Er gaat vast wel iets voorbij komen op FB ja. Twitter weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
Muis ga je wel fotoos tweeten van de omgeving in portugaal?
Oh, toch wel???quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens naamtopic
En jullie mogen allemaal wel mee hoor, gezellig
Oh dan haak ik maar afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits iedereen zich gedraagt.
Meer plek voor Pino in de kofferquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
Huh wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:huehuejuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
die rekening schoot je in het verkeerde keelgat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
We zijn kwalitietspostersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]nog ff een laagje erbovenop leggen, nice
![]()
Spiegel al ingepakt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nu al geen doos meer zien
Je lijkt mij wel na een flinke fapsessiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel deze, die hard vierkant en droog is.
[ afbeelding ]
Andere natte dozen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...
Ik kan je zeggen dat deze natte dozen erg kunnen meuren
Neuhquote:
Niet piepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh een boze Panda... dat schijnt nog best wel gevaarlijk te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh een boze Panda... dat schijnt nog best wel gevaarlijk te zijn.
quote:
Hendig sjieke slipquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:42 schreef Holenmens het volgende:
https://www.facebook.com/photo.php?v=790528637627210
Ik keek, maar met andere verwachtingen...quote:
En nog kom je er mee wegquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek, maar met andere verwachtingen...
manmanmanik ben wel heel erg triest aan het worden
ib4: "aan het worden?"
Jij kent Maikuuul niet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik keek, maar met andere verwachtingen...
manmanmanik ben wel heel erg triest aan het worden
ib4: "aan het worden?"
quote:
Jawelquote:
oh, ben jij dat?quote:
Dansplaat?quote:
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok!quote:
en vroeger droeg iedereen van die rooie palladiums!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:03 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok!
Muis kan geen doos meer zienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en vroeger droeg iedereen van die rooie palladiums!
hier nog leuke dingen gebeurd vandaag?
dat had ik nog meegekregen jaquote:
Hej Chatgirl! heb jij spannende dingen beleefd vandaag?quote:
Neequote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hej Chatgirl! heb jij spannende dingen beleefd vandaag?
nja, daar mag ik over een maand of 3-4 waarsch ook aan gaan beginnen....hoewel ik volgens mij ook gewoon een uitzbureau binnen kan lopen en ergens de lijn in kan...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee![]()
Of je moet sollicitatiebrieven schrijven spannend vinden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, daar mag ik over een maand of 3-4 waarsch ook aan gaan beginnen....hoewel ik volgens mij ook gewoon een uitzbureau binnen kan lopen en ergens de lijn in kan...
potdorie! dat maakt het helemaal lastig.....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En de brief die ik nu aan het schrijven ben, is ook nog in het Engels.
ah jesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
En de brief die ik nu aan het schrijven ben, is ook nog in het Engels.
now go bring your money to the couch!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah jes
ik know ook verry goed engels and when ik op school a opdracht had gotten in english i got een ten
Nogal ja. Als ik mn brief door Google trek dan komen er van die standaard zinnen naar boven, en dat schiet ook niet op, dus ik zit de hele handel de hele dag al om te bouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
potdorie! dat maakt het helemaal lastig.....
hier ook weinig spannends, behalve dan dat ik meer hart voor de zaak heb dan andersom
en ik vind het allemaal zo spannend zaterdag
Jes, jor engisj is verry goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ah jes
ik know ook verry goed engels and when ik op school a opdracht had gotten in english i got een ten
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nogal ja. Als ik mn brief door Google trek dan komen er van die standaard zinnen naar boven, en dat schiet ook niet op, dus ik zit de hele handel de hele dag al om te bouwen.
Ik las het ja, ik zou gewoon vrij nemen. Als je toch op straat komt te staan, dan maakt het verder ook geen zak meer uit of je nou wel of niet komt opdagen
Zaterdag
Zijn jullie met z'n tweeen zaterdag?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...
hebben we al een teamnaam? Zelf vind ik Rock en Rokjes (voorheen Team Pandapunt) een goede naam. of evt Rockende Rokjes (voorheen Team Pandapunt)
voor zover ik weet gaat De MuisMaster ook nog mee. hoewel ik me kan voorstellen dat die het te druk heeft met haar dozen!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zijn jullie met z'n tweeen zaterdag?
Dan ben je toch *kuch* ziek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vrij nemen...nja, en dan werkweigering op mn bord krijgen....heb al wel aangegeven dat ik niet wil dat ze mn vakantieuren gaan uitbetalen. die 100+uur wil ik nog opnemen. desnoods neem ik een maand vrij of ga ik 4dg in de week werken...
hebben we al een teamnaam? Zelf vind ik Rock en Rokjes (voorheen Team Pandapunt) een goede naam. of evt Rockende Rokjes (voorheen Team Pandapunt)
ik voel eerlijk gezegd een zere keel opkomen.....serieus! maar ik ga niet ziek worden want zaterdagquote:
Jullie gaan op date dusquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor zover ik weet gaat De MuisMaster ook nog mee. hoewel ik me kan voorstellen dat die het te druk heeft met haar dozen!
Ik ga anders wel alleen popquizzen hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel eerlijk gezegd een zere keel opkomen.....serieus! maar ik ga niet ziek worden want zaterdag![]()
![]()
quote:
ik ben blijkbaar ook al overbodigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga anders wel alleen popquizzen hoor
Ik stap morgenvroeg wel alvast in de trein. Dan ben ik er zaterdag welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ik ben blijkbaar ook al overbodig
we kunnen natuurlijk ook bij mij thuis "popquizzen" ff met de trein naar Ljouwert!
haha, zo erg is het nou ook weer niet....ik heb ooit anderhalf jaar lang bijna ieder weekend van nijmegen naar noord-groningen getreindquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik stap morgenvroeg wel alvast in de trein. Dan ben ik er zaterdag wel
Het is 3 uur treinenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, zo erg is het nou ook weer niet....ik heb ooit anderhalf jaar lang bijna ieder weekend van nijmegen naar noord-groningen getreind
vna station naar station voor mij 2.41min. dat is maar een half uurtje meer dan naar mijn ouders vanaf leeuwarden. valt best mee dusquote:
Laysfap?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |