De inhoud is ook niet in de openbaarheid te delen, dus daar kan het debat al niet over gaan. Overigens vind ik dat men moet kunnen zeggen dat de commissie stiekem dit onderwerp behandelt heeft. Dan hoeft de Kamer het niet nog een keer als poppenkast te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
De inhoud is waarschijnlijk te ingewikkeld voor 99,5% van het volk, en 90% van de tweede kamer. Dus het is vrij logisch (maar wel jammer) dat er vaak geen oordeel komt op basis van de inhoud.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef yvonne het volgende:
Ik hoor: als je nu je bord niet leeg eet ga je zonder eten naar bed .
"Ja mam"
Weekers was slechts een staatsecretaris, bovendien eentje die al vaker in de fout was gegaan.quote:
Weekers stuntelde al langer, de geruchten binnen de VVD waren ook sterk dat Weekers af moest treden om problemen bij de gemeenteraadsverkiezingen te voorkomen. Bovendien hadden de coalitiepartners geen kans om van te voren te proberen de publieke opinie te beïnvloeden(lees vertrouwen uitspreken in Weekers). Echter denk ik dat dit ook niet gebeurd zou zijn zelfs als de VVD die kans gehad had, ivm. de geruchten binnen de VVD en het eerdere gestuntel en een verzwakte positie.quote:
Heel erg generaliserend: ik denk dat de meeste mensen die politiek genoeg volgen om rond etenstijd op een dinsdag dit debat te gaan kijken geen PVV stemmen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Kenju het volgende:
Het valt me op dat PVV-functionaristen in dit soort topics niet zo zwaar verdedigd worden (eigenlijk helemaal niet) als in andere, niet-live topics. Vraag me af hoe dit komt... Zijn de PVV-adepten hier niet actief?
PVV-adepten zijn helemaal niet geïnteresseerd in politiek, vandaar dat je ze hier niet vindt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Kenju het volgende:
Het valt me op dat PVV-functionaristen in dit soort topics niet zo zwaar verdedigd worden (eigenlijk helemaal niet) als in andere, niet-live topics. Vraag me af hoe dit komt... Zijn de PVV-adepten hier niet actief?
Die snappen zo'n debat helemaal niet en kijken liever SBS.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Kenju het volgende:
Dat ben ik volledig met je eens, maar de oppositie maakt natuurlijk nu bijzonder gretig gebruik van het feit dat de commissie stiekem niet besproken mag worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De inhoud is ook niet in de openbaarheid te delen, dus daar kan het debat al niet over gaan. Overigens vind ik dat men moet kunnen zeggen dat de commissie stiekem dit onderwerp behandelt heeft. Dan hoeft de Kamer het niet nog een keer als poppenkast te doen.
Duurt nog wel even hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Wow. Jammer dat ik nu pas thuis ben.
Welnee, alleen de inleidende beschietingen van de oppositie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Wow. Jammer dat ik nu pas thuis ben. Volgens mij heb ik het een en ander gemist.
Ze blijven al redelijk lang doorzagen op Recourt, dus het duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:03 schreef robin007bond het volgende:
Wow. Jammer dat ik nu pas thuis ben. Volgens mij heb ik het een en ander gemist.
Daarom vind ik dit ook maar echt een debat voor de buhne. oppositie probeert goede sier te maken terwijl er zal partijen zijn die boter op hun hoofd hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:02 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens, maar de oppositie maakt natuurlijk nu bijzonder gretig gebruik van het feit dat de commissie stiekem niet besproken mag worden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Kenju het volgende:
Dat heb je dus al fout.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heel erg generaliserend: ik denk dat de meeste mensen die politiek genoeg volgen om rond etenstijd op een dinsdag dit debat te gaan kijken geen PVV stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |