Wel heel bizarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:24 schreef Fok-it het volgende:
De 5-1 nederlaag van Arsenal op Liverpool zaterdag heeft een dodelijk slachtoffer geëist. In de Keniaanse stad Meru werd een fan van Liverpool doodgestoken na afloop van de wedstrijd.
Anthony Muteithia had samen met een supporter van Arsenal de wedstrijd op televisie gevolgd in een plaatselijke pub. Toen Muteithia uitbundig zijn vreugde uitte na de wedstrijd, werd het zijn tv-maatje te veel. Muteithia kreeg enkele messteken. Hij werd nog overgebracht naar het ziekenhuis, maar overleed daar bij aankomst.
Het is niet de eerste keer dat Premier League-voetbal de gemoederen doet oplaaien in Kenia. Vorig jaar pleegde een supporter van Manchester United zelfmoord na de 0-1 thuisnederlaag van zijn team tegen Newcastle. In 2009 hing een fan van Arsenal zich op nadat de 'Gunners' verloren tegen ManUnited''
wtf![]()
Wtf heeft Kenia met Engels voetbal
Trustenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:29 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten Fokkie en Rock![]()
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:53 schreef Littlerabbit het volgende:
pom pom pom wordfeud tegen oma ook weer afgerond
dag
Zonder vals te spelen ook?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had een keer met 1 woord 356 punten. Organiek.
Gewoon slim spelen ja toch xdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder vals te spelen ook?
Och ik heb nu al een hekel aan vandaag.
Valentijnquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht Valentijnskaarten te hebben ontvangen. Bleek het reclame van de printwinkel.
Jammer dit.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht Valentijnskaarten te hebben ontvangen. Bleek het reclame van de printwinkel.
Jammer dit.
Jij krijgt natuurlijk weer een dozijn kaarten binnen, zoals ieder jaar?quote:
0,0000 Het is dat je niet negatief kaarten kan ontvangen, anders waren het er minstens -10quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij krijgt natuurlijk weer een dozijn kaarten binnen, zoals ieder jaar?
quote:
Ik kreeg mijn laatste kaartje 15 jaar geleden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,0000 Het is dat je niet negatief kaarten kan ontvangen, anders waren het er minstens -10
Ik heb nog nooit een serieus kaartje gehadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg mijn laatste kaartje 15 jaar geleden.
Nu wil je ineens wel mijn liefde accepteren, he?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een serieus kaartje gehad
Ik wil getroost worden
Ik zei niet dat ik door jou getroost wilde wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu wil je ineens wel mijn liefde accepteren, he?
Jij wil zeker getroost worden door iets met tieten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik door jou getroost wilde worden
Vraag maar aan Mu, die wilt je liefde wel hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |