Amen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat veel mensen blijkbaar vergeten is dat ze zelf ook eens oud zijn.
De arrogantie hoe er over oudere mensen gesproken wordt door sommigen vind ik stuitend.
Het kan ook iemand met blauwe ogen zijn die niet wou hebben dat mensen met bruine ogen bestaan. Of iemand die 70 is en niet wilt dat mensen 71 en ouder worden. Of een zolderkamerautist die ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Het zou ook nog een christengekkie kunnen zijn, die uit respect voor Het Leven, gerechtigheid wilde laten geschieden.
Is het Victor Reinier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het kan ook iemand met blauwe ogen zijn die niet wou hebben dat mensen met bruine ogen bestaan. Of iemand die 70 is en niet wilt dat mensen 71 en ouder worden. Of een zolderkamerautist die ....
Dat lijkt me inderdaad wel het belangrijkste in deze zaak.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Booyah het volgende:
Pffff...vreselijk nieuws.
Hoop dat het sporenonderzoek wat oplevert en dat de dader snel gevonden wordt.
Jij denkt dat er een wereld mogelijk is zonder misdrijven?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zie jij de protesten hiertegen dan?
Of aanpak? Oplossingen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_uitgesloten__.htmlquote:John van den Heuvel sluit niet uit dat de dood van Els Borst een politieke achtergrond kan hebben. Hij vertelt er meer over in de extra nieuwsuitzending van het Telegraaf TV Nieuws.
John van den Heuvel is een mediahoer die weer eventjes aandacht wil.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_uitgesloten__.html
John is blij een gelegenheid te hebben dat hij weer met zijn kop voor de camera mag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
John van den Heuvel sluit niet uit dat de dood van Els Borst een politieke achtergrond kan hebben. Hij vertelt er meer over in de extra nieuwsuitzending van het Telegraaf TV Nieuws.
Wat ik al zei: het is een Fortuynist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat kan die vent er nou van weten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op nu.nl dat ze momenteel niets uitsluiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef OProg het volgende:
[..]
John is blij een gelegenheid te hebben dat hij weer met zijn kop voor de camera mag.
Mooi. Zo'n agent die zegt dat ze niks uitsluiten zolang er nog onderzoek gedaan moet worden en Johnnie die vervolgens in de camera staat te hijgen dat dit wil zeggen dat het niet uitgesloten is dat de moord politieke achtergrond kan hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef arjan1112 het volgende:
hij had met agenten gesproken had ie het over
nou nou, ze hadden telefonisch contact met hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Mooi. Zo'n agent die zegt dat ze niks uitsluiten zolang er nog onderzoek gedaan moet worden en Johnnie die vervolgens in de camera staat te hijgen dat dit wil zeggen dat het niet uitgesloten is dat de moord politieke achtergrond kan hebben.
Ik heb alleen de tekst gelezen. Ik zie of hoor hem liever niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Marrije het volgende:
nou nou, ze hadden telefonisch contact met hem
Dus een deur die open stond, of opgewacht.quote:Moord of doodslag
Of de dood van Borst moord of doodslag is, moet uit verder onderzoek blijken, zegt hoofdofficier van justitie Johan Bac. "We gaan uit van een misdrijf, maar wat er precies is gebeurd en wanneer dat plaatsvond weten we nog niet."
Het is volgens hem mogelijk dat de oud-minister een inbreker tegen het lijf is gelopen in haar woning, die haar heeft gedood. Dat zou mogelijk doodslag zijn. Maar een gerichte aanslag op het leven van de D66-politica en dus moord kon ook nog niet worden uitgesloten.
Volgens de politie zijn er in en om de woning geen braaksporen aangetroffen. "Maar we kunnen niet uitsluiten dat er spullen zijn ontvreemd."
Het onderzoek wordt door een team van dertig rechercheurs voortgezet. De politie wil onder meer weten met wie Borst voor haar dood contact heeft gehad en gaat graven in de contacten die Borst in de laatste maanden van haar leven heeft gehad. ''Onder andere om vast te stellen of ze mogelijk is bedreigd'',
kan toch zijn om iets dat zij ooit heeft besloten en dat iemand jaren later toch 'wraak' neemtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit een politieke moord is, waarom dan Borst te grazen nemen. Die begaf zich immers niet meer echt in de spotlight.
Ik geloof er ook geen reet van. Ik denk, of roofmoord of iets aan de familiaire kant.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit een politieke moord is, waarom dan Borst te grazen nemen. Die begaf zich immers niet meer echt in de spotlight.
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van. Ik denk, of roofmoord of iets aan de familiaire kant.
Ligt aan de verwondingen. Volgens mij kunnen ze best aardig goed uitzoeken of zo'n verwonding door een ongeval is ontstaat of door geweld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |