlevingsvermogen of empathie gehoord.
typisch managersgebraakquote:
Ik zeg: Doe eens een Hans Andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef Voxs het volgende:
Dat ziet er beter uit dan die van Billy Titel: De kip en Ruud
[ afbeelding ]
Dan word je als je 3 woorden hebt gezegd onderbroken door Isa die al een zuur hoofd trekt als je begint met praten, en dan gaat Billy alles snappen, en neemt Lotte het over, en ben je ineens weer vergeten waarover je wilde pratenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
onthouden en dan voorstellen is teveel gevraagd_!
Rienk gaat zich binnenkort in Nicolien verplaatsen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
sowieso niet verkeerd je wat meer in een ander verplaatsen, onvolwassen zooitje daar
hij gelooft in god.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:20 schreef Gert het volgende:
Nicoline ziet een rollenspel ook wel zitten.
Rienk en zij gaan een week de financiën doen. Hakim en Aike gaan filosoferen en tegen alles zijn wat Rienk en Nico bedenken.
quote:
Dat zei ik ook niet.. ik vroeg wie het wasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef community het volgende:
[..]
Het is geen porno in ieder geval.
Maar je hebt niet alles nodig .gewoon opgeven wat niet meer kanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
das jammer, is het net herfst. gun je wel 1ste aow-dag lekker in t zonnetje. dus je bent in elk geval al 1 zomer genaaid.
door de maatschappij natuurlijk, maar dat terzijde
Dat word een hevige discussiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Rienk gaat zich binnenkort in Nicolien verplaatsen...
I'm telling you!
Doet echt pijn om mensen te zien die daartoe niet in staat zijn. Misschien kunnen ze er zelf niks aan doen en weten ze niet beter, maar ze helpen het menselijke ras voor geen meter. Ja zichzelf.quote:
ja en probeer maar eens serieus te blijven als je baas zo begint te kwelenquote:
Niet mijn vriendinquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet.. ik vroeg wie het was
uhm al ben ik knetter stoned, als het het er echt to doet vergeet je het niet maw slap gelulquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dan word je als je 3 woorden hebt gezegd onderbroken door Isa die al een zuur hoofd trekt als je begint met praten, en dan gaat Billy alles snappen, en neemt Lotte het over, en ben je ineens weer vergeten waarover je wilde praten
haha het lijkt een beetje brood, een beetje cobra ietsiepietsie dan..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zeg: Doe eens een Hans Anders![]()
Die lach ik in zijn gezicht uitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ja en probeer maar eens serieus te blijven als je baas zo begint te kwelen
zijn er veel te weinig die het wel kunnen en ook doen, komt ook omdat we van nature egosistische dieren zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Doet echt pijn om mensen te zien die daartoe niet in staat zijn. Misschien kunnen ze er zelf niks aan doen en weten ze niet beter, maar ze helpen het menselijke ras voor geen meter. Ja zichzelf.
Ik ook hahahahhahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Happie maakt Isa belachelijk. Vind hij leuk.
ja....ben dus druk aan het solliciterenquote:
Kan Miss Piggy dit nu doen bij schimmelrat, maar dan zonder stootkussen, met zijn irritante geprovoceer op Isa.quote:
Vind ik ook niets. Ik moet herkennen wat ik ziequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha het lijkt een beetje brood, een beetje cobra ietsiepietsie dan..
Ja ik!!!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:24 schreef goldenoldie het volgende:
Is er nou niemand die die Hakim er uit wil Fl%$#kkeren
Te sneu voor woorden en dat is een volwassen vent.quote:
dus geen picasso voor jou?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vind ik ook niets. Ik moet herkennen wat ik zie
Dat laatste geloof ik niet. Hij wil wel leren, alleen zijn 'framework' staat, dat staat voor hem niet ter discussie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:19 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Het probleem is dat zo gauw hij een discussie verliest en niet zijn gelijk haalt dan gooit hij het erop dat de andere onwetend is.
Hij wil eigenlijk gewoon niet leren want alles wat hij bedenkt is de waarheid.
dat is hij niet, absoluut niet, laag addergebroedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te sneu voor woorden en dat is een volwassen vent.
dat kan hij niet. want god staat vooraan en vertroebeld alle andere gedachten. dan denk je ene goed gesprek te hebben....en na 10 minuten komt De Heer alsnog voorbij fietsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik niet. Hij wil wel leren, alleen zijn 'framework' staat, dat staat voor hem niet ter discussie.
Ik zou weleens willen zien hoe iemand heel rustig maar wel volhardend aan een van zijn zogenaamde zekerheden blijft knabbelen. En dan bedoel ik niet 'geloof', maar bijvoorbeeld 'geld'.
Ik vond het wel treffend. Hij heeft meer dan eens haar aangesproken op haar gedrag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Te sneu voor woorden en dat is een volwassen vent.
We moeten hem opwachten als hij uit utopia komt. Dan kunnen we hem bekogelen met oliebollen.quote:
Dat komt omdat niemand nog rustig en volhardend genoeg is geweest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
dat kan hij niet. want god staat vooraan en vertroebeld alle andere gedachten. dan denk je ene goed gesprek te hebben....en na 10 minuten komt De Heer alsnog voorbij fietsen.
Emil liep ook al een beetje er tussen.quote:
Dit was dus niet zo zijn Utopia toch?quote:
wilde het ook al schrijven, wat een eikelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef beequeen het volgende:
Bah, wat is het toch een vreselijke vent.
*popcorn pakt*quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef R0T29 het volgende:
Hakim draait door en Isa draait lekker mee
Sinds wanneer bepaalt Hakim iemands anders gedrag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vond het wel treffend. Hij heeft meer dan eens haar aangesproken op haar gedrag.
Dat je dat tot een bepaalde grens trekt, snap ik volkomen. (Blijft een sukkel).
Dit.quote:
is waar haar zo lopen jennen!! echt te gek!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:26 schreef Gert het volgende:
Isa, half huilend: "Wat een nare man. Wat een nare man."
(Hakim)
Hij begint zijn ware aard te tonen, heeft even geduurd. Net als toen ie Peter zo begon te treiteren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat een lul .....
Nu ook nog ff Isa afvallen over haar taalgebruik...
Iemand een bandje van gisteravond? Of elke avond? .....
Looser.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef blanket het volgende:
Isabel met kinderstemmetje...ik wil dat die camera's weggaan...
Ik vind het echt een verschrikkelijk wijf...sorrie...Hakim mag van mij nog wel even doorgaan
een utopia bouwen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
En wie zorgt er weer voor de nodige commotie en toffe streams, Happie natuurijk, wat moeten we toch zonder die man
Ja valt me echt tegen van hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Vind op dit moment eigenlijk Gio erger.
Die zit gruwelijk te genieten
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef R0T29 het volgende:
Nou Isa stelt zich nou ook wel heel erg aan hoor... er is geen ruk gebeurt eigenlijk. Staat te janken alsof ze net verkracht is door 12 man
Zou het aan de H liggen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
En wie zorgt er weer voor de nodige commotie en toffe streams, Happie natuurijk, wat moeten we toch zonder die man
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Ebinas het volgende:
G is één van de eerste om mee te joelen als er iemand op straat in elkaar geslagen wordt. Sensatiezoekers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Ebinas het volgende:
Die zit gruwelijk te genieten, zelf durften doet ie niets, 0,0
zelf op bed liggen? zelf steuken? zelf bollen bakken? zelf diertjes vermoorden? zelf vrouw slaan? ja das me teveel werkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
jimmy straalt altijd wel rust uit, ondanks dat je hem niet veel zietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Isa der stem is nu wel op kleuter niveau...
Jimmy is bij haar das wel lief van Jimmy
slaat ook nergens op wat die rat doet, laag menneke is hetquote:
Ja, tot nu toe was het spel, maar ze is nu echt geraakt en overstuur.quote:
Nee ze moet ongesteld worden...serieus...laatste keer was 11 januariquote:
Goh, jij vindt het leuk als mensen tot tranen toe gepest worden? Hakim weet hoe hij haar moet pakken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef blanket het volgende:
Isabel met kinderstemmetje...ik wil dat die camera's weggaan...
Ik vind het echt een verschrikkelijk wijf...sorrie...Hakim mag van mij nog wel even doorgaan
zo is hij, tragische 'man"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind Isa wel zielig. Het is soms een irritant wijf maar ze bedoelt het niet slecht en Hakim had echt wel eerder kunnen stoppen, maar het genoot er teveel van.
Ze hebben haar redelijk op de proef gesteld. Naar volkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Baconbus het volgende:
Ik vind Isa wel zielig. Het is soms een irritant wijf maar ze bedoelt het niet slecht en Hakim had echt wel eerder kunnen stoppen, maar het genoot er teveel van.
Doe eens niet zo raar. Ze is echt overstuur en Hakim is een rat pur sang.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
Isa: "Ik laat me gewoon weer kennen."
Yep.
Ook al is Hakim natuurlijk een walgelijk stuk vuil. Daarom moet ze hem dit ook niet gunnen.
Iemand als Isa is mentaal toch niet opgewassen tegen Hakim? Dat is als een klein kind tegen een K1-fighter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
Isa: "Ik laat me gewoon weer kennen."
Yep.
Ook al is Hakim natuurlijk een walgelijk stuk vuil. Daarom moet ze hem dit ook niet gunnen.
lau en gio laffe honden gewoon een stel niksenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef ansjovissie het volgende:
En Gio lachen en niks zeggen, wat een vreselijk slap ventje is dat ook
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe eens niet zo raar. Ze is echt overstuur en Hakim is een rat pur sang.
Toen zat ze in de kas met de tieten uit haar tshirtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee ze moet ongesteld worden...serieus...laatste keer was 11 januari
ja dus?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Tayu het volgende:
Isa is wel vaker heel erg overstuur geweest, buitenproportioneel overstuur.
jammer dat ies geen oom twan heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:28 schreef Baconbus het volgende:
Hakim, wil je ook even een vent zijn en zeggen wat er gebeurd is. Nu doet hij alsof Isa uit het niets boos wordt, terwijl ze hem meerdere keren netjes gevraagd heeft op te houden. Jammer dat Isa niet getrouwd is met de Lumberjack, had ik graag willen zien.
ja het was ook neit de eerste keer dat Hakim haar aanvalt op een verschrikkelijk vileine manier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben haar redelijk op de proef gesteld. Naar volk
meld je aan!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk echt dat ik zin heb om Utopia in te gaan om Hakim het bloed onder de nagels vandaan.
aanmelding nog open!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef GekkePoes het volgende:
Ik denk echt dat ik zin heb om Utopia in te gaan om Hakim het bloed onder de nagels vandaan.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Toen zat ze in de kas met de tieten uit haar tshirt
joah, grrrrrr, vuile, vieze, vuile nggggggggghhh ....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
Helaas ook klanten, vrees ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hakim denk dat hij nog een bedrijf heeft als hij hier uit komt...
Vast wel... maar klanten? ;-)
Jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Toen zat ze in de kas met de tieten uit haar tshirt
Stoere bink, weet wel wie de aankanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja het was ook neit de eerste keer dat Hakim haar aanvalt op een verschrikkelijk vileine manier.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hakim denk dat hij nog een bedrijf heeft als hij hier uit komt...
Vast wel... maar klanten? ;-)
Ik ben namelijk een ster in om mensen tot aan het gevaarlijke toe boos te maken als ze proberen mij te treiteren. Napraten met een raar stemmetje werkt al heel snel bij personen als Hakim.quote:
Doe dat hartje weg, wat een ergernis is datquote:
Dat is makkelijk gezegd. Ik zou hem naar zijn strot vliegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:31 schreef Gert het volgende:
En hij is er ook altijd meteen als dit soort situaties zich voordoen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Injetta het volgende:
Jimmy is beveiliger en intermediair blijkbaar.
Hij blijft ongelofelijk kalm.. Gelukkig dat ze hem hebben aangenomen anders vallen er doden.
Wordt Jimmy voor betaald.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef community het volgende:
Isa is een monitor, die weet de hele tijd al dat Hakim niet fris is.
Meanwhile..
Jimmy is tha shit.
ga er in en ik adoreer jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben namelijk een ster in om mensen tot aan het gevaarlijke toe boos te maken als ze proberen mij te treiteren napraten met een raar stemmetje werkt al heel snel bij personen als Hakim.![]()
Ja degene die het meeste effect geeft. De man voelt zich nu weer prettig.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stoere bink, weet wel wie de aankan
doe jezelf weg, wat een ergernis is datquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dat hartje weg, wat een ergernis is dat
Ramptoeristquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En hij is er ook altijd meteen als dit soort situaties zich voordoen.
Eens ik vind soms isa der stem niet prettig maar hakim is al uren aan schelden en nu heeft hij zijn ware gezicht laten zien... had een goede geweest voor mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das wel opvallend jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En hij is er ook altijd meteen als dit soort situaties zich voordoen.
Doe je account weg, wat een ergernis is dat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe dat hartje weg, wat een ergernis is dat
Je snapt echt niksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe jezelf weg, wat een ergernis is dat
Mee eens hoor. Hoop dat Hakim het nog erg zwaar krijgt. Toch reageert ze in mijn ogen iets te heftig, maar okay... iedereen reageert anders en ik heb makkelijk praten vanaf mijn bank.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |