abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136576910
Ja, ik houd van bbw's. Echter ik als 20 jarige heb echt geen idee hoe ik aan een sekspartner kan komen die bbw is. Wel wil ik zeggen dat ik echt alleen maar seksueel tot ze ben aangetrokken en verder niets ermee heb. Zijn er speciale sites voor waar je als jonge jongen vrouwen als deze kan vinden?(en anders gewoon een site waar je als man een bbw kan vinden) Het lijkt mij namelijk wel erg leuk om het een keer uit te proberen :9 Heel graag zou ik geholpen worden

Groetjes
pi_136577002
Umm je hebt vast wel websites ervoor maar ik weet dat allemaal niet :')..

vind BBW namelijk niet echt aantrekkelijk.. verder zijn het ook mensen.. alleen omringd door vet dus zul je ze ook op dezelfde plekken aantreffen als dat je ieder ander zou zien..

weet alleen niet of je gezien wilt worden door bekenden als je die dikkerd haar bil wilt pakken en je per ongeluk een van haar vetkwabben pakt :').
Waz met jou!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 07:44:53 #3
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_136577153
Uhhhh.. wat is een bbw?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136577224
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Uhhhh.. wat is een bbw?
Een Big Beautiful Woman (morbide obese vrouw).
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:03:59 #5
189978 controlaltdelete
pi_136577259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:57 schreef Deshain het volgende:

[..]

Aha bedankt weer wat geleerd vandaag. Ach, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Ik vind het alleen sneu als die mannetjes deze vrouwen nog meer gaan 'feeden' om ze nog vetter te krijgen... want zo spelen ze met de gezondheid van deze vrouwen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_136577273
Er zijn halfjaarlijks party's van bigbeautifullworld als ik me niet vergis, verder is er rubensdating,

Succes ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 08:06:35 ]
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:12:22 #7
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_136577328
quote:

[..]

Noodzakelijk morbide obees?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:14:02 #8
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_136577347
Een collega van mij heeft een vriendin van rubensdating.nl volgensmij is dat een site voor alleen bbw's en mannen die daar van houden (de mannen mogen wel dik of dun zijn de vrouwen dus niet) wellicht iets voor jou?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_136577689
Opgeruimd en hou alle grapjes maar voor jezelf :*
pi_136577711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Aha bedankt weer wat geleerd vandaag. Ach, zo heeft ieder zijn voorkeuren. Ik vind het alleen sneu als die mannetjes deze vrouwen nog meer gaan 'feeden' om ze nog vetter te krijgen... want zo spelen ze met de gezondheid van deze vrouwen.
Tja, maar ze doen hun mond ook gewillig open en laten zich volstoppen. Ik vind het ook sneu dat die vrouwtjes zich gewillig vet laten mesten. Zo spelen ze met hun eigen gezondheid.

Als man wil je het je vrouw naar de zin maken. Als het enige waar ze blij van wordt 'eten' is, dan doe je dat dus voor haar.

Wat ik bedoel is dat ze er allebei bij zijn.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 08:59:36 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_136577827
quote:

[..]

Dat is idd ook een uitleg.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:00:57 #12
189978 controlaltdelete
pi_136577845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef RetepV het volgende:

[..]

Tja, maar ze doen hun mond ook gewillig open en laten zich volstoppen. Ik vind het ook sneu dat die vrouwtjes zich gewillig vet laten mesten. Zo spelen ze met hun eigen gezondheid.

Als man wil je het je vrouw naar de zin maken. Als het enige waar ze blij van wordt 'eten' is, dan doe je dat dus voor haar.

Wat ik bedoel is dat ze er allebei bij zijn.
Wat een onzinnige redenatie.Zo'n vrouw met zoveel overgewicht dat haar gezondheid gevaar loopt dan zou je als man juist moeten stimuleren om gezonder te eten, meer bewegen e.d. ipv vet te mesten. Op deze wijze worden die vrouwen niet oud waar die kerels mede schuldig aan zijn en dit alleen vanwege hun gerief en hun fetish voor vette vrouwen.
pi_136577895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:00 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wat een onzinnige redenatie.Zo'n vrouw met zoveel overgewicht dat haar gezondheid gevaar loopt dan zou je als man juist moeten stimuleren om gezonder te eten, meer bewegen e.d. ipv vet te mesten. Op deze wijze worden die vrouwen niet oud waar die kerels mede schuldig aan zijn en dit alleen vanwege hun gerief en hun fetish voor vette vrouwen.
De vrouwen zijn verantwoordelijk in deze. Niet de man. Punt.
Overigens begrijp ik ergens de fetish van TS wel. Maar er zijn ook wel grenzen :P BBW/Chubby/Curvy/Whatever kan enorm sexy zijn, maar ze moet er wel de bouw voor hebben..
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_136577934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Op zich zijn ze natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat ze in hun mond stoppen. Aan de andere kant zijn denk ik veel vrouwen wel beïnvloedbaar op dit gebied.
pi_136577953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:06 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Op zich zijn ze natuurlijk zelf verantwoordelijk voor wat ze in hun mond stoppen. Aan de andere kant zijn denk ik veel vrouwen wel beïnvloedbaar op dit gebied.
Bijna allemaal als je een beetje goed lult :') Maar dat maakt de man niet de verantwoordelijke.. Tis hoogstens niet netjes, maar zij heeft altijd de keuze :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:10:39 #16
189978 controlaltdelete
pi_136577987
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:04 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Overigens begrijp ik ergens de fetish van TS wel. Maar er zijn ook wel grenzen :P BBW/Chubby/Curvy/Whatever kan enorm sexy zijn, maar ze moet er wel de bouw voor hebben..
Ben ik absoluut niet met je eens. Waarom zou je als man een vrouw die al kampt met zwaar overgewicht stimuleren nog meer vette troep te eten alleen omdat die man nog vetter aantrekkelijk vindt? Die vrouwen zijn verslaafd aan vreten dat is hetzelfde als een junkie voorzien van zijn dagelijkse portie dope wetende dat ie daarmee niet oud gaat worden. Zulke mannen zijn mede verantwoordelijk als zo'n vrouw niet oud wordt en die kans is groot.
pi_136578011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik absoluut niet met je eens. Waarom zou je als man een vrouw die al kampt met zwaar overgewicht stimuleren nog meer vette troep te eten alleen omdat die man nog vetter aantrekkelijk vindt? Die vrouwen zijn verslaafd aan vreten dat is hetzelfde als een junkie voorzien van zijn dagelijkse portie dope wetende dat ie daarmee niet oud gaat worden. Zulke mannen zijn mede verantwoordelijk als zo'n vrouw niet oud wordt en die kans is groot.
Als zo'n vrouw niet de discipline heeft om te stoppen, is dat haar probleem. Ik herhaal; wat die man doet is niet netjes. Maar verantwoordelijk is de vrouw. Tenzij het natuurlijk onder (Fysieke) dwang is.

Meestal is het 'omdat je flubbers zo lekker zijn' al genoeg 'dwang' voor een vrouw om te blijven eten. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als ze wil stoppen met dik worden, moet ze stoppen met eten..
pi_136578172
Een voorkeur voor BBW staat los van de discussie over feeders natuurlijk.

Hou je van BBW dan hou je van dikke(re) vrouwen, ben je een feeder dan haal je genot uit het afhankelijk maken / direct invloed uitoefenen op de groei in omvang van een vrouw.
pi_136578232
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:23 schreef Deshain het volgende:
Een voorkeur voor BBW staat los van de discussie over feeders natuurlijk.

Hou je van BBW dan hou je van dikke(re) vrouwen, ben je een feeder dan haal je genot uit het afhankelijk maken / direct invloed uitoefenen op de groei in omvang van een vrouw.
Feeder is inderdaad een vergrotende trap op 'houden van bbw's'.. maar wat ctrl+alt+del aangeeft dat de man verantwoordelijk is ben ik het gewoon stellig niet mee eens :P

Ik hou zelf ook wel van stevig, maar laat haar wel vrij om de keuze te maken te verdikken/verdunnen/zo te blijven..

Ik zal d'r echter wellicht niet steunen als ze 'magerder' wil worden dan ik graag heb, of dikker..
  dinsdag 11 februari 2014 @ 09:28:49 #20
189978 controlaltdelete
pi_136578266
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:12 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Als zo'n vrouw niet de discipline heeft om te stoppen, is dat haar probleem. Ik herhaal; wat die man doet is niet netjes. Maar verantwoordelijk is de vrouw. Tenzij het natuurlijk onder (Fysieke) dwang is.

Meestal is het 'omdat je flubbers zo lekker zijn' al genoeg 'dwang' voor een vrouw om te blijven eten. Dit slaat natuurlijk nergens op. Als ze wil stoppen met dik worden, moet ze stoppen met eten..
Inderdaad stoppen met (vet) eten en dan moet zo'n vent niet stimuleren om door te blijven vreten om nog vetter te worden vanwege zijn fetish.

'Feeder: Usually a male who likes to encourage weight gain in his partner through the consumption of food'
pi_136578370
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:28 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad stoppen met (vet) eten en dan moet zo'n vent niet stimuleren om door te blijven vreten om nog vetter te worden vanwege zijn fetish.

'Feeder: Usually a male who likes to encourage weight gain in his partner through the consumption of food'
Maar jij hebt het inderdaad over feeders, niet over 'mannen die van BBW houden'.. Degelijk verschil.

Feeders zijn er zo weinig dat ik niet vrees voor de populatie van de aarde.. En wederom denk ik dat er verschillende maten van feeders zijn. Degene die echt dwingen (fysiek) en degene die aangeven dat ze graag hebben dat de al dikke vrouw nóg meer eet. Die laatste groep vind ik wederom niet fout.
pi_136579002
BBW heb je in meerdere soorten en maten.... en niet allemaal zijn ze morbide obese -- ik vermoed dat TS niet iemand zoekt met 20 buikvlappen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_136579113
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:07 schreef Ordos20 het volgende:
BBW heb je in meerdere soorten en maten.... en niet allemaal zijn ze morbide obese -- ik vermoed dat TS niet iemand zoekt met 20 buikvlappen
Absoluut. Zelf vind ik zoals ze op de homepage van rubensdating staan al perfect :) Ik hou dan eigenlijk ook meer van 'grote' vrouwen dan per se 'dikke' vrouwen..
pi_136579116
quote:

[..]

Gatverdamme...
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:13:46 #25
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136579125
Het zal toch niet zo moeilijk zijn om een dikkerd op te pikken in de kroeg. Die is al lang blij dat ze een keer aandacht krijgt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136579147
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:13 schreef fathank het volgende:
Het zal toch niet zo moeilijk zijn om een dikkerd op te pikken in de kroeg. Die is al lang blij dat ze een keer aandacht krijgt.
Dat wou ik zeggen. :D
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_136579527
Hoe kun je nou weer zeggen dat je alleen seksueel tot ze aangetrokken bent en verder niks met ze wil?

Het 'verder' is hun persoonlijkheid. Die per persoon zal verschillen. Er zijn ook gewoon heel aardige en toffe dikke vrouwen hoor

zolang jij ze alleen ziet als een dik wijf om je leuter in te hangen hoop ik dat je er nooit achter komt waar je er een vind :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136579820
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe kun je nou weer zeggen dat je alleen seksueel tot ze aangetrokken bent en verder niks met ze wil?
Gewoon zoals je het zegt.
quote:
Het 'verder' is hun persoonlijkheid. Die per persoon zal verschillen. Er zijn ook gewoon heel aardige en toffe dikke vrouwen hoor
Ja en?
quote:
zolang jij ze alleen ziet als een dik wijf om je leuter in te hangen hoop ik dat je er nooit achter komt waar je er een vind :?
Ik wil mijn leuter wel eens in Yolanthe hangen, vind het alleen een aardsirritant kutwijf dus zo verder niks met haar willen. Mag ik haar dáárom ook niet vinden van jou?
pi_136579953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Deshain het volgende:

[..]

Gewoon zoals je het zegt.

[..]

Ja en?

[..]

Ik wil mijn leuter wel eens in Yolanthe hangen, vind het alleen een aardsirritant kutwijf dus zo verder niks met haar willen. Mag ik haar dáárom ook niet vinden van jou?
Ja alleen die vergelijking gaat niet op want je kunt niet stellen dat je alle bbw´s irritante kutwijven vind

Het gaat mij er om dat hij al weet hoe hij zich voelt over zo´n vrouw voor hij de vrouw daadwerkelijk kent
Ga dan gewoon naar een hoer of zo en betrek er niet iemand met haar emoties in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 11 februari 2014 @ 10:58:07 #30
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136580075
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:46 schreef Deshain het volgende:

:') alsof elk lekker wijf irritant is, je vergelijking slaat echt nergens op.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136580076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:52 schreef rhubarbje het volgende:
Ja alleen die vergelijking gaat niet op want je kunt niet stellen dat je alle bbw´s irritante kutwijven vind

Het gaat mij er om dat hij al weet hoe hij zich voelt over zo´n vrouw voor hij de vrouw daadwerkelijk kent
Ga dan gewoon naar een hoer of zo en betrek er niet iemand met haar emoties in
Jij stelt dus dat alle bbw's gevoelens betrekken bij deze situatie, zullen er niet gewoon dikke vrouwen zijn die willen neuken met een jong mannetje net zoals dit bij niet-dikke vrouwen ook voorkomt? 8)7

TS wil gewoon eens seks hebben met een levende berg, laat die jongen lekker. Waarom is het meteen zo klachtwaardig als hij aangeeft er verder niks mee te willen hebben?

Ik zou ook niks hebben met mensen die zo weinig waarde hechten aan hun gezondheid eerlijk gezegd.
pi_136580175
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef Deshain het volgende:

[..]

Jij stelt dus dat alle bbw's gevoelens betrekken bij deze situatie, zullen er niet gewoon dikke vrouwen zijn die willen neuken met een jong mannetje net zoals dit bij niet-dikke vrouwen ook voorkomt? 8)7
prima als ie die vind
Maar ik ken geen enkele vrouw die met iemand zou willen neuken die van te voren al weet dat hij als persoon ´verder niks vind´
quote:
TS wil gewoon eens seks hebben met een levende berg, laat die jongen lekker. Waarom is het meteen zo klachtwaardig als hij aangeeft er verder niks mee te willen hebben?

Ik zou ook niks hebben met mensen die zo weinig waarde hechten aan hun gezondheid eerlijk gezegd.
Het is raar om te zeggen dat je verder niks hebt met een hele bevolkingsgroep
Ik ga toch ook niet zeggen ´ik wil wel eens door een donkere kerel geneukt worden, maar verder hebben ze vast geen toffe persoonlijkheid dus heb ik er niet zo veel mee´
Als je die vrouwen niet als individu kunt zien maar alleen als seksspeeltje vind ik dat je maar eens goed in de spiegel moet kijken voor je er aan begint

En jij ook, als je dat niet kunt zien
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136580240
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:58 schreef Speedball het volgende:

[..]

:') alsof elk lekker wijf irritant is, je vergelijking slaat echt nergens op.
Maar ik sluit haar op voorhand wel uit om 'verder' iets mee te willen terwijl ik haar verder niet ken en misschien haar emoties erbij betrek (in de uiterst onwaarschijnlijke hypothetische situatie dat dit ooit zou gebeuren natuurlijk), dat is toch wat Rhubarbje zo klachtwaardig vindt?

Of gaat dit gewoon over het verdedigen van dikkerdjes in het algemeen?
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

prima als ie die vind
Maar ik ken geen enkele vrouw die met iemand zou willen neuken die van te voren al weet dat hij als persoon ´verder niks vind´
Dus vandaar dat je het hem misgunt?
quote:
Als je die vrouwen niet als individu kunt zien maar alleen als seksspeeltje vind ik dat je maar eens goed in de spiegel moet kijken voor je er aan begint

ok, veel plezier nog onder je steen.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:07:16 #34
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136580297
Moet niet zo moeilijk zijn toch? In Nederland geen gebrek aan big women.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 11:08:24 #35
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_136580325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:05 schreef Deshain het volgende:

Of gaat dit gewoon over het verdedigen van dikkerdjes in het algemeen?

Nog een aanname die nergens overgaat, ik verdedig geen ''dikkerdjes'' maar maak een opmerking over een vergelijking. En nog steeds slaat je vergelijking nergens op. Een individu met een groep vergelijken is onmogelijk.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_136580359
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:08 schreef Speedball het volgende:

[..]

Nog een aanname die nergens overgaat, ik verdedig geen ''dikkerdjes'' maar maak een opmerking over een vergelijking. En nog steeds slaat je vergelijking nergens op. Een individu met een groep vergelijken is onmogelijk.
Nou en dat is precies mijn punt
Je kunt dus ook niet over een hele groep zeggen dat je er ´niks mee hebt´
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136580614
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou en dat is precies mijn punt
Je kunt dus ook niet over een hele groep zeggen dat je er ´niks mee hebt´
Beetje krom inderdaad om dat voor een hele groep te zeggen. Er zitten leuke mensen tussen alle vormen en maten waarin ze komen.

Maar hij kan wel op voorhand aangeven dat het puur sexueel is. Dat hij er niet instapt met de gedachte relatie of liefde. Mocht dat alsnog komen is dat een zorg voor later..

Hij wil eigenlijk een ONS met een dikkerdje. Laat 'm toch. Genoeg dikkerdjes die dat ook wel zien zitten :)
pi_136580892
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:

Het is raar om te zeggen dat je verder niks hebt met een hele bevolkingsgroep
Ik ga toch ook niet zeggen ´ik wil wel eens door een donkere kerel geneukt worden, maar verder hebben ze vast geen toffe persoonlijkheid dus heb ik er niet zo veel mee´

Ik denk dat hij bedoelt te zeggen, en dat komt er misschien wat ongelukkig uit, dat hij niet specifiek op dikke vrouwen valt maar het gewoon eens wil proberen. Kennelijk vind hij er toch iets spannends aan.

Maarruh, jij hebt iets met donkere mannen?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136581242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelt te zeggen, en dat komt er misschien wat ongelukkig uit, dat hij niet specifiek op dikke vrouwen valt maar het gewoon eens wil proberen. Kennelijk vind hij er toch iets spannends aan.

Maarruh, jij hebt iets met donkere mannen?
Smooooth brah!
pi_136581770
Waarom noemt TS zich trouwens adoscelent....... hij is de 20 grens al gepasseerd!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:11:44 #41
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136582140
Ik val op vollere vrouwen maar obese gaat me wel te ver.
pi_136582189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:11 schreef RonnieGardocki het volgende:
Ik val op vollere vrouwen maar obese gaat me wel te ver.
Mensen leggen zelf die grens op heel verschillende plekken. Vrouwen waarvan ik denk omnomnom, noemen andere weer dik en vatsig. Curvy heet soms ook obese.. Er is geen pijl op te trekken :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:15:21 #43
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136582274
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:12 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Mensen leggen zelf die grens op heel verschillende plekken. Vrouwen waarvan ik denk omnomnom, noemen andere weer dik en vatsig. Curvy heet soms ook obese.. Er is geen pijl op te trekken :P
daarom en een lengte en gewicht noemen waar je voorkeur aan hebt is ook zo subjectief :P
pi_136582684
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:15 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

daarom en een lengte en gewicht noemen waar je voorkeur aan hebt is ook zo subjectief :P
Daarom noem ik het vaak gewoon 'grote' vrouwen. Of men dat stevig, chubby, curvy of BBW vind; IDC :P Ik wil ze lang en met houvast :D

Veel vrouw, voor weinig geld :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 12:49:46 #45
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136583284
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:28 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Daarom noem ik het vaak gewoon 'grote' vrouwen. Of men dat stevig, chubby, curvy of BBW vind; IDC :P Ik wil ze lang en met houvast :D

Veel vrouw, voor weinig geld :D
zelfde smaak :p 1.81 en 98 kilo is mijn vriendin :P heb wel moeite met mijn omgeving soms. ik fitness veel voor spiermassa en mijn vrienden ook. ze doen er lacherig over soms.

[ Bericht 0% gewijzigd door RonnieGardocki op 11-02-2014 12:58:32 ]
pi_136583812
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 12:49 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

zelfde smaak :p 1.81 en 98 kilo is mijn vriendin :P heb wel moeite met mijn omgeving soms. ik fitness veel voor spiermassa en mijn vrienden ook. ze doen er lacherig over soms.
Ik ben zelf 195, dus mn vriendin zou langer mogen zijn dan 1,81 :P Ze is nu maar 1,70 ofzo. Kleine vrouwen altijd :P

Waarom lachen je vrienden erom? Dat ze zo groot is of wat?
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:15:10 #47
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136584060
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:06 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Ik ben zelf 195, dus mn vriendin zou langer mogen zijn dan 1,81 :P Ze is nu maar 1,70 ofzo. Kleine vrouwen altijd :P

Waarom lachen je vrienden erom? Dat ze zo groot is of wat?
ik rond de 187 dus ben niet enorm veel groter dan haar. vrienden vallen allemaal op superslank en klein enzo :P daarom begrijpen ze mijn smaak niet. vooral omdat ik best atletisch en gespierd ben vinden ze het ook raar.
pi_136584373
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:15 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

ik rond de 187 dus ben niet enorm veel groter dan haar. vrienden vallen allemaal op superslank en klein enzo :P daarom begrijpen ze mijn smaak niet. vooral omdat ik best atletisch en gespierd ben vinden ze het ook raar.
Het ideaalbeeld is nog steeds van die graatmagere kutjes.. Dus ja, hand in hand lopen met een groter/breder/langer vrouwmensch trekt regelmatig rare gezichten. Heb ik me inmiddels aardig overeen gezet. Ik hou er van, pech voor de rest. Plus, meer voor ons toch?! :D
  dinsdag 11 februari 2014 @ 13:33:52 #49
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136584683
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

Het ideaalbeeld is nog steeds van die graatmagere kutjes.. Dus ja, hand in hand lopen met een groter/breder/langer vrouwmensch trekt regelmatig rare gezichten. Heb ik me inmiddels aardig overeen gezet. Ik hou er van, pech voor de rest. Plus, meer voor ons toch?! :D
ja fuckk de rest en mn vrienden moeten me maar accepteren zoals ik in elkaar zit. val gewooon niet op echt slank ;P
pi_136586455
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 13:33 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

ja fuckk de rest en mn vrienden moeten me maar accepteren zoals ik in elkaar zit. val gewooon niet op echt slank ;P
Ik val op alle types maar mijn voorkeur gaat ook naar lekker chubby :9~
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_136592918
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 06:19 schreef vraagjeee123 het volgende:
Ja, ik houd van bbw's. Echter ik als 20 jarige heb echt geen idee hoe ik aan een sekspartner kan komen die bbw is. Wel wil ik zeggen dat ik echt alleen maar seksueel tot ze ben aangetrokken en verder niets ermee heb. Zijn er speciale sites voor waar je als jonge jongen vrouwen als deze kan vinden?(en anders gewoon een site waar je als man een bbw kan vinden) Het lijkt mij namelijk wel erg leuk om het een keer uit te proberen :9 Heel graag zou ik geholpen worden

Groetjes
lekkeradverteren.nl
kinky.nl
ect. :) of 50 piek bij de ramen ;) ;P
pi_136593542
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Sorry hoor maar een persoon kan zelf wel nadenken wat diegene in zijn/haar mond stopt. Pas als de man de vrouw vastbindt en voedt dan pas heb jij recht om te spreken over verantwoordelijkheid van de man.
Kom nou.
pi_136594831
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Sorry hoor maar een persoon kan zelf wel nadenken wat diegene in zijn/haar mond stopt. Pas als de man de vrouw vastbindt en voedt dan pas heb jij recht om te spreken over verantwoordelijkheid van de man.
Kom nou.
Het is allebei hun verantwoordelijkheid vind ik, die van de man omdat hij weet dat het niet gezond is dat een vrouw zo zwaar is en haar troep blijft geven om te eten en die van de vrouw omdat ze zelf doorblijft eten.

het zou ook zo kunnen zijn dat die vrouwen zo eten omdat ze bang zijn dat ze verlaten worden door hun man als ze "dun" zouden worden of zo.
Waz met jou!
pi_136595519
:D

Stelt me gerust dat er mannen zoals TS. Zo is er altijd hoop :D

Maar idd dat Rubens.nl iets, is dat niet iets? Ik weet de precieze site niet maar zoiets dus. Verder, om mij heen zijn er best wel veel vrouwen die dik zijn? Kun je die niet vinden bij jou in de buurt, kroeg ofzo?
Ik zou niet meteen zeggen dat je daar van houdt.. ik zou dat iig niet waarderen :D maar dat ben ik.
  dinsdag 11 februari 2014 @ 19:05:25 #55
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136596706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef vera166 het volgende:

Maar idd dat Rubens.nl iets, is dat niet iets? Ik weet de precieze site niet maar zoiets dus. Verder, om mij heen zijn er best wel veel vrouwen die dik zijn? Kun je die niet vinden bij jou in de buurt, kroeg ofzo?
Ik zou niet meteen zeggen dat je daar van houdt.. ik zou dat iig niet waarderen :D maar dat ben ik.
lopen er inderdaad zat rond ! als je er zelf goed uitziet is het geen probleem om ze te versieren :P
pi_136596936
quote:

Ik zou niet meteen zeggen dat je daar van houdt
Hij houdt ook niet van fat chicks. Hij wil gewoon z'n klappertjespistooltje een keer tussen bezweette en rauw geschuurde vetkwabben porren.

TS Beter zoek je een lekker hoertje uit om je gare fantasieën op te bot vieren en kun je daarna gewoon weer verder met je 'normale' leventje.
pi_136598221
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Zippow het volgende:

[..]

Hij houdt ook niet van fat chicks. Hij wil gewoon z'n klappertjespistooltje een keer tussen bezweette en rauw geschuurde vetkwabben porren.

TS Beter zoek je een lekker hoertje uit om je gare fantasieën op te bot vieren en kun je daarna gewoon weer verder met je 'normale' leventje.
Ow oke
pi_136601942
TS heeft zeker Alleen maar nette mensen gelezen :)
Maar goed, zo moeilijk is dat echt niet hoor. Je kunt ze gewoon op alle datingkanalen vinden waar je ook slanke blondines kunt "scoren".

quote:
Hij houdt ook niet van fat chicks
Mwah, hoe kun je dat baseren op het feit dat hij nog geen enkele ervaring mee heeft?
Is het niet zo: "Once you go black, you never go back"? ;)
pi_136618540
quote:

Denk je dat er niet meer mannen zijn die wel van vrouwelijke rondingen houden ;) ik vind zelf wat vet op de botten ook mooier dan mager. :) Moet natuurlijk niet zwaar obese zijn ofzo maar een beetje chubby.. ja graag O+
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_136619098
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 10:50 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Denk je dat er niet meer mannen zijn die wel van vrouwelijke rondingen houden ;) ik vind zelf wat vet op de botten ook mooier dan mager. :) Moet natuurlijk niet zwaar obese zijn ofzo maar een beetje chubby.. ja graag O+
Vrouwelijke rondingen is heel wat anders dan simpelweg moddervet zijn ja :P
pi_136619987
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef vera166 het volgende:
Zoals ik al eerder vertelde, denk ik dat dit onderwerp/topic te subjectief is om daadwerkelijk elkaars smaak te begrijpen :P. Een voorbeeld is dat wanneer ik zeg dat ik 'iets voller' mooi vind, mensen gelijk denken dat ik op obesitas figuren val, wat dus echt niet het geval is. Daarnaast is ook het woord 'dik' heel subjectief aangezien sommige jongens een meisje al heel snel dik vinden, terwijl die grens bij anderen hoger ligt. Een meisje met 15 kilo overgewicht kan heel mooi en aantrekkelijk zijn voor een man, maar dit zal door anderen misschien al als 'dik' bestempeld worden. 30 kilo overgewicht gaat alweer een stapje verder, minder mannen vinden het mooi maar ook dit wordt dik genoemd. Een complex onderwerp dus eigenlijk, waarbij veel mensen elkaar niet in hun waarden kunnen laten :P
pi_136620228
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef vera166 het volgende:

[..]

Wat hier op fok in het 'dames met een maatje meer' topic aantref vind ik over het algemeen zeer aangenaam :P
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_136620474
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder vertelde, denk ik dat dit onderwerp/topic te subjectief is om daadwerkelijk elkaars smaak te begrijpen :P. Een voorbeeld is dat wanneer ik zeg dat ik 'iets voller' mooi vind, mensen gelijk denken dat ik op obesitas figuren val, wat dus echt niet het geval is. Daarnaast is ook het woord 'dik' heel subjectief aangezien sommige jongens een meisje al heel snel dik vinden, terwijl die grens bij anderen hoger ligt. Een meisje met 15 kilo overgewicht kan heel mooi en aantrekkelijk zijn voor een man, maar dit zal door anderen misschien al als 'dik' bestempeld worden. 30 kilo overgewicht gaat alweer een stapje verder, minder mannen vinden het mooi maar ook dit wordt dik genoemd. Een complex onderwerp dus eigenlijk, waarbij veel mensen elkaar niet in hun waarden kunnen laten :P
Ik heb het gevoel alsof jij jezelf steeds wil verdedigen
Erg onaantrekkelijk als je het mij vraagt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136620597
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat het zo'n gevoelig onderwerp is. Het is gewoon not-done te zeggen dat je op een maatje meer valt. Dit heeft als effect dat je al snel in de verdediging moet omdat het onbegrepen is
pi_136620677
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Omdat het zo'n gevoelig onderwerp is. Het is gewoon not-done te zeggen dat je op een maatje meer valt. Dit heeft als effect dat je al snel in de verdediging moet omdat het onbegrepen is
Er zijn genoeg mensen die op een maatje meer vallen, zolang je daar alleen verdedigend over praat geef je door je manier van communiceren aan dat je weet dat het afwijkend is

Terwijl het dat totaal niet is, wat 'heet' is, is een mode ding

Ik val vaak op volle en dikke vrouwen
/care
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136620802
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Er zijn genoeg mensen die op een maatje meer vallen, zolang je daar alleen verdedigend over praat geef je door je manier van communiceren aan dat je weet dat het afwijkend is

Terwijl het dat totaal niet is, wat 'heet' is, is een mode ding

Ik val vaak op volle en dikke vrouwen
/care
Vroeger was het rubensfiguur inderdaad het schoonheidsideaal.
pi_136621306
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hoef ook niet perse aantrekkelijk gevonden te worden door personen hier :)
En die verdediging is niet gek, aangezien er nog steeds mensen zijn die je veroordelen als je smaak niet 'mainstream' is.
pi_136621605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat hier op fok in het 'dames met een maatje meer' topic aantref vind ik over het algemeen zeer aangenaam :P
Ja, dat is oké toch :P lekker houden zo
pi_136621679
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Ja ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt hoor :P

Mensen hoeven hun smaak ook niet echt uit te leggen aan mij. Ik vind vet niet mooi, mijn smaak qua vrouwen is dan ook helemaal het tegenovergestelde. Dat hoef ik net zo goed niet uit te leggen :)
En inderdaad, 15 kilo overgewicht vind ik vrij veel. Vooral omdat ik meisjes bij een "gezond" gewicht maar wel al richting een te hoog BMI gaan, al vies dik. Daar bovenop nog 15 kilo is echt teveel :)

Maar dat vind ík. Als die meisjes tevreden zijn met zichzelf is dat erg mooi om te zien.
pi_136621819
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:37 schreef vera166 het volgende:
Ja ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt hoor :P

Mensen hoeven hun smaak ook niet echt uit te leggen aan mij. Ik vind vet niet mooi, mijn smaak qua vrouwen is dan ook helemaal het tegenovergestelde. Dat hoef ik net zo goed niet uit te leggen :)
En inderdaad, 15 kilo overgewicht vind ik vrij veel. Vooral omdat ik meisjes bij een "gezond" gewicht maar wel al richting een te hoog BMI gaan, al vies dik. Daar bovenop nog 15 kilo is echt teveel :)

Maar dat vind ík. Als die meisjes tevreden zijn met zichzelf is dat erg mooi om te zien.
Ik weet dat het vergezocht is, maar toch valt deze kwestie te vergelijken met andere 'smaken' die sommigen hebben en die ook worden afgekeurd door de omgeving. Zo snappen veel mensen ook nog niet dat er individuen zijn die een relatie hebben met iemand uit een andere cultuur/land. Een extreem voorbeeld zijn personen die nog steeds hatelijk toen tegen homoseksuelen. Niemand heeft zichzelf gemaakt, en er is dus ook niemand die zijn eigen smaak heeft bepaald.

Als iedereen op de wereld deze kennis had, werd er niet zo hatelijk gedaan tegen elkaar. :)
pi_136621913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Ik weet dat het vergezocht is, maar toch valt deze kwestie te vergelijken met andere 'smaken' die sommigen hebben en die ook worden afgekeurd door de omgeving. Zo snappen veel mensen ook nog niet dat er individuen zijn die een relatie hebben met iemand uit een andere cultuur/land. Een extreem voorbeeld zijn personen die nog steeds hatelijk toen tegen homoseksuelen. Niemand heeft zichzelf gemaakt, en er is dus ook niemand die zijn eigen smaak heeft bepaald.

Als iedereen op de wereld deze kennis had, werd er niet zo hatelijk gedaan tegen elkaar. :)
Ja, ergens zijn we het wel eens. Maar dus gewoon een andere smaak :P
pi_136621954
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:
Ja, ergens zijn we het wel eens. Maar dus gewoon een andere smaak :P
Het is trouwens niet zo dat ik hem alleen maar stijf krijg van volle(re) vrouwen hoor, voor als dat nu zo overkomt. Ik heb ook een vriendin gehad van 47 kilo :P. Vind het ergens wel fijn, meerder ervaringen (uiteraard zonder dat ik een mannelijk slet oid ben).
pi_136622458
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Het is trouwens niet zo dat ik hem alleen maar stijf krijg van volle(re) vrouwen hoor, voor als dat nu zo overkomt. Ik heb ook een vriendin gehad van 47 kilo :P. Vind het ergens wel fijn, meerder ervaringen (uiteraard zonder dat ik een mannelijk slet oid ben).
Hoe lang was zij dan als ze 47 kilo weegt? :p
pi_136622632
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef vera166 het volgende:
Hoe lang was zij dan als ze 47 kilo weegt? :p
1,60. Deed veel aan sport, vandaar dat ze zo licht was :P Ze was mijn kleinste en lichtste vriendin/scharrel ooit, en 1,83 met 95 kilo het grootst. Best variërend dus.

In principe vind ik het beide wel mooi, maar het verschilt erg per periode. Dan ben ik weer heel erg fan van groot/breed, en dan opeens weer van kleiner/normaal :@ Best apart nu ik erover nadenk.
pi_136622904
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Ik hoef ook niet perse aantrekkelijk gevonden te worden door personen hier :)
En die verdediging is niet gek, aangezien er nog steeds mensen zijn die je veroordelen als je smaak niet 'mainstream' is.
ja en omdat jij er om geeft geef je hen 'macht'

Dat is maar een kleine groep hoor
iedereen die een beetje volwassen in het leven staat geeft geen fuck
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136623841
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

1,60. Deed veel aan sport, vandaar dat ze zo licht was :P Ze was mijn kleinste en lichtste vriendin/scharrel ooit, en 1,83 met 95 kilo het grootst. Best variërend dus.

In principe vind ik het beide wel mooi, maar het verschilt erg per periode. Dan ben ik weer heel erg fan van groot/breed, en dan opeens weer van kleiner/normaal :@ Best apart nu ik erover nadenk.
Ja oké ik dacht als ze ook nog 1.75 was ofzo is het wel een beetje ziek haha.
Want ik weeg 57 kilo en ben 1.76 meter, dat vinden sommige mensen al ongezond.

Achja, dar je het hebt over verschillende periodes is wel vreemd misschien, maar boeien. Ik val eigenlijk niet op blond haar, maar zie regelmatig hele mooie blonde mannen. Dat hou je toch denk ik :P
pi_136623895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef vera166 het volgende:

Achja, dar je het hebt over verschillende periodes is wel vreemd misschien, maar boeien. Ik val eigenlijk niet op blond haar, maar zie regelmatig hele mooie blonde mannen. Dat hou je toch denk ik :P
Ik merk dat er vaak meiden op mij vallen, die zeggen dat ze normaal juist nooit op blond vallen; ben meer donkerblond momenteel omdat het winter is, maar in de zomer blonder uiteraard :P

Maar, wat is jouw haarkleur dan? :9
pi_136624139
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen varieerden ook behoorlijk, van 52kg (1m65) als lichtste tot 120kg (1m75) als zwaarste maar heb voorkeur voor maatje meer maar krijg hem net zo goed stijf van een slank iemand als van een vol iemand hoor :)
pi_136624205
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn vriendinnen varieerden ook behoorlijk, van 52kg als lichtste tot 120kg als zwaarste maar heb voorkeur voor maatje meer maar krijg hem net zo goed stijf van een slank iemand als van een vol iemand hoor :)
Zelfde verhaal als mij dus :P Vind die variatie wel fijn. Zo kom je er ook echt achter wat je wel, neutraal of niet leuk/mooi vind.
pi_136624228
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:48 schreef vera166 het volgende:

[..]

Dit kan ik me bijna niet voorstellen. Ik ben hetzelfde en verre van vol en al helemaal van dik..
Woon je wel in NL?
pi_136624232
Gewoon vetmesten, maar dat kost wel geld.

:')
pi_136624279
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Goudvis87 het volgende:

[..]

Dit kan ik me bijna niet voorstellen. Ik ben hetzelfde en verre van vol en al helemaal van dik..
Woon je wel in NL?
Ik heb het over ongezond dun. Lelijk dun/mager weet ik veel :P niet over te dik
pi_136624312
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:50 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Ik merk dat er vaak meiden op mij vallen, die zeggen dat ze normaal juist nooit op blond vallen; ben meer donkerblond momenteel omdat het winter is, maar in de zomer blonder uiteraard :P

Maar, wat is jouw haarkleur dan? :9
Ik heb het eigenlijk over mannen in het algemeen.

Ik heb bruin haar
pi_136624388
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:02 schreef vera166 het volgende:
Ik heb het eigenlijk over mannen in het algemeen.

Ik heb bruin haar
Weet ik, maar in dit geval zijn er dus meer vrouwen die blond wel mooi vinden, ondanks dat ze daar eigenlijk meestal niet op vallen.

Bij mij is het juist net andersom. Ik val bijna altijd op bruin haar, maar heb echt wel ooit blonde vrouwen gezien die ik knap vond :P Het komt alleen minder voor.
pi_136624414
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:59 schreef Goudvis87 het volgende:

[..]

Woon je wel in NL?
Ik mag hopen dat ze bedoeld ongezond dun :P

Ik ben 1m80 en 67kg en ben al niet 1 van de dikste :')
pi_136624484
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:03 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Weet ik, maar in dit geval zijn er dus meer vrouwen die blond wel mooi vinden, ondanks dat ze daar eigenlijk meestal niet op vallen.

Bij mij is het juist net andersom. Ik val bijna altijd op bruin haar, maar heb echt wel ooit blonde vrouwen gezien die ik knap vond :P Het komt alleen minder voor.
Ja precies. Ik val eigenlijk niet op blond maar als de man zo leuk is dat ik hem wel leuk vind zegmaar, fuck die haarkleur :')
pi_136624524
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:04 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat ze bedoeld ongezond dun :P

Ik ben 1m80 en 67kg en ben al niet 1 van de dikste :')
Oh wacht, zo kan t ook opgevat worden ja :')
pi_136624547
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:06 schreef vera166 het volgende:
Ja precies. Ik val eigenlijk niet op blond maar als de man zo leuk is dat ik hem wel leuk vind zegmaar, fuck die haarkleur :')
Maar ik neem aan dat er wel andere punten zijn die goed moeten zijn. Geen idee wat, opleidingsniveau, lengte, interessen :P
pi_136624579
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Maar ik neem aan dat er wel andere punten zijn die goed moeten zijn. Geen idee wat, opleidingsniveau, lengte, interessen :P
Ja natuurlijk maar dat hoefde ik allemaal niet te typen toch
pi_136624610
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:08 schreef vera166 het volgende:
Ja natuurlijk maar dat hoefde ik allemaal niet te typen toch
Nee dat hoefde niet, maar ik vraag me af wat dan typisch iets is dat je eigenlijk wel 'eist' van een man :P
pi_136624670
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Nee dat hoefde niet, maar ik vraag me af wat dan typisch iets is dat je eigenlijk wel 'eist' van een man :P
Ik wil dat hij bijzonder lief is en een prima gebit heeft. Als het gaat om een relatie dan. Als het niet om een relatie gaat heb ik een enorme lijst waar een man aan moet voldoen qua uiterlijk. Dat valt allemaal weg als het gaat om een relatie zegmaar
pi_136624726
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef vera166 het volgende:
Ik wil dat hij bijzonder lief is en een prima gebit heeft. Als het gaat om een relatie dan. Als het niet om een relatie gaat heb ik een enorme lijst waar een man aan moet voldoen qua uiterlijk. Dat valt allemaal weg als het gaat om een relatie zegmaar
Dus je wordt minder kieskeurig als het echt om een relatie gaat? :D
pi_136624755
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:13 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Dus je wordt minder kieskeurig als het echt om een relatie gaat? :D
Ja, ik vind dat ook wel logisch. Als die man een innerlijk heeft wat goud waard is, dan fuck zijn haarkleur etc :') toch?
pi_136624810
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef vera166 het volgende:
Ja, ik vind dat ook wel logisch. Als die man een innerlijk heeft wat goud waard is, dan fuck zijn haarkleur etc :') toch?
Klopt, ben ik helemaal met je eens.
Helaas zijn er ook mensen die dit niet inzien, en relaties met echt goede mannen/vrouwen weigeren omdat zij toch niet volledig aan hun lijstje voldoen.

Er was ooit een meisje die gewoon 25 punten opnoemde, waar een jongen perse aan moest voldoen. Met zo'n criteria kom je er nooit :')
pi_136624872
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:57 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Mijn vriendinnen varieerden ook behoorlijk, van 52kg (1m65) als lichtste tot 120kg (1m75) als zwaarste maar heb voorkeur voor maatje meer maar krijg hem net zo goed stijf van een slank iemand als van een vol iemand hoor :)
120 kg. Damn, dat is wel echt vies dik. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_136624907
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:17 schreef Fascination het volgende:
Als ze 2.20m was niet, maar dat betwijfel ik in dit geval :P
pi_136624933
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:15 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Klopt, ben ik helemaal met je eens.
Helaas zijn er ook mensen die dit niet inzien, en relaties met echt goede mannen/vrouwen weigeren omdat zij toch niet volledig aan hun lijstje voldoen.

Er was ooit een meisje die gewoon 25 punten opnoemde, waar een jongen perse aan moest voldoen. Met zo'n criteria kom je er nooit :')
Hahaha :') dat werkt echt niet nee. Dat is gewoon stom :P
pi_136624983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef vera166 het volgende:
Hahaha :') dat werkt echt niet nee. Dat is gewoon stom :P
Wat ik me nog wel afvraag, heb je bepaalde criteria qua opleiding/studie oid? :P
pi_136624987
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:18 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Als ze 2.20m was niet, maar dat betwijfel ik in dit geval :P
1.75 staat erbij, hè.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:24:07 #100
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136625102
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:20 schreef Fascination het volgende:
1.75 staat erbij, hè.
Dan niet inderdaad. Dan is het best wel groot.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:40:11 #101
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136625641
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja ze was wel ehm, stevig :P gelukkig had ze een hoop punten waarop ze dat compenseerde en dan kan ik alsnog voor zo iemand vallen O+ (mooie ogen, lang mooi haar, intelligent, qua interesses en muzieksmaak hetzelfde, ze kon supergoed zingen, brabants accent etc etc)
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:22:40 #102
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136627267
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ja ze was wel ehm, stevig :P gelukkig had ze een hoop punten waarop ze dat compenseerde en dan kan ik alsnog voor zo iemand vallen O+ (mooie ogen, lang mooi haar, intelligent, qua interesses en muzieksmaak hetzelfde, ze kon supergoed zingen, brabants accent etc etc)
Brabantsss ! ^O^
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:34:28 #103
157922 fathank
pi_136627748
Brabants?

Het enige wat ik daarop kan is wurgseks.
pi_136627933
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Brabants?

Het enige wat ik daarop kan is wurgseks.
:D lekker zon gezellig dikkertje
pi_136628641
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:20 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Wat ik me nog wel afvraag, heb je bepaalde criteria qua opleiding/studie oid? :P
Ik doe zelf nu hbo. Ik zou het cool vinden als een man ook hbo of wo doet maar als ik een fatsoenlijk gesprek kan hebben met een man die mbo heeft gedaan/doet, en we elkaar snappen; simpelweg met elkaar kunnen communiceren, dan is dat ook prima.
  woensdag 12 februari 2014 @ 15:57:55 #106
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136628751
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef vera166 het volgende:
Ik doe zelf nu hbo. Ik zou het cool vinden als een man ook hbo of wo doet maar als ik een fatsoenlijk gesprek kan hebben met een man die mbo heeft gedaan/doet, en we elkaar snappen; simpelweg met elkaar kunnen communiceren, dan is dat ook prima.
Netjes, haha :D. Communicatie is het belangrijkste natuurlijk. Snap niet dat er personen op het hbo/wo zitten die bij voorbaat al niemand van het mbo willen. Natuurlijk zullen personen van het mbo gemiddeld een lager niveau hebben, maar er zijn ook veel uitzonderingen.

Weer een mening die we delen :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:08:42 #107
157922 fathank
pi_136629293
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

:D lekker zon gezellig dikkertje
Daar doe ik neit zo moeilijk over. Kieskeurig staat niet in mijn woordenboek.
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:12:02 #108
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136629535
quote:
14s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef fathank het volgende:

[..]

Daar doe ik neit zo moeilijk over. Kieskeurig staat niet in mijn woordenboek.
Jij neemt alles wat een hartslag heeft? Of is dat ook geen vereiste :P?
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:13:13 #109
157922 fathank
pi_136629623
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Jij neemt alles wat een hartslag heeft? Of is dat ook geen vereiste :P?
Niet alles. Maar paar kilotjes extra tov het schoonheidsideaal doe ik absoluut niet moeilijk over. Zeker niet met beer goggles.
pi_136629972
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Netjes, haha :D. Communicatie is het belangrijkste natuurlijk. Snap niet dat er personen op het hbo/wo zitten die bij voorbaat al niemand van het mbo willen. Natuurlijk zullen personen van het mbo gemiddeld een lager niveau hebben, maar er zijn ook veel uitzonderingen.

Weer een mening die we delen :P
Jaaa maar ik snap ze ergens wel. Er zit soms echt een heel groot verschil tussen mbo'ers en hbo'ers.. dat kan knap vervelend zijn :P

Maar niet iedereen op het mbo is zo en op hbo ook niet, dus ik zit niet zo in elkaar. Maar ik snap het wel.

Waar ik woon is ook een mboschool waar ik elke dag langs fiets als zij vrij zijn, en ik word ook altijd uitgescholden door petjes en Nickelson jassen :D nu lig ik er niet wakker van maar ik vind het wel tekenend voor mbo. Maar op het hbo zitten net zo goed mongooltjes en rotte appels.
pi_136630044
Verkeerde quote
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:21:52 #112
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136630240
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef vera166 het volgende:
Jaaa maar ik snap ze ergens wel. Er zit soms echt een heel groot verschil tussen mbo'ers en hbo'ers.. dat kan knap vervelend zijn :P

Maar niet iedereen op het mbo is zo en op hbo ook niet, dus ik zit niet zo in elkaar. Maar ik snap het wel.

Waar ik woon is ook een mboschool waar ik elke dag langs fiets als zij vrij zijn, en ik word ook altijd uitgescholden door petjes en Nickelson jassen :D nu lig ik er niet wakker van maar ik vind het wel tekenend voor mbo. Maar op het hbo zitten net zo goed mongooltjes en rotte appels.
Klopt, helemaal mee eens. Heb jij havo gedaan hiervoor dan? :@
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:26:00 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136630618
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Heej, het is hier geen fok dating he :P haha

Maar niveau kan inderdaad best een relatie maken of breken. Verschil merk je wel degelijk tenzij iemand echt op de verkeerde opleiding heeft gezeten.
Alleen al het niet snappen van sommige woordgrapjes ed is al bloedirritant soms :+
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:28:04 #114
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136630739
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Heej, het is hier geen fok dating he :P haha

Maar niveau kan inderdaad best een relatie maken of breken. Verschil merk je wel degelijk tenzij iemand echt op de verkeerde opleiding heeft gezeten.
Alleen al het niet snappen van sommige woordgrapjes ed is al bloedirritant soms :+
Klopt, de vraag is dan vaak hoe groot het verschil is :P Zal het de relatie breken, of kan het door de beugel. Ik heb beide meegemaakt :P
pi_136630946
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef vera166 het volgende:

[..]

Sorry maar dit ging tog over dikke wijve..ken iemand eens ff een lekker mokkeltje poste?
pi_136631463
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef RonnieGardocki het volgende:

[..]

Jaa havo
pi_136631573
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Sorry maar dit ging tog over dikke wijve..ken iemand eens ff een lekker mokkeltje poste?
Jaaa

woensdag 12 februari 2014 @ 16:44:40 #118
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136631574
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:42 schreef vera166 het volgende:
Jaa havo
Oke, nouja ik heb een omweggetje gemaakt via mbo haha, maar dat was meer omdat ik als kind/jonge puber niks uitvoerde. Gebruik nu eindelijk mijn verstand.
pi_136631700

[ Bericht 100% gewijzigd door Fanta-stick op 12-02-2014 16:48:00 ]
  woensdag 12 februari 2014 @ 16:58:50 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136632174
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:44 schreef vera166 het volgende:

[..]

Jaaa

[ afbeelding ]
Dat is zelfs voor mij té :r
pi_136634850
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Dat is zelfs voor mij té :r
Nee joh :D ff wennen
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:26:52 #122
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136635153
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 16:58 schreef Metro2005 het volgende:
Dat is zelfs voor mij té
Daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden (alhoewel ik dan waarschijnlijk opgegeten zal zijn, hihihi)
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:15:15 #123
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_136636726
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:16 schreef vera166 het volgende:

[..]

Nee joh :D ff wennen
Brrrrrrrrrrr nee bedankt :X
pi_136637502
Ik vind een beetje gezet helemaal niet erg, zolang het meisje maar niet lui is. Dat is voor mij wel een afknapper namelijk.
pi_136652010
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 06:19 schreef vraagjeee123 het volgende:
Ik als 20 jarige heb echt geen idee hoe ik aan een sekspartner kan komen die bbw is.
Er zijn vast BBW-feesten te bedenken waar u terecht zou kunnen.
pi_136727442
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 07:02 schreef Just_some_random_dude het volgende:
verder zijn het ook mensen.. alleen omringd door vet dus zul je ze ook op dezelfde plekken aantreffen als dat je ieder ander zou zien..
Dat dus.

Gewoon in de kroeg naar het gezellige dikkerdje zoeken :).
Schip ahoy!
pi_136747412
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:

Hij wil geen dikkere dame in een relatie, omdat dat zijn status aantast. Vrouwen zijn voor sommige mannen net als auto's. Compensatie voor laag zelfbeeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')