SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
er zijn mensen die der zo zouden aannemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef GekkePoes het volgende:
Aike wil wel manager spelen, maar niet de verantwoording voor als het fout gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef GekkePoes het volgende:
Aike wil wel manager spelen, maar niet de verantwoording voor als het fout gaat
Klein flesje rooie wijn erbij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Suddervlees,(het liefst runderlappen met een klein vet randje) aanbraden in beetje roomboter, dan water erbij laulierblaadje en wel je vlees kruiden met rundvlees kruiden.
Na een uurtje haal je vlees uit de pan, neemt grove Groningse mosterd maakt een soort sausje in je Gietijzeren juspan, daar het vlees weer erbij en laten sudderen tot het gaar is, af en toe beetje water erbij als het verdampt.
Je kan er ook rode gesneden uien bij gooien voor een iets betere bite......
zakgeld voor 15 man is al 900 en stookkosten 500+ wss.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
kleine 1000,- per maand aan zakgeld en stookkosten![]()
'k zou maar eens al de bliksem armbandjes gaan maken
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
kleine 1000,- per maand aan zakgeld en stookkosten![]()
'k zou maar eens al de bliksem armbandjes gaan maken
Da's waar! Hebben ze vast nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kas
quote:
Zit iedereen al 3 weken op te wachtenquote:
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kas
Zitten ze nu al in de hoogste schijf van box 1?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er ging bij dat voorstel precies 1 hand omhoogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef bull1966 het volgende:
rienk wil dus wel tekengerechtigde worden
velen zijn het daar mee eens
wordt overheen geluld door hakom en aike
6,- per uur dacht ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hebben ze al gezegd wat die heater verbruikt
Je klikt op open nieuw deelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef blanket het volgende:
Lukte mij niet hoor een nieuwe te maken. Hij zei topic is al opgehoogd...ik klik open nieuw deel...doet die ook niet
tot 51% belasting voor privégebruik zakelijke kas. Dat is ook de reden dat veel mensen niet zo snel even een eigen bedrijfje gaan beginnen. En de reden dat mensen soms zo erg in de puree komen nadat ze lekker autootje kopen enzo.als ze een beetje verdienen.quote:
geen drol toch??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
jep dat is een BVquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zitten ze nu al in de hoogste schijf van box 1?
Lekker sudderen op petroleumstel!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Suddervlees,(het liefst runderlappen met een klein vet randje) aanbraden in beetje roomboter, dan water erbij laulierblaadje en wel je vlees kruiden met rundvlees kruiden.
Na een uurtje haal je vlees uit de pan, neemt grove Groningse mosterd maakt een soort sausje in je Gietijzeren juspan, daar het vlees weer erbij en laten sudderen tot het gaar is, af en toe beetje water erbij als het verdampt.
Je kan er ook rode gesneden uien bij gooien voor een iets betere bite......
dacht niet allemaal, misschien dat een ander dat nog weetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar weet de groep dat ook
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je klikt op open nieuw deel
Je ziet dan in een blauwe balk staan
Het nummer in de topictitel is al opgehoogd
Dus het enige wat je doen moet is de titel van de topic aanpassen
Dan op Invoeren klikken en klaar!
Maar is "Utopia" officieel een BV? Echt voor de Nederlandse belastingdienst?quote:
Ik denk alleen Aike, mss Hakimm Paul en/of Gio ook maar verder niemand weet dat het zo extreem is lijkt me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dacht niet allemaal, misschien dat een ander dat nog weet
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukken![]()
Vast is makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukken![]()
http://www.kvk.nl/orderst(...)knummer=589752760000quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar is "Utopia" officieel een BV? Echt voor de Nederlandse belastingdienst?
Hij lijkt me nog veel te veel met het spel (steuken) bezig voor iemand die weg wil.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Takketrol het volgende:
Hakim praat niet als iemand die net zn 24uur heeft aangevraagd...
Of heeft ie het alweer ingetrokken? ?
Stik, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/orderst(...)knummer=589752760000
Als de "zaken" weer zijn kant uitgaan, is alles weer even in ordequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Takketrol het volgende:
Hakim praat niet als iemand die net zn 24uur heeft aangevraagd...
Of heeft ie het alweer ingetrokken? ?
Psies!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij lijkt me nog veel te veel met het spel (steuken) bezig voor iemand die weg wil.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het ergens wel grappig vinden als er een Satanist inkomt... gewoon om Rienk op de kast te jagen
Liefst dan een rokende geldverkwistende satanistische homo... gewoon om Rienk te ziekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef iBenny het volgende:
Ik zou het ergens wel grappig vinden als er een Satanist inkomt... gewoon om Rienk op de kast te jagen
Kan, maar die gaat echt niet volgens mij. Maar morgen om deze tijd weten we meerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef danilel het volgende:
kan ook zijn dat ie voor zichzelf beslist heeft dat ie gaat en daarom nu lekkerder in zijn vel zit......zag je bij Lindy en Harold namelijk.......
(zal wel niet jammergenoeg)
Nee, die komt morgen met een lulverhaal dat 'ie blijft voor de groep en om alle projecten te laten slagen omdat het zonder hem niks wordt...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef danilel het volgende:
kan ook zijn dat ie voor zichzelf beslist heeft dat ie gaat en daarom nu lekkerder in zijn vel zit......zag je bij Lindy en Harold namelijk.......
(zal wel niet jammergenoeg)
Spaargeld kost geld, als ze alles investeren in materialen, levert meer opquote:
Heb je je aangemeld?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Liefst dan een rokende geldverkwistende satanistische homo... gewoon om Rienk te zieken
Nah, heb niet zo heel veel met religiesquote:
erg hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Urb het volgende:
Typisch dat personeels-gesprekken hier al grappend langskwam mbt Aike en nu word het nog werkelijkheid ook.
wtfquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
http://nos.nl/artikel/609569-politie-haalt-utopia-offline.html
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Paar flessen whiskey etc... EN een heel groot slot erop en alles lekker zelf opmakenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:08 schreef GekkePoes het volgende:
Aanmelden en dan een kist met 10 potten tabak, een sigaretten klikker en lege filters.
Oei!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
O jee,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Vandaar die heli vanmiddagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Denk je nu echt dat er een aparte Utopia-kas bestaat. Utopia B.V. is gewoon een werkmaatschappij met een ruime doelomschrijving, waarbinnen naast de reguliere activiteiten, zoals het maken van TVprodukties etc, de activiteiten van de bewoners worden ingebracht, al dan niet met overige handelsnamen. De bewoners zin werknemers, waarschijnlijk in de vorm van jaarcontractanten o.i.d., Aike wordt procuratiehouder met een beperkte volmacht en zaken als "zakgeld of wat dan ook, zijn gewoon reguliere vergoedingen. De juridisch fiscale constructie van het geheel is waarschijnlijk één van de weinige zaken die echt wel goed is afgetimmerd ....lang voor dat het programma begon.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef GekkePoes het volgende:
Maar, als mensen investeren in iets met het kasgeld, dan zijn ze niet een 'werknemer' ?
En dan moet je ineens sociale lasten gaan betalen en dat soort dingen
Een kleine 30 euro per dag aan gas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Aike weet niet zo goed wat een BV is, zij gebruikt het als synoniem voor een onderneming en dat is flauwekul natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:05 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Spaargeld kost geld, als ze alles investeren in materialen, levert meer op![]()
Aike wil allemaal sub BV's ?
Denk eerder dat het dan om Huub gaat. Die Utopia als dekmantel gebruikt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Vandaar die heli vanmiddagZou wel kick zijn. Een Swat team naar binnen die Hakim arresteert of zo
Haar vroeg in de middag dutje werd ook al verstoord, en haar vroeg in de avond dutje werd verstoord door het fintess uurtjequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Andrea wil een andere plek voor de boksbal, ze kan haar middagdutje niet doen.
Beetje meer, want alleen de heater verbruikt al ¤ 6 per uur. En dan het gasstel wat zo'n beetje de hele dag aanstaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:12 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Een kleine 30 euro per dag aan gas.![]()
Ik zit te wachten tot het geld op is. Dan wordt het pas echt leuk.
En de slippers ook. hoeveel mensen heeft ze gemasseerd? 2 ?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:14 schreef Chanel5 het volgende:
Alle lakens waar jullie op liggen heb ik massage voor gedaan zegt Andrea.
is al gebeurdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:08 schreef GekkePoes het volgende:
Aanmelden en dan een kist met 10 potten tabak, een sigaretten klikker en lege filters.
Echt he... die Andrea is zo'n eng mensquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:15 schreef Chanel5 het volgende:
Alles wat jij in je bakkes stopt heeft Peter rondleidingen voor gedaan. Zo lust ik er ook nog wel een paar.
die gaat daar zijn slaapplaats maken?quote:
quote:
Spontaan of opdracht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef Urb het volgende:
Ruud tegen kippen "Hey, morgen is Ruud ineens weg!"
Er hangt ineens een camera... dus... heeeel spontaan zal het niet zijn. Maar goed, er gebeurt wat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Spontaan of opdracht?Ik geloof niets meer
Gaat nooit lukken Paul en Hakim hadden dat zoldertje ook al ontdekt en wilden daar ook eens samen gaan slapenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef Chanel5 het volgende:
Morgen is Ruud opeens weg, zegt hij tegen de kippen. Dit vind ik dan wel weer een leuke.
als het goed is gaan die 2 naar huisquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken Paul en Hakim hadden dat zoldertje ook al ontdekt en wilden daar ook eens samen gaan slapen
Jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gaat nooit lukken Paul en Hakim hadden dat zoldertje ook al ontdekt en wilden daar ook eens samen gaan slapen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
als het goed is gaan die 2 naar huis
Hij weet vast wel dat zn grollen populair zijn, via brieven/mails maar wie weet of hij verder nog aangemoedigd word. Ik vind hem wel leuk zowieso.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Spontaan of opdracht?Ik geloof niets meer
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:20 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
als het goed is gaan die 2 naar huis
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef Caroline46 het volgende:
Aike voert ook helemaal niets uit. Beetje interessant doen over geld en cijfertjes, zich overal mee bemoeien , zich laten gelden als "de directie". Sigaretten roken, drinken en roddelen. Ik heb haar nog nooit iets zien doen. Hakim is ook zo'n type veel kletsen, commanderen en roddelen. Geen enkel respect voor mensen zoals hij over vrouwen praat, niet te geloven. Maar ook als er iemand op bezoek is geweest dan over een man praten als "een vent ". Wat een vreselijk figuur brrrrr.
Ahja Paul had het over "boven de koeien, ofzo. toen ze iets wilden doen "buiten beeld" iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ah vandaar die politie helicopter eerder vandaagquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:07 schreef chufi het volgende:
Ho ho Aike roddelt niet, dat kan ze helemaal niet, gaat namelijk over meningen en gevoelens, heeft ze geen kaas van gegetenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef Caroline46 het volgende:
Aike voert ook helemaal niets uit. Beetje interessant doen over geld en cijfertjes, zich overal mee bemoeien , zich laten gelden als "de directie". Sigaretten roken, drinken en roddelen. Ik heb haar nog nooit iets zien doen. Hakim is ook zo'n type veel kletsen, commanderen en roddelen. Geen enkel respect voor mensen zoals hij over vrouwen praat, niet te geloven. Maar ook als er iemand op bezoek is geweest dan over een man praten als "een vent ". Wat een vreselijk figuur brrrrr.
Laat het echte werk maar over aan Aike. Die is daar zo goed in.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Aike ook een volmacht krijgt om personeel te ontslaan, kan ze meteen Emil en Isa eruit flikkeren, zo schiet lekker op
hahahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef GekkePoes het volgende:
Als we nu eens wat extra kippen over het hek zetten?
whoehaha een bajesklant.. it figuresquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy eet een lolly en toevallig is dit net de favoriete smaak van Bram: Cherry.
"Die at hij in de bajes ook altijd.", aldus Billy
[ afbeelding ]
En bedankt Billy, voor het delen van Bram's geschiedenis. Je zult Bram maar zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Billy eet een lolly en toevallig is dit net de favoriete smaak van Bram: Cherry.
[ afbeelding ]
Yep die beginnen binnekort, ze noemde het net tijdens het eten "persoonlijke gesprekken"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Ransjih het volgende:
Aike roddelt niet, ze houdt functioneringsgesprekken over de anderen
serieus????????quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep die beginnen binnekort, ze noemde het net tijdens het eten "persoonlijke gesprekken"
Dat ze hiermee denkt weg te komen is nog het ergste.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Yep die beginnen binnekort, ze noemde het net tijdens het eten "persoonlijke gesprekken"
Aike is de kurk waar alles op drijft daar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:21 schreef Caroline46 het volgende:
Gaat ze hem nu zwartmaken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Week geleden begon dat al hoorquote:
meen je nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee, niet Isa. Die is lievvquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:23 schreef Jian het volgende:
Ik hoop dat Aike ook een volmacht krijgt om personeel te ontslaan, kan ze meteen Emil en Isa eruit flikkeren, zo schiet lekker op
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Streamt even de plas-sterk spionage soap
Begon toen met lot en Isa over de koeien, hoe ze er over dachten en wat ze wilden doen (en waarom). Daarna moest Billy komen om uit te leggen waar het geld voor nodig voor was etc etcquote:
ow ja, dat weet ik, is waar ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Begon toen met lot en Isa over de koeien, hoe ze er over dachten en wat ze wilden doen (en waarom). Daarna moest Billy komen om uit te leggen waar het geld voor nodig voor was etc etc
Pssst, hoofd AIVD en MIVD zitten daar ook in de zaal....quote:
Hahaha. Inmiddels zijn het grootverbruikers.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Beetje meer, want alleen de heater verbruikt al ¤ 6 per uur. En dan het gasstel wat zo'n beetje de hele dag aanstaat.
En 15 man douchen.
Komt ze wel mee weg hoor. Ze wisten zoeven niet hoe snel ze Aike alle volmachten moesten geven. Het merendeel van de groep heeft een broertje dood aan verantwoordelijkheid, dus ze vinden het allang best dat Aike het bestuurlijke koeliewerk doetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ze hiermee denkt weg te komen is nog het ergste.
Langzaam?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef GekkePoes het volgende:
Utopia begint langzaam te veranderen in iets wat dus helemaal niet mijn Utopia is
Heel goed van hem.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Urb het volgende:
Ruud heeft 2 flessen klaargezet op het zoldertje, 1 volle met water en een lege om te pissen?![]()
Dat word dan een soort van verkapte streamlock.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pssst, hoofd AIVD en MIVD zitten daar ook in de zaal....staan klaar om de kabeltjes te knippen
Is in ieder bedrijf toch gebruikelijk?quote:
Hoe meer Aike gaat bepalen hoe minder mijn Utopia het is. Ongelooflijk dat dat mens daar zoveel ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:29 schreef GekkePoes het volgende:
Utopia begint langzaam te veranderen in iets wat dus helemaal niet mijn Utopia is
In deze groep komt ze er wel mee weg ja. Ik hoop alleen dat ze buiten Utopia direct eruit geflikkerd wordt, als ze met mensen werkt die wel logisch na kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt ze wel mee weg hoor. Ze wisten zoeven niet hoe snel ze Aike alle volmachten moesten geven. Het merendeel van de groep heeft een broertje dood aan verantwoordelijkheid, dus ze vinden het allang best dat Aike het bestuurlijke koeliewerk doet
Aike verwerft zich langzamerhand een onmisbare positie, die gaat er nooit meer uit!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Komt ze wel mee weg hoor. Ze wisten zoeven niet hoe snel ze Aike alle volmachten moesten geven. Het merendeel van de groep heeft een broertje dood aan verantwoordelijkheid, dus ze vinden het allang best dat Aike het bestuurlijke koeliewerk doet
Het begint meer en meer MIJN Utopia te worden!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:31 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoe meer Aike gaat bepalen hoe minder mijn Utopia het is. Ongelooflijk dat dat mens daar zoveel ruimte krijgt.
O wat zal dat mooi zijn als hij er ligt als er gemolken wordt en er alleen maar geroddeld wordt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Urb het volgende:
Ruud heeft 2 flessen klaargezet op het zoldertje, 1 volle met water en een lege om te pissen?![]()
oh ja, ik vergat dat Utopia eigenlijk een bedrijf is en geen mini samenlevingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Is in ieder bedrijf toch gebruikelijk?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Aike verwerft zich langzamerhand een onmisbare positie, die gaat er nooit meer uit!
En we wachten dus nog steeds op de strenge vorst .. -14 vind ik een goed begin!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef -sabine- het volgende:
Die heater heeft vrijdagmiddag in de piek 6 euro per uur gekost.
Het kost niet ieder uur van de klok die 6 euro.
Schorsing
Veel succes ermee, ik vind zo'n Utopia om te kotsen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het begint meer en meer MIJN Utopia te worden!
Utopia BVquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
oh ja, ik vergat dat Utopia eigenlijk een bedrijf is en geen mini samenleving
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Veel succes ermee, ik vind zo'n Utopia om te kotsen.
Nu maar hopen dat het een weekje gaat vriezen, dan loopt het hard op.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef -sabine- het volgende:
Die heater heeft vrijdagmiddag in de piek 6 euro per uur gekost.
Het kost niet ieder uur van de klok die 6 euro.
Schorsing
Maar ze verandert niet. Waarom zit ze dan in Utopia. De bedoeling lijkt me juist dat je dingen anders probeert te doen maar zij is gewoon copy-paste van wat ze in de buitenwereld doet. Paul ook trouwens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het begint meer en meer MIJN Utopia te worden!
Het geld moet gewoon op, asap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een weekje gaat vriezen, dan loopt het hard op.
Door de firma Listig en bedrogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat zal dat mooi zijn als hij er ligt als er gemolken wordt en er alleen maar geroddeld wordt.
yesssssssssssssquote:
Eerst zaaien, dan oogsten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar ze verandert niet. Waarom zit ze dan in Utopia. De bedoeling lijkt me juist dat je dingen anders probeert te doen maar zij is gewoon copy-paste van wat ze in de buitenwereld doet. Paul ook trouwens.
Tis wel in alles een behoorlijk lege nagenoeg stilstaande BVquote:
tsja, als je bedrijfje wil spelen, moet je zaken ook bedrijfsmatig aanpakken! Ik verheug me nu al op die functioneringsgesprekkenquote:
Dat hoop ik dus niet. Nu heeft Isa haar dunne truitje met inkijk aan. Dat is mijn Utopia!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:34 schreef notturna het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het een weekje gaat vriezen, dan loopt het hard op.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Wat zit Hakim lekker stil voor zich uit te staren
Die is weer zielig, hij heeft last van zijn ruggetje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:36 schreef Burner82 het volgende:
Wat zit Hakim lekker stil voor zich uit te staren
Nou ja, ik had haar nooit die ruimte denk ik nooit gegeven en dat flipboard allang over het hek gekieperd en haar het liefst er achter aan.quote:
Narratie "Hakim heeft het moeilijk"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De regie is ook dol op 'm.
Ik je maatje Hakim het al doen:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
tsja, als je bedrijfje wil spelen, moet je zaken ook bedrijfsmatig aanpakken! Ik verheug me nu al op die functioneringsgesprekken
Laptop telefoon in de haardquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:37 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nou ja, ik had haar nooit die ruimte denk ik nooit gegeven en dat flipboard allang over het hek gekieperd en haar het liefst er achter aan.
Ze zaait alleen maar Aike bloemetjes, En die bloeien pas als er 500.000 in de kas zit en iedereen werkt 6 dagen in de week van 08:00 tot 17:00 .quote:
Graag!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Laptop telefoon in de haard
Oje wat erg,ze speelt een soort JdeMolletje veel geld verdienenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Aike verwerft zich langzamerhand een onmisbare positie, die gaat er nooit meer uit!
Met verplichte optie tot overwerken en bereidheid tot ploegendienst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze zaait alleen maar Aike bloemetjes, En die bloeien pas als er 500.000 in de kas zit en iedereen werkt 6 dagen in de week van 08:00 tot 17:00 .
yup, die mogen ook wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Helemaal top dus!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze zaait alleen maar Aike bloemetjes, En die bloeien pas als er 500.000 in de kas zit en iedereen werkt 6 dagen in de week van 08:00 tot 17:00 .
Yup :y een een zwembad graven en dan een paar drie keer kopje onder duwen en twee keer naar boven halen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Deze blijft gewoon wel actueel zo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef community het volgende:
[..]
Narratie "Hakim heeft het moeilijk"
Ach hou je bek toch
En alle creatieve uitingen en uitvindingen zijn eigendom van Utopia BV.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met verplichte optie tot overwerken en bereidheid tot ploegendienst.
Een functioneringsgesprek is een dialoog en ik ben benieuw hoe Aike dat gaat aanpakken. Hakim is een masseur, die zou het er met wat instructie niet zo slecht van afbrengen. Toppers dat het zijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik je maatje Hakim het al doen:
"Opzouten kut, ik flikker je over het hek!"
"Nog vragen? "
Dat is met alle Utopianen zo ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef community het volgende:
Rienk: "ik heb gewoon een hele sterke afkeer tegen geld"
Dat komt omdat je een irrationele drol bent zonder begrip van realiteit.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:27 schreef Flow3r het volgende:
Die koe denkt letterlijk, en ik citeer ( let je op Heks?)
" wat een malloot die Ruud "
[ afbeelding ]
Het enige wat Haki masseert is zijn prostaat, terwijl aafke er naast staat te kijken of ze daar de uitzendrechten niet ff voor kan regelen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dialoog ja.. Je ziet de open vraag toch op het einde? ;-)
Een functioneringsgesprek is een dialoog en ik ben benieuw hoe Aike dat gaat aanpakken. Hakim is een masseur, die zou het er met wat instructie niet zo slecht van afbrengen. Toppers dat het zijn
Dus nu ook dat spelletje van Gio . zeg maar dag met je geld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En alle creatieve uitingen en uitvindingen zijn eigendom van Utopia BV.
Tja, voor de Toppers komen de mensen wel naar Laren. Voor de Bills Boys Kuttenklappers blijven ze thuis, zo is het nu eenmaalquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef Baconbus het volgende:
Aike moet keihard lachen omdat Anouk bekender is dan 'Kensington'. Alleen superbekende mensen zijn goed genoeg voor Aike.
quote:
Ik weet nog steeds niet of jij nou oprecht bent met je Aike fascinatie. Maar wat ik bedoel is dat Aike minachting heeft voor een heleboel dingen en mensen, en dat kwam net weer even naar boven. Jammer dat jij dat elke keer mist.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, voor de Toppers komen de mensen wel naar Laren. Voor de Bills Boys Kuttenklappers blijven ze thuis, zo is het nu eenmaal
ik heb emil een par dagen geleden horen zeggen:"hee, op valentijnsdag een vrijgezellenbal? wist ik niet, er is nog niks voor geregeld"quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Peter zijn idee voor as. vrijdag is dus ook niet doorgetrokken, om iets met valentijnsdag te gaan doen.
Er mag vooral geen geld verdiend worden met simpele en uitvoerbare ideeën.
Aikut houd eens je smoel met je lange termijn plannen, ga eens aan het werk en constructief, DOM KAKWIJF!!!!
omg wat slecht, heel slecht gedaanquote:
Ik mis Peter gewoon echt hequote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Peter zijn idee voor as. vrijdag is dus ook niet doorgetrokken, om iets met valentijnsdag te gaan doen.
Er mag vooral geen geld verdiend worden met simpele en uitvoerbare ideeën.
Aikut houd eens je smoel met je lange termijn plannen, ga eens aan het werk en constructief, DOM KAKWIJF!!!!
Net echt dusquote:
Tis een mooi opstapje om volledig persona non grata te worden in NLquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef GekkePoes het volgende:
Er is geen lange termijn in Utopia, over 9 maanden is het voorbij
nee juist niet, man man dat zo populair isquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:45 schreef -sabine- het volgende:
Rienk zegt dat als het geld op is, moeten ze gaan nadenken hoe het anders moet.
Leuk zo'n keuken, er zit van alles in, maar het kan met minder luxe.
Nico en Rienk willen er eigk niet aan meedoen dat ze de normale wereld namaken hier en nu, alleen omdat het voor anderen het enige bekende is.
Minimaal hè en dan kopen Aike en Hakim wellicht de hele boel van Sjon over en gaan op eigen houtje door. Tegen die tijd staat er een kantorentoren waar onder meer Emil fungeert als liftboy en Billy als toiletjuffrouwquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef GekkePoes het volgende:
Er is geen lange termijn in Utopia, over 9 maanden is het voorbij
Heeft niets te maken met minachting, het is gewoon een kwestie van zakelijke benadering. Er moet daar wat opgebouwd worden, dus moet er geld in het laatje komen. Dan heb je niets aan kruimelwerk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of jij nou oprecht bent met je Aike fascinatie. Maar wat ik bedoel is dat Aike minachting heeft voor een heleboel dingen en mensen, en dat kwam net weer even naar boven. Jammer dat jij dat elke keer mist.
Dat idee opperde Peter al in de eerste week, samen met die opening/rondleiding/Miss Montreal en honden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik heb emil een par dagen geleden horen zeggen:"hee, op valentijnsdag een vrijgezellenbal? wist ik niet, er is nog niks voor geregeld"
Doet ze ook aan SM?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:45 schreef formule het volgende:
Aike is een soort van Nina Brink.
Geld geld geld
Het is het kruimelwerk waar ze nu van eet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met minachting, het is gewoon een kwestie van zakelijke benadering. Er moet daar wat opgebouwd worden, dus moet er geld in het laatje komen. Dan heb je niets aan kruimelwerk.
Vast wel...alleen in de onderdanige rol natuurlijk...ze moet wel compenseren.quote:
Maar alle grote zooi word ze in de schoot geworpen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met minachting, het is gewoon een kwestie van zakelijke benadering. Er moet daar wat opgebouwd worden, dus moet er geld in het laatje komen. Dan heb je niets aan kruimelwerk.
Ik wel hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:49 schreef GekkePoes het volgende:
Ik weet in elk geval dat ik Aike niet als manager zal aannemen mocht ze ooit solliciteren
Incl Vanas' etenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Een VIP arrangement voor 150 euro? WTF?
Als iemand een zakelijke beslissing wilt maken, prima. Maar Aike die grinnikt en lacht erbij en laat duidelijk merken dat sommige dingen of mensen niet in haar wereld horen. Ze is een heks, maar gelukkig zie ik het wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van dat kruimelwerk vreten ze wel al een paar weken...betalen ze de drank en peuken van. Dus die minachting is totaal misplaatst.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze kan niet de uiterste simpel boekhouding daaar in excel kloppend krijgenquote:
Ja, alleen schakelen ze weer over naar de werkplaats met bijbehorend lawaai van een decoupeerzaag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef iBenny het volgende:
Overigenss is het inderdaad wel een leuk gesprekje
Maar ze heeft wel een bachelor en masters, dus dat betekent vast dat ze alles kan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kan niet de uiterste simpel boekhouding daaar in excel kloppend krijgen
Als er door achter/mensen gesjoemeld wordt met de prijzen, kan dat ook gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze kan niet de uiterste simpel boekhouding daaar in excel kloppend krijgen
Aan het idee en handschrift valt teveel af te leidenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef Ransjih het volgende:
plan van rienk, iedereen zijn idee anoniem in 1 pot, en dan de beste kiezen
tuuk welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als er door achter/mensen gesjoemeld wordt met de prijzen, kan dat ook gewoon niet.
Dat zal het zijn. Hij zal er vast ook nooit over nagedacht hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef snetje het volgende:
Rienk heeft vroeger gewoon te vaak Monopoly verloren en kan niet tegen zijn verlies... vandaar zijn afkeer van geld
Laat haar zelf eens van die zuignap afkomenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klein beginnen, maar je moet niet willen blijven hangen in kruideniersdenken. Dat heeft Aike goed in de smiezen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef blanket het volgende:
[..]
Van dat kruimelwerk vreten ze wel al een paar weken...betalen ze de drank en peuken van. Dus die minachting is totaal misplaatst.
Printer kopen, kost geen drolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan het idee en handschrift valt teveel af te leiden
je klinkt nu ook net als aaik. je kan ook enkel in je levensonderhoud voorzien en misschien jezelf beetje ontplooien of -wikkelen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Rienk heeft wel wat inhoud maar hij laat geen ruimte voor andere ideeën, hij is dogmatisch. Dat komt nu in dit gesprek ook weer naar voren (altijd mooi als dat gebeurt tijdens het typen). Zijn tactiek is terugtrekken zodra iemand het niet volledig eens is met hem. Dat is waarom jij hem hypocriet vindt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef iBenny het volgende:
Rienk gaat net zo makkelijk met iedereen mee als dat hij zegt dat niet te doen. Ik vind hem nog steeds het meest hypocriete figuur in Utopia.
en wat doet ze eraan? niksquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klein beginnen, maar je moet niet willen blijven hangen in kruideniersdenken. Dat heeft Aike goed in de smiezen.
Dat klein beginnen is ook niet erg...maar ik vind hoe zij en Hakim er over praten (gepiel in de marge) zo neerbuigend en dat snap ik echt niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klein beginnen, maar je moet niet willen blijven hangen in kruideniersdenken. Dat heeft Aike goed in de smiezen.
Daarom wordt het dus nooit wat ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze hebben tenslotte allebei al zooooooo veel bereikt in het echte leven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef blanket het volgende:
[..]
Dat klein beginnen is ook niet erg...maar ik vind hoe zij en Hakim er over praten (gepiel in de marge) zo neerbuigend en dat snap ik echt niet.
Het enige dat ze kan is slap lullen, uren naar een beeldscherm turen en belletjes aannemen die door JonDeMizzle geregeld worden. Als je haar daadwerkelijk bergen ziet verzetten, laat het me dan even weten, kijk er al weken naar uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ze hebben tenslotte allebei al zooooooo veel bereikt in het echte leven.
Hij komt ook net zo makkelijk zijn eigen ideeën niet na. Hij is volledig tegen het systeem, de luxe en alles, maar hij doet er niks tegen. Je hoort hem er alleen maar over klagen en of mensen zijn ideeën te vertellen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef community het volgende:
[..]
Rienk heeft wel wat inhoud maar hij laat geen ruimte voor andere ideeën, hij is dogmatisch. Dat komt nu in dit gesprek ook weer naar voren (altijd mooi als dat gebeurt tijdens het typen). Zijn tactiek is terugtrekken zodra iemand het niet volledig eens is met hem. Dat is waarom jij hem hypocriet vindt.
Dat komt pas NA Utopia ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:55 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ze hebben tenslotte allebei al zooooooo veel bereikt in het echte leven.
Hij heeft geprobeerd het geld te verbranden, maar toen werden de rollen snel omgedraaid waardoor het niks op zou leveren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt ook net zo makkelijk zijn eigen ideeën niet na. Hij is volledig tegen het systeem, de luxe en alles, maar hij doet er niks tegen. Je hoort hem er alleen maar over klagen en of mensen zijn ideeën te vertellen.
oh nee maar ik ben óók tegen het systeem. ik ben ook tegen broeikasefect. en tegen oorlog. heul erg tegen. het is de schuld van de maatschappij, wat ik je brom.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij komt ook net zo makkelijk zijn eigen ideeën niet na. Hij is volledig tegen het systeem, de luxe en alles, maar hij doet er niks tegen. Je hoort hem er alleen maar over klagen en of mensen zijn ideeën te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |