lekkeradverteren.nlquote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:19 schreef vraagjeee123 het volgende:
Ja, ik houd van bbw's. Echter ik als 20 jarige heb echt geen idee hoe ik aan een sekspartner kan komen die bbw is. Wel wil ik zeggen dat ik echt alleen maar seksueel tot ze ben aangetrokken en verder niets ermee heb. Zijn er speciale sites voor waar je als jonge jongen vrouwen als deze kan vinden?(en anders gewoon een site waar je als man een bbw kan vinden) Het lijkt mij namelijk wel erg leuk om het een keer uit te proberenHeel graag zou ik geholpen worden
Groetjes
Sorry hoor maar een persoon kan zelf wel nadenken wat diegene in zijn/haar mond stopt. Pas als de man de vrouw vastbindt en voedt dan pas heb jij recht om te spreken over verantwoordelijkheid van de man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:10 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ben ik absoluut niet met je eens. Waarom zou je als man een vrouw die al kampt met zwaar overgewicht stimuleren nog meer vette troep te eten alleen omdat die man nog vetter aantrekkelijk vindt? Die vrouwen zijn verslaafd aan vreten dat is hetzelfde als een junkie voorzien van zijn dagelijkse portie dope wetende dat ie daarmee niet oud gaat worden. Zulke mannen zijn mede verantwoordelijk als zo'n vrouw niet oud wordt en die kans is groot.
Het is allebei hun verantwoordelijkheid vind ik, die van de man omdat hij weet dat het niet gezond is dat een vrouw zo zwaar is en haar troep blijft geven om te eten en die van de vrouw omdat ze zelf doorblijft eten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry hoor maar een persoon kan zelf wel nadenken wat diegene in zijn/haar mond stopt. Pas als de man de vrouw vastbindt en voedt dan pas heb jij recht om te spreken over verantwoordelijkheid van de man.
Kom nou.
lopen er inderdaad zat rond ! als je er zelf goed uitziet is het geen probleem om ze te versierenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef vera166 het volgende:
![]()
Stelt me gerust dat er mannen zoals TS. Zo is er altijd hoop![]()
Maar idd dat Rubens.nl iets, is dat niet iets? Ik weet de precieze site niet maar zoiets dus. Verder, om mij heen zijn er best wel veel vrouwen die dik zijn? Kun je die niet vinden bij jou in de buurt, kroeg ofzo?
Ik zou niet meteen zeggen dat je daar van houdt.. ik zou dat iig niet waarderenmaar dat ben ik.
Hij houdt ook niet van fat chicks. Hij wil gewoon z'n klappertjespistooltje een keer tussen bezweette en rauw geschuurde vetkwabben porren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef vera166 het volgende:
Ik zou niet meteen zeggen dat je daar van houdt
Ow okequote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Zippow het volgende:
[..]
Hij houdt ook niet van fat chicks. Hij wil gewoon z'n klappertjespistooltje een keer tussen bezweette en rauw geschuurde vetkwabben porren.
TS Beter zoek je een lekker hoertje uit om je gare fantasieën op te bot vieren en kun je daarna gewoon weer verder met je 'normale' leventje.
Mwah, hoe kun je dat baseren op het feit dat hij nog geen enkele ervaring mee heeft?quote:Hij houdt ook niet van fat chicks
Denk je dat er niet meer mannen zijn die wel van vrouwelijke rondingen houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:33 schreef vera166 het volgende:
![]()
Stelt me gerust dat er mannen zoals TS. Zo is er altijd hoop![]()
Vrouwelijke rondingen is heel wat anders dan simpelweg moddervet zijn jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Denk je dat er niet meer mannen zijn die wel van vrouwelijke rondingen houdenik vind zelf wat vet op de botten ook mooier dan mager.
Moet natuurlijk niet zwaar obese zijn ofzo maar een beetje chubby.. ja graag
Zoals ik al eerder vertelde, denk ik dat dit onderwerp/topic te subjectief is om daadwerkelijk elkaars smaak te begrijpenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef vera166 het volgende:
Vrouwelijke rondingen is heel wat anders dan simpelweg moddervet zijn ja
Wat hier op fok in het 'dames met een maatje meer' topic aantref vind ik over het algemeen zeer aangenaamquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen is heel wat anders dan simpelweg moddervet zijn ja
Ik heb het gevoel alsof jij jezelf steeds wil verdedigenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vertelde, denk ik dat dit onderwerp/topic te subjectief is om daadwerkelijk elkaars smaak te begrijpen. Een voorbeeld is dat wanneer ik zeg dat ik 'iets voller' mooi vind, mensen gelijk denken dat ik op obesitas figuren val, wat dus echt niet het geval is. Daarnaast is ook het woord 'dik' heel subjectief aangezien sommige jongens een meisje al heel snel dik vinden, terwijl die grens bij anderen hoger ligt. Een meisje met 15 kilo overgewicht kan heel mooi en aantrekkelijk zijn voor een man, maar dit zal door anderen misschien al als 'dik' bestempeld worden. 30 kilo overgewicht gaat alweer een stapje verder, minder mannen vinden het mooi maar ook dit wordt dik genoemd. Een complex onderwerp dus eigenlijk, waarbij veel mensen elkaar niet in hun waarden kunnen laten
Omdat het zo'n gevoelig onderwerp is. Het is gewoon not-done te zeggen dat je op een maatje meer valt. Dit heeft als effect dat je al snel in de verdediging moet omdat het onbegrepen isquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel alsof jij jezelf steeds wil verdedigen
Erg onaantrekkelijk als je het mij vraagt
Er zijn genoeg mensen die op een maatje meer vallen, zolang je daar alleen verdedigend over praat geef je door je manier van communiceren aan dat je weet dat het afwijkend isquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:58 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Omdat het zo'n gevoelig onderwerp is. Het is gewoon not-done te zeggen dat je op een maatje meer valt. Dit heeft als effect dat je al snel in de verdediging moet omdat het onbegrepen is
Vroeger was het rubensfiguur inderdaad het schoonheidsideaal.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die op een maatje meer vallen, zolang je daar alleen verdedigend over praat geef je door je manier van communiceren aan dat je weet dat het afwijkend is
Terwijl het dat totaal niet is, wat 'heet' is, is een mode ding
Ik val vaak op volle en dikke vrouwen
/care
Ik hoef ook niet perse aantrekkelijk gevonden te worden door personen hierquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb het gevoel alsof jij jezelf steeds wil verdedigen
Erg onaantrekkelijk als je het mij vraagt
Ja, dat is oké tochquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat hier op fok in het 'dames met een maatje meer' topic aantref vind ik over het algemeen zeer aangenaam
Ja ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:38 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder vertelde, denk ik dat dit onderwerp/topic te subjectief is om daadwerkelijk elkaars smaak te begrijpen. Een voorbeeld is dat wanneer ik zeg dat ik 'iets voller' mooi vind, mensen gelijk denken dat ik op obesitas figuren val, wat dus echt niet het geval is. Daarnaast is ook het woord 'dik' heel subjectief aangezien sommige jongens een meisje al heel snel dik vinden, terwijl die grens bij anderen hoger ligt. Een meisje met 15 kilo overgewicht kan heel mooi en aantrekkelijk zijn voor een man, maar dit zal door anderen misschien al als 'dik' bestempeld worden. 30 kilo overgewicht gaat alweer een stapje verder, minder mannen vinden het mooi maar ook dit wordt dik genoemd. Een complex onderwerp dus eigenlijk, waarbij veel mensen elkaar niet in hun waarden kunnen laten
Ik weet dat het vergezocht is, maar toch valt deze kwestie te vergelijken met andere 'smaken' die sommigen hebben en die ook worden afgekeurd door de omgeving. Zo snappen veel mensen ook nog niet dat er individuen zijn die een relatie hebben met iemand uit een andere cultuur/land. Een extreem voorbeeld zijn personen die nog steeds hatelijk toen tegen homoseksuelen. Niemand heeft zichzelf gemaakt, en er is dus ook niemand die zijn eigen smaak heeft bepaald.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:37 schreef vera166 het volgende:
Ja ik vind wel dat je helemaal gelijk hebt hoor
Mensen hoeven hun smaak ook niet echt uit te leggen aan mij. Ik vind vet niet mooi, mijn smaak qua vrouwen is dan ook helemaal het tegenovergestelde. Dat hoef ik net zo goed niet uit te leggen
En inderdaad, 15 kilo overgewicht vind ik vrij veel. Vooral omdat ik meisjes bij een "gezond" gewicht maar wel al richting een te hoog BMI gaan, al vies dik. Daar bovenop nog 15 kilo is echt teveel
Maar dat vind ík. Als die meisjes tevreden zijn met zichzelf is dat erg mooi om te zien.
Ja, ergens zijn we het wel eens. Maar dus gewoon een andere smaakquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik weet dat het vergezocht is, maar toch valt deze kwestie te vergelijken met andere 'smaken' die sommigen hebben en die ook worden afgekeurd door de omgeving. Zo snappen veel mensen ook nog niet dat er individuen zijn die een relatie hebben met iemand uit een andere cultuur/land. Een extreem voorbeeld zijn personen die nog steeds hatelijk toen tegen homoseksuelen. Niemand heeft zichzelf gemaakt, en er is dus ook niemand die zijn eigen smaak heeft bepaald.
Als iedereen op de wereld deze kennis had, werd er niet zo hatelijk gedaan tegen elkaar.
Het is trouwens niet zo dat ik hem alleen maar stijf krijg van volle(re) vrouwen hoor, voor als dat nu zo overkomt. Ik heb ook een vriendin gehad van 47 kiloquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:45 schreef vera166 het volgende:
Ja, ergens zijn we het wel eens. Maar dus gewoon een andere smaak
Hoe lang was zij dan als ze 47 kilo weegt? :pquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:47 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Het is trouwens niet zo dat ik hem alleen maar stijf krijg van volle(re) vrouwen hoor, voor als dat nu zo overkomt. Ik heb ook een vriendin gehad van 47 kilo. Vind het ergens wel fijn, meerder ervaringen (uiteraard zonder dat ik een mannelijk slet oid ben).
1,60. Deed veel aan sport, vandaar dat ze zo licht wasquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:03 schreef vera166 het volgende:
Hoe lang was zij dan als ze 47 kilo weegt? :p
ja en omdat jij er om geeft geef je hen 'macht'quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet perse aantrekkelijk gevonden te worden door personen hier![]()
En die verdediging is niet gek, aangezien er nog steeds mensen zijn die je veroordelen als je smaak niet 'mainstream' is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |