H&M?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben voor een feest op zoek naar een goedkope leren jas, iemand een idee waar ik dat kan fixen? Welke kringloop daar niet teveel geld voor vraagt?
Maatje M/L
Zo'n jas:
[ afbeelding ]
simplon hotel? Airbnb?quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef opreis het volgende:
Is groningen goed om in een dagje te doen/evt redelijk goedkoop slaapplek te fixen? Moet nog het maximale uit mijn ov halen.
ik geloof het wel. Gelukkig in de stad niet zoveel last van gehadquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:50 schreef Renesite het volgende:
Leven we nog? Aardbeving des doods overleefd?
Rotterdam is master johquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:09 schreef Saisai het volgende:
Ga dan in Amsterdam of Haarlem wonen ofzo. dat is tenminste leuk en daar wonen nog wel leuke en aardige mensen.
WATquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef Renesite het volgende:
Den Haag heeft tenminste nog een mooi uitziend centrum vind ik
Recessie?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:10 schreef ErkendFokker het volgende:
Ben voor een feest op zoek naar een goedkope leren jas, iemand een idee waar ik dat kan fixen? Welke kringloop daar niet teveel geld voor vraagt?
Maatje M/L
Zo'n jas:
[ afbeelding ]
Moet je wel eerst zeggen waar je vandaan komt.. Groningen centrum is prima te doen en voor elke beurs is er wat.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:00 schreef opreis het volgende:
Is groningen goed om in een dagje te doen/evt redelijk goedkoop slaapplek te fixen? Moet nog het maximale uit mijn ov halen.
Dan kom je toch lekker niet. Geen hond die jou en je mening zal missen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:28 schreef Saisai het volgende:
Ik vind Rotterdam zo'n tokkietown, net als Den Haag trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |