SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
De OPAltijd onderweg naar het avontuur
#teamtramquote:
Super.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:14 schreef RickoKun het volgende:
Yes keihard stampen op het ciboga terrein zaterdag ja vet leuk jongOns ok zie julloe daar ok gr gr
Opschieten, huphup meiske.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zit al 10 minuten met m'n broek half aan op de bank. Dit is pas m'n tweede schooldag na een halfjaar thuis gezeten te hebben en ik heb nu al geen zin meer.
Schraap me op
Ik dacht dat jij op zo'n leuke creabeaschool zat?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik zit al 10 minuten met m'n broek half aan op de bank. Dit is pas m'n tweede schooldag na een halfjaar thuis gezeten te hebben en ik heb nu al geen zin meer.
Schraap me op
Er zijn heul geen laffe piemeltjeshouse muziekjesfeesten bij hipstertent subsonic dus ga ik mijn heil elders zoekenquote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zie je daar neem je sos mee grr gr
Jammer voor je, is dicht. xoxoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
ok ok daarna golden arm wordt leuk heb egt zin an!
Aaaaaaaaah mainst nait jungquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jammer voor je, is dicht. xoxo
Ja nee als ik er eenmaal ben is het niet erg maar het is meer t klaarmaken en t fietsen er naar toequote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op zo'n leuke creabeaschool zat?
Wanneer moet je stage lopen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja nee als ik er eenmaal ben is het niet erg maar het is meer t klaarmaken en t fietsen er naar toe
Ik heb geen idee. Aan de singel kan je max een uur. Haddingestraat is alweer een stukje weg. Achter t station of oosterpoort denk ikquote:
Hmmm okay, thanks (catch22 ook)!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:40 schreef Renesite het volgende:
Oosterpoort parking. Achter de oosterpoort in de ijsselbuurt? / achterweg. Dont know for sure.
Eventueel parkeergarage achter t zuiderdiep tussen bios en singels, in de buurt van de kleine raamstraat. Garage museum of zo? Ook een ruime parkeergarage
Ik vond de gedachte dat jij hier vrij rondloopt wel wat beangstigend worden, jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:59 schreef nietzman het volgende:
Is het omdat ik je iets aan heb gedaan ofzo?
nee ...quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga weg uit het mooie Groningen,.
quote:
Rotterdamquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee ...![]()
Waar verhuis je naar toe?
RIPquote:
I know,quote:
Ik keer sowieso voorlopig niet terug. Ga Groningen wel hard missen,quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
succes dan maar. Keer je na de stage weer terug naar het noorden of weet je dat nog niet?
H&M?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben voor een feest op zoek naar een goedkope leren jas, iemand een idee waar ik dat kan fixen? Welke kringloop daar niet teveel geld voor vraagt?
Maatje M/L
Zo'n jas:
[ afbeelding ]
simplon hotel? Airbnb?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef opreis het volgende:
Is groningen goed om in een dagje te doen/evt redelijk goedkoop slaapplek te fixen? Moet nog het maximale uit mijn ov halen.
ik geloof het wel. Gelukkig in de stad niet zoveel last van gehadquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:50 schreef Renesite het volgende:
Leven we nog? Aardbeving des doods overleefd?
Rotterdam is master johquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:09 schreef Saisai het volgende:
Ga dan in Amsterdam of Haarlem wonen ofzo. dat is tenminste leuk en daar wonen nog wel leuke en aardige mensen.
WATquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef Renesite het volgende:
Den Haag heeft tenminste nog een mooi uitziend centrum vind ik
Recessie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben voor een feest op zoek naar een goedkope leren jas, iemand een idee waar ik dat kan fixen? Welke kringloop daar niet teveel geld voor vraagt?
Maatje M/L
Zo'n jas:
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst zeggen waar je vandaan komt.. Groningen centrum is prima te doen en voor elke beurs is er wat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef opreis het volgende:
Is groningen goed om in een dagje te doen/evt redelijk goedkoop slaapplek te fixen? Moet nog het maximale uit mijn ov halen.
Dan kom je toch lekker niet. Geen hond die jou en je mening zal missen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:28 schreef Saisai het volgende:
Ik vind Rotterdam zo'n tokkietown, net als Den Haag trouwens.
wel eng zo buiten de randstad!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef opreis het volgende:
Over nachten kan wel cheap ja lijkt het. Denk dat ik binnenkort maar is een dagje ga.
Afkomstig uit omgeving amsterdam.
Studeer je?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Weet iemand waar ik in de binnenstad een fotokopietje kan maken?
Mijn printercardridge is leeg en ik moet even snel één kopietje maken. Ik ben dus op zoek naar een apparaat waar ik geen moeilijke opwaardeerpas met tegoeden enzo voor moet kopen maar waar ik gewoon voor 10 cent oid één simpele kopie kan maken.
Dit ja. In de binnenstad zijn een stuk of 5 te vinden en ze zijn door de hele stad wel verspreidquote:
Nah, in helpman en die vlakbij de grote markt iig niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja, zou kunnen, maar moet je dan dus niet zo'n pas kopen met een tegoed voor 500 kopietjes ofzo er op? Dat was altijd mijn overtuiging, maar kan het mis hebben.
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja maar, ja maar, ik dacht dus moeilijk met passen met tegoed en blablah, dat was vroeger iig zo toen ik nog studeerde.
je moet rene niet serieus nemen. Dat is de valse versie van Gordonquote:
Nouja, dat weet ik niet helemaal zeker maar ik moest in ieder geval destijds bv ergens op Zernike kopietjes betalen met de chipknip functie van mijn pinpas. Volstrekt kut zoiets.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.
Hehe. Tsja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |