SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
er zijn mensen die der zo zouden aannemenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef GekkePoes het volgende:
Aike wil wel manager spelen, maar niet de verantwoording voor als het fout gaat
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef GekkePoes het volgende:
Aike wil wel manager spelen, maar niet de verantwoording voor als het fout gaat
Klein flesje rooie wijn erbij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Suddervlees,(het liefst runderlappen met een klein vet randje) aanbraden in beetje roomboter, dan water erbij laulierblaadje en wel je vlees kruiden met rundvlees kruiden.
Na een uurtje haal je vlees uit de pan, neemt grove Groningse mosterd maakt een soort sausje in je Gietijzeren juspan, daar het vlees weer erbij en laten sudderen tot het gaar is, af en toe beetje water erbij als het verdampt.
Je kan er ook rode gesneden uien bij gooien voor een iets betere bite......
zakgeld voor 15 man is al 900 en stookkosten 500+ wss.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
kleine 1000,- per maand aan zakgeld en stookkosten![]()
'k zou maar eens al de bliksem armbandjes gaan maken
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kasquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
kleine 1000,- per maand aan zakgeld en stookkosten![]()
'k zou maar eens al de bliksem armbandjes gaan maken
Da's waar! Hebben ze vast nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kas
quote:
Zit iedereen al 3 weken op te wachtenquote:
Hoebedoelu?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
15 euro zakgeld gaat nu 31 euro kosten uit de kas, vanwege privé gebruik uit zakelijke kas
Zitten ze nu al in de hoogste schijf van box 1?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er ging bij dat voorstel precies 1 hand omhoogquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef bull1966 het volgende:
rienk wil dus wel tekengerechtigde worden
velen zijn het daar mee eens
wordt overheen geluld door hakom en aike
6,- per uur dacht ikquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hebben ze al gezegd wat die heater verbruikt
Je klikt op open nieuw deelquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:50 schreef blanket het volgende:
Lukte mij niet hoor een nieuwe te maken. Hij zei topic is al opgehoogd...ik klik open nieuw deel...doet die ook niet
tot 51% belasting voor privégebruik zakelijke kas. Dat is ook de reden dat veel mensen niet zo snel even een eigen bedrijfje gaan beginnen. En de reden dat mensen soms zo erg in de puree komen nadat ze lekker autootje kopen enzo.als ze een beetje verdienen.quote:
geen drol toch??quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
Hebben ze al gezegd wat die heater verbruikt
jep dat is een BVquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zitten ze nu al in de hoogste schijf van box 1?
Lekker sudderen op petroleumstel!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Suddervlees,(het liefst runderlappen met een klein vet randje) aanbraden in beetje roomboter, dan water erbij laulierblaadje en wel je vlees kruiden met rundvlees kruiden.
Na een uurtje haal je vlees uit de pan, neemt grove Groningse mosterd maakt een soort sausje in je Gietijzeren juspan, daar het vlees weer erbij en laten sudderen tot het gaar is, af en toe beetje water erbij als het verdampt.
Je kan er ook rode gesneden uien bij gooien voor een iets betere bite......
dacht niet allemaal, misschien dat een ander dat nog weetquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja maar weet de groep dat ook
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je klikt op open nieuw deel
Je ziet dan in een blauwe balk staan
Het nummer in de topictitel is al opgehoogd
Dus het enige wat je doen moet is de titel van de topic aanpassen
Dan op Invoeren klikken en klaar!
Maar is "Utopia" officieel een BV? Echt voor de Nederlandse belastingdienst?quote:
Ik denk alleen Aike, mss Hakimm Paul en/of Gio ook maar verder niemand weet dat het zo extreem is lijkt me.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dacht niet allemaal, misschien dat een ander dat nog weet
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukken![]()
Vast is makkelijker dan je denkt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef blanket het volgende:
[..]
Ok...ik snapte dat opgehoogd niet...dus dacht dat ik wat verkeerd had gedaan. Volgende keer weer proberen..gaat ooit een keer lukken![]()
http://www.kvk.nl/orderst(...)knummer=589752760000quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar is "Utopia" officieel een BV? Echt voor de Nederlandse belastingdienst?
Hij lijkt me nog veel te veel met het spel (steuken) bezig voor iemand die weg wil.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Takketrol het volgende:
Hakim praat niet als iemand die net zn 24uur heeft aangevraagd...
Of heeft ie het alweer ingetrokken? ?
Stik, inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.kvk.nl/orderst(...)knummer=589752760000
Als de "zaken" weer zijn kant uitgaan, is alles weer even in ordequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:58 schreef Takketrol het volgende:
Hakim praat niet als iemand die net zn 24uur heeft aangevraagd...
Of heeft ie het alweer ingetrokken? ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |