quote:
LMI is onze mongool.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
Tjack kan je tt wijzigen in: 'Littlerabbit is cool'
Of iets in die strekking
Alvast bedankt
wat is erquote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks lukt
Zelfs mijn computer is al 2x gecrasht
Niet zelf een TT kunnen makenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
Of iets in die strekking
Alvast bedankt
ja snelquote:
nee nee doe ik nietquote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei Sof, niet morgen je kaart uitpakken!
een standaard gameshowquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
Of iets in die strekking
Alvast bedankt
Wil je onze draagmoeder zijn?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja snel
wat is er?
[..]
nee nee doe ik niet
Balen van je SSD en webshopquote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
SSD van pc kapot, webshop gecrasht; kutdag
Wel rijbewijs gehaald.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Bedankt Etsu. Mocht ik dit jaar nog uit de kast komen dan durf ik met zekerheid te stellen dat jouw aanwezigheid als voorbeeld diende waar ik kracht uit kon putten.
Waarom ik.quote:
Jij bent knapquote:Op maandag 10 februari 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom ik.
Hoeveel krijg ik er voor?
Ook al.quote:
Dankje.quote:
Is goed, Fokit betaalt toch welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankje.
En ehm, ik doe het voor 5000 euro
Dan ben je de goedkoopste draagmoeder ooitquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankje.
En ehm, ik doe het voor 5000 euro
Hij is toch zelf het vrouwtjequote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind jij van mannen die geen mannen zijn?
Zoals jij? Bahquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat vind jij van mannen die geen mannen zijn?
Hoeveel moet je dan vragen?quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je de goedkoopste draagmoeder ooit
Haha, ik zou sowieso dat als werk nemen als ik vrouw was.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben je de goedkoopste draagmoeder ooit
Wacht ik ben nog niet uit over de prijs.quote:
best een goed ideequote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, ik zou sowieso dat als werk nemen als ik vrouw was.
Haha, je wilt nu dat ik mijn mannelijkheid ga bewijzen om zo aan je trekken te komen.quote:
Commercieel draagmoederschap is verboden in Nederland maar je mag wel je kosten laten vergoeden en eventuele inkomsten die je misloopt. Ik zou meer denken in de buurt van 25.000 euro of meerquote:
Ehhquote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een soort veredelde hoerquote:Op maandag 10 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Bedankt.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Commercieel draagmoederschap is verboden in Nederland maar je mag wel je kosten laten vergoeden en eventuele inkomsten die je misloopt. Ik zou meer denken in de buurt van 25.000 euro of meer
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Haha, je wilt nu dat ik mijn mannelijkheid ga bewijzen om zo aan je trekken te komen.
Wat een vies mannetje ben je ook
1 keer in 1,5 jaar bevallen. Wel flink wat meer dan 5000 euro vragen danquote:
Ik heb me bedacht.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ehh
5000 euro voor 9 maanden zwanger zijn?dat verdient echt slecht
al vraag je een miljoen, Fokit betaalt toch welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb me bedacht.
ik wil 35.000 euro.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
al vraag je een miljoen, Fokit betaalt toch wel
Oke.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
al vraag je een miljoen, Fokit betaalt toch wel
9 maanden, kans je lichaam te verzieken en eenmaal een emotionele band opgebouwd voor eeuwig moeten afstaan.quote:
Slaap lekkerquote:
Ik natuurlijkquote:
Monopoly ligt bij jou thuisquote:Op maandag 10 februari 2014 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is goed
Fokit schat, pak je cheque eens
Is jullie kind.quote:
Dat je maar zoveel schaapjes mag tellen dat je ze besluit te gaan neukenquote:
Ik hoef geen sovjet-trekjes bij mijn kindquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok LR wordt de biologische vader, Fokit gaat het kind erkennen
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok LR wordt de biologische vader, Fokit gaat het kind erkennen
Ik welquote:Op maandag 10 februari 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef geen sovjet-trekjes bij mijn kind
Trustenquote:
Highscore 80quote:Op maandag 10 februari 2014 23:43 schreef Stuart het volgende:
Is een iPhone meer waard met het felbegeerde en zeldzame spel Flappy Bird?
Dat zeiden er meer jaquote:
Ditquote:Op maandag 10 februari 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
Nog geen 12 uur en nu al uitgestorven![]()
Inso wordt gemist.
Nachtelijke gesprekken met Insoquote:
Ben sinds mijn horror-ingreep bij de kaakchirurg niet meer bij de tandarts geweestquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:01 schreef Stuart het volgende:
Een nieuwe dag, OMG vandaag moet ik naar de mondhygiënist
Een kaakchirurg klinkt ook wel heel naarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben sinds mijn horror-ingreep bij de kaakchirurg niet meer bij de tandarts geweest
Angstaanval en na de ingreep flauwgevallen he toenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een kaakchirurg klinkt ook wel heel naar
Oja, fuck, nou weet ik het weer inderdaad.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Angstaanval en na de ingreep flauwgevallen he toen![]()
Toen was ik er even klaar mee
T-shirt was echt zeiknatquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, fuck, nou weet ik het weer inderdaad.
Ik zou dat ook eng vinden hoor
Ik zou ook het liefst onder algehele narcose gaanquote:
Nee ik ook niet, tandarts niet trouwens. alleen met dit soort dingen dus.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:07 schreef Stuart het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n held in het ziekenhuis of bij de tandarts eigenlijk
Ik denk dat wel meer mensen daar baat en interesse bij hebben danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, tandarts niet trouwens. alleen met dit soort dingen dus.
Maar m`n tante werkt als hulpverlener en er is dus schijnbaar een hele goedwerkende angst-therapie, en die zou mij daarvan af kunnen helpen.
Ja had ook gekund, maar dat vind ik nog minder prettig. Is zo`n kliniek in Nederland die dat doet voor ingrepen zoals ditquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou ook het liefst onder algehele narcose gaan
Dat zou ik wel willen voor een wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja had ook gekund, maar dat vind ik nog minder prettig. Is zo`n kliniek in Nederland die dat doet voor ingrepen zoals dit
Zelfs voor wortelkanaalbehandelingen volgens mij
Nouja, m`n ma heeft tijdje terug haar ribben gekneusd, en toen ze uit het ziekenhuis kwam, zag ik nog niks aan haar of had ze nog niks verteld of iets. maar gewoon de gedachte alleen al, en dat hele gevoel erom heen werd ik al eng van, en ben gewoon over m`n nek gegaan toenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat wel meer mensen daar baat en interesse bij hebben dan
Ik heb één vulling en dat vond ik een nachtmerriequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:10 schreef Rockiejj het volgende:
Vandaag naar de tandarts. Gaatje vullen.![]()
Ja, best eng eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, m`n ma heeft tijdje terug haar ribben gekneusd, en toen ze uit het ziekenhuis kwam, zag ik nog niks aan haar of had ze nog niks verteld of iets. maar gewoon de gedachte alleen al, en dat hele gevoel erom heen werd ik al eng van, en ben gewoon over m`n nek gegaan toenKan je nagaan hoe ziek dat wel niet is.
Ik voel dat soort dingen heel sterk aan of zo. Als iemand anders een bloedneus heeft kan ik er ook niet tegen.quote:
Ik heb m echt op zo'n kutplek. In mn kies, maar precies in de hoek waar hij bij mn hoektand komt..quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb één vulling en dat vond ik een nachtmerrie![]()
Dat is best wel lastig eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel dat soort dingen heel sterk aan of zo. Als iemand anders een bloedneus heeft kan ik er ook niet tegen.
Dat klinkt niet heel lastig eigenlijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb m echt op zo'n kutplek. In mn kies, maar precies in de hoek waar hij bij mn hoektand komt..
Klopt. Maar goed, als het makkelijk te verhelpen is. Ben altijd nogal sceptisch over dat soort dingen. Maar kan geen kwaad te proberenquote:
Same!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar goed, als het makkelijk te verhelpen is. Ben altijd nogal sceptisch over dat soort dingen. Maar kan geen kwaad te proberen
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 10-02-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 249 supersof
02. 220 Stuart
03. 192 Fok-it
04. 142 JanCees
05. 122 VoornaamAchternaam
06. 116 Littlerabbit
07. 092 Etsu
08. 091 xcachet
09. 072 Tjacka
10. 071 arachide.
11. 060 Typisch
12. 058 essnhills
13. 055 Rockiejj
14. 047 Kaneelstokje
15. 044 LETMEIN
16. 043 Rodawa
17. 041 Toto69
18. 034 Rezania
19. 034 AldoTheApache
20. 031 Muto
Reeks-statistieken!
Okee nee wacht.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet heel lastig eigenlijk?
Ik heb er 1 (een grote vulling) en die zit in een kies linksboven (de kies voor mijn verstandskies)
Dat is wel lastig inderdaad jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Okee nee wacht.
[ http://img849.imageshack.us/img849/693/6gtm.png (copy/paste deze link) ]
Maar dan 1 tand verder zegmaar..
Het is dus niet op het kauwvlak, maar op de tand zelf.. Dat blijkt echt moeilijk te boren zijn..
Gewoon paint overal van makenquote:
Nee maar dat prntscr ineens weer via imageshack uploadquote:
Oh, dat weet ik nietquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee maar dat prntscr ineens weer via imageshack upload
Wel heel bizarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
De 5-1 nederlaag van Arsenal op Liverpool zaterdag heeft een dodelijk slachtoffer geëist. In de Keniaanse stad Meru werd een fan van Liverpool doodgestoken na afloop van de wedstrijd.
Anthony Muteithia had samen met een supporter van Arsenal de wedstrijd op televisie gevolgd in een plaatselijke pub. Toen Muteithia uitbundig zijn vreugde uitte na de wedstrijd, werd het zijn tv-maatje te veel. Muteithia kreeg enkele messteken. Hij werd nog overgebracht naar het ziekenhuis, maar overleed daar bij aankomst.
Het is niet de eerste keer dat Premier League-voetbal de gemoederen doet oplaaien in Kenia. Vorig jaar pleegde een supporter van Manchester United zelfmoord na de 0-1 thuisnederlaag van zijn team tegen Newcastle. In 2009 hing een fan van Arsenal zich op nadat de 'Gunners' verloren tegen ManUnited''
wtf![]()
Wtf heeft Kenia met Engels voetbal
Trustenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten Fokkie en Rock![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
pom pom pom wordfeud tegen oma ook weer afgerond
dag
Zonder vals te spelen ook?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een keer met 1 woord 356 punten. Organiek.
Gewoon slim spelen ja toch xdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vals te spelen ook?
Och ik heb nu al een hekel aan vandaag.
Valentijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht Valentijnskaarten te hebben ontvangen. Bleek het reclame van de printwinkel.
Jammer dit.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht Valentijnskaarten te hebben ontvangen. Bleek het reclame van de printwinkel.
Jammer dit.
Jij krijgt natuurlijk weer een dozijn kaarten binnen, zoals ieder jaar?quote:
0,0000 Het is dat je niet negatief kaarten kan ontvangen, anders waren het er minstens -10quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij krijgt natuurlijk weer een dozijn kaarten binnen, zoals ieder jaar?
quote:
Ik kreeg mijn laatste kaartje 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,0000 Het is dat je niet negatief kaarten kan ontvangen, anders waren het er minstens -10
Ik heb nog nooit een serieus kaartje gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn laatste kaartje 15 jaar geleden.
Nu wil je ineens wel mijn liefde accepteren, he?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serieus kaartje gehad
Ik wil getroost worden
Ik zei niet dat ik door jou getroost wilde wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wil je ineens wel mijn liefde accepteren, he?
Jij wil zeker getroost worden door iets met tieten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik door jou getroost wilde worden
Vraag maar aan Mu, die wilt je liefde wel hebben
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil zeker getroost worden door iets met tieten?
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wil zeker getroost worden door iets met tieten?
Nouja, misschien krijg je zaterdag wel een knuffel van C_M dan.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, misschien krijg je zaterdag wel een knuffel van C_M dan.
waarschijnlijk niet het zelfde paar hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik van iemand anders.
[ afbeelding ]
Wie doel jij dan op?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet het zelfde paar hoor
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet het zelfde paar hoor
Dunno, we zien wel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, het is dus serieus aan het zijn? Goed bezig VA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:29 schreef essnhills het volgende:
Hoi gianni61TijgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hoiquote:
Ja hoorquote:
ja hoor. ik probeer op dit moment een baguette met tonijnsalade naar binnen te werkenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor. ik probeer op dit moment een baguette met tonijnsalade naar binnen te werken
wat ga je eten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo ook maar wat eten inderdaad
Ik ben aan het twijfelen.quote:
-paprikaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben aan het twijfelen.
Ik denk dat ik mijn avondeten alvast ga eten.
Zelf gemarineerde speklapjes (in stukjes) met een beetje spinazie, courgette en paprika met noodles. Was gister iig erg lekker
Paprikaquote:
Dan eet ik het wel lekker opquote:
Nee, ik ben niet Jhali. Dat heb je verkeerd geraden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben jij Jhali
Dat zei iemand gisteren
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Yes ik ben geslaagd voor auto theorie
proficiat!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Goed zoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
Van hartequote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:59 schreef xcachet het volgende:
kquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga helemaal niet naar Amsterdam op zaterdag.
Volgens mij is een leraar van mij de hageneze broer van Co Stompé.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was vandaag in Rotterdam, morgen in Delft en donderdag in Den Haag. Je kunt dus wel stellen dat ik een echte wereldreiziger ben
Fixedquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was vandaag in Rotterdam, morgen in Delft en donderdag in Den Haag. Je kunt dus wel stellen dat ik een echte wereldprovinciereiziger ben
Troostprijsje dit datquote:
Zo hoort 't ook.quote:
wel een lekker spleetoogje daarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Dat was ook absoluut niet haalbaar. En ze is al tien keer vierde geweest of zo
Haar eerste 500 was niet zo best toch? 5de geloof ik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja
[..]
[..]
Dat was ook absoluut niet haalbaar. En ze is al tien keer vierde geweest of zo
mijn eerste 500 waren ook niet zo goed,maar daarna werden ze steeds beterquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar eerste 500 was niet zo best toch? 5de geloof ik.
Dan heeft ze wel een goede 2de gereden.
Ik denk dat ze er toch zeker 2 voorbij is gegaanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eerste 500 pannenkoeken?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mijn eerste 500 waren ook niet zo goed,maar daarna werden ze steeds beter
Laten we het daar op houdenquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GefeliciteerdAl een afrij-datum ingepland?
quote:
quote:
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2014 16:52:39 ]
vond het er wel creatief uitzienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:51 schreef xcachet het volgende:
wow quoten is wel een succes bij mij altijd
ach ja, kladblaadjes zijn altijd handigquote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:55 schreef xcachet het volgende:
Ik heb nu ook een gratis bon voor een Starbucks naar keuze
Ik ben fan hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:57 schreef JanCees het volgende:
Deze dag was best wel nutteloos.
Morgen van 8:30-17:00 op school
#prayforjancees
Leuke dames. Welke taal is dit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben fan hoor.
En ik zit in hetzelfde schuitje. Met veel slaap ook weer.
.cz inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tsjechisch denk ik. Durf het niet met zekerheid te stellen
Mijn beide ogen zijn rood. Wel draag ik een Noorse kabeltrui gekregen van mijn vader.quote:
Weet niet, de sleur in mijn leven maakt me moe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn beide ogen zijn rood. Wel draag ik een Noorse kabeltrui gekregen van mijn vader.
Vanwaar dat warrige gevoel JanCees?
Ik was niet moe vannacht dus heb tot 3 uur 's nachts een kaart gemaakt en ben daarna tv gaan kijkenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet, de sleur in mijn leven maakt me moe.
Maar bijna vakantie toch? Tijd om de sleur te doorbrekenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
Weet niet, de sleur in mijn leven maakt me moe.
ik wil ookquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef xcachet het volgende:
Ik ga Cola Cherry lippenbalsem op doen en Tjacka een kus geven
Na volgende week inderdaad. Dan moet ik dat weekend naar Frankrijk op verjaardag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar bijna vakantie toch? Tijd om de sleur te doorbreken
Ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tjacka een kus geven met lippenbalsem?
oefquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook.
Maar ook een kus krijgen van jou met lippenbalsem
Meer weekend dan school. Zoals het heurt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
En ik heb tegenwoordig elke donderdag en vrijdag vrij
Dat hebbenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:38 schreef JanCees het volgende:
En ik heb tegenwoordig elke donderdag en vrijdag vrij
Wel de ultieme gelegenheid om je even weer op te laden en debiel te doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
Na volgende week inderdaad. Dan moet ik dat weekend naar Frankrijk op verjaardag.
Zal wel leuk worden.
Al is mijn Frans wel slecht.
quote:
Jij hebt geen smaak qua mannenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben verliefd en het is nog een wereldtopper ook binnen de sport
Niklas Edin, Zweedse curlingsspeler
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een actiefoto
[ afbeelding ]
Wat een lelijkerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen smaak qua mannen
Speelde die vanochtend?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt geen smaak qua mannen
Nee. Spoedig tegen Denemarken weer, 4de rondequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Speelde die vanochtend?
Toen keek ik namelijk.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Bij deze benoem ik LR tot Homogod de Tweede.
Je krijgt wel grote armen van dat vegenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Spoedig tegen Denemarken weer, 4de ronde
Wat was hij slecht zeg. Zelden iemand slechter zien invallenquote:
Hmm. Sof begint ook al met gemene grapjes. Gelukkig heb ik mijn hetero-schap wel aan haar bewezen in mijn verjaardagskaart. Louter naakte mannen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:43 schreef Etsu het volgende:
Bij deze benoem ik LR tot Homogod de Tweede.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt
Sof kijk wat ik heb gekocht:
omg vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
u madquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat was hij slecht zeg. Zelden iemand slechter zien invallen
Hij moet minder maccie eten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een tank is het ja maar ik denk niet dat hij nog veel speeltijd bij NEC gaat krijgen
Sla je slag etsoe.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:49 schreef Etsu het volgende:
Jij hebben geen smaak wat mannen betreft. Het wordt eens tijd dat ik actie ga ondernemen.
Oh dat vind ik te duur.quote:
Ja die je nooit gebruikt.quote:
Hm, nee. Matig nog dit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stap 1: kijk naar de OP.
Tweede stap komt vanavond.
die ene waar jij dat bier filmpje van likete is wel leukquote:
I know. Hij zit in mijn klas.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
die ene waar jij dat bier filmpje van likete is wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |