SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.quote:
Ik weiger .. mijn liefje is veels te lekkerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:58 schreef formule het volgende:
Ik heb zelf noodgedwongen Utopia opgestart in huis.alles wat geld kost eruit Valt best mee
er gloort een frisse dageraad aan de einderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.
Ben alleenstaandquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik weiger .. mijn liefje is veels te lekker
nico zei dat er 40/50 klaar stonden om er in te gaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik meteen dat JdM niet blij is met hoe het nu gaat en hij dat hele zooitje gaat vervangen.
Bedankt voor het compliment.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je klinkt nu ook net als aaik. j
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij heeft geprobeerd het geld te verbranden, maar toen werden de rollen snel omgedraaid waardoor het niks op zou leveren.
ook stoel en bank eruit gedaan dus?quote:
Oh dus het was niet al te veel wat het huis uit moest?quote:
Nee kost geen drolquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ook stoel en bank eruit gedaan dus?
ook aaiktruc, knippen in de quotes hahaha. hi5!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.![]()
Klopt ook wel en ik ben er niet echt slechter van geworden
maar dat betekend niet dat de enige weg isquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment.![]()
Klopt ook wel en ik ben er niet echt slechter van geworden
Ik stem voorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Flow3r het volgende:
Gaan Rienk en Nicoline de tent overnemen?
maria tuurlijk. maar die is druk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Rienk klinkt ietwat verbitterd. Hij heeft gewoon een goede vrouw nodig.
Hij is slim genoeg om in te zien dat er ook mensen zijn die zijn klaploperij moeten bekostigen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....
Heel Ruud is scriptquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de oplettende streamer.
Gisteren werd er bij de koeienstal een nieuwe camera bij gehangen. John Klaver vond het "eng" dat er nietjes rondslingerden. Hij moest er niet aan denken dat een koe een nietje zou opeten.
Vandaag heeft Ruud het plannetje om op de kippenzolder te gaan slapen en zich er daar verstoppen.
Maar het is geen script....
Daarom wordt het dus nooit wat ...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:59 schreef blanket het volgende:
[..]
Natuurlijk, een vlakke organisatie. Dat was volgens mij van begin af aan ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
nico: is er geen andere bestuursvorm?
Niet als Aike, als realist. Als je het geld in de open haard flikkert, wat wil je dan nog beginnen op 1 hectare met twee koeien, tien kippen en een paar bomen die je niet eens mag rooien, in de winter zonder enig gewas in de grond. Binnen drie dagen kom je om van de honger.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:54 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
je klinkt nu ook net als aaik. je kan ook enkel in je levensonderhoud voorzien en misschien jezelf beetje ontplooien of -wikkelen.
LUXE DINGEN WASDROGER AFWASMACHINE ZIGGO HEB NU ALLEEN INTERNETquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
Oh dus het was niet al te veel wat het huis uit moest?
Okay, in mijn beleving is dat toch wat genuanceerder. Rienk is niet tevreden met de huidige situatie, maar Rienk heeft ook niet alle antwoorden. Daar kan ik best begrip voor opbrengen, het zou raar zijn als hij alle antwoorden wel had. Ik stoor me meer aan de rest die na 2 woorden van hem afhaakt omdat ze niet buiten de gebaande paden kunnen denken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doel niet eens op het geld verbranden. Hij heeft een grote bek mbt geld, het maken van hartjes, slapen op vreemde plekken, ed. Maar volgens mij is hij een van de personen die zich daar het meest vast houd aan 'het systeem'. Grote bek, maar als puntje bij paaltje komt....
communisme .. net als buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
ruud script?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel Ruud is script
En Nic ook, voor de koerswijziging.
Het is nu bijna een Commanditaire Vennootschap Aike beslist maar even hoeveel andere BV leden mogen investerenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Ransjih het volgende:
Hij is slim, weet het allemaal mooi te brengen. Maar hij doet er echt hélemaal niks mee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is slim genoeg om in te zien dat er ook mensen zijn die zijn klaploperij moeten bekostigen.
Jij hebt goed opgeletquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor de oplettende streamer.
Gisteren werd er bij de koeienstal een nieuwe camera bij gehangen. John Klaver vond het "eng" dat er nietjes rondslingerden. Hij moest er niet aan denken dat een koe een nietje zou opeten.
Vandaag heeft Ruud het plannetje om op de kippenzolder te gaan slapen en zich er daar verstoppen.
Maar het is geen script....
Het wordt op deze manier nooit wat, omdat iedereen zijn eigen ego en eigen project op nummer 1 zet en de rest kan bommen. Iedereen zit daar om beroemd te worden of BNer of voor het grote geld, maar vooral niet om als groep iets te bereiken. De groep is deaud en bestaat slechts door het hek en de ingelegde euro's.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Daarom wordt het dus nooit wat ...
klopt helemaal, de bakermat van de mafiaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:04 schreef JediMasterLucia het volgende:
lol Rienk begint weer over Vaticaanstad met als leider een stoel![]()
en het is een slangennest
Neuh, gewoon het relevante eruit filteren, dat doet Aike ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
ook aaiktruc, knippen in de quotes hahaha. hi5!
rienk heeft geen uitkering. oké hij is gelovig, dan ben je natuurlijk al niet goed snik, maar tja, 95% vd wereld gelooft. tjisses wat triest bedenk ik me nu. word er somber van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef community het volgende:
[..]
Niet als Aike, als realist. Als je het geld in de open haard flikkert, wat wil je dan nog beginnen op 1 hectare met twee koeien, tien kippen en een paar bomen die je niet eens mag rooien, in de winter zonder enig gewas in de grond. Binnen drie dagen kom je om van de honger.
Ze moeten eerst maar eens zien dat hun cash flow positief is. Dan kunnen ze eens proberen een duurzame levenswijze op te bouwen,
Rienk is net als alle andere leden van De Bond Van Uitkeringtrekkende Anarchisten (DBVUA), niet in geld geloven maar wel op andermans zak teren, Vervolgens doen alsof je buiten 'de maatschappij' leeft. Grappenmakers.
uhm wat hij nu zegt is niks geks aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef community het volgende:
Nico, ontmoet nu de crazy side van Rienk.
Rienk vreet warm bij de gaarkeuken of bij zijn ouders. Hij slaapt in het slaaphuis, of bij zijn ouders. En nuvreet hij op kosten van JdMquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
rienk heeft geen uitkering. oké hij is gelovig, dan ben je natuurlijk al niet goed snik, maar tja, 95% vd wereld gelooft. tjisses wat triest bedenk ik me nu. word er somber van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |