Wat van wie?quote:Rearrange the whole game with my rugged sound
Won't even say your own name when I come around
Stay on top but remain from the underground
to the Z and we all in the family
Kan je als mod niet gewoon de stand boven de reeds geplaatste tekst toevoegen door te editten in die post? Zal niemand je kwalijk nemen...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:53 schreef belsen het volgende:
Hey, de tweede post zou voor de stand worden.
Natuurlijk kan dat, maar dan zou ik geen punt hebben. Als het alllemaal zo makkelijk zou zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan je als mod niet gewoon de stand boven de reeds geplaatste tekst toevoegen door te editten in die post? Zal niemand je kwalijk nemen...
Mijn dag was weer goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Jan en Monique Smit trouwens.
Wat van wie?quote:Gisteren was het leven nog gewoon zoals het was
Speelde-n-ik op straat en was m'n klas gewoon m'n klas
Ik dacht dat het zo hoorde en dat alles blijven zou
't Was ook weleens vervelend, maar ik had alles wat ik wou
'k Was net als alle anderen, d'r was niks geks aan mij
'k Had heus ook wel eens ruzie, maar ik hoorde er toch bij
Met voetbalplaatjes, flippo's en ik speelde met m'n pop
Maar sinds een uur geleden staat m'n wereld op z'n kop
Stand topic 1296quote:
Oja, die had je ook nog.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan doe je Seymour Bits echt tekort.
Wat van wie?quote:Walking along just kicking stones
Minding my own business
I come face to face, with my foe
Disguised In violence from head to toe.
I holla and I bawl
But dem naw let me go now
To let me go was not dem intention
Dem seh one nigger the less
The better for the show
Stand strong black skin and take your blow
Stand topic 1296quote:
Op z'n tijd vind ik reggae (oi, wat zeg ik nu...quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:29 schreef pipster het volgende:
Opgezocht, en ik snap waarom het me naast de naam niks zegt. Verschrikkelijk muziekgenre, wat ik zoveel mogelijk probeer te ontlopen.
Dan zal het wel over de KKK gaan maar de band herken ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
KicK!
En dat is er eigenlijk 1 te weinig...![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:17 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me dan Ku Klux Klan inderdaad en dan moet het bijna wel van Steel Pulse zijn.
Stel de vraag en ik neem je honneurs wel weer waar...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:41 schreef methodmich het volgende:
Hmm, ga alleen nu net offline, dus als iemand anders een andere vraag heeft voor de voortgang van het spel... Ga je gang!
Ook goed!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel de vraag en ik neem je honneurs wel weer waar...
Stand topic 1296quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:33 schreef bartrid het volgende:
Die was van The Grid, swamp thing denk ik dan
T-bone Burnett?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:08 schreef bartrid het volgende:
Wie is de muzikale curator van de nieuwe hbo tv serie True Detective?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |