Jep, is wel vergelijkbaar met Bombino, hun nieuwe album heb ik al even klaarstaan, maar nog niet geluisterd. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:23 schreef Felagund het volgende:
Kerftminster, ken je de band Tinariwen? Een band uit Mali. Het nieuwe album van ze krijgt een 8.1 op Pitchfork.
VBL is echt het uitschot van FOK!. Kun je nog beter in ONZ of KLB gaat posten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja kijk nog wel wat topics rond met mijn interesses: Feyenoord, NBA, MMA, bodybuilding, horror etc.
Kijk af en toe ook wel het reisboard en R&P door wegens interesse of studieinteresse. En KLB soms als ik wil lachen. Maar vooral bij VBL blijf ik het liefst de meeste topics uit, wat een mongolen zitten daar. Zit zelfs een mod die zich niet normaal kan gedragen en constant loopt te provoceren in het Feyenoord topic. Triest volk hoor.
True, Mja het Feyenoord topic is lekker actief, zijn niet veel andere actieve plekken waar het over Feyenoord gaat en het gemiddelde IQ geen 12 is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
VBL is echt het uitschot van FOK!. Kun je nog beter in ONZ of KLB gaat posten.
Bombino zegt mij ook niets, wat voor een soort muziek is het, Afrikaanse volksmuziek?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Jep, is wel vergelijkbaar met Bombino, hun nieuwe album heb ik al even klaarstaan, maar nog niet geluisterd. Ben benieuwd.
Bombino zegt jou niks??? jeetje man:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bombino zegt mij ook niets, wat voor een soort muziek is het, Afrikaanse volksmuziek?
Nomaden volksmuziek, dus niet echt aan een land te koppelen. Wel meer bluesy dan Tinariwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bombino zegt mij ook niets, wat voor een soort muziek is het, Afrikaanse volksmuziek?
Leuk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef Norrage het volgende:
Hhaa
http://pitchfork.com/thepitch/234-sun-kil-moon-benji-glossary/
laat mij er buitenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:19 schreef Maxerazzi het volgende:
Dat waren nog 's tijden. In de E'tjes het veld oversteken en een wereldgoal maken, terwijl op de achtergrond de Backstreet Boys uit de speakers knalden. Glaasje ranja erbij, mooi, man!
Optyfen met die app, we willen een nieuwe plaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:13 schreef BoerBert het volgende:
RADIOHEAD DAS UPDATE
http://www.radiohead.com/deadairspace/
Zondequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik heb Windows Phone (), dus ik kan dat speelgoed niet eens testen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |