quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vind er niet een echt leuk daar in Utopia!
Koeien willen ook eens wat andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:38 schreef Brabopapa het volgende:
Zo voor het eerst de koeien andersom melken?? moet toch kunnen
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:40 schreef Brabopapa het volgende:
Dus niet, als eerste staan ze gelijk te loeien als er iemand aan komt lopen , en zodra er met stro of eten gewerkt wordt vallen ze gelijk aan, nou dees bleven gewoon liggen toen Isa en Jim aan kwamen, dus honger hadden ze nog niet,
Niet overdrijven
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.
Welles, in de hoek en Jim heeft het restant nog opgeruimd, wij gooien het altijd in het stro als we het opruimen, kunnen ze het nog uitzoeken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er lag geen gras gisteravond, is zelfs een cap van.
Thanks, dat bedoel ik dus.quote:
Zo agressief was hij toch niet? Hij wilde alleen heel die graftakkenloods kort en klein slaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:08 schreef Hunter het volgende:
Als ik de COS zo terug lees lijkt het wel of Hakim expres agressief doet zodat ze hem wegsturen. Als het vertrek "onvrijwillig" is, dan houdt hij zijn borg ....
Nee, John zegt...koeien willen altijd hetzelfdequote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Koeien willen ook eens wat anders
En omdat jeuk erger is dan pijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:11 schreef Hunter het volgende:
[..]
Omdat ze straallazarus was en het op dat moment een goed idee leek
En the dog face down position. Dat zal Cc wel aanspreken.quote:
Na een paar biertjes noemt hij het altijd die tyfusloods en kutwijven e.d. Ik heb niets nieuws kunnen ontdekkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo agressief was hij toch niet? Hij wilde alleen heel die graftakkenloods kort en klein slaan.
Ik had die zweefteef er wel bij verwacht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef formule het volgende:
Nicol lekker bezig,hoeveel dagen hou je het vol,dat is de vraag.
Emil heeft toch zo'n pak met mouwen en beenruimte!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En omdat jeuk erger is dan pijn
Precies. En altijd liggend vanuit zijn bedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Na een paar biertjes noemt hij het altijd die tyfusloods en kutwijven e.d. Ik heb niets nieuws kunnen ontdekken
Ik heb er niet veel verstand van maar het ziet er nogal houterig uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:49 schreef formule het volgende:
Nicol lekker bezig,hoeveel dagen hou je het vol,dat is de vraag.
dat bedoel ik. Hij heeft op zeker meer eelt op zijn rug van het liggen dan op zijn handen van het harde werkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies. En altijd liggend vanuit zijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |