Morrison alsnog aan de start, Junio heeft z'n startplek aan hem afgestaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:57 schreef Aguero het volgende:
Loting:
http://www.sochi2014.com/en/speed-skating-men-s-1000-m
Volgens mij vindt Groothuis dat niet erg. Hij kan na de start meer snelheid maken in de eerste en tweede buitenbocht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:04 schreef Aguero het volgende:
Laatste binnenbocht voor Tuitert, Mulder en Verweij.
Groothuis helaas niet.
hij staat top 8 in de wereldbeker en tussen die 8 wordt geloot voor de laatste vier ritten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:57 schreef Nober het volgende:
Waarom Nenzi in de laatste rit, dat is net zoiets als Van Riessen tegen Boer en Richardson tegen die andere Amerikaanse in de 2de run op de 500m, het slaat nergens op.
Mee eens. Verweij heeft net wat te weinig topsnelheid. Davis vreet hem morgen in de eerste volle ronde op. Mulder heeft nog nooit een 1000m op internationaal topniveau gereden en zeker niet op een zware laaglandbaan. Ik zie hem hier never nooit dik onder de 1.09 rijden. Die tijd heb je toch nodig om hier olympisch kampioen te worden. Groothuis heeft tijdens het OKT wel aangetoond zo'n tijd te kunnen neerzetten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat we het van Groothuis moeten hebben hier, de rest haalt geen medaille.
Mulder reed op het OKT 1.08,78quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Verweij heeft net wat te weinig topsnelheid. Davis vreet hem morgen in de eerste volle ronde op. Mulder heeft nog nooit een 1000m op internationaal topniveau gereden en zeker niet op een zware laaglandbaan. Ik zie hem hier never nooit dik onder de 1.09 rijden. Die tijd heb je toch nodig om hier olympisch kampioen te worden. Groothuis heeft tijdens het OKT wel aangetoond zo'n tijd te kunnen neerzetten.
Ok, dat was me even ontgaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Mulder reed op het OKT 1.08,78
twitter:AnnetteGerrit twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 20:11:15Ach ja, heb of heeft, blijft lastig voor een Noord-Hollandse
#roots #nos #Sochi2014 reageer retweet
Zal vast wel een dweil inzitten na tien ritten, dus denk dat rond 16:00 de tweede helft begintquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:23 schreef Mansjester het volgende:
15.15 klaar met college, 16.10 thuis. Hmmm, ik denk niet dat ik echt op tijd ben dan
Ik verwacht wel een medaille voor Groothuis.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
Eerste afstand zonder medailles voor de Nederlanders. Hup Davis.
Koen is de Ids van nu, even alle sprinters de loef afsteken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:48 schreef Montov het volgende:
Verweij had natuurlijk wel een goede trainingswedstrijd met een tijd net boven het BR. Zeker een outsider.
Op een laaglandbaan rijdt Davis altijd een opening van 16.9/17.0 en een eerste ronde van 25,3 of 25,4. Verweij opent op een laaglandbaan meestal in 17.1 en een eerste ronde van 25,5. Ik denk dat dat opvreten wel mee gaat vallenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Verweij heeft net wat te weinig topsnelheid. Davis vreet hem morgen in de eerste volle ronde op. Mulder heeft nog nooit een 1000m op internationaal topniveau gereden en zeker niet op een zware laaglandbaan. Ik zie hem hier never nooit dik onder de 1.09 rijden. Die tijd heb je toch nodig om hier olympisch kampioen te worden. Groothuis heeft tijdens het OKT wel aangetoond zo'n tijd te kunnen neerzetten.
15.00 begint het eerste gedeelte. 15.35 dweil? 15.55 tweede gedeelte. Zoiets?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zal vast wel een dweil inzitten na tien ritten, dus denk dat rond 16:00 de tweede helft begint
Denk het wel ja, eerst gedeelte zal wellicht nog iets langer duren aangezien er twee minuten tussen elke rit zitquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
15.00 begint het eerste gedeelte 15.35 dweil? 15.55 tweede gedeelte. Zoiets?
Hmm, dat wordt echt kiele kiele. Misschien kijk ik wel ergens op TV in de buurt van de Uni...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Denk het wel ja, eerst gedeelte zal wellicht nog iets langer duren aangezien er twee minuten tussen elke rit zit
Is wel verstandiger, om 16:10 zul je hooguit de allerlaatste rit nog mee kunnen pakken denk ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef Mansjester het volgende:
Hmm, dat wordt echt kiele kiele. Misschien kijk ik wel ergens op TV in de buurt van de Uni...
Ik ga misschien een trein eerder pakken, ben dan denk 10 voor 4 thuis. Dan ben ik wel op tijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is wel verstandiger, om 16:10 zul je hooguit de allerlaatste rit nog mee kunnen pakken denk ik.
Het ijs is wat zacht door de hogere temperaturen. Dat maakt het goed sprintersijs. Daarnaast is de luchtdruk hoog, iets dat het meeste voordeel geeft voor de middenafstanden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:40 schreef Felagund het volgende:
Op de 500 meters werden wel vrij goede tijden gereden, dus ik weet niet of het ijs wel echt zo zwaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |