SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!![]()
Dan maakt iemand nog altijd zelf uit waar hij zijn info neer wil plempen en dat is waarschijnlijk niet de COS, bovendien is het niet aan jou om dat te doenquote:
Dat gaat lekkerquote:
Hey, je hebt die gejatte CAP van mij niet meer als UI?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:04 schreef Prospera het volgende:
Voor LS: als je rukken leuk vind om naar te kijken: emiel
Je hebt een bepaalde sexuele spanning nodig hier begrijp ik.
Hij moet goed uitplassen van de dokterquote:
In zijn broek, of netjes op het toilet?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dan maakt iemand nog altijd zelf uit waar hij zijn info neer wil plempen en dat is waarschijnlijk niet de COS, bovendien is het niet aan jou om dat te doen![]()
Ontopic : Paul heeft een plasje gedaan
Nenaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, je hebt die gejatte CAP van mij niet meer als UI?
[ afbeelding ]
Ja, ik lieg hierover.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef Prospera het volgende:
[..]
leuk excuus, je zat gewoon te hunten op de nieuwe
Dat is niet bewezenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In zijn broek, of netjes op het toilet?
Exact:)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hij moet goed uitplassen van de dokter
Nam aan dat we het over de COS (commentaar on stream) hadden. Paul was net naar het toilet...![]()
Wat een lefgozers hebben ze hier => UTO / [UTOPIA SC #12] Alles mag... mįįrquote:
Iedereen is welkom ipv gezeik in cos als er niets gebeurd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:19 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat een lefgozers hebben ze hier => UTO / [UTOPIA SC #12] Alles mag... mįįr
Hoe masturberende mannen het doenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat mij wel opvalt, is dat de comment van masturberende mannen altijd wordt opgemerkt door vrouwelijke users.
Gisteren ook al.
Waar letten jullie op????![]()
![]()
Vooral die van rechts-onder.quote:
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De meesten kijken wel uit, zeker als we hier vol op het orgel gaan. Volgens mij kwam er gisternacht iemand van Team Charlotte hier, die had het ook snel bekeken.
Je bent vergeven. Je bent nieuw hier.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Wij hebben gezien, hoe ze eet. Hoe ze met haar vriendinnen omgaat, hoe ze met spanning omgaat, met conflictsituaties, nieuwe contacten, stress, verantwoordelijkheid, en nog vele andere dingen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:45 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Nee, ik heb vooral dingen te doen gedurende de dag en nacht. Verder vind ik Lot amazingen kennen jullie haar niet, maar ik vind het afzeiken, de roddels en de scheldpartijen vaak wel lachwekkend om te lezen.
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijvenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:02 schreef community het volgende:
[..]
Wij hebben gezien, hoe ze eet. Hoe ze met haar vriendinnen omgaat, hoe ze met spanning omgaat, met conflictsituaties, nieuwe contacten, stress, verantwoordelijkheid, en nog vele andere dingen.
Dus om watvoor esoterische reden kennen wij haar niet?
Esoterisch een moeilijk woord?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijven
Nee, feiten wat we op de streams zien klinkt beterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Komt zij ook weer aan met haar "dure" woorden. En dan watvoor aan elkaar schrijven
Dat is wel een heel klein momentje... Dan slaap ik nog onrustigerquote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klein momentje van Ruud...
[ afbeelding ]
Ligt idd iemand naast Emil...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klein momentje van Ruud...
[ afbeelding ]
Omdat ze straallazarus was en het op dat moment een goed idee leekquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:09 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen all![]()
Waarom ligt Vanessa eigelijk bij Emil?
Ik vind het maar een tokkie van een wijf als ze gedronken heeftquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze straallazarus was en het op dat moment een goed idee leek
Iemand is niet achter geweest, er lag iemand naast Emilquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:13 schreef AnnaNassie het volgende:
En...weten we al hoe Jimmy en Vanas is "verlopen"!?
Bah vind hem meteen niet meer leuk....
echt wel , moet jhe straks de rest wakker zien worden, dan is dit een hele verademing, maar ja deze drinken nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:21 schreef oma-Nijn het volgende:
Isa is ook geen ochtendmens, en dat is nog zachtjes uitgedrukt
dat idee heb ik ook,paul op de stoel en hij op deze manierquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef Hunter het volgende:
Als ik de COS zo terug lees lijkt het wel of Hakim expres agressief doet zodat ze hem wegsturen. Als het vertrek "onvrijwillig" is, dan houdt hij zijn borg ....
ja, maar ze moppert en zeikt en klaagt altijd overal over. Word er een beetje flauw van. Maar ja, van wie eigenlijk nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:24 schreef Brabopapa het volgende:
[..]
echt wel , moet jhe straks de rest wakker zien worden, dan is dit een hele verademing, maar ja deze drinken niet
Vind er niet een echt leuk daar in Utopia!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
ja, maar ze moppert en zeikt en klaagt altijd overal over. Word er een beetje flauw van. Maar ja, van wie eigenlijk niet
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind er niet een echt leuk daar in Utopia!
Koeien willen ook eens wat andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef Brabopapa het volgende:
Zo voor het eerst de koeien andersom melken?? moet toch kunnen
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:40 schreef Brabopapa het volgende:
Dus niet, als eerste staan ze gelijk te loeien als er iemand aan komt lopen , en zodra er met stro of eten gewerkt wordt vallen ze gelijk aan, nou dees bleven gewoon liggen toen Isa en Jim aan kwamen, dus honger hadden ze nog niet,
Niet overdrijven
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.
Welles, in de hoek en Jim heeft het restant nog opgeruimd, wij gooien het altijd in het stro als we het opruimen, kunnen ze het nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.
Thanks, dat bedoel ik dus.quote:
Zo agressief was hij toch niet? Hij wilde alleen heel die graftakkenloods kort en klein slaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef Hunter het volgende:
Als ik de COS zo terug lees lijkt het wel of Hakim expres agressief doet zodat ze hem wegsturen. Als het vertrek "onvrijwillig" is, dan houdt hij zijn borg ....
Nee, John zegt...koeien willen altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Koeien willen ook eens wat anders
En omdat jeuk erger is dan pijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze straallazarus was en het op dat moment een goed idee leek
En the dog face down position. Dat zal Cc wel aanspreken.quote:
Na een paar biertjes noemt hij het altijd die tyfusloods en kutwijven e.d. Ik heb niets nieuws kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo agressief was hij toch niet? Hij wilde alleen heel die graftakkenloods kort en klein slaan.
Ik had die zweefteef er wel bij verwacht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef formule het volgende:
Nicol lekker bezig,hoeveel dagen hou je het vol,dat is de vraag.
Emil heeft toch zo'n pak met mouwen en beenruimte!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En omdat jeuk erger is dan pijn
Precies. En altijd liggend vanuit zijn bedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Na een paar biertjes noemt hij het altijd die tyfusloods en kutwijven e.d. Ik heb niets nieuws kunnen ontdekken
Ik heb er niet veel verstand van maar het ziet er nogal houterig uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef formule het volgende:
Nicol lekker bezig,hoeveel dagen hou je het vol,dat is de vraag.
dat bedoel ik. Hij heeft op zeker meer eelt op zijn rug van het liggen dan op zijn handen van het harde werkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. En altijd liggend vanuit zijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |