Jahoor, dat snap ik. Maar die heeft denk ik liever dat ik thuis blijf dan dat ik met dingen ga gooien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:51 schreef densmee het volgende:
[..]
maar je hebt ook wel in de gaten hoop ik dat een werkgever hier absoluut niet op zit te wachten, en liever een persoon aan de freesbank zet waar hij wel op kan rekenen
Jij wilt niet weten wat ik in die 2 jaar aan beeldvorming van jouw persoontje heb opgedaan. Zal ik best wat dingen over het hoofd zien, maar ik zal maar niet hardop zeggen wat ik erover denk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoals ik al zei moet je even alle details kennen. En ik plaats hier bijzonder veel. Dan kan jij wel nagaan dat het niet gaat om een maandje werken maar om 2 jaar gezeur, gezeik en moeilijk gedoe 'omdat regels'.
en smiddags horen dat er geen personeel is om een dure freesbank aan de gang te houden zorgt pas voor stressquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik in die 2 jaar aan beeldvorming van jouw persoontje heb opgedaan. Zal ik best wat dingen over het hoofd zien, maar ik zal maar niet hardop zeggen wat ik erover denk.
En idd wat densmee zegt, en waar ik in mijn eerdere post ook op doelde; je bent nu een vrij negatief beeld van jezelf aan het opbouwen bij die kerel waar je nu het werk bent. Die ziet nu dat je blijkbaar 'onbetrouwbaar' bent, en bij het minste geringste verstek laat gaan.
Het genoegen is geheel wederzijds.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij wilt niet weten wat ik in die 2 jaar aan beeldvorming van jouw persoontje heb opgedaan. Zal ik best wat dingen over het hoofd zien, maar ik zal maar niet hardop zeggen wat ik erover denk.
Dat merk ik dan vanzelf.quote:En idd wat densmee zegt, en waar ik in mijn eerdere post ook op doelde; je bent nu een vrij negatief beeld van jezelf aan het opbouwen bij die kerel waar je nu het werk bent. Die ziet nu dat je blijkbaar 'onbetrouwbaar' bent, en bij het minste geringste verstek laat gaan.
Idd.. een werkgever heeft liever een kneus die op komt dagen en dan maar grommend zijn werk doet, als iemand die bij elke klipscheet verstek laat gaan.. dat kun je niet inplannen..quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef densmee het volgende:
[..]
en smiddags horen dat er geen personeel is om een dure freesbank aan de gang te houden zorgt pas voor stress
Da's mooi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel wederzijds.
[..]
Dat merk ik dan vanzelf.
Klopt. Bij m'n vorige werkgever was het dan ook andersom: werken tot ik zo'n beetje instortte. Gaat nu niet gebeuren. Maar bij elke klipscheet verstek laten gaan is natuurlijk het andere uiterste.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd.. een werkgever heeft liever een kneus die op komt dagen en dan maar grommend zijn werk doet, als iemand die bij elke klipscheet verstek laat gaan.. dat kun je niet inplannen..
Zal wel meevallen. En zo niet: jammer dan. Ik ga daar nu niet over lopen stressen.quote:[..]
Da's mooi.
En dat hoop ik niet voor je, want dan zit je straks weer thuis.
Als ik overal ja op zou zeggen, zou ik twee van mij nodig hebben, en eentje is zat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Omdat je overstelpt wordt met werk?
Er was vandaag een tweede persoon die me ermee feliciteerdequote:
Los ervan dat het ongetwijfeld heel vervelend is (oprecht.) ben ik het wel met SD en Densmee eens dat je potentiele opdrachtgever last laten hebben van problemen met het UWV niet de handigste zet is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
maar je moet wel precies de goede personen treffen. Ik heb één keer een hele goede getroffen, en daar verder altijd naar gevraagd als ik contact bij ze nodig had. 2cv zit nu wel in een nare situatie
En waarom zou je met dingen gaan gooien bij je potentiele opdrachtgever? Jouw probleem met het UWV is niet zijn probleem, dus waarom zou je dat bij hem op zijn bordje ha.ha. gooien?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:16 schreef 2cv het volgende:
Als ik ga gooien met dingen heeft een potentiële opdrachtgever er ook last van. Dan is het verstandiger om even een stapje terug te doen en op adem te komen.
Druppel die de emmer doet overlopen. Iets met de maat die vol is, dat soort gedoe. Niet om mijn werkgever een hak te zetten maar domweg omdat ik me bijna niet meer in kon houden. Het is dus ook niet tegen m'n werkgever gericht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En waarom zou je met dingen gaan gooien bij je potentiele opdrachtgever? Jouw probleem met het UWV is niet zijn probleem, dus waarom zou je dat bij hem op zijn bordje ha.ha. gooien?
Je trekt dus liever een uitkering ipv voor het zelfde geld te moeten werken?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef 2cv het volgende:
Morgen eens even moeilijk doen bij het UWV. Ik ga niet nog een maand voor niets werken als ik voor hetzelfde geld (letterlijk) in m'n huis kan klussen![]()
Ja.quote:
Nee duidelijk dit. Onderbouw die ja even dan. Want in al je reacties gedurende jaren lees is mijn conclusie gemiddeld. En ik lijk daar niet de enige in te zijn.quote:
Nee, want anders was ik hier niet eens aan begonnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je trekt dus liever een uitkering ipv voor het zelfde geld te moeten werken?
Dat 'even' is 2 jaar is en dat 'stress' is dat je trillend en jankend van frustratie en ingehouden woede toch op één of andere manier zonder te schelden of andere opmerkingen te maken die uitsluitend bedoeld zijn om te kwetsen je verhaal doet bij het UWV.quote:En als het even niet gaat zoals jij dat wilt je opeens "stress" hebt en thuis blijft?
Ja dus.quote:Of begrijp ik je verkeerd?
Volgens mij vergeet je het stukje "werk wijgenen uitkering stop gezet worden"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:04 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nee, want anders was ik hier niet eens aan begonnen.
Dat jij je zo blijkbaar niet normaal kunt uiten is niet de schuld van het UWV en al helemaal niet van je huidige werkgever die door jou tekortkoming "stukje trillen" de dupe is.quote:Dat 'even' is 2 jaar is en dat 'stress' is dat je trillend en jankend van frustratie en ingehouden woede toch op één of andere manier zonder te schelden of andere opmerkingen te maken die uitsluitend bedoeld zijn om te kwetsen je verhaal doet bij het UWV.
Dat is de vraag. Je "uitleg" is ernstig beperkt.quote:Ja dus.
Zoals je vaker ziet met gefrustreerde usertjes op Fok! Als ze zich klem lullen kappen ze het opeens af.quote:En nu ben ik er klaar mee. Ontzettend stom dat ik m'n verhaal hier neergezet heb. Als ik het had kunnen verwijderen had ik het gedaan. Ik reageer iig niet mer op vragen/opmerkingen/whatever hierover.
Nee, dat stukje ben ik niet vergeten. Ik ben op eigen initiatief in een traject gestapt om weer aan het werk te gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je het stukje "werk wijgenen uitkering stop gezet worden"
Dus JA je moest wel.
Dan is het dus ook niet het probleem van een werkgever of het UWV als iemand b.v. een arm of been mist ?quote:[..]
Dat jij je zo blijkbaar niet normaal kunt uiten is niet de schuld van het UWV en al helemaal niet van je huidige werkgever die door jou tekortkoming "stukje trillen" de dupe is.
De tekortkoming dat jij het nu nog niet snapt is niet mijn schuld en al helemaal niet mijn probleem.quote:[..]
Dat is de vraag. Je "uitleg" is ernstig beperkt.
Er is een verschil tussen klem lullen en niet meer bereid zijn om volslagen idioten zoals jij proberen uit te leggen hoe dingen zitten. Ik vraag me dus nog steeds af waarom ik nog de moeite neem om dit te posten.quote:[..]
Zoals je vaker ziet met gefrustreerde usertjes op Fok! Als ze zich klem lullen kappen ze het opeens af.
Wat ik fout heb gedaan is mijn best doen door meer dan 4 uur per dag te werken. Dat had ik NOOIT moeten doen. Dat is inderdaad mijn eigen schuld. En maak je niet ongerust, ik zal dat ook never nooit meer doen.quote:Tot nu toe, en dan neem ik even de afgelopen jaren mee in deze uitspraak. Zie ik je constant wijzen maar externe factoren en lijk je werkschuw te zijn. Maar het stukje naar je zelf kijken ontbreekt keer op keer. En juist daar zit het gehele probleem. Wil je verandering, dan zal je eerst bij je zelf moeten beginnen ipv het UWV de schuld geven.
je ziet op tegen het echte leven thuis : ' )quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom kom ik dan steeds zo moe thuis...?
Yeah, right.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:57 schreef lipje het volgende:
[..]
je ziet op tegen het echte leven thuis : ' )
Ga eens in een steegje zuigen in plaats van hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je het stukje "werk wijgenen uitkering stop gezet worden"
Dus JA je moest wel.
[..]
Dat jij je zo blijkbaar niet normaal kunt uiten is niet de schuld van het UWV en al helemaal niet van je huidige werkgever die door jou tekortkoming "stukje trillen" de dupe is.
[..]
Dat is de vraag. Je "uitleg" is ernstig beperkt.
[..]
Zoals je vaker ziet met gefrustreerde usertjes op Fok! Als ze zich klem lullen kappen ze het opeens af.
Tot nu toe, en dan neem ik even de afgelopen jaren mee in deze uitspraak. Zie ik je constant wijzen maar externe factoren en lijk je werkschuw te zijn. Maar het stukje naar je zelf kijken ontbreekt keer op keer. En juist daar zit het gehele probleem. Wil je verandering, dan zal je eerst bij je zelf moeten beginnen ipv het UWV de schuld geven.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Dingest het volgende:
Eerlijk gejat uit KLB, maar wat is dit voor een marktplaats-figuur?
Hij werkt i.p.v. thuis te zitten en krijgt geen cent extra. Zou ik ook niet van gaan juichen.quote:
Die doet het prima. Alleen de thermostaat moet nog een keer vervangen wordenquote:
Perfecte instelling wel ja..... En die onderstreept hij zelf ook door te zeggen dat hij voor het zelfde geld net zo goed thuis kan klussen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hij werkt i.p.v. thuis te zitten en krijgt geen cent extra. Zou ik ook niet van gaan juichen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |