abonnement Unibet Coolblue
pi_136669702
He wat naar allemaal dit. Hopelijk komt er snel meer duidelijkheid.
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 16:38:42 #202
206731 Mortaxx
Doomer
pi_136669773
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef arjan1112 het volgende:
Het zal wel een inbreker geweest zijn die werd betrapt en haar aan de kant duwde waarna ze viel
Lijkt mij ook het meest waarschijnlijke
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_136669852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:03 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Auto's zijn makkelijk te traceren daar moet je niet aan beginnen
Er worden anders nog genoeg auto's gestolen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:13:21 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136671107
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:40 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Er worden anders nog genoeg auto's gestolen.
Maar dat wil niet zeggen dat iedere willekeurige inbreker/overvaller de auto ook zal willen stelen bij een inbraak/overval.

Iemand die op geld of een pinpas uit is zal een auto veel lastiger vinden... al was het alleen al omdat z'n eigen auto om de hoek staat bijvoorbeeld ;)

Daarbij zou ze liggend in de garage met een openstaande garagedeur vrijwel direct gezien zijn als de auto weg was.. nu ontnam de auto het beeld op het lichaam, en wellicht al vanaf zaterdagavond.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136671158
quote:
Het onderzoek richt zich met name op de periode tussen het vertrek van Borst van het D66-congres in de Amsterdamse Beurs van Berlage - op zaterdagmiddag - en het moment dat haar lichaam werd gevonden. 'Het is voor ons heel belangrijk te weten wat er in die periode is gebeurd', aldus hoofdofficier Bac.
Heb ik het nou juist dat er tussen zaterdagmiddag (na het D66 congres) en maandagavond geen tekens van leven meer zijn geweest? Telefoontjes oid. Dat zou toch best vreemd zijn. En uit de autopsie moet het tijdstip van overlijden toch inmiddels wel bekend zijn. Of heb ik wat dingen gemist?
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:15:45 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136671202
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:14 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Heb ik het nou juist dat er tussen zaterdagmiddag (na het D66 congres) en maandagavond geen tekens van leven meer zijn geweest? Telefoontjes oid. Dat zou toch best vreemd zijn. En uit de autopsie moet het tijdstip van overlijden toch inmiddels wel bekend zijn. Of heb ik wat dingen gemist?
Klopt, ze zou zondagmiddag ergens heen en kwam niet, en had ook niet afgezegd, en nam de telefoon ook niet op.

quote:
Het is een raadsel hoe en wanneer oud-minister Els Borst is overleden. De politie denkt aan een misdrijf of een noodlottig ongeluk. Ze nam zondag de telefoon niet meer op, zegt de vrouw die haar maandagavond vond, vriendin Katrien Kroes.

Misschien is Els gestruikeld, misschien is het een misdrijf

Katrien Kroes
Al zondagmiddag ontstond bij Kroes een enigszins onaangenaam gevoel, zegt ze, terugkijkend op de afgelopen dagen. Om 4 uur begon een huisconcert van het Matangi Strijkkwartet, iets verderop in Bilthoven, al tientallen jaren de woonplaats van Borst. Veertig mensen kwamen uit alle windstreken om het concert te horen, onder het genot van een hapje en een glas wijn. Borst zou er ook zijn. 'Normaal gesproken is ze altijd zo punctueel. Het is helemaal niets voor haar niet af te zeggen. Ik heb haar ook nog gebeld. Ze nam niet op, ik heb haar voicemail ingesproken,' zegt Kroes gelaten.

Goede gezondheid
Nu was Borst met haar 81 jaar nog altijd zo druk, dat Kroes niet meteen aan de bel trok. 'Ze zit in allerlei besturen en stichtingen. Stivoro, KWF, Alpe d'HuZes, Helen Dowling Instituut. En ze heeft het druk met haar familie.' Borst was ook in goede gezondheid. Zaterdag was het D66-erelid nog aanwezig op het landelijke partijcongres.

Maar toen de oud-minister, die de euthanasiewet invoerde, oud-hoogleraar, oud-vicepremier en oud-ziekenhuisdirecteur, een dag later nog niet had teruggebeld, werd Kroes pas echt ongerust. Met trillende vingers blikt ze terug op het moment: 'Ik hoorde maar niets. Maandagochtend ga ik naar mijn moeder, 's middags belde ze me altijd om te horen hoe het met haar is.' Om 17.58 maandagmiddag pakte Kroes de telefoon en belde de minister van staat nog eens op. Om weer geen gehoor te krijgen.

Borst woont in een rustige, groene villawijk in Bilthoven-Noord. Kroes leerde haar kennen via haar man, Paul Doucet. Hij was fractievoorzitter van D66 in Bilthoven, en Borst was erg actief in de partij. Ze wonen op twee steenworpen afstand van elkaar, dus ging de 69-jarige Kroes op onderzoek uit. 'Er waren net bordjes rondgebracht voor de verkiezingen. Wij hadden het in de tuin staan. Bij Els stond het bordje niet. Dat was niets voor haar.'

Luguber
'Het was donker, er was slecht licht, akelig weer. Luguber.' Op dat moment belde een vriendin, met wie Kroes en Borst bijna iedere week gingen nordic walken in de bossen rond Bilthoven. 'Ze was ook ongerust en zei: ik kom ook. Samen gingen we erheen. De voordeur was dicht, maar de garagedeur open. Vanaf de weg had je wel kunnen zien dat er iets mis was.' Uiteindelijk vonden de vriendinnen haar tussen de auto en de garage van haar kapitale huis. Verdere details wil Kroes niet geven, om het politieonderzoek niet te verstoren.

De politie sluit een natuurlijke dood uit, iets wat volgens woordvoerder Aling aan het lichaam was te zien. Kroes: 'Misschien is ze niet goed geworden en gevallen. Misschien is ze gestruikeld. Misschien is het een misdrijf.' Op de mogelijkheid dat ze een inbreker zou hebben betrapt, die buren in de wijk opperen, kan en wil ze niet reageren. 'Alles is mogelijk, maar ik weet het niet. Er wordt heel veel ingebroken hier, dat wel. Een paar jaar geleden is mijn laptop gestolen. En later stond er een vreemde vent voor het raam, die in slecht Nederlands iets stond te roepen. Ik heb hem eruit gebonjourd, maar het was wel heel raar.'

De politie hoopt vandaag meer duidelijkheid te geven. Gistermiddag is sectie verricht op het lichaam. De resultaten worden vergeleken met de uitkomsten van het forensisch onderzoek. Die vergelijking moet meer duidelijk maken over de doodsoorzaak van de 'bijzondere en prominente' Bilthovense, zoals burgemeester Arjen Gerritsen het gisteren zei.
Bron (bericht van gisteren)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136671248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Klopt, ze zou zondagmiddag ergens heen en kwam niet, en had ook niet afgezegd, en nam de telefoon ook niet op.
hmm ook raar. Als het iemand van 81 betreft moeten dan toch meteen alle alarmbellen af gaan zou je zeggen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:21:26 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136671389
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:17 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

hmm ook raar. Als het iemand van 81 betreft moeten dan toch meteen alle alarmbellen af gaan zou je zeggen.
Dat ligt er maar net aan natuurlijk.... mijn schoonouders nemen ook wel eens de telefoon niet op, we zijn dan niet gelijk in alarmfase 1.
Juist bij mensen die nog heel actief zijn is dat niet zo alarmerend, want het feit dat ze nog actief zijn en het qua zelfredzaamheid prima doen, maakt vaak dat ze minder kwetsbaar zijn lijken, maar ook dat ze het niet nodig vinden dat de politie gelijk aan de deur staat als ze eens een keer een uurtje langer wegblijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136671534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:21 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan natuurlijk.... mijn schoonouders nemen ook wel eens de telefoon niet op, we zijn dan niet gelijk in alarmfase 1.
Juist bij mensen die nog heel actief zijn is dat niet zo alarmerend, want het feit dat ze nog actief zijn en het qua zelfredzaamheid prima doen, maakt vaak dat ze minder kwetsbaar zijn lijken, maar ook dat ze het niet nodig vinden dat de politie gelijk aan de deur staat als ze eens een keer een uurtje langer wegblijven.
Ja dat is ook wel waar. Ik redeneerde misschien een beetje teveel vanuit mijn eigen positie. Als mijn oma ineens niet op haar afspraken verschijnt en de telefoon niet opneemt is het denk ik wel meteen alarmfase. Geen politie, maar iemand zou op zijn minst even gaan kijken.
pi_136671609
Een afrekening in het politieke circuit...
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_136671770
Heeft ze geen kinderen? En was ze niet getrouwd?

Neuh, het zal geen afrekening zijn in het politieke circuit. Inbreker of iemand die ze kon misschien?
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:33:55 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136671799
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:25 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ja dat is ook wel waar. Ik redeneerde misschien een beetje teveel vanuit mijn eigen positie. Als mijn oma ineens niet op haar afspraken verschijnt en de telefoon niet opneemt is het denk ik wel meteen alarmfase. Geen politie, maar iemand zou op zijn minst even gaan kijken.
Ja, maar het waren niet de kinderen/kleinkinderen die dat wisten... dat was een vriendin, die zelf kennelijk ook nog prima uit de voeten kan.
Als mijn (schoon)ouders morgen niet op een afspraak verschijnen dan is de kans klein dat ik daar van op de hoogte word gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 17:34:13 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136671808
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heeft ze geen kinderen? En was ze niet getrouwd?

Neuh, het zal geen afrekening zijn in het politieke circuit. Inbreker of iemand die ze kon misschien?
Man overleden in 1988, 3 kinderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136672825
Heeft de met verlof zijnde Volkert van der G weer toegeslagen?
standaarddrinker
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:08:05 #215
198365 Morendo
The Real Deal
pi_136672843
Of het was een D66'er die op een bijna onverkiesbare plaatst staat voor bij de gemeenteraads- of Europese verkiezingen en denkt met deze actie sympathy votes te trekken naar zijn partij om een prettig baantje voor zichzelf te versieren.

Is ook niet uitgesloten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:08:21 #216
198365 Morendo
The Real Deal
pi_136672852
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef DrDentz het volgende:
Heeft de met verlof zijnde Volkert van der G weer toegeslagen?
Dat zou een stunt zijn. :D
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_136673119
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef Morendo het volgende:
Of het was een D66'er die op een bijna onverkiesbare plaatst staat voor bij de gemeenteraads- of Europese verkiezingen en denkt met deze actie sympathy votes te trekken naar zijn partij om een prettig baantje voor zichzelf te versieren.

Is ook niet uitgesloten.
wat ?
pi_136673203
Er waren geen inbraaksporen, dus of ze had de deur al open of ze heeft haar moordenaar zelf binnengelaten en was het wellicht een bekende van haar
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_136673217
Of een afrekening in het bingo circuit.

Hebben we ze nu allemaal gehad?
pi_136673277
Hey, heeft volkert proefverlof ? :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 13 februari 2014 @ 18:33:55 #221
206731 Mortaxx
Doomer
pi_136673611
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Specularium het volgende:
Of een afrekening in het bingo circuit.

Hebben we ze nu allemaal gehad?
Denk dat er een BNW topic nodig is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:47:01 #222
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136674010
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef TLC het volgende:
Er waren geen inbraaksporen, dus of ze had de deur al open of ze heeft haar moordenaar zelf binnengelaten en was het wellicht een bekende van haar
of hij heeft haar opgewacht en zelf de deur open gedaan
pi_136674190
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Specularium het volgende:
Of een afrekening in het bingo circuit.

Hebben we ze nu allemaal gehad?
Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:59:36 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136674509
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef TLC het volgende:
Er waren geen inbraaksporen, dus of ze had de deur al open of ze heeft haar moordenaar zelf binnengelaten en was het wellicht een bekende van haar
Als de garage aan het huis vastzit, en je vanuit de garage rechtstreeks het huis binnenkunt, dan kan het best zijn dat ze die tussendeur niet op slot had (afhankelijk van de kwaliteit van de garagedeur), en als ze dan de garage in of uit wilde rijden kan die persoon op dat moment dan de garage zijn binnengegaan, haar uitgeschakeld hebben en zonder braaksporen de woning ingegaan zijn.

Edit; Google streetview ondersteunt dit scenario niet, de garage lijkt niet vast te zitten aan het huis.
Wellicht hebben ze gewoon haar sleutels gebruikt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:05:49 #225
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136674781
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
ja was al voorbij gekomen (post van de buurvrouw als ik me niet vergis)
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:06:29 #226
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136674813
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
Vanaf het eerste moment.... oostblokkers scoren ook hoog op het lijstje.
Oud vrouwtje, kapitale woning bij de bosrand.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136675051
Ten eerste: verschrikkelijk vooral omdat ze nog zo kwiek was voor haar leeftijd. Afschuwelijk dat sommige lui zo laf zijn dat ze oude mensen aanvallen.

Verder: ze is gevonden in een plas bloed - heel jammer dat die vriendinnen niet wat eerder polshoogte kwamen nemen - en dan denk ik het eerste aan steekwonden. Misschien wilde iemand haar dwingen zelf de deur open te maken, heeft ze dat geweigerd en is ze toen aangevallen.
Ik weet niet of er vanuit andere huizen zicht is op haar voordeur?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:15:52 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136675237
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ten eerste: verschrikkelijk vooral omdat ze nog zo kwiek was voor haar leeftijd. Afschuwelijk dat sommige lui zo laf zijn dat ze oude mensen aanvallen.

Verder: ze is gevonden in een plas bloed - heel jammer dat die vriendinnen niet wat eerder polshoogte kwamen nemen - en dan denk ik het eerste aan steekwonden. Misschien wilde iemand haar dwingen zelf de deur open te maken, heeft ze dat geweigerd en is ze toen aangevallen.
Ik weet niet of er vanuit andere huizen zicht is op haar voordeur?
met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?
pi_136675320
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?
Dat was misschien ook al snel duidelijk.
  Eindredactie Games donderdag 13 februari 2014 @ 19:18:33 #230
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136675369
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet. Iemand al gedacht aan een medelander die dacht een willekeurig oud rijk vrouwtje te beroven?
waarom nou weer medelander :') alsof dat niet opvalt in een witte villawijk.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:18:54 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136675386
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

met steekwonden is het toch snel duidelijk dat het geen ongeval is?
Misschien stond er een spijkerbed in de garage en was ze daar op gevallen?

Maar nee, en Hans Klok zal ook wel niet in de buurtuin aan het oefenen zijn geweest, dus steekwonden lijken me redelijk uitgesloten, vooral het meervoud.

Overigens kan een hoofdwond behoorlijk bloeden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136675452
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Loekie1 het volgende:
Ten eerste: verschrikkelijk vooral omdat ze nog zo kwiek was voor haar leeftijd. Afschuwelijk dat sommige lui zo laf zijn dat ze oude mensen aanvallen.

Verder: ze is gevonden in een plas bloed - heel jammer dat die vriendinnen niet wat eerder polshoogte kwamen nemen - en dan denk ik het eerste aan steekwonden. Misschien wilde iemand haar dwingen zelf de deur open te maken, heeft ze dat geweigerd en is ze toen aangevallen.
Ik weet niet of er vanuit andere huizen zicht is op haar voordeur?
Dat lijkt me niet, dan was ze veel eerder gevonden
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:21:00 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136675478
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Dat was misschien ook al snel duidelijk.
Nee, dat was het niet, het was duidelijk dat het geen natuurlijke dood was, of het een ongeval of misdrijf was was niet snel duidelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:21:27 #234
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136675492
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien stond er een spijkerbed in de garage en was ze daar op gevallen?

Maar nee, en Hans Klok zal ook wel niet in de buurtuin aan het oefenen zijn geweest, dus steekwonden lijken me redelijk uitgesloten, vooral het meervoud.

Overigens kan een hoofdwond behoorlijk bloeden.
dat was ook het eerste wat ik dacht, hoofdletsel
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:23:17 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136675556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

dat was ook het eerste wat ik dacht, hoofdletsel
Is ook relatief logisch, bij hoofdletsel ben je vaak buiten bewustzijn, bij ander letsel niet altijd en heb je nog de mogelijkheid om hulp te roepen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136675571
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]

waarom nou weer medelander :') alsof dat niet opvalt in een witte villawijk.
niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.
pi_136675619
Trieste zaak.
Maar is het FOK!-Sherlock team weer paraat en heeft er al iemand gezegd dat je niet mag speculeren?
I´m back.
  Eindredactie Games donderdag 13 februari 2014 @ 19:26:54 #238
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_136675673
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.
dus dan moet het een medelander zijn geweest :De ;( :D
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:28:14 #239
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136675741
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Trieste zaak.
Maar is het FOK!-Sherlock team weer paraat en heeft er al iemand gezegd dat je niet mag speculeren?
Nog niet, dus we gaan nog even door :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136675748
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

niet gelijk zo politiek correct. Ik denk dat de gemiddelde medelander/oostblokker WA niet eens herkent, laat staan Els Borst en dat er dus helemaal niet zo gedacht moet worden in complottheorieën en aanslagen en zo.
Alsof de gemiddelde witte Nederlander haar wel zou hebben herkend.

Houd je nou maar bij de feiten.
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:28:39 #241
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136675759
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
Trieste zaak.
Maar is het FOK!-Sherlock team weer paraat en heeft er al iemand gezegd dat je niet mag speculeren?
ik zat erop te wachten, maar nog niet
pi_136675853
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 februari 2014 @ 19:31:46 #243
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_136675915
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Klopt
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_136675940
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Ja, dat is pech voor de dader die misschien - zeer waarschijnlijk - niet wist wie ze was.
pi_136675960
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
In 2002, wat een hoop poeha was dat zeg.

Omdat Pim Fortuyn bekend was moest het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
pi_136676032
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Els Borst heeft wel het een en ander betekend voor Nederland.

Zonder te willen impliceren dat andere mensenlevens minder waard zijn.
pi_136676051
Media aandacht ja; maar politie inzet is gewoon hetzelfde , behalve misschien bij de oranjes
pi_136676204
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Tja, vrouwelijke Minister van Staat, daar hadden we er ook maar een van...
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:38:56 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136676222
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef klipper het volgende:
Weer een hoop poeha zeg.

Omdat ze bekend is moet het weer breed uit in het nieuws komen, als het een ander was geweest was het hooguit twee regeltjes tekst geweest.
Ja, want laten we eerlijk wezen; als Tante Jannie uit Bodegraven omgebracht wordt dan interesseert het je geen bal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136676242
De puinhopen van Pim.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')