wel eng zo buiten de randstad!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef opreis het volgende:
Over nachten kan wel cheap ja lijkt het. Denk dat ik binnenkort maar is een dagje ga.
Afkomstig uit omgeving amsterdam.
Studeer je?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Weet iemand waar ik in de binnenstad een fotokopietje kan maken?
Mijn printercardridge is leeg en ik moet even snel één kopietje maken. Ik ben dus op zoek naar een apparaat waar ik geen moeilijke opwaardeerpas met tegoeden enzo voor moet kopen maar waar ik gewoon voor 10 cent oid één simpele kopie kan maken.
Dit ja. In de binnenstad zijn een stuk of 5 te vinden en ze zijn door de hele stad wel verspreidquote:
Nah, in helpman en die vlakbij de grote markt iig niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja, zou kunnen, maar moet je dan dus niet zo'n pas kopen met een tegoed voor 500 kopietjes ofzo er op? Dat was altijd mijn overtuiging, maar kan het mis hebben.
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja maar, ja maar, ik dacht dus moeilijk met passen met tegoed en blablah, dat was vroeger iig zo toen ik nog studeerde.
je moet rene niet serieus nemen. Dat is de valse versie van Gordonquote:
Nouja, dat weet ik niet helemaal zeker maar ik moest in ieder geval destijds bv ergens op Zernike kopietjes betalen met de chipknip functie van mijn pinpas. Volstrekt kut zoiets.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.
Hehe. Tsja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |