Jong Ajaxquote:
I knowquote:Op maandag 10 februari 2014 22:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jong Ajax![]()
Schaatsen is alleen leuk als het 500 of 1km is he. En dan ook alleen maar bij de heren.
Nu twee pikken in zijn handen photoshoppen, en als ze klaarkomen in zijn handen dat hij het zaad afschudt.quote:
Als het ordinair begint te worden, ben ik weg.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nu twee pikken in zijn handen photoshoppen, en als ze klaarkomen in zijn handen dat hij het zaad afschudt.
Ik vind bellen ook prettiger maar niet als het gaat om een kwestie waar ik al over heb gemaild, en waarvan ik de kosten al heb teruggeboekt. Voor mij is het daarmee op zich afgedaan, in de zin van dat het hun probleem is als ze het niet snappen of niet goed verwerken, en niet dat van mij.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:40 schreef nikk het volgende:
Even bellen met de klantenservice. Mailen is vaak geen gelukkige methode bij dit soort klachten (uitzonderingen daargelaten).
Hij ook al?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:04 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou het gewoon betalen, om Iwan van Duren's alimentatie te bekostigen.
Heb je nou serieus 1 VI online besteld? Waarom niet gewoon in de supermarkt of kiosk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 02:01 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik vind bellen ook prettiger maar niet als het gaat om een kwestie waar ik al over heb gemaild, en waarvan ik de kosten al heb teruggeboekt. Voor mij is het daarmee op zich afgedaan, in de zin van dat het hun probleem is als ze het niet snappen of niet goed verwerken, en niet dat van mij.
Sowieso weiger ik te bellen naar die lui als het me 15 cent (+ mobiel tarief) per minuut kost, terwijl het gaat om een bestelling van 4,50 euro. Het e-mailadres staat nota bene in de herinnering die ik heb ontvangen! Ik heb me netjes opgesteld maar nu ben ik er klaar mee. Ze moeten maar gewoon hun mail lezen en hun administratie op orde hebben. Ik zou ze een factuur moeten sturen voor de 30 minuten tijd die ik hieraan kwijt ben geweest.![]()
Inderdaad. Licht uit weg dermee. Op naar FOX want die hebben de beeldenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:14 schreef Syntix het volgende:
Wat een flopshow. Geen woord over Liverpool die in 20 minuten 4-0 voorstaat tegen Arsenal
Van sommige dingen snap ik ook niet dat mensen ze online bestellen. Net als postzegels ofzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 09:31 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Heb je nou serieus 1 VI online besteld? Waarom niet gewoon in de supermarkt of kiosk?
Foxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Zipportal het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 665.000
HELDEN VAN DE VELDEN 368.000
FOX VOETBAL 27.000
Oftwel 2 mensen met een kijkcijferkastje hebben deze afgestemd op Foxquote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]
FoxDat is wel heeeeel erg weinig.
Is dat Fox Voetbal eigenlijk nog steeds met Toine en Lambiek?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 10:33 schreef Zipportal het volgende:
VOETBAL INTERNATIONAL 665.000
HELDEN VAN DE VELDEN 368.000
FOX VOETBAL 27.000
Ik kom die kale wel eens tegen, als ik weer naar NatGeografiek zap.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat Fox Voetbal eigenlijk nog steeds met Toine en Lambiek?
Waarom of? De meeste vrouwen doe je een groot plezier met een topshow met Schelvis als gast.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:00 schreef satecl het volgende:
Vanavond weer broekie uit mannen? Of Dolleduikavond Valentijnsdag vieren de dames?
Dat is toch met die gast en dat vrouwtje. Zie het wel eens voor The Simpsonsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dat Fox Voetbal eigenlijk nog steeds met Toine en Lambiek?
Hey paardelul ik geef alleen maar me mening en die zijn er niet zoveel in dit land. Mani's daarintegen wel.quote:
Vooral in de kapperszaak!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef XSbig het volgende:
[..]
Hey paardelul ik geef alleen maar me mening en die zijn er niet zoveel in dit land. Mani's daarintegen wel.
'He has become my victim.'quote:
Kijk eens aan.quote:
quote:
Niets mis mee, hoor.quote:
Ik lach altijd om Emiel, niet om Rene daarentegen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft Emiel al een grap gemaakt waar niemand behalve Emiel om lacht?
Ja, en ook niemand hoorde 'm.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
Heeft Emiel al een grap gemaakt waar niemand behalve Emiel om lacht?
Dat is slechts de helft van de grap halve zoolquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Kim Holland heeft nooit een broek aan, leuke grap van Schelvis
Zelfs een halve grap is al leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat is slechts de helft van de grap halve zool
Milkshake Banaan.quote:
Emile zit thuis helemaal onder de plak, die moet af en toe op vrijdag avond naar The Voice kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:40 schreef Stiggie het volgende:
Heerlijk ! Jullie iets aan valentijn
nee nee nee
Hoe zou 't met Seedorf zijn?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:41 schreef De_Dorstige het volgende:
Wanneer komt De Vis aan het woord?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:44 schreef Stiggie het volgende:
Emile moet er vaker zitten. Echte baas
Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Hij kiest gewoon iets wat hem fraai staat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Emile draagt wel vaak dezelfde kleding. Staat hem wel goed, dat dan weer wel.
Ik denk dat een blauw Italië vest hem het beste zou staan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij kiest gewoon iets wat hem fraai staat.
zometeen verkoopt hij die paardenlul van een Genee een pofferd op de neus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Emile kan telkens niet zijn verhaaltje doen, je ziet de ergernis
Emile kent zijn rol. Hij is figurant.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zometeen verkoopt hij die paardenlul van een Genee een pofferd op de neus.
Het lijkt wel een soort berustingquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:47 schreef Grifte het volgende:
Emile kan telkens niet zijn verhaaltje doen, je ziet de ergernis
Neem alsjeblieft je oude UI weer, man.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zometeen verkoopt hij die paardenlul van een Genee een pofferd op de neus.
D66quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht. Emile
Johan stemt ook D66
Wtf, De Vis levert louter kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht. Emile
Johan stemt ook D66
Emile is het aids van de VI gasten. Ik weet niet wie erger is, hij of Kieft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Wtf, De Vis levert louter kwaliteit.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En terecht. Emile
Johan stemt ook D66
Maar hij snapt het al wel. D66 14.gifquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij mag nog niet eens stemmen, aap.
Uitstekend bij mijn paasei, vanwaar je verwarring?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben je wel goed bij je appel?
Donderstraal toch op.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Emile is het aids van de VI gasten. Ik weet niet wie erger is, hij of Kieft.
debielquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, je haat op de grootste Eindbaas van VI, oftewel Schelvecchioquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend bij mijn paasei, vanwaar je verwarring?
Jij bent een trollertquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anders zappen de mensen naar Erben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tieten zijn wel heel prominent in beeld
Wie's da?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zappen de mensen naar Erben.
Laat die gast gewoon links liggen.quote:
Huilt hij alweer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders zappen de mensen naar Erben.
Ben jij wel goed bij je paasei?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, je haat op de grootste Eindbaas van VI, oftewel Schelvecchio![]()
![]()
Ziet er toch beter uit dan johanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Die tieten zijn wel heel prominent in beeld
De Schelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je paasei?
Schelvecchio beter vinden dat Boskamp
kufferquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man op de cover van het Wall Street Journal
lol laffing aut lautquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
Elke keer dat #Derksen & Co zich laatdunkend uitlaten over #PRSportmanagement melden zich nieuwe spelers! Ga zo door jongens! #VI
Peterrrrr
Hij kijkt dus wel, terwijl hij weet dat ze hem haten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:00 schreef Caland het volgende:
Elke keer dat #Derksen & Co zich laatdunkend uitlaten over #PRSportmanagement melden zich nieuwe spelers! Ga zo door jongens! #VI
Peterrrrr
en geile wijvenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:02 schreef De_Dorstige het volgende:
Een box met bitterballen en bamihappen.
Zeker.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee moet wel even kappen over dat kutboek.
Doet me denken aan een leuk mopje. Wat is de favoriete TV zender van pedofielen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Sap ik naar net 5 voor Alba, komt ze niet in beeld gvd
Net5 !1!!!!111!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk mopje. Wat is de favoriete TV zender van pedofielen?
Net 5 xDDDDquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Doet me denken aan een leuk mopje. Wat is de favoriete TV zender van pedofielen?
He watte, wat voor een Alba film is er op?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:06 schreef Grifte het volgende:
Sap ik naar net 5 voor Alba, komt ze niet in beeld gvd
The best of Alba.gifquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He watte, wat voor een Alba film is er op?
Omdat vrouwen natuurlijk in de keuken horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:12 schreef Wazaaaaa het volgende:
Vrouwen hebben er gewoon de leiding, daar is alles mis mee.
Krijgt een 4.2 op IMDBquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is mijn lievelingsfilm.
Valentine's Dayquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
He watte, wat voor een Alba film is er op?
Ik zou gewoon Alba zoveel mogelijk in beeld doen met zo weinig mogelijk kleren aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Valentine's Day
Maargoed, alleen maar 2e-rangs chicks net, geen Alba te bekennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |