Er gaat vast wel iets voorbij komen op FB ja. Twitter weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
Muis ga je wel fotoos tweeten van de omgeving in portugaal?
Oh, toch wel???quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens naamtopic
En jullie mogen allemaal wel mee hoor, gezellig
Oh dan haak ik maar afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits iedereen zich gedraagt.
Meer plek voor Pino in de kofferquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
Huh wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:huehuejuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
die rekening schoot je in het verkeerde keelgat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
We zijn kwalitietspostersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]nog ff een laagje erbovenop leggen, nice
![]()
Spiegel al ingepakt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nu al geen doos meer zien
Je lijkt mij wel na een flinke fapsessiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel deze, die hard vierkant en droog is.
[ afbeelding ]
Andere natte dozen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...
Ik kan je zeggen dat deze natte dozen erg kunnen meuren
Neuhquote:
Niet piepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh een boze Panda... dat schijnt nog best wel gevaarlijk te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh een boze Panda... dat schijnt nog best wel gevaarlijk te zijn.
quote:
Hendig sjieke slipquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=790528637627210
Ik keek, maar met andere verwachtingen...quote:
En nog kom je er mee wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek, maar met andere verwachtingen...
manmanmanik ben wel heel erg triest aan het worden
ib4: "aan het worden?"
Jij kent Maikuuul niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek, maar met andere verwachtingen...
manmanmanik ben wel heel erg triest aan het worden
ib4: "aan het worden?"
quote:
Jawelquote:
oh, ben jij dat?quote:
Dansplaat?quote:
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok!quote:
en vroeger droeg iedereen van die rooie palladiums!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok!
Muis kan geen doos meer zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vroeger droeg iedereen van die rooie palladiums!
hier nog leuke dingen gebeurd vandaag?
dat had ik nog meegekregen jaquote:
Hej Chatgirl! heb jij spannende dingen beleefd vandaag?quote:
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hej Chatgirl! heb jij spannende dingen beleefd vandaag?
nja, daar mag ik over een maand of 3-4 waarsch ook aan gaan beginnen....hoewel ik volgens mij ook gewoon een uitzbureau binnen kan lopen en ergens de lijn in kan...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee![]()
Of je moet sollicitatiebrieven schrijven spannend vinden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar mag ik over een maand of 3-4 waarsch ook aan gaan beginnen....hoewel ik volgens mij ook gewoon een uitzbureau binnen kan lopen en ergens de lijn in kan...
potdorie! dat maakt het helemaal lastig.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En de brief die ik nu aan het schrijven ben, is ook nog in het Engels.
ah jesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En de brief die ik nu aan het schrijven ben, is ook nog in het Engels.
now go bring your money to the couch!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah jes
ik know ook verry goed engels and when ik op school a opdracht had gotten in english i got een ten
Nogal ja. Als ik mn brief door Google trek dan komen er van die standaard zinnen naar boven, en dat schiet ook niet op, dus ik zit de hele handel de hele dag al om te bouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! dat maakt het helemaal lastig.....
hier ook weinig spannends, behalve dan dat ik meer hart voor de zaak heb dan andersom
en ik vind het allemaal zo spannend zaterdag
Jes, jor engisj is verry goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah jes
ik know ook verry goed engels and when ik op school a opdracht had gotten in english i got een ten
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik mn brief door Google trek dan komen er van die standaard zinnen naar boven, en dat schiet ook niet op, dus ik zit de hele handel de hele dag al om te bouwen.
Ik las het ja, ik zou gewoon vrij nemen. Als je toch op straat komt te staan, dan maakt het verder ook geen zak meer uit of je nou wel of niet komt opdagen
Zaterdag
Zijn jullie met z'n tweeen zaterdag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...
hebben we al een teamnaam? Zelf vind ik Rock en Rokjes (voorheen Team Pandapunt) een goede naam. of evt Rockende Rokjes (voorheen Team Pandapunt)
voor zover ik weet gaat De MuisMaster ook nog mee. hoewel ik me kan voorstellen dat die het te druk heeft met haar dozen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn jullie met z'n tweeen zaterdag?
Dan ben je toch *kuch* ziek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...
hebben we al een teamnaam? Zelf vind ik Rock en Rokjes (voorheen Team Pandapunt) een goede naam. of evt Rockende Rokjes (voorheen Team Pandapunt)
ik voel eerlijk gezegd een zere keel opkomen.....serieus! maar ik ga niet ziek worden want zaterdagquote:
Jullie gaan op date dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor zover ik weet gaat De MuisMaster ook nog mee. hoewel ik me kan voorstellen dat die het te druk heeft met haar dozen!
Ik ga anders wel alleen popquizzen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel eerlijk gezegd een zere keel opkomen.....serieus! maar ik ga niet ziek worden want zaterdag![]()
![]()
quote:
ik ben blijkbaar ook al overbodigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga anders wel alleen popquizzen hoor
Ik stap morgenvroeg wel alvast in de trein. Dan ben ik er zaterdag welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ben blijkbaar ook al overbodig
we kunnen natuurlijk ook bij mij thuis "popquizzen" ff met de trein naar Ljouwert!
haha, zo erg is het nou ook weer niet....ik heb ooit anderhalf jaar lang bijna ieder weekend van nijmegen naar noord-groningen getreindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik stap morgenvroeg wel alvast in de trein. Dan ben ik er zaterdag wel
Het is 3 uur treinenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, zo erg is het nou ook weer niet....ik heb ooit anderhalf jaar lang bijna ieder weekend van nijmegen naar noord-groningen getreind
vna station naar station voor mij 2.41min. dat is maar een half uurtje meer dan naar mijn ouders vanaf leeuwarden. valt best mee dusquote:
Laysfap?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die remixes razend kut.
Ik heb echt een olympische spelen gevoel, krijg weinig van 3fm mee.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot morgenavond dan maar. Al moet ik zeggen dat ik absoluut niet dat zeroes request gevoel heb.
Me 2 , TV staat meer aan dan de radioquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:09 schreef ddx het volgende:
[..]
Ik heb echt een olympische spelen gevoel, krijg weinig van 3fm mee.
Ik hou er wel vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Na 1 bierglas jagermeister kan je volgens mij niet "irritant dronken" wordenquote:
Fixedquote:Op woensdag 12 februari 2014 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
There ain't no party like a party going on in my house blouse
Wie weet dat nietquote:
Omdat het kan schijnbaarquote:
Gingersquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:08 schreef SilentChaos het volgende:
She will be loved
18 jaar, roodharige krullenbol, vakantie Italië, mooie tijd
Ze zijn of heel lelijk, of heel lekker... maar iddquote:
Badeend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:16 schreef JaneDoe het volgende:
what's that coming over the hill? is it a monsteeeeeeer?
twitter:pieterkok twitterde op woensdag 12-02-2014 om 11:15:56Gisteravond bezig geweest met nieuwe jingles voor #EffeEkdom! Zou @gerardekdom zich in kunnen houden vandaag…? reageer retweet
Verdomme.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:16 schreef Holenmens het volgende:
twitter:pieterkok twitterde op woensdag 12-02-2014 om 11:15:56Gisteravond bezig geweest met nieuwe jingles voor #EffeEkdom! Zou @gerardekdom zich in kunnen houden vandaag…? reageer retweet
Daarna is het inderdaad gruwelijk mis gegaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef Bronson het volgende:
Mooie Dag.![]()
Toen Blof nog goede muziek maakte.
Nogal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarna is het inderdaad gruwelijk mis gegaan
Daar heb ik echt geen zin in vandaag, net een overlijdensbericht gekregen vanochtendquote:
Ik krijg altijd de kriebels van dit nummer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen zin in vandaag, net een overlijdensbericht gekregen vanochtend
Ja dat eigenlijk ook wel. In 9 van de 10x zal ik een andere zender opzoeken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de kriebels van dit nummer.
Da's kut. Gecondoleerd.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen zin in vandaag, net een overlijdensbericht gekregen vanochtend
Thanks.quote:
Als het 1x in de zoveel maanden gedraaid wordt wel. Niet als je er dagelijks 3x naar moet luisteren.quote:
Daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het 1x in de zoveel maanden gedraaid wordt wel. Niet als je er dagelijks 3x naar moet luisteren.
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:
Doet u hier een verzoek? Ik stem in mits drankjes vergoed worden.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
Waar iets gruwelijk mis is gegaan met de kleurcorrectie. Allemaal oranje Oompa Loompa damesquote:
Ik kan niet dansenquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doet u hier een verzoek? Ik stem in mits drankjes vergoed worden.
Wie had het hier over dansenquote:
Je probeert me nu echt te verleiden hequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens ben ik koekjes aan het bakken
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je probeert me nu echt te verleiden he
Ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Pandaplint het volgende:
In de zero's zelfs nog naar een Kane concert geweest
Ik had als voorprogramma. Beter dan Kane eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ookmet het oude Di-rect in het voorprogramma
Ook naar een K-otic concert
Kane kwam bij ons in het lokale feestcentrum, wat dan wel weer leuk was voor de bassist van Di-rect want zijn oma woonde bij ons in het dorp.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik had als voorprogramma. Beter dan Kane eigenlijk
Ik had ooit vrijkaartjes voor een concert in scheveningen van Bon Jovi, voorprogramma: Kane, Di-rectquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Pandaplint het volgende:
In de zero's zelfs nog naar een Kane concert geweest
Jawel, maar ik was niet *hier*quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Paloma Faith speciaal voor Chatgirl die niet luistert.
Censuurversies van r&b en hiphop altijd op 3fmquote:
Gaat wel over voordat je een meisje wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje gay
quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gaat wel over voordat je een meisje wordt.
Je geaardheid moeten ontlenen aan koffiequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt omdat ik aan de thee zit ivm keelpijn
Komt'ie dan he![]()
bazen"track".
Velvet Revolver
Slash
en bierquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je geaardheid moeten ontlenen aan koffie
Ik vind het wel mooi. Maarja ik drink dan ook theequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:56 schreef SilentChaos het volgende:
Dit verkiezen boven Limp Bizkitmanmanman
Je geaardheid moeten ontlenen aan koffiequote:Op woensdag 12 februari 2014 15:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Maarja ik drink dan ook thee
En wijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je geaardheid moeten ontlenen aan koffie
Seksloosquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik drink thee, wijn en bier. Wat ben ik nou?
Komt tie dan he?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Jammer
Darkraver is meer mijn stapperiode
ik vond het toen een kutplaatquote:
Kan de bassist wel zijn Bastille?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Bastille vanavond bij RTL Late Night
quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kan de bassist wel zijn Bastille?
Ja die zijn getrouwd geweest.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
Sum 41
Die zanger heeft toch ook Avril Lavigne gepaald?
En nu doet ze het met de zanger van een andere zeroes-bandquote:
Nickelbackquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En nu doet ze het met de zanger van een andere zeroes-band
U gaat door voor de wasmachinequote:
We hebben het over de zanger van nickelback, dus eerder een schuurmachinequote:
Geen avond met een knappe Portugees?quote:
Vooruit dan.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen avond met een knappe Portugees?
*opent Tweakers pricewatch*quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
Weten jullie nog dat ik op zoek was naar een nieuwe TV?
Ik heb er 1 aangeschaft hoor
http://www.lg.com/nl/televisies/lg-42LA6908-smart-tv
[ afbeelding ]![]()
Neequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt er ook een beetje fatsoenlijk geluid uit zo'n plat ding?
Ik heb juist gelet op dat er een extra woofert in zitquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*opent Tweakers pricewatch*
Zozo, een TV van rond de 700 euro, toe maar!
Komt er ook een beetje fatsoenlijk geluid uit zo'n plat ding? Of heb je daar al losse boxen voor?
Ik ben niet zo'n specs-geilerd maar wat een toffe voet!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ja echt heahquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n specs-geilerd maar wat een toffe voet!
Echt! Ik schaam me haast voor mijn simpele vierpootquote:
Verkeerde accountquote:
Jouw kattenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Echt! Ik schaam me haast voor mijn simpele vierpoot![]()
Al is die grandioos katbestendig gebleken. Een van m'n ondeugden gebruikt m'n platte tv als kek opstapje naar de bovenkant van de boekenkast
Het is inderdaad niet gratiesquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
*opent Tweakers pricewatch*
Zozo, een TV van rond de 700 euro, toe maar!
Komt er ook een beetje fatsoenlijk geluid uit zo'n plat ding? Of heb je daar al losse boxen voor?
Het origineel van Glee blijft natuurlijk het bestequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik blijf er wel bij: YYY's hebben ZOVEEL betere nummers. Ook al is dit natuurlijk een remix
Ben jij dat, Henk?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel van Glee blijft natuurlijk het beste
Betraptquote:
Wat is dezenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het origineel van Glee blijft natuurlijk het beste
eensch! ik heb ooit het concert van the Presidents of the USA in 2005(?) in Paradiso teruggekeken. de avond voor dat concert waren ze in Doornroosje Nijmegen en dat was mij allereerste concert. de setlist van Paradiso was ongeveer gelijk dus extra mooi om terug te kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:38 schreef Sirolf het volgende:
Pull Shapes van The Pipettes, dát is lang geleden dat ik deze heb gehoord!
Kan me nog herinneren dat ik het concert wat ze ooit in Paradiso gaven zat te kijken via Fabchannel (nog steeds zonde dat dat gestopt is!).
Henkquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat is dezen
Beetje henkde_j god zijn bazenquote jatten
kekke tv! maar wel een beetje klein.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]![]()
42 inchquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kekke tv! maar wel een beetje klein.....
de mijne is 46 inchquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
42 inch
groot zat voor mijn
En ook duur zat voor mijn portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |