abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 20:56:11 #87
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136679914
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef densmee het volgende:

[..]

maar je hebt ook wel in de gaten hoop ik dat een werkgever hier absoluut niet op zit te wachten, en liever een persoon aan de freesbank zet waar hij wel op kan rekenen
Jahoor, dat snap ik. Maar die heeft denk ik liever dat ik thuis blijf dan dat ik met dingen ga gooien.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:56:57 #88
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136679936
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Zoals ik al zei moet je even alle details kennen. En ik plaats hier bijzonder veel. Dan kan jij wel nagaan dat het niet gaat om een maandje werken maar om 2 jaar gezeur, gezeik en moeilijk gedoe 'omdat regels'.
Jij wilt niet weten wat ik in die 2 jaar aan beeldvorming van jouw persoontje heb opgedaan. Zal ik best wat dingen over het hoofd zien, maar ik zal maar niet hardop zeggen wat ik erover denk.

En idd wat densmee zegt, en waar ik in mijn eerdere post ook op doelde; je bent nu een vrij negatief beeld van jezelf aan het opbouwen bij die kerel waar je nu het werk bent. Die ziet nu dat je blijkbaar 'onbetrouwbaar' bent, en bij het minste geringste verstek laat gaan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_136680054
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jij wilt niet weten wat ik in die 2 jaar aan beeldvorming van jouw persoontje heb opgedaan. Zal ik best wat dingen over het hoofd zien, maar ik zal maar niet hardop zeggen wat ik erover denk.

En idd wat densmee zegt, en waar ik in mijn eerdere post ook op doelde; je bent nu een vrij negatief beeld van jezelf aan het opbouwen bij die kerel waar je nu het werk bent. Die ziet nu dat je blijkbaar 'onbetrouwbaar' bent, en bij het minste geringste verstek laat gaan.
en smiddags horen dat er geen personeel is om een dure freesbank aan de gang te houden zorgt pas voor stress
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 20:59:58 #90
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136680121
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het genoegen is geheel wederzijds.

quote:
Dat merk ik dan vanzelf.
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:01:34 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_136680240
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef densmee het volgende:

[..]

en smiddags horen dat er geen personeel is om een dure freesbank aan de gang te houden zorgt pas voor stress
Idd.. een werkgever heeft liever een kneus die op komt dagen en dan maar grommend zijn werk doet, als iemand die bij elke klipscheet verstek laat gaan.. dat kun je niet inplannen..

quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef 2cv het volgende:

[..]

Het genoegen is geheel wederzijds.

[..]

Dat merk ik dan vanzelf.
Da's mooi.

En dat hoop ik niet voor je, want dan zit je straks weer thuis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 21:03:39 #92
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136680363
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Idd.. een werkgever heeft liever een kneus die op komt dagen en dan maar grommend zijn werk doet, als iemand die bij elke klipscheet verstek laat gaan.. dat kun je niet inplannen..
Klopt. Bij m'n vorige werkgever was het dan ook andersom: werken tot ik zo'n beetje instortte. Gaat nu niet gebeuren. Maar bij elke klipscheet verstek laten gaan is natuurlijk het andere uiterste.

quote:
[..]

Da's mooi.

En dat hoop ik niet voor je, want dan zit je straks weer thuis.
Zal wel meevallen. En zo niet: jammer dan. Ik ga daar nu niet over lopen stressen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:26:19 #94
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136681805
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Omdat je overstelpt wordt met werk?
Als ik overal ja op zou zeggen, zou ik twee van mij nodig hebben, en eentje is zat.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136683033
Dankzij het UWV en aanverwante trajecten heb ik de mogelijkheid gekregen mijn droom van een eigen bedrijf te verwezenlijken. Plus gratiesj beginnersbegeleiding, want zij hebben er ook niks aan als ik faal :)
pi_136683155
maar je moet wel precies de goede personen treffen. Ik heb één keer een hele goede getroffen, en daar verder altijd naar gevraagd als ik contact bij ze nodig had. 2cv zit nu wel in een nare situatie
pi_136683934
quote:
10s.gif Op woensdag 12 februari 2014 04:20 schreef Anne het volgende:

[..]

Nee hoor!
Er was vandaag een tweede persoon die me ermee feliciteerde :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_136684336
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
maar je moet wel precies de goede personen treffen. Ik heb één keer een hele goede getroffen, en daar verder altijd naar gevraagd als ik contact bij ze nodig had. 2cv zit nu wel in een nare situatie
Los ervan dat het ongetwijfeld heel vervelend is (oprecht.) ben ik het wel met SD en Densmee eens dat je potentiele opdrachtgever last laten hebben van problemen met het UWV niet de handigste zet is.

Oftewel... Als je lange-termijn doel leuk werk bij de opdrachtgever is, dan moet je er maar even doorheen bijten dat hij al x jaar gezeik heeft met het UWV. Niet alles in het leven is makkelijk of gaat zoals jij dat 'wil'. Je mag bovendien blij zijn dat hier in Nederland nog zo goed voor je gezorgd wordt, in veel andere landen was je met een dergelijke koppigheid simpelweg dood gegaan.

"je" uiteraard in zijn algemeenheid ;)
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 22:16:01 #99
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136684758
Als ik ga gooien met dingen heeft een potentiële opdrachtgever er ook last van. Dan is het verstandiger om even een stapje terug te doen en op adem te komen.
pi_136684926
En in het kader van %&#@^#@^%@$% bij bedrijven. Vandaag een brief van Interpolis of ik even 250 euro eigen risico* stormschade wil betalen omdat de schade nu gerepareerd is aldus Friso.

Uiteindelijk heb ik eind oktober er drie dagen continu achteraan moeten bellen dat ze mijn dak af moesten dekken ivm. potentiele waterschade die er nu dus is. Vervolgens hebben ze een onderaannemer ingehuurd die in een dag uitstekend werk gedaan heeft om het dak af te dekken en kwam er een broekje van het bedrijf langs met een 50 euro camera om wat foto's te maken van rest van de schade. Daar is afgezien van veel telefoontjes van mijn kant wanneer ze dat kwamen repareren en de schade verder bekijken niets mee gebeurd afgezien van mailtjes dat het vervelend was en ik ingeplanned ging worden.

Dat wordt dus morgen een boze brief die kant uit en de rest van de communicatie maar per email/brief.

* Dat de schade ontstond nadat de achterbuurman bij zijn huurhuis twee van de drie bomen had gekapt doet er niet toe, eigen risico betaal je sowieso bij 'natuurrampen' als een storm of overstroming.
pi_136685026
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:16 schreef 2cv het volgende:
Als ik ga gooien met dingen heeft een potentiële opdrachtgever er ook last van. Dan is het verstandiger om even een stapje terug te doen en op adem te komen.
En waarom zou je met dingen gaan gooien bij je potentiele opdrachtgever? Jouw probleem met het UWV is niet zijn probleem, dus waarom zou je dat bij hem op zijn bordje ha.ha. gooien?
pi_136685467
Ik snap het ook niet helemaal. Bij mijn vorige baan had ik ontzettend veel gezeik met het uitzendbureau, maar ik denk niet dat de opdrachtgever van alles af weet, want dat is toch echt een probleem tussen mij en het uitzendbureau. Dan zou het raar zijn als ik bozig ga doen bij mijn opdrachtgever.
pi_136685638
Mijn (2e) contactpersoon van het UWV reageerde trouwens niet meer, dus nu heb ik maar bezwaar gemaakt op de officiële manier :P. Ben benieuwd of daar nog wat positiefs uitkomt ^O^.

En ik heb zojuist even een mail naar mijn 1e contactpersoon (want vriendelijke mevrouw die alles netjes doorstuurt en achteraan belt) gestuurd, dat mocht ik een keer wat vervelend gereageerd te hebben, dat het vooral komt door het 'gezeur' vanuit het uitzendbureau, aangezien ik daar een historie mee heb.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 23:05:56 #104
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136686755
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:22 schreef Paladijn het volgende:

[..]

En waarom zou je met dingen gaan gooien bij je potentiele opdrachtgever? Jouw probleem met het UWV is niet zijn probleem, dus waarom zou je dat bij hem op zijn bordje ha.ha. gooien?
Druppel die de emmer doet overlopen. Iets met de maat die vol is, dat soort gedoe. Niet om mijn werkgever een hak te zetten maar domweg omdat ik me bijna niet meer in kon houden. Het is dus ook niet tegen m'n werkgever gericht.

Ik heb altijd mijn best gedaan, ook als het tegen zat. Watnou 'te zwaar' ? Watnou 'teveel' ? Ik ben hier toch om te werken en niet om te luieren ? Aanpakken ! Ik heb vaak zat overuren gemaakt omdat ik vond dat die dag iets af moest wat ik binnen de werkdag niet af kreeg, om maar eens wat te noemen. Bij m'n huidige werkgever zorg ik er voor dat wanneer ik moet beginnen ik dan ook echt kan beginnen. De freesbank staat dan aan en is genuld, m'n overall is aan, m'n oordoppen heb ik in, het juiste programma staat er voor, etc. etc.. En als het tijd is om naar huis te gaan, is het voor mij tijd om af te ronden. Nog even iets meten, afbramen of iets dergelijks. En het product wat dan nog bewerkt wordt, wordt dan ook nog uit de freesbank geplukt, gemeten en ontbraamd. Dan is het tijd om de freesbank schoon te maken, indien nodig de spanenbak te legen, de freesbank in een handige positie te zetten voor het opstarten de volgende dag en het ding uit te zetten. Omkleden gebeurt dan uiteraard ook in eigen tijd.

En dat even los van het feit dat ik bijhoud hoe lang ik ergens mee bezig ben en bereken hoeveel producten ik op een dag kan produceren. Dat moet als het ook maar even kan gehaald worden.

Maar schijnbaar heb ik daar wat te weinig van verteld waardoor er geconcludeerd wordt dat ik een luiwammes ben/niets aan kan/mensen die geen bal te maken heb met het probleem een hak wil zetten/etc. etc. Waarbij het natuurlijk ook totaal irrelevant is dat ik door m'n best gedaan te hebben afgestraft ben door het UWV waar ik nu nog steeds last van heb. Want als het UWV z'n zaakjes op orde had gehad, was ik al anderhalf jaar weer aan het werk geweest. En als ze nu bij de wajong-aanvraag ook even in het dossier hadden gekeken in plaats van op z'n elfendertigst een briefje te sturen dat ik weer gekeurd moet worden had ik, ondanks de eerdere ellende, nu een contract gehad en stond ik niet meer gratis te werken.
pi_136686964
Je zegt nog steeds niks nieuws. Je bent de dupe door het UWV en je laat je werkgever daar nu de dupe van zijn. Dat lees ik nog steeds.
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 23:16:03 #106
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136687222
Dan moet je beter lezen. Of leren begrijpend lezen.
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:51:39 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136688659
quote:
18s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef 2cv het volgende:
Morgen eens even moeilijk doen bij het UWV. Ik ga niet nog een maand voor niets werken als ik voor hetzelfde geld (letterlijk) in m'n huis kan klussen }:|

Je trekt dus liever een uitkering ipv voor het zelfde geld te moeten werken?

En als het even niet gaat zoals jij dat wilt je opeens "stress" hebt en thuis blijft?

Of begrijp ik je verkeerd?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  † In Memoriam † donderdag 13 februari 2014 @ 23:52:53 #108
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136688716
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]
Ja.
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:55:27 #109
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136688823
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef 2cv het volgende:

[..]

Ja.
Nee duidelijk dit. Onderbouw die ja even dan. Want in al je reacties gedurende jaren lees is mijn conclusie gemiddeld. En ik lijk daar niet de enige in te zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_136688929
Eerlijk gejat uit KLB, maar wat is dit voor een marktplaats-figuur? _O-
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2014 @ 00:04:09 #111
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136689161
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je trekt dus liever een uitkering ipv voor het zelfde geld te moeten werken?
Nee, want anders was ik hier niet eens aan begonnen.

quote:
En als het even niet gaat zoals jij dat wilt je opeens "stress" hebt en thuis blijft?
Dat 'even' is 2 jaar is en dat 'stress' is dat je trillend en jankend van frustratie en ingehouden woede toch op één of andere manier zonder te schelden of andere opmerkingen te maken die uitsluitend bedoeld zijn om te kwetsen je verhaal doet bij het UWV.

quote:
Ja dus.

En nu ben ik er klaar mee. Ontzettend stom dat ik m'n verhaal hier neergezet heb. Als ik het had kunnen verwijderen had ik het gedaan. Ik reageer iig niet mer op vragen/opmerkingen/whatever hierover.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:12:51 #112
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136689445
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:04 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nee, want anders was ik hier niet eens aan begonnen.
Volgens mij vergeet je het stukje "werk wijgenen uitkering stop gezet worden"

Dus JA je moest wel.

quote:
Dat 'even' is 2 jaar is en dat 'stress' is dat je trillend en jankend van frustratie en ingehouden woede toch op één of andere manier zonder te schelden of andere opmerkingen te maken die uitsluitend bedoeld zijn om te kwetsen je verhaal doet bij het UWV.
Dat jij je zo blijkbaar niet normaal kunt uiten is niet de schuld van het UWV en al helemaal niet van je huidige werkgever die door jou tekortkoming "stukje trillen" de dupe is.

quote:
Ja dus.
Dat is de vraag. Je "uitleg" is ernstig beperkt.

quote:
En nu ben ik er klaar mee. Ontzettend stom dat ik m'n verhaal hier neergezet heb. Als ik het had kunnen verwijderen had ik het gedaan. Ik reageer iig niet mer op vragen/opmerkingen/whatever hierover.
Zoals je vaker ziet met gefrustreerde usertjes op Fok! Als ze zich klem lullen kappen ze het opeens af.

Tot nu toe, en dan neem ik even de afgelopen jaren mee in deze uitspraak. Zie ik je constant wijzen maar externe factoren en lijk je werkschuw te zijn. Maar het stukje naar je zelf kijken ontbreekt keer op keer. En juist daar zit het gehele probleem. Wil je verandering, dan zal je eerst bij je zelf moeten beginnen ipv het UWV de schuld geven.
  † In Memoriam † vrijdag 14 februari 2014 @ 00:28:43 #113
25682 2cv
Niet subtiel
pi_136689926
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus JA je moest wel.
Nee, dat stukje ben ik niet vergeten. Ik ben op eigen initiatief in een traject gestapt om weer aan het werk te gaan.

quote:
[..]

Dat jij je zo blijkbaar niet normaal kunt uiten is niet de schuld van het UWV en al helemaal niet van je huidige werkgever die door jou tekortkoming "stukje trillen" de dupe is.
Dan is het dus ook niet het probleem van een werkgever of het UWV als iemand b.v. een arm of been mist ?

quote:
[..]

De tekortkoming dat jij het nu nog niet snapt is niet mijn schuld en al helemaal niet mijn probleem.

quote:
[..]

Zoals je vaker ziet met gefrustreerde usertjes op Fok! Als ze zich klem lullen kappen ze het opeens af.
Er is een verschil tussen klem lullen en niet meer bereid zijn om volslagen idioten zoals jij proberen uit te leggen hoe dingen zitten. Ik vraag me dus nog steeds af waarom ik nog de moeite neem om dit te posten.

quote:
Tot nu toe, en dan neem ik even de afgelopen jaren mee in deze uitspraak. Zie ik je constant wijzen maar externe factoren en lijk je werkschuw te zijn. Maar het stukje naar je zelf kijken ontbreekt keer op keer. En juist daar zit het gehele probleem. Wil je verandering, dan zal je eerst bij je zelf moeten beginnen ipv het UWV de schuld geven.
Wat ik fout heb gedaan is mijn best doen door meer dan 4 uur per dag te werken. Dat had ik NOOIT moeten doen. Dat is inderdaad mijn eigen schuld. En maak je niet ongerust, ik zal dat ook never nooit meer doen.

En ja: voor de volle 100% de schuld dat het UWV een uitleg niet snappen. Het is ook voor de volle 100% de schild van het UWV dat ik knettergek word dat ze meerdere malen beloven 'dat het wel goed komt' maar vervolgens voor de zoveelste keer een bezwaar ongegrond verklaren. En het is ook de volle 100% de schuld van het UWV dat zij te lui/lamlendig/whatever zijn om even in een dossier te kijken en meteen een heel traject opstarten wat weken/maanden duurt.

En als het UWV meteen had gedaan wat het moest doen was dit stuk werkschuw tuig al 1,5 jaar terug weer aan het werk gegaan. Als er geen andere mogelijkheden geweest waren desnoods achter een lopende band waarbij ik werk deed waarbij ik m'n hersenen rustig thuis op het nachtkastje kan laten staan.
pi_136691009
misschien is het beter in je AT bij dit topic even op het rode kruisje te drukken en over een paar dagen gezellig weer terug te komen, als je er niet over wilt praten. Ik weet wat voor harde werker je bent, maar ik weet ook hoe koppig je bent. :P
  vrijdag 14 februari 2014 @ 06:57:12 #115
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_136692413
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Waarom kom ik dan steeds zo moe thuis...? ;(
je ziet op tegen het echte leven thuis : ' )
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 februari 2014 @ 06:58:53 #116
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_136692420
en goedemorgen c_/ c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 februari 2014 @ 07:43:38 #117
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136692624
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 06:57 schreef lipje het volgende:

[..]

je ziet op tegen het echte leven thuis : ' )
Yeah, right. :')
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 14 februari 2014 @ 07:44:03 #118
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136692628
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dus JA je moest wel.

[..]

[..]

[..]

Ga eens in een steegje zuigen in plaats van hier. :{
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136692631
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Dingest het volgende:
Eerlijk gejat uit KLB, maar wat is dit voor een marktplaats-figuur? _O-
pi_136692660
Goede en bovenal gezellige morgen
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 14 februari 2014 @ 07:50:55 #121
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136692670
-weg, aangezien je hier alleen komt om te rellen -

[ Bericht 97% gewijzigd door Anne op 14-02-2014 08:13:47 ]
  vrijdag 14 februari 2014 @ 07:52:28 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136692679
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij werkt i.p.v. thuis te zitten en krijgt geen cent extra. Zou ik ook niet van gaan juichen.

[ Bericht 21% gewijzigd door Anne op 14-02-2014 08:14:14 ]
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:06:48 #123
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136692785
"goede" morgen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:13:06 #124
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136692833
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:06 schreef .Neovo. het volgende:
"goede" morgen.
Doet je auto het weer niet?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136692853
Goedemorgen, Valentijnsdag O+ !
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:19:15 #126
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_136692901
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Doet je auto het weer niet?
Die doet het prima. Alleen de thermostaat moet nog een keer vervangen worden

Ik heb alleen in een verkeerde houding geslapen waardoor mijn spieren verkrampt zijn, en da voelt nie zo fijn.

En ik las net de leuke discussie hierboven..
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:51:31 #127
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_136693303
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:14 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen, Valentijnsdag O+ !
Doen jullie daar aan?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_136693378
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Doen jullie daar aan?
Zoiets :Y !
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:47:03 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136694452
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:52 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hij werkt i.p.v. thuis te zitten en krijgt geen cent extra. Zou ik ook niet van gaan juichen.
Perfecte instelling wel ja..... En die onderstreept hij zelf ook door te zeggen dat hij voor het zelfde geld net zo goed thuis kan klussen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')