Ja he. Daarom was ik ook tamelijk verbaasd dat je het niet kende. Vind het echt wat voor jouquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef Felagund het volgende:
Bombino vanmiddag geluisterd, dat is vrij tof.
Xavier Rudd had ik dankzij jou nog zijn beste plaat van geluisterd. Vond ik wel leuk ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef Moody het volgende:
Over Bombino en Afrika gesproken....dit is ook een heerlijke plaat met Afrikaanse invloeden:
http://www.musicmeter.nl/album/187956
Graceland, maar dan niet anders
Dan maar even die Radiohead-app checken. Als ik tijd kan vinden in mijn drukke Flappy Bird schema.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Tchock het volgende:
Ik heb net een kwartier in mijn helemaal donkere kamer rondjes staan tollen met die Radiohead-app.
Dat doe je toch niet echt mag ik hopen he.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan maar even die Radiohead-app checken. Als ik tijd kan vinden in mijn drukke Flappy Bird schema.
Nee, natuurlijk niet, ik heb een leven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet echt mag ik hopen he.
Heb het niet gespeeld en dat ga ik zo houden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, ik heb een leven.
Maar moest er hier iemand zijn met een score hoger dan, zeg maar 47, dan word ik boos
Ze is niet superknap ofzo, maar ze lacht wel heel lief.quote:
quote:
Ja, godver, heb ik dus 48.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, ik heb een leven.
Maar moest er hier iemand zijn met een score hoger dan, zeg maar 47, dan word ik boos
Dit. Nieuw album mag snel komenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Binnenkort komt er weer een nieuwe Lost In The Trees uit. Eerste single is alvast erg fijn.
Ja dat zeker. Ben met dat soort sporten altijd een beetje cynisch met het HUP HOLLAND HUP, ik heb zoiets van ik supporter wel voor wie ik sympathie heb, kan mij het verrekken waar ze vandaan komen. Maar voor haar kreeg ik meteen sympathie ja toen ik het zag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik vind haar ook heel lief. Ik gun het haar wel.
Exact.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat zeker. Ben met dat soort sporten altijd een beetje cynisch met het HUP HOLLAND HUP, ik heb zoiets van ik supporter wel voor wie ik sympathie heb, kan mij het verrekken waar ze vandaan komen. Maar voor haar kreeg ik meteen sympathie ja toen ik het zag.
Ik heb dus 1quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, godver, heb ik dus 48.
Was zelfs op het EK voetbal voor Italië ipv Nederland. Maar dat mag je niet hardop zeggen. Was ook eenmalig overigens omdat ik niks met de spelersgroep had.quote:
Het is dan ook lastig om Flappy Bird te spelen met jouw motoriek.quote:
Ik kan er wel een beetje inkomen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was zelfs op het EK voetbal voor Italië ipv Nederland. Maar dat mag je niet hardop zeggen. Was ook eenmalig overigens omdat ik niks met de spelersgroep had.
Ja ik normaliter ook, maar had destijds nog nooit zon arrogant zooitje spelers bij elkaar gezien. Gelukkig is dat nu allemaal weer ten einde en supporter ik wel gewoon weer. Ben eigenlijk alleen bij vechtsporten automatisch voor de Nederlanders overigens huhu, maar dat zijn altijd ook wel goede bazen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik kan er wel een beetje inkomen.
Hoewel ik bij een EK of WK voetbal stiekem wel door een oranje bril naar zo'n wedstrijd kijk.
Ik kan alleen maar zeggen dat hier best een kern van waarheid in zit, Kees,quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is dan ook lastig om Flappy Bird te spelen met jouw motoriek.
Doe je niets aan, Karin.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar zeggen dat hier best een kern van waarheid in zit, Kees,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |