Neuh gewoon mazzel gehad, ik had een paar weken terug op Cuijk ingezet en dat was wel een klapper.quote:
Ik begon 3 jaar geleden met 25 euro en sta nu op 188 ofzoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Netjes. Ik begon een tijdje terug met een tientje en sta nu op 100 euro zoiets.
Met jassen gegooid of??quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh gewoon mazzel gehad, ik had een paar weken terug op Cuijk ingezet en dat was wel een klapper.
Wow. Miljonair hier in dit topic.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik begon 3 jaar geleden met 25 euro en sta nu op 188 ofzo
Ik heb alleen zo vaak dat ik wil inzetten, maar het niet doe terwijl ik had gewonnen![]()
Ik vergeet het heel vaak. Nu dus ook weer bijna.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik begon 3 jaar geleden met 25 euro en sta nu op 188 ofzo
Ik heb alleen zo vaak dat ik wil inzetten, maar het niet doe terwijl ik had gewonnen![]()
Pics van je panterjas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gooide wel even mijn panterjas de lucht in toen ja
Sjabiquote:
Nee?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Is de commentaarlijn uitgevallen? Dat zou wel leuk zijn.
Klopt. Maar het gaat om de lol toch. Zet ook elke keer maar paar euro inquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Druk nou maar op uitbetalen, zoveel is het niet in 3 jaar tijd.
Heb jij Sport1?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:43 schreef Mansjester het volgende:
Manchester heeft toch geen leuke restaurants
mooie jas karinquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |