Uurtje is mazzel hebben. De halve nacht kwam de laatste keer meer in de buurt, maar dan ben je ook gelijk volledig ontslakt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 06:55 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is klote, vorig jaar ook voedselvergiftiging gehad. Even een uurtje flink kitsen en het was grotendeels over
oh.quote:
Peus kopen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 07:56 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
oh.
Boe.
Goedemorgen en beterschap.
Heb zojuist mijn ruitenwisservloeistof bijgevuld, dus keek ik ook even bij de koelvloeistof. Dat reservoir is dus bijna helemaal leeg, ik zag nog een klein bodempje. Shit. Als die warm is zet het natuurlijk wel iets uit, maar dit lijkt me niet de bedoeling... Ik laat de auto vandaag maar thuis..
Ik hoop zo dat de pakking niet kapot is..
Never.quote:
Straf pilletje...quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:42 schreef Anne het volgende:
Thanks all! Gaat alweer wat beter na even geslapen te hebben, alleen mijn buik rommelt nog wat.
En het was/is geen voedselvergiftiging, dat beenhammetje was juist heel goed gelukt.
Ik had eens een andere pijnstiller genomen voor mijn hoofdpijn, maar die neem ik dus nooit meer. Al hielp ie overigens wel tegen de hoofdpijn!
Vakantie of uitslapen ken ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En handig tegen inbrekers tijdens vakantie of als je uit wilt slapen
De enige keer dat ik bij je langs geweest ben (omstreeks 12 uur) lag je anders nog mooi op bed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Vakantie of uitslapen ken ik niet.
ja maar ja maar.......quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
De enige keer dat ik bij je langs geweest ben (omstreeks 12 uur) lag je anders nog mooi op bed.
als de vogels beginnen te fluiten is het tijd voor een dutjequote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
De enige keer dat ik bij je langs geweest ben (omstreeks 12 uur) lag je anders nog mooi op bed.
Als hij stelselmatig tot een uur of 12 in z'n nest ligt, is om 12 uur in je nest liggen geen uitslapenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij lag toen heel de dag op zijn nestquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Als hij stelselmatig tot een uur of 12 in z'n nest ligt, is om 12 uur in je nest liggen geen uitslapen![]()
Trust me. I'm an expert
Neen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:56 schreef Freezer het volgende:
Die zijn toch in het museum verdwenen met de opkomst van de MP3 speler/USB stick?
een beetje luchtquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef 2cv het volgende:
Morgen eens even moeilijk doen bij het UWV. Ik ga niet nog een maand voor niets werken als ik voor hetzelfde geld (letterlijk) in m'n huis kan klussen![]()
Heb vanmiddag alles op alles op alles op alles moeten zetten om niet te gaan smijten met alles wat ik in m'n handen had.
Het was net voor je ging slapen, fijn dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:38 schreef lipje het volgende:
qua opstaan: nee, qua bericht posten: ja
kantoorbaantje, daar ga je heen om uit te rustenquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het was net voor je ging slapen, fijn dan.
ik zie een vliegende hijskraan voor me.... met allemaal spullen die uit de haak geslingerd wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef Sounddragon het volgende:
Goedemiddag, tis een beetje nattig buiten![]()
Hele dag lopen rennen en vliegen, maar nu liggen we voor op schema, en kunnen we effe binnen hangen
Waarom kom ik dan steeds zo moe thuis...?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef lipje het volgende:
[..]
kantoorbaantje, daar ga je heen om uit te rusten
Voor de meeste klussen heb je de kraan maar effe nodig (zat bij de olifant vandaag trouwens, dus petro-werk); gooi de handel op de hoogte die je wilt hebben of waar je het moet hebben en de rest is meestal takel- en pullift werk. Soms een beetje rollen, soms een wagenstelletje of aircushionset, soms gewoon spierballen (mag eigenlijk nooit hier).quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:56 schreef lipje het volgende:
[..]
ik zie een vliegende hijskraan voor me.... met allemaal spullen die uit de haak geslingerd worden
Nee, het UWV zegt: werken voor je uitkering is goed voor jequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:37 schreef 2cv het volgende:
Het UWV maakt meer kapot dan me lief is.
Omdat je overstelpt wordt met werk?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:45 schreef Duvel het volgende:
Waarom kom ik dan steeds zo moe thuis...?
Als dat UWV had gedaan wat ze hadden moeten doen had ik +/- 1,5 jaar terug al werk gehad. Dat had iedereen geld gescheeld en mij een hele hoop stress.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, het UWV zegt: werken voor je uitkering is goed voor je![]()
Wat ze vaak vergeten is dat werken geld kóst meestal. Werkschoenen kosten geld, kleding gaat naar de kleaute, auto's rijden niet op lucht, lunchpakketten en bedrijfskantines zijn niet gratis en ga zo maar door..
Als, had gekund, misschien.. je papa iets schever had geprikt was je nu wellicht een prima hoer geweest met mooie grote tieten en meer geld als hersens. Helaas deed 'ie dat niet, en zit je nu in dit schuitje; deal with it.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als dat UWV had gedaan wat ze hadden moeten doen had ik +/- 1,5 jaar terug al werk gehad. Dat had iedereen geld gescheeld en mij een hele hoop stress.
M'n jobcoach heeft vanmiddag m'n werkgever gebeld om te melden dat ik voorlopig even thuis blijf. Iets met stress ...
Tip: eerst even alle details kennen voor je conclusies gaat trekken. Ik ben nu n.l. niet bezig met het zetten van hakken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als, had gekund, misschien.. je papa iets schever had geprikt was je nu wellicht een prima hoer geweest met mooie grote tieten en meer geld als hersens. Helaas deed 'ie dat niet, en zit je nu in dit schuitje; deal with it.![]()
Vraag jezelf ook effe af of wat je nu doet wel slim is, want je profileert je nu wel heel erg negatief richting het bedrijf waar je het volgens mij wel redelijk naar je zin had, en dat om het UWV een hak te zetten. Wil je nou een long term relationship met je werkgever of met het UWV?
Nee, je bent na een maand werken en een negatief antwoord van het UWV ineens té gestresst om te werken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Tip: eerst even alle details kennen voor je conclusies gaat trekken. Ik ben nu n.l. niet bezig met het zetten van hakken.
Zoals ik al zei moet je even alle details kennen. En ik plaats hier bijzonder veel. Dan kan jij wel nagaan dat het niet gaat om een maandje werken maar om 2 jaar gezeur, gezeik en moeilijk gedoe 'omdat regels'.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je bent na een maand werken en een negatief antwoord van het UWV ineens té gestresst om te werken.
Zoals al eerder; men schetst zich een beeld op basis van wat jij hier post. Als je wilt dat dat beeld is zoals het hoort, zul je misschien jezelf moeten aanleren om hetzij je waffel te houden, óf volledige info te posten. Als je halve ingrediënten in je macaroni gooit, krijg je een half gerecht en klachten dat het niet te vreten is.
maar je hebt ook wel in de gaten hoop ik dat een werkgever hier absoluut niet op zit te wachten, en liever een persoon aan de freesbank zet waar hij wel op kan rekenenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zoals ik al zei moet je even alle details kennen. En ik plaats hier bijzonder veel. Dan kan jij wel nagaan dat het niet gaat om een maandje werken maar om 2 jaar gezeur, gezeik en moeilijk gedoe 'omdat regels'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |