quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Voor windows 3.1 had je ook zo'n spel met wintersporten, weet iemand nog hoe dat heette?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon winter games o.i.d.JAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt
know'm sayin?
word? word.
[..]
Volgens mij gewoon winter games o.i.d.Leipe graphicsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger vond ik dat echt mooi![]()
Geboren in het jaar dat de spelen in Nagano waren...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:17 schreef Max23 het volgende:
Die Japanner die eerste staat is pas 15
Mooie graphics.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
? Die heb ik wel gespeeld destijds.
Yes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef Max23 het volgende:
Top 3 nodig dus voor de finale en de nummers 4 t/m 9 van de twee heats gaan naar de halve finale
[..]
Volgens mij gewoon winter games o.i.d.Winter Games op de Commodore 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Daar kan Dolf zelf alleen niks aan doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:19 schreef tralalala het volgende:
Dat krijg je als je je kind Dolf noemt
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Daar kan Dolf zelf alleen niks aan doen
Volgende winterspelen in Tanzania, alles op sneeuw op de Kilimanjaro.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Echt verantwoord is het niet... Jammer dat het zo zacht is.
Ja hoor ik kijk, maar af en toe doe ik wat tussendoor dus kan ik niet postenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Je post weinig in de topics Karina. Kijk je wel?
Ze verwachten morgen 17 gradenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:24 schreef Szura het volgende:
Krijg je ervan als je de Spelen in zo'n kutoord organiseert
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze verwachten morgen 17 graden
Met wat leeuwen erachteraan. Gladiator style.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Volgende winterspelen in Tanzania, alles op sneeuw op de Kilimanjaro.
[..]
Dan is de sneeuw pap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Er komt alleen nog een tweede run héquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is de sneeuw pap.
Het is nu gewoon niet op je kont terechtkomen dan win je.
In de bergen is het gelukkig iets kouderquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is de sneeuw pap.
OK twee keer niet op je kont terechtkomen dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er komt alleen nog een tweede run hé
Dit is geen echte sneeuw he.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan is de sneeuw pap.
1 x is genoeg. Beste telt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:26 schreef Karina het volgende:
[..]
OK twee keer niet op je kont terechtkomen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |