SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dat is dan ook een redelijk groot onderdeel van beveiliging. Mensen rustig houden om gevaarlijke situaties te voorkomen. Wel iets wat Jimmy dan goed doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En hij is er ook altijd meteen als dit soort situaties zich voordoen.
quote:
Des te erger wat Hakim doet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Tayu het volgende:
Isa heeft een vreselijk minderwaardigheidscomplex.
Ik heb meer met haar dan met de rest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Isa ook idd wel meer van zichzelf verwacht dan eigenlijk lukt
Deed hij zelf ook bij Isa...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben namelijk een ster in om mensen tot aan het gevaarlijke toe boos te maken als ze proberen mij te treiteren. Napraten met een raar stemmetje werkt al heel snel bij personen als Hakim.![]()
Primaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef missyB het volgende:
hakim is een hond, krijg moordneigingen van die man....hou me vasttttt
Hou me teguh jonguh!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef missyB het volgende:
hakim is een hond, krijg moordneigingen van die man....hou me vasttttt
Je bedoelt, nee. Bedoel je dat. Dat... dat er iemand is in Utopia die... neee. Die aan zelfreflectie doet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Ze is van goede komaf maar kan de verwachtingen niet waar maken. Het enige dat ze van haar komaf heeft meegekregen is het verschrikkelijke accentje/taalgebruik. Ze is gewoon dommer dan de rest van haar familie, kan ze niks aan doen, maar dat is nou eenmaal zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef iBenny het volgende:
Isa is nog steeds mijn favorietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meer met haar dan met de rest.
nog erger hij heeft zelf een nog groter minderwaardigheid complex des te erger dat hij anderen daarop aanvaltquote:
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:37 schreef Tayu het volgende:
Isa heeft een vreselijk minderwaardigheidscomplex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |