Eichmann, bureaumoordenaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Marc Damen heeft wel een nazi-kop.
Opvallend voor een directeur van een Rotterdamse diergaardequote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef luxerobots het volgende:
Marc Damen heeft wel een nazi-kop.
Word je hard van.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is toch wel apart met die kinderen erbij ...
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:44 schreef Syntix het volgende:
Dit is toch wel apart met die kinderen erbij ...
Wat was jouw alternatief?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet de eerste directeur nog zien die zijn nek uitsteekt voor een giraf
Dikkertje Dap.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik moet de eerste directeur nog zien die zijn nek uitsteekt voor een giraf
Ik vind het wel goed eigenlijk. Mooi ook dat ie opgevoerd is aan de leeuwen. Het was wel een beetje teveel show misschien.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds bijzonder dom aangepakt van die dierentuin, om alles zo in de openbaarheid te doen.
Ruggenmergpijpjesquote:Op maandag 10 februari 2014 23:49 schreef Grifte het volgende:
Banketbakker Marius
Ach met het restant van die nek kan je wel wat banketstaafjes in de verkoop gooien.
Zeg dat tegen je vriendin.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Je zus dekken. Dat vinden wij hier heel normaal.
De kinderboerderij in Katwijk had dus wel een plekje.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Deze hilarische grap had ik al gemaakt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef marcodej het volgende:
Welke vriendin?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin.
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen je vriendin.
Heej dit heb ik eerder vandaag gelezen.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"quote:
Je hebt zeker een groot huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vriendinnen zijn alleen voor de echte bazen hier.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Van nou af aan, ligt iedereen in zijn eigen nest. Begrepen?"
Stefan?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt zeker een groot huis.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:52 schreef gosschalks het volgende:
Lijkt een beetje nazi dierenbeheer met dat 'genetisch superieure' gezeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |