Nee, dat ben ik echt niet met je eens. Daar spelen ze allebei te veel wedstrijden voor waarbij ze irritant vaak op de back stuk lopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze lopen beide graag met de bal aan de voet en dar houden de gelijkenissen dan ook direct op
Slecht niet maar (momenteel) ook niet beter dan de middelmaat. Hij is iig geen wonderkind.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is die kerel slecht zeg, niet te geloven![]()
Mensen die hem beter vonden dan Boëtiusquote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Slecht niet maar (momenteel) ook niet beter dan de middelmaat. Hij is iig geen wonderkind.
Dat was idd vreemd. Maar dat zie je wel vaker met die talenten van Ajax. Die worden hier altijd flink opgehemeld. Net zoals de Andersen. Dat zou de nieuwe Laudrup zijn. Waar speelt die zijn wedstrijden tegenwoordig? In jong Ajax?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mensen die hem beter vonden dan Boëtius![]()
![]()
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Slecht niet maar (momenteel) ook niet beter dan de middelmaat. Hij is iig geen wonderkind.
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat was idd vreemd. Maar dat zie je wel vaker met die talenten van Ajax. Die worden hier altijd flink opgehemeld. Net zoals de Andersen. Dat zou de nieuwe Laudrup zijn. Waar speelt die zijn wedstrijden tegenwoordig? In jong Ajax?
gastquote:Op maandag 10 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat was idd vreemd. Maar dat zie je wel vaker met die talenten van Ajax. Die worden hier altijd flink opgehemeld. Net zoals de Andersen. Dat zou de nieuwe Laudrup zijn. Waar speelt die zijn wedstrijden tegenwoordig? In jong Ajax?
quote:Op maandag 10 februari 2014 20:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat is die kerel slecht zeg, niet te geloven![]()
ik erger me elke keer rot aan hem en van rhijn.quote:
Is gay en gaat niet naar Rusland.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand een leuke TT weet dan pas ik hem wel aan
Nee.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is gay en gaat niet naar Rusland.
En zich zelf erg geweldig vindenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:20 schreef KaasIsLekker het volgende:
Hij is wel extreem goed in apenkoppen spelen.
quote:Op maandag 12 november 2012 07:55 schreef Devv het volgende:
Dit gaat echt de nieuwe eindbaas worden. Eriksen 2.0.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Devv het volgende:
Dit is het grootste talent uit de Eredivisie.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef Devv het volgende:
Dit gaat de nieuwe superster van de Europese velden worden.
Nouja, het is absoluut niet het grootste talent van de Eredivisie, zelfs niet eens op zijn positie (want bv. Boëtius en Depay) en gaat helemaal niet de nieuwe superster van de Europese velden worden, al is het maar omdat ie verschrikkelijk slecht is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En kom nu eens met argumenten dan praten we verder ja?
Waarom is hij verschrikkelijk slecht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, het is absoluut niet het grootste talent van de Eredivisie, zelfs niet eens op zijn positie (want bv. Boëtius en Depay) en gaat helemaal niet de nieuwe superster van de Europese velden worden, al is het maar omdat ie verschrikkelijk slecht is.
Waarom is gras groen? Waarom geeft de zon licht?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Waarom is hij verschrikkelijk slecht?
Dit zijn geen argumenten hoor.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom is gras groen? Waarom geeft de zon licht?
Kijk eens een wedstrijd van Ajax man en je kan zien hoe verschrikkelijk slecht hij is
Depay en Boëtius gaan dat dipje nog krijgen wat Fischer nu heeft en dat maakt ze niet meteen slechte spelers wat jij nu wel zegt. We zien het wel over een aantal maanden hoe het met hem gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, het is absoluut niet het grootste talent van de Eredivisie, zelfs niet eens op zijn positie (want bv. Boëtius en Depay) en gaat helemaal niet de nieuwe superster van de Europese velden worden, al is het maar omdat ie verschrikkelijk slecht is.
Hij is verschrikkelijk slecht, dat is een constatering.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit zijn geen argumenten hoor.
Nouja, als je Feyenoord gevolgd had wist je dat Boëtius zijn dipje al heeft gehad, namelijk eind vorig seizoen. Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat Boëtius een groter talent is dan Fischer, anders maak ik me wel bezorgd over jouw mentale gesteldheid om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Depay en Boëtius gaan dat dipje nog krijgen wat Fischer nu heeft en dat maakt ze niet meteen slechte spelers wat jij nu wel zegt. We zien het wel over een aantal maanden hoe het met hem gaat.
Ik vind Boetius een goede speler of hij beter of slechter is dan Fischer weet ik niet.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nouja, als je Feyenoord gevolgd had wist je dat Boëtius zijn dipje al heeft gehad, namelijk eind vorig seizoen. Je bent het toch hopelijk wel met me eens dat Boëtius een groter talent is dan Fischer, anders maak ik me wel bezorgd over jouw mentale gesteldheid om eerlijk te zijn...
Fischer : 22 wedstrijden 3 goals 4 assistsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Boetius een goede speler of hij beter of slechter is dan Fischer weet ik niet.
Vorig seizoen was Fischer beter en op dit moment doet Boëtius het gewoon beter.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fischer : 22 wedstrijden 3 goals 4 assists
Boëtius: 18 wedstrijden 7 goals 7 assists
Oké man
Inderdaad. De TT zegt toch duidelijk Fischer, voor Boëtius kunnen jullie naar het desbetreffende topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
Laten we er geen Boetius / Fischer discussie van maken jongens.
Zegt me vrij weinig zoiets. Hoeveel goals en acties waren beslissend bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Fischer : 22 wedstrijden 3 goals 4 assists
Boëtius: 18 wedstrijden 7 goals 7 assists
Oké man
Ok Loek.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef Sunri5e het volgende:
Laten we er geen Boetius / Fischer discussie van maken jongens. Iedereen ziet dat Boetius meer talent heeft dan Fischer. Als Ajacied zijnde zou je trots moeten zijn dat een zelf opgeleide Nederlander beter is dan een aangekochte Deen.
fischer dit seizoen verdedigenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt me vrij weinig zoiets. Hoeveel goals en acties waren beslissend bijvoorbeeld?
Ja laten we hem maar allemaal af gaan zeiken dat zal wel helpen inderdaadquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:00 schreef Catch22- het volgende:
[..]
fischer dit seizoen verdedigenwat een drama
Over het algemeen is het Ajaxpubliek zo. (ook van oudsher)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja laten we hem maar allemaal af gaan zeiken dat zal wel helpen inderdaad
Elk jaar is er weer een nieuwe de klos vorig jaar Boerrigter dit jaar Vermeer/Fischer. Maar de grootste misbaksels uit de jeugd van Barcelona worden onterecht verdedigdquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over het algemeen is het Ajaxpubliek zo. (ook van oudsher)
Net zo waardeloos bezigquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Elk jaar is er weer een nieuwe de klos vorig jaar Boerrigter dit jaar Vermeer/Fischer. Maar de grootste misbaksels uit de jeugd van Barcelona worden onterecht verdedigd
Dat is het andere uiterste. Dat jong heeft zeker talent, dat zie je wel, maar het komt er nu niet uit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja laten we hem maar allemaal af gaan zeiken dat zal wel helpen inderdaad
quote:"We zijn gewend dat het bij jonge spelers met pieken en dalen gaat", reageert directeur voetbalzaken Marc Overmars. "We zijn erg blij met de manier waarop Viktor zich ontwikkelt en we zijn ervan overtuigd dat hij het niveau van vorig seizoen weer gaat halen."
quote:'Hij leert van dit proces, hij ontwikkelt zich', belooft zijn vader Henrik Fischer in de Deense media.
'Het is tot nu toe met name een weg omhoog geweest voor Viktor de afgelopen jaren, het is misschien wel goed dat hij nu een beetje weerstand krijgt', vervolgt Henrik Fischer. 'Hij ontwikkelt zich hierdoor van een jongere tot een volwassene.'
Ik zie een vergelijking met Eriksen. Pas in de laatste 2 jaar voordat hij vertrok begon die pas zijn talenten te tonen. Fischer zit terecht op de bank de laatste tijd want ik vind hem echt irritant en egocentrisch spelen.Zoals iemand eerder opmerkte: Fischer probeert zijn solo-acties te ver door te drijven elke keer alias zijn eigen wedstrijdje te spelen i.p.v. direct oog te hebben voor zijn medespelers..quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:44 schreef Catch22- het volgende:
Dat is het andere uiterste. Dat jong heeft zeker talent, dat zie je wel, maar het komt er nu niet uit.
Waar moet hij spelen dan? Hij krijgt het lastig tegen Andersen (nieuwe Messi) en El Ghazi en Kishna (beide nieuwe CR7)quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Bijna weer genieten van deze topspeler.
Ik denk dat Fischer (nieuwe Sulejmani) het niet zo erg zou vinden om op de bank plaats te nemen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar moet hij spelen dan? Hij krijgt het lastig tegen Andersen (nieuwe Messi) en El Ghazi en Kishna (beide nieuwe CR7)
Ik vond het een zeer goede mod hoor, maar hij komt overigens niet terug. Hij heeft moedwillig het bijltje erbij neergelegd...quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:01 schreef Dos37 het volgende:
Kan niet wachten tot ie terug is. Hij kan er geen hol van
Daar heb je een punt Sunri5e (nieuwe Onno Hoes).quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Waar moet hij spelen dan? Hij krijgt het lastig tegen Andersen (nieuwe Messi) en El Ghazi en Kishna (beide nieuwe CR7)
quote:Wedstrijdminuten komen steeds dichterbij voor Fischer
Als alles volgens plan verloopt, maakt Viktor Fischer vanaf volgende week weer volledig deel uit van de groepstraining van Ajax. Mits alles goed gaat mag hij na die week vervolgens aan wedstrijdminuten denken.
De Deense aanvaller traint al enige tijd weer mee met de selectie van trainer Frank de Boer, maar bepaalde vormen laat Fischer uit voorzorg nog schieten. Als de twintigjarige vleugelspits deze week geen reactie krijg op de geleverde inspanning zal hij vanaf volgende week de gehele oefensessies meemaken. Als ook díe trainingsweek naar wens verloopt, mag Fischer langzaam weer aan wedstrijdminuten bij Jong Ajax gaan denken.
Bijna exact een jaar geleden liep Fischer in het thuisduel met AZ (saillant genoeg ook donderdag de tegenstander in Amsterdam) een hamstringblessure op. Twee maanden later werd hij geopereerd en werd gehoopt op een rentree in september, maar dat bleek te optimistisch gedacht. Gezien de duur van de blessure wil Ajax het logischerwijs rustig aan doen met Fischer. Volgende week kan hij evenwel de volgende stap in zijn revalidatie zetten.
ooohhhwwwwhH die zitquote:Op woensdag 4 februari 2015 00:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen was hem bijna vergeten, want ook als hij fit is verdient hij geen basisplaats
Even afgezien van z'n voetbalkwaliteiten, wat spreekt die gast fantastisch Nederlands zeg. Petje afquote:Op zaterdag 6 december 2014 09:43 schreef j0rdiiii het volgende:
Bijna weer genieten van deze topspeler.
Klopt als een busquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:28 schreef AmaninFull het volgende:
Ik liep laatst rond in Kopenhagen. Er hingen allemaal flyers rond met een plaatje van Ajax en Fischer en met de tekst "Altijd al Nederlands willen leren? Meld je aan voor een Ajaxtaalcursus en leer ook voetballen als mooie bijkomstigheid. Viktor Fischer heeft de cursus doorlopen, spreekt nu vloeiend Nederlands en vond het geweldig om af en toe recreatief een balletje te trappen!"
![]()
Tja, dat was PizzaGeit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic en al die posts over boetius. Waar is boetius nu dan????
Boëtius heeft in het afgelopen jaar anders wel meer gescoord en assists gegeven dan Fischerquote:Op woensdag 18 maart 2015 15:04 schreef Smoofie het volgende:
Dit topic en al die posts over boetius. Waar is boetius nu dan????
Ja, leuk. Børven ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Boëtius heeft in het afgelopen jaar anders wel meer gescoord en assists gegeven dan Fischer
"Je zult mij nooit zien trollen in Ajax-topics"quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:56 schreef Elan het volgende:
Gelukkig niet zo blessuregevoelig die jongen.
Daar hebben ze er al genoeg van bij Ajax.
Als je werkelijk al ziet als trollen kun jij beter helemaal stoppen met posten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Je zult mij nooit zien trollen in Ajax-topics"
- Elan.
Met terugwerkende kracht heb je die discussie óók verloren.
quote:
Lijkt er toch van te komen.quote:,,De bedoeling is dat hij dertig minuten gaat spelen. Na een jaar absentie is dat geweldig nieuws voor hemzelf en voor Ajax.”
Wat een homo'stwitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 20:29:22Fischer wordt trouwens aangepakt hier. Paar flinke tackels te verduren gehad en constant uitgefloten door publiek...#graaja reageer retweet
Ze moeten idd rekening houden met de belangen van Ajaxquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:48 schreef Morendo het volgende:
Het is De Graafschap, wat verwacht je? Zachte, lieve tackles? Hans Kraaij was hun meest elegante ex-speler.
twitter:BvdPloegg twitterde op vrijdag 27-03-2015 om 13:30:09Fischer na ruim een uur naar de kant bij een stand van 1-1. Goal, uurtje in de benen, dikke prima dus! #JongAjax #guesswhosback reageer retweet
quote:Op zondag 22 juli 2012 01:39 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag voor het eerst gezien en maakte grote indruk. Heeft de kwaliteiten om een hele grote te worden, en daarnaast zo te zien ook de intelligentie en uitstraling die daarbij past.
Weer een fijne speler om te volgen het komend seizoen in de Eredivisie.
quote:Op zondag 22 juli 2012 10:52 schreef Devv het volgende:
Als Fischer en Eriksen samen in de basis staan, dan komen de tegenstanders weer met knikkende knieën naar Amsterdam.
quote:Op zondag 22 juli 2012 18:56 schreef PIETR het volgende:
Heb gister Ajax - Celtic gezien, en dit was zeker één van de meest opvallende spelers bij Ajax, samen met die lange back. Heeft een heel verfijnd balgevoel. Kan een hele grote worden.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:31 schreef Slobeend het volgende:
Het kan niet lang meer duren voordat de topclubs massaal naar Fischer gaan hengelen.
quote:Op woensdag 7 november 2012 10:17 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt uiteindelijk de beste speler in het elftal vermoed ik
quote:Op maandag 12 november 2012 07:55 schreef Devv het volgende:
Dit gaat echt de nieuwe eindbaas worden. Eriksen 2.0.
quote:Op woensdag 14 november 2012 11:30 schreef Devv het volgende:
Dit is het grootste talent uit de Eredivisie.
quote:Op donderdag 15 november 2012 11:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Noem er maar eens 5 met het talent van Fischer in de eredivisie.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:05 schreef Devv het volgende:
En dan te bedenken dat Ajax, na Eriksen en Fischer nog een Deense geweldenaar achter de hand heeft. Daar gaan ze echt dik mee cashen
.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:57 schreef Devv het volgende:
Dit gaat de nieuwe superster van de Europese velden worden.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij moet zo snel mogelijk naar de as van het veld, deze kruising van Bergkamp en Litmanen
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:36 schreef Sterrezaat het volgende:
Echt een geweldig talent maar ik vraag me af hoelang Ajax zoiemand kan behouden. Geldt trouwens ook voor erikson. Zou me niks verbazen als die na dit seizoen weg is!
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:39 schreef Stiggie het volgende:
Fischer heeft alles in zich om in mijn ogen echt een hele grote te worden. Groter dan iedere andere speler die nu bij Ajax speelt.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 10:15 schreef Devv het volgende:
Het is een verbeterde versie van Eriksen. Hij is minstens net zo begaafd, maar fysiek sterker en volgens mij ook sneller. En hij heeft al de bravoure van een sterspeler in de maak.
quote:Op woensdag 26 december 2012 13:55 schreef Stiggie het volgende:
Fischer wordt echt een baas en heeft meer in zich vind ik ook dan Eriksen![]()
Gaan we heel veel plezier aan beleven.
quote:Op maandag 21 januari 2013 07:27 schreef Devv het volgende:
Dit gaat een hele grote worden. Hij heeft de verdediging van Feyenoord gewoon vernederd.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2013 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beste speler die ze hebben lopen in Amsterdam.
Die andere deen is overschat deze is echt goed.
Wat kan het veranderen in een paar jaar tijd. Van wonderkind en toekomstig wereldtopper naar een ondermaatse speler in de Eredivisie.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij staat pas 1.5 jaar in het eerste. Heeft gewoon een dipje maar je ziet gewoon dat hij uitstekend kan voetballen komt er gewoon weer bovenop
Iedereen met een beetje verstand had al wel gezien dat het weer zo'n hype was als de tientallen anderen. Ebicilio, lukoki, etc.quote:Op zondag 20 december 2015 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat kan het veranderen in een paar jaar tijd. Van wonderkind en toekomstig wereldtopper naar een ondermaatse speler in de Eredivisie.
Maar ik zag dat natuurlijk al direct:
VBL / Viktor Fischer #1: Het Deense wonderkind
Waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal te doen..quote:Op zondag 20 december 2015 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat kan het veranderen in een paar jaar tijd. Van wonderkind en toekomstig wereldtopper naar een ondermaatse speler in de Eredivisie.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 20 december 2015 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is 2 minuten werk.quote:Op zondag 20 december 2015 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar haal je de tijd vandaan om dit allemaal te doen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |