wel eng zo buiten de randstad!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:24 schreef opreis het volgende:
Over nachten kan wel cheap ja lijkt het. Denk dat ik binnenkort maar is een dagje ga.
Afkomstig uit omgeving amsterdam.
Studeer je?quote:Op maandag 17 februari 2014 15:47 schreef Byzantynixschii het volgende:
Weet iemand waar ik in de binnenstad een fotokopietje kan maken?
Mijn printercardridge is leeg en ik moet even snel één kopietje maken. Ik ben dus op zoek naar een apparaat waar ik geen moeilijke opwaardeerpas met tegoeden enzo voor moet kopen maar waar ik gewoon voor 10 cent oid één simpele kopie kan maken.
Dit ja. In de binnenstad zijn een stuk of 5 te vinden en ze zijn door de hele stad wel verspreidquote:
Nah, in helpman en die vlakbij de grote markt iig niet.quote:Op maandag 17 februari 2014 15:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja, zou kunnen, maar moet je dan dus niet zo'n pas kopen met een tegoed voor 500 kopietjes ofzo er op? Dat was altijd mijn overtuiging, maar kan het mis hebben.
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
Ja maar, ja maar, ik dacht dus moeilijk met passen met tegoed en blablah, dat was vroeger iig zo toen ik nog studeerde.
je moet rene niet serieus nemen. Dat is de valse versie van Gordonquote:
Nouja, dat weet ik niet helemaal zeker maar ik moest in ieder geval destijds bv ergens op Zernike kopietjes betalen met de chipknip functie van mijn pinpas. Volstrekt kut zoiets.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
In copyshops? Never. Misschien zag je er toen gewoon goedgelovig uit.
Hehe. Tsja.quote:
waar is dat feestje dan?quote:
wat moest je er doen danquote:Op maandag 17 februari 2014 21:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik ben vandaag op de hanze geweest! Voor t eerst in mijn leven.
Ik viel al bijna in slaap. Ik kan niet tegen scholen.
Ik heb t echt nooit geroken, misschien onbewustquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:09 schreef Saisai het volgende:
Aan kom op, de negende cirkel stonk naar dood.
Misschien stink ik wel en merkte ik het daarom nietquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap niet dat mensen in de Negende zijn geweest en dat niet hebben geroken.
Toen er nog gerookt werd had je d'r nooit last van, maar wat een graflucht ging daar altijdquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik houd van knuffelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:24 schreef nietzman het volgende:
Zo naar om het altijd maar weer over 'stampen' te hebben catch. Wat is er mis met strelen?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat moet dan bijna wel, of je neus zit potdicht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien stink ik wel en merkte ik het daarom niet
wellicht is die geur natuurlijk voor jou, dan ruik je het niet meerquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb t echt nooit geroken, misschien onbewust
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
wellicht is die geur natuurlijk voor jou, dan ruik je het niet meer
quote:
Ik voelde me ook zeer bekeken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
!
Ik heb vorige week Albert86 gespot![]()
Hé, ik ook!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 05:32 schreef nietzman het volgende:
Volgens mij zag ik trouwens van de week boem fietsen.
fapfapquote:
omgquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef Saisai het volgende:
Ik ga misschien verhuizen naar Amsterdam omdat ik kans maak op een dikke vette baan
wat valt er niet te begrijpen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik snap helemaal niks van telegram
like ik had struggles met mn mobiele nummer invoeren, hij klopte aldoor niet?quote:
Ja. Na elkaar jarenlang in de ogen te hebben gekeken en samen zijn geweest, kan het zo zijn dat hier een einde aan komt Renesite.quote:
je moet de nul weglaten voor 06-quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
like ik had struggles met mn mobiele nummer invoeren, hij klopte aldoor niet?en nu word ik gebeld ofzo door telegram? maar ik word niet gebeld
Raar, hier werkt het als een trein.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja, deed ik ook maar werkt niet
'no workers running' krijg ik aldoor.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
Raar, hier werkt het als een trein.Ik kan het voor je proberen? Moet je wel je nr geven.
de kans bestaat dan echter dat ik je ga stalken dus dat risico is moet je nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |