Ja ze was wel ehm, stevigquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
120 kg. Damn, dat is wel echt vies dik.
Brabantsss !quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Ja ze was wel ehm, steviggelukkig had ze een hoop punten waarop ze dat compenseerde en dan kan ik alsnog voor zo iemand vallen
(mooie ogen, lang mooi haar, intelligent, qua interesses en muzieksmaak hetzelfde, ze kon supergoed zingen, brabants accent etc etc)
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:34 schreef fathank het volgende:
Brabants?
Het enige wat ik daarop kan is wurgseks.
Ik doe zelf nu hbo. Ik zou het cool vinden als een man ook hbo of wo doet maar als ik een fatsoenlijk gesprek kan hebben met een man die mbo heeft gedaan/doet, en we elkaar snappen; simpelweg met elkaar kunnen communiceren, dan is dat ook prima.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:20 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Wat ik me nog wel afvraag, heb je bepaalde criteria qua opleiding/studie oid?
Netjes, hahaquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef vera166 het volgende:
Ik doe zelf nu hbo. Ik zou het cool vinden als een man ook hbo of wo doet maar als ik een fatsoenlijk gesprek kan hebben met een man die mbo heeft gedaan/doet, en we elkaar snappen; simpelweg met elkaar kunnen communiceren, dan is dat ook prima.
Daar doe ik neit zo moeilijk over. Kieskeurig staat niet in mijn woordenboek.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]lekker zon gezellig dikkertje
Jij neemt alles wat een hartslag heeft? Of is dat ook geen vereistequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar doe ik neit zo moeilijk over. Kieskeurig staat niet in mijn woordenboek.
Niet alles. Maar paar kilotjes extra tov het schoonheidsideaal doe ik absoluut niet moeilijk over. Zeker niet met beer goggles.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij neemt alles wat een hartslag heeft? Of is dat ook geen vereiste?
Jaaa maar ik snap ze ergens wel. Er zit soms echt een heel groot verschil tussen mbo'ers en hbo'ers.. dat kan knap vervelend zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:57 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Netjes, haha. Communicatie is het belangrijkste natuurlijk. Snap niet dat er personen op het hbo/wo zitten die bij voorbaat al niemand van het mbo willen. Natuurlijk zullen personen van het mbo gemiddeld een lager niveau hebben, maar er zijn ook veel uitzonderingen.
Weer een mening die we delen
Klopt, helemaal mee eens. Heb jij havo gedaan hiervoor dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef vera166 het volgende:
Jaaa maar ik snap ze ergens wel. Er zit soms echt een heel groot verschil tussen mbo'ers en hbo'ers.. dat kan knap vervelend zijn
Maar niet iedereen op het mbo is zo en op hbo ook niet, dus ik zit niet zo in elkaar. Maar ik snap het wel.
Waar ik woon is ook een mboschool waar ik elke dag langs fiets als zij vrij zijn, en ik word ook altijd uitgescholden door petjes en Nickelson jassennu lig ik er niet wakker van maar ik vind het wel tekenend voor mbo. Maar op het hbo zitten net zo goed mongooltjes en rotte appels.
Heej, het is hier geen fok dating hequote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens. Heb jij havo gedaan hiervoor dan?
Klopt, de vraag is dan vaak hoe groot het verschil isquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:26 schreef Metro2005 het volgende:
Heej, het is hier geen fok dating hehaha
Maar niveau kan inderdaad best een relatie maken of breken. Verschil merk je wel degelijk tenzij iemand echt op de verkeerde opleiding heeft gezeten.
Alleen al het niet snappen van sommige woordgrapjes ed is al bloedirritant soms
Sorry maar dit ging tog over dikke wijve..ken iemand eens ff een lekker mokkeltje poste?quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:17 schreef vera166 het volgende:
[..]
Jaaa maar ik snap ze ergens wel. Er zit soms echt een heel groot verschil tussen mbo'ers en hbo'ers.. dat kan knap vervelend zijn![]()
Maar niet iedereen op het mbo is zo en op hbo ook niet, dus ik zit niet zo in elkaar. Maar ik snap het wel.
Waar ik woon is ook een mboschool waar ik elke dag langs fiets als zij vrij zijn, en ik word ook altijd uitgescholden door petjes en Nickelson jassennu lig ik er niet wakker van maar ik vind het wel tekenend voor mbo. Maar op het hbo zitten net zo goed mongooltjes en rotte appels.
Jaa havoquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:21 schreef RonnieGardocki het volgende:
[..]
Klopt, helemaal mee eens. Heb jij havo gedaan hiervoor dan?
Jaaaquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:31 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sorry maar dit ging tog over dikke wijve..ken iemand eens ff een lekker mokkeltje poste?
Oke, nouja ik heb een omweggetje gemaakt via mbo haha, maar dat was meer omdat ik als kind/jonge puber niks uitvoerde. Gebruik nu eindelijk mijn verstand.quote:
Dat is zelfs voor mij téquote:
Daar wil ik nog niet dood mee gevonden worden (alhoewel ik dan waarschijnlijk opgegeten zal zijn, hihihi)quote:
Brrrrrrrrrrr nee bedanktquote:
Er zijn vast BBW-feesten te bedenken waar u terecht zou kunnen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 06:19 schreef vraagjeee123 het volgende:
Ik als 20 jarige heb echt geen idee hoe ik aan een sekspartner kan komen die bbw is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |