Laat ze maar lekker hatenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]Heb je de foto's gezien in topics waar mooie dames aan meedoen, dan is dit niks hoor
Weinig kans.quote:
Allemaal jaloezie.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker haten
Tuitert
Nee, ik heb maar een maximum aantal topic waar ik per dag in komquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
[..]Heb je de foto's gezien in topics waar mooie dames aan meedoen, dan is dit niks hoor
Preciesquote:
Dat wel idd. AL hoop ik dat Koen die pakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vertrouwen in de 1500 zo.
Hihi je zei kom.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar een maximum aantal topic waar ik per dag in kom
Gelukkig houd ik het wel ten alle tijde netjes. Al heb ik enkel in TheVulture een kenner. Toch spijtig dat ik hem een sterilisatie heb toegewenst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef Karina het volgende:
En de male camel toequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuitgod heeft alle fame waar ik al jaren van droom.
quote:
Huh?quote:
Hij heeft een bovengemiddeld koppie, maar een beetje dit lichaamquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker haten
Tuitert
Wat een bazig pakquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Verweij heb je het dan over een giraffennek toe
[ afbeelding ]
Gadverdamme op een slappe piemel van mark tuitert .quote:
Nee... al heeft hij wel vaker een bulgequote:
Ik zie je flirts maar hij is al bezet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen thigh gap hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef Travel. het volgende:
[..]
Hij heeft een bovengemiddeld koppie, maar een beetje dit lichaam
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/83547_cyclistsbody.jpg]afbeelding[/url] ]
Hij kan ook mee doen met de 500m vrouwen. Wat een engerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha dat je dit durft te stellen na net mijn trui te hebben mogen bekijken. Geen match dit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie je flirts maar hij is al bezet hoor![]()
[ afbeelding ]
Laat gaan, ze heeft onlangs weer een grap bijgeleerd in VBLquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |