Er gaat vast wel iets voorbij komen op FB ja. Twitter weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
Muis ga je wel fotoos tweeten van de omgeving in portugaal?
Oh, toch wel???quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens naamtopic
En jullie mogen allemaal wel mee hoor, gezellig
Oh dan haak ik maar afquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mits iedereen zich gedraagt.
Meer plek voor Pino in de kofferquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
Huh wat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh dan haak ik maar af
En panda ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:huehuejuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had trouwens laatst een etentje was gezellig. Totdat:Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, daar had je geen "rekening" mee gehouden he
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
die rekening schoot je in het verkeerde keelgat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:14 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee ik was op de bonne"fooi" heen gegaan
We zijn kwalitietspostersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]nog ff een laagje erbovenop leggen, nice
![]()
Spiegel al ingepakt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan nu al geen doos meer zien
Je lijkt mij wel na een flinke fapsessiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik bedoel deze, die hard vierkant en droog is.
[ afbeelding ]
Andere natte dozen ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik vroeger bij de TNT werkte en we onze bus buiten vulden met dat soort dozen, kwam het wel eens voor dat het dan regende...
Ik kan je zeggen dat deze natte dozen erg kunnen meuren
Neuhquote:
Niet piepen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |