Dat klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ouderen op het afgelegen platteland, ook verhuizen?
Het is toch de omgekeerde wereldJe moet vanwege het veiligheidsaspect verhuizen.
Dus kunnen we onze ouderen geen veiligheid meer garanderen?
Bron ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat is de laatste jaren alleen maar erger geworden.
ik weet niet of je betreffende buurt kent, maar daar zou het geen kwaad kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dan maar gewapende pattrouilles langs het huis van elke 65 plusser?
Dan betalen ze dat lekker zelf.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik weet niet of je betreffende buurt kent, maar daar zou het geen kwaad kunnen
Je gaat er misschien wek te vroeg van uit dat het onderdeel is van diefstal. Vergeet niet dat mevrouw Borst een publiek figuur is met zowel voor- als tegenstanders in alle lagen van de samenleving.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt.
En dat is de laatste jaren alleen maar erger geworden.
Niet om het een of het ander maar wat zou jij dan voorstellen als oplossing? Je kunt ze niet beschermen want ze worden vaak zeer specifiek uitgezocht door het dievengilde omdat kwetsbaar én vermogend.
Dit heeft niets meer met een fatsoenlijke, politieke, discussie te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
vast te min voor jou, maar telegraaf.nl
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijk_misdrijf__.html
[..]
Hallo Meneer Anus,quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en voor Tokkies is het normaal om je op dinsdagochtend 11 uur je eerste biertje open te trekken.
gut, tis gewoon een onderdeel van t geheelquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit heeft niets meer met een fatsoenlijke, politieke, discussie te maken.
Kun jij de username van KoosVolgens veranderen in MeneerAnus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je moet leren lezen Meneer Anus.
Ik weet dat het moeilijk is.
Het ging mij meer om de algemene discussie over de veiligheid van vermogende ouderen . Over deze zaak weten we inderdaad nog niets over het hoe en waarom.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef DeParo het volgende:
[..]
Je gaat er misschien wek te vroeg van uit dat het onderdeel is van diefstal. Vergeet niet dat mevrouw Borst een publiek figuur is met zowel voor- als tegenstanders in alle lagen van de samenleving.
Dat zal het in dit geval ook best zijn, maar als het onderzoek nog volop gaande is, is het ook gebruikelijk dit niet meteen aan de grote klok te hangen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, had dan eerder verwacht dat het een ongeluk was. Normaal gesproken is het wel vrij snel duidelijk dat het om een misdrijf gaat.
Ook onvermogende ouderen graagquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de algemene discussie over de veiligheid van vermogende ouderen . Over deze zaak weten we inderdaad nog niets over het hoe en waarom.
Graag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Kun jij de username van KoosVolgens veranderen in MeneerAnus?
Fijn dat het punt van mijn post je ook totaal niet ontgaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hallo Meneer Anus,
Liever dat iemand op dinsdagochtend 11 uur een biertje opentrekt, dan op dinsdagochtend 11 uur een bejaarde een stomp in het gezicht geeft om haar juwelen te stelen.
Snap ik maar die discussie hoeft dus niet relevant te zijn voor dit topic, veel posters en ik kijk vooral naar een bepaalde admin, proberen offtopic te gaan en dat is vervelend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de algemene discussie over de veiligheid van vermogende ouderen . Over deze zaak weten we inderdaad nog niets over het hoe en waarom.
Een soort verkapte euthanasieverklaring bedoel je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Morendo het volgende:
Ik vind bejaarden door de bank genomen ook wat te vermogend. Zo'n groot huis voor jezelf terwijl je de trap niet meer opkomt: het is pure uitdaging.
M'n eigen stalkertjequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Snap ik maar die discussie hoeft dus niet relevant te zijn voor dit topic, veel posters en ik kijk vooral naar een bepaalde admin, proberen offtopic te gaan en dat is vervelend.
Pas maar op je bent zelf ook de jongste niet meer (L) (L).quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
M'n eigen stalkertje
Kijk, dít is offtopic
Wie zegt dat ze zijn gaan plunderen dan?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als tuigvolk op pad gaat om te plunderen, dan heb ik liever dat ze bij de ivoren torens der politici komen roven dan bij het volk.
Je weet dat je met deze opmerking jezelf ook hebt ingedeeld bij het tuigvolk ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Als tuigvolk op pad gaat om te plunderen, dan heb ik liever dat ze bij de ivoren torens der politici komen roven dan bij het volk.
Echt he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja hoe dúrven die ouwetjes daar te blijven wonen. Stop ze lekker bijelkaar in een huis.
Zo zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:33 schreef DeParo het volgende:
[..]
Pas maar op je bent zelf ook de jongste niet meer (L) (L).
Vanuit de politiek ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he.
Nog beter, laat ze maar verrekken. Die tendens zie je steeds meer.
(van wiki)quote:Tijdens haar periode als bewindsvrouw kreeg ze te maken met een groot aantal medisch-ethische kwesties, zoals de nieuwe euthanasiewet, het ter beschikking stellen van foetaal weefsel voor wetenschappelijke en geneeskundige doeleinden en xenotransplantatie. Ze voerde het stelsel van donorverklaringen in, waarbij burgers vanaf achttien jaar wordt gevraagd of ze na hun overlijden organen en weefsels willen afstaan aan zieken
Wat veel mensen blijkbaar vergeten is dat ze zelf ook eens oud zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanuit de politiek ja.
Zijn genoeg mensen die geheel vrijblijvend ouderen helpen in dit land, mag ook wel eens gezegd worden
Wel een hele laffe dan, wachten tot ze zo oud is en geen chauffeur meer heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Het zou ook nog een christengekkie kunnen zijn, die uit respect voor Het Leven, gerechtigheid wilde laten geschieden.
Dan is ie wel een beetje laat, vind je ook niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Het zou ook nog een christengekkie kunnen zijn, die uit respect voor Het Leven, gerechtigheid wilde laten geschieden.
ik zat inderdaad ook al te kijken of ze iets eventueels omstredens had beslotenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Geniaal, daar is de recherche vast niet opgekomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zat inderdaad ook al te kijken of ze iets eventueels omstredens had besloten
Aangezien ze een Nederlandse politicus was kun je zelfverrijking alvast afchecken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zat inderdaad ook al te kijken of ze iets eventueels omstredens had besloten
daar heb ik toch niks aanquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geniaal, daar is de recherche vast niet opgekomen.²
En dat naast haar AOW en waarschijnlijk zeer riante pensioen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef eight het volgende:
[..]
Aangezien ze een Nederlandse politicus was kun je zelfverrijking alvast afchecken.
Ik zie dat anders, ik vind dat je dan juist in teamverband moet werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
daar heb ik toch niks aan![]()
alsof dat ter inzage ligt
Ja leuk, het politierapport openbaar, zodat iedereen zelf kan gaan Sherlocken en de daders gelijk kunnen achterhalen welke fouten ze hebben gemaakt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, ik vind dat je dan juist in teamverband moet werken.²
Hoe kun je hier tegen zijn? Ik mag toch aannemen dat iedereen voor waarheidsvinding is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja leuk, het politierapport openbaar, zodat iedereen zelf kan gaan Sherlocken en de daders gelijk kunnen achterhalen welke fouten ze hebben gemaakt...
Eén die nogal wat bedenktijd nodig had, zeker, aangezien ze al twaalf jaar weg is als minister van VWS?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Ook gezien haar carrière die ze achter de rug had op het moment dat ze voor het eerst op het bordes van Noordeinde stond (was onder meer directeur bij het AZU).quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef eight het volgende:
[..]
Aangezien ze een Nederlandse politicus was kun je zelfverrijking alvast afchecken.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt he.
Nog beter, laat ze maar verrekken. Die tendens zie je steeds meer.
De arrogantie inderdaad. Je doet namelijk nogal vergaande uitspraken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat veel mensen blijkbaar vergeten is dat ze zelf ook eens oud zijn.
De arrogantie hoe er over oudere mensen gesproken wordt door sommigen vind ik stuitend.
Idd, we moeten wat dat betreft back to the fifties/sixties/seventies, naar de tijd dat de lucht nog schoon en sex nog vies was, en er nog geen hordes knoflooketende werkloze drugsgebruikers de straten onveilig maakten. Toen je de achterdeur 's nachts nog niet op slot hoefde te doen en je de contactsleutels gewoon in je auto liet zitten. Dus mensen, laten we bij het begin beginnen en vanaf vandaag om 17:00 gewoon weer de spruiten met dampende aardappelen en suddervlees op tafel zetten. Dan komt het vast wel weer goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef roos85 het volgende:
Toch weer verrassend snel hoe het slachtoffer als 'dader' wordt weggezet.
Iedereen zou overal moeten kunnen wonen zonder dat een of andere josti je komt overvallen..
Wat heeft waarheidsvinding met het openbaar maken van het politierapport te maken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je hier tegen zijn? Ik mag toch aannemen dat iedereen voor waarheidsvinding is?
Of ben ik weer de naïeve Marokkaan?²
Ik zie een bestseller aankomen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou Peter R uit zijn pensioen uit de sector komen sjokken voor een special?
Amen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De arrogantie hoe er over oudere mensen gesproken wordt door sommigen vind ik stuitend.
Het kan ook iemand met blauwe ogen zijn die niet wou hebben dat mensen met bruine ogen bestaan. Of iemand die 70 is en niet wilt dat mensen 71 en ouder worden. Of een zolderkamerautist die ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Knip het volgende:
[..]
(van wiki)
Is het Victor Reinier?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het kan ook iemand met blauwe ogen zijn die niet wou hebben dat mensen met bruine ogen bestaan. Of iemand die 70 is en niet wilt dat mensen 71 en ouder worden. Of een zolderkamerautist die ....
Dat lijkt me inderdaad wel het belangrijkste in deze zaak.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Booyah het volgende:
Pffff...vreselijk nieuws.
Hoop dat het sporenonderzoek wat oplevert en dat de dader snel gevonden wordt.
Jij denkt dat er een wereld mogelijk is zonder misdrijven?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar zie jij de protesten hiertegen dan?
Of aanpak? Oplossingen?
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_uitgesloten__.htmlquote:John van den Heuvel sluit niet uit dat de dood van Els Borst een politieke achtergrond kan hebben. Hij vertelt er meer over in de extra nieuwsuitzending van het Telegraaf TV Nieuws.
John van den Heuvel is een mediahoer die weer eventjes aandacht wil.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)t_uitgesloten__.html
John is blij een gelegenheid te hebben dat hij weer met zijn kop voor de camera mag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
John van den Heuvel sluit niet uit dat de dood van Els Borst een politieke achtergrond kan hebben. Hij vertelt er meer over in de extra nieuwsuitzending van het Telegraaf TV Nieuws.
Wat ik al zei: het is een Fortuynist.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat kan die vent er nou van weten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Staat ook gewoon op nu.nl dat ze momenteel niets uitsluiten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef OProg het volgende:
[..]
John is blij een gelegenheid te hebben dat hij weer met zijn kop voor de camera mag.
Mooi. Zo'n agent die zegt dat ze niks uitsluiten zolang er nog onderzoek gedaan moet worden en Johnnie die vervolgens in de camera staat te hijgen dat dit wil zeggen dat het niet uitgesloten is dat de moord politieke achtergrond kan hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef arjan1112 het volgende:
hij had met agenten gesproken had ie het over
nou nou, ze hadden telefonisch contact met hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Mooi. Zo'n agent die zegt dat ze niks uitsluiten zolang er nog onderzoek gedaan moet worden en Johnnie die vervolgens in de camera staat te hijgen dat dit wil zeggen dat het niet uitgesloten is dat de moord politieke achtergrond kan hebben.
Ik heb alleen de tekst gelezen. Ik zie of hoor hem liever niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:52 schreef Marrije het volgende:
nou nou, ze hadden telefonisch contact met hem
Dus een deur die open stond, of opgewacht.quote:Moord of doodslag
Of de dood van Borst moord of doodslag is, moet uit verder onderzoek blijken, zegt hoofdofficier van justitie Johan Bac. "We gaan uit van een misdrijf, maar wat er precies is gebeurd en wanneer dat plaatsvond weten we nog niet."
Het is volgens hem mogelijk dat de oud-minister een inbreker tegen het lijf is gelopen in haar woning, die haar heeft gedood. Dat zou mogelijk doodslag zijn. Maar een gerichte aanslag op het leven van de D66-politica en dus moord kon ook nog niet worden uitgesloten.
Volgens de politie zijn er in en om de woning geen braaksporen aangetroffen. "Maar we kunnen niet uitsluiten dat er spullen zijn ontvreemd."
Het onderzoek wordt door een team van dertig rechercheurs voortgezet. De politie wil onder meer weten met wie Borst voor haar dood contact heeft gehad en gaat graven in de contacten die Borst in de laatste maanden van haar leven heeft gehad. ''Onder andere om vast te stellen of ze mogelijk is bedreigd'',
kan toch zijn om iets dat zij ooit heeft besloten en dat iemand jaren later toch 'wraak' neemtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit een politieke moord is, waarom dan Borst te grazen nemen. Die begaf zich immers niet meer echt in de spotlight.
Ik geloof er ook geen reet van. Ik denk, of roofmoord of iets aan de familiaire kant.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Als dit een politieke moord is, waarom dan Borst te grazen nemen. Die begaf zich immers niet meer echt in de spotlight.
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik geloof er ook geen reet van. Ik denk, of roofmoord of iets aan de familiaire kant.
Ligt aan de verwondingen. Volgens mij kunnen ze best aardig goed uitzoeken of zo'n verwonding door een ongeval is ontstaat of door geweld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.
Nou nou, wat een flauwekul, ik heb zeer veel respect voor ouderen maar opeens wordt er gedaan alsof er elke middag op dorpspleinen in Nederland bejaarden worden gemarteld.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ja, je hebt gelijk. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die zich vrijblijvend inzetten voor bejaarden.
Dat is uitgesloten, het was geen ongeluk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Of, zoals veel bejaarden overkomt, gewoon gevallen en verkeerd terechtgekomen. De één breekt een heup en de ander valt zo ongelukkig dat hij/zij het niet overleeft.
Ze zullen eerder naar andere sporen zoeken of er iemand bij haar was die haar b.v. geslagen kan hebben of een duw kan hebben gegeven....of je zelf je verstapt of dat iemand anders je duwt en je valt tegen een muur aan b.v. kan dezelfde verwondingen opleveren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Ligt aan de verwondingen. Volgens mij kunnen ze best aardig goed uitzoeken of zo'n verwonding door een ongeval is ontstaat of door geweld.
Het was geen natuurlijke dood vertelde men...dat kan een ongeluk zijn of dat iemand anders het gedaan heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Dat is uitgesloten, het was geen ongeluk.
beetje je hersens updaten schat.. of gaat het wat langzamer bij jouquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Het was geen natuurlijke dood vertelde men...dat kan een ongeluk zijn of dat iemand anders het gedaan heeft.
kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het zal wel een inbreker geweest zijn die werd betrapt en haar aan de kant duwde waarna ze viel
Je hoeft niet te gaan beledigen hoor, nergens voor nodig beste man.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
beetje je hersens updaten schat.. of gaat het wat langzamer bij jou
doe ik dat dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hoeft niet te gaan beledigen hoor, nergens voor nodig beste man.
Ja precies. Openbaar maken zie ik niet eens als vereiste. Kan zelfs averechts werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft waarheidsvinding met het openbaar maken van het politierapport te maken?
nou ja, ze is overleden aan het aangedane trauma. En ze wisten niet of het een ongeluk of misdrijf was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Lees het zelf nog maar eens na.quote:
nee jij!quote:
Als waarschuwing, dat je nooit veilig bent, ook niet als je de politiek allang verlaten hebtquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef KoosVogels het volgende:
Of de deur tussen de garage en het huis niet afgesloten omdat de garage altijd dicht is, behalve wanneer je met de auto de garage ingaat of verlaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dus een deur die open stond, of opgewacht.
Vind het een beetje vreemd hoe jij ineens normale en respectvolle omgang met bejaarden claimt, tegenover iemand die zegt dat dit niet schering en inslag is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ja, je hebt gelijk. Gelukkig zijn er een heleboel mensen die zich vrijblijvend inzetten voor bejaarden.
Omat wijlen Fortuyn haar met Saddam Hoessein vergeleek, maar goed verder is het best wel vergezocht ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef arjan1112 het volgende:
Maar waarom dan in de LPF / PVV hoek.. áls het een politieke moord is, denk ik eerder aan een SGP aanhanger
Dat claim ik niet, dat lijkt me vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vind het een beetje vreemd hoe jij ineens normale en respectvolle omgang met bejaarden claimt, tegenover iemand die zegt dat dit niet schering en inslag is.
Een redelijk vals dilemma.
Precies , dat is het ook in mijn ogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat claim ik niet, dat lijkt me vanzelfsprekend.
Ja, ik denk dat dat ook de reden was waarom het relatief lang duurde voordat uitsluitsel kwam over de doodsoorzaak.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze zullen eerder naar andere sporen zoeken of er iemand bij haar was die haar b.v. geslagen kan hebben of een duw kan hebben gegeven....of je zelf je verstapt of dat iemand anders je duwt en je valt tegen een muur aan b.v. kan dezelfde verwondingen opleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |