Wot?quote:Obama en Beyonce?
De Washington Post zou op het punt staan uit te pakken met een gigantische scoop. De serieuze Amerikaanse krant zou de vermeende relatie onthullen van Barack Obama en Beyoncé. Dat stelt alvast de beroemde Franse paparazzo Pascal Rostaing vandaag op radiozender Europe 1. De fotograaf is niet zomaar iemand volgens Le Figaro. Hij heeft in het verleden al enige credibiliteit opgebouwd met spectaculaire onthullingen die helemaal waar bleken te zijn. Al blijft omzichtigheid uiteraard wel geboden.
Pascal Rostaing kwam in 2005 als eerste op de proppen met foto's van Cécilia Ciganer-Albéniz, de toenmalige echtgenote van Sarkozy, met de steenrijke zakenman Richard Attias. Hij bracht aan het licht dat Albert van Monaco een zoon had en prinses Caroline een relatie was aangegaan met voormalig tennisser Guillermo Vilas.
Huwelijksproblemen
Volgens Rostaing zal morgen de bom barsten in Washington, waar het al langer gonst van de geruchten over de huwelijksproblemen tussen Barack en Michelle Obama. Zo berichtte de Nationale Enquirer enkele weken geleden nog dat beiden in aparte kamers slapen in het Witte Huis nadat Michelle zou ontdekt hebben dat haar echtgenoot een affaire had.
Marilyn Monroe
Viel Obama dan voor de charmes van Beyoncé? "In de Verenigde Staten staat er iets enorm te gebeuren", aldus Rostaing. "De Amerikaanse pers zal de liefdesaffaire van de president met de populaire ster onthullen. De Washington Post, toch een serieuze krant en helemaal geen roddelblad, pakt morgen met de scoop uit. Heel de wereld zal er over spreken. Het is niet omdat je president bent van een wereldmacht dat je ongevoelig bent voor vrouwelijk schoon. Denken we maar aan de schandalen uit het verleden rond Marilyn Monroe en Monica Lewinsky."
Goede contacten
Indien Rostaing de waarheid spreekt (en volgens Le Figaro zou dit wel eens kunnen want de fotograaf heeft goede contacten met de Amerikaanse pers via zijn agentschap Sphinx), bevindt François Hollande zich, na de onthulling van zijn affaire met een Franse actrice, niet langer alleen in het verdomhoekje. Bovendien wil het toeval dat de Franse president net op bezoek is in Washington.
Eerst zien, dan geloven. Hln.be bericht ook over ufo's en andere nonsens. Ik vraag me dus af welke dubieuze bron onze Zuiderburen gebruiken.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Wot?Werd net ook op 3FM gemeld rond half vijf. Zoals hier al staat lijkt me de Washington Post geen roddelkrant.. ben benieuwd of ze er morgen echt mee komen en wat dit gevolgen kan/zal gaan krijgen
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:50 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zie het gezicht van Michelle al voor me
Miiiii zo bijzonder is ze niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Montgomery het volgende:
Hm, voor de publiciteit hoeven ze het allebei niet te doen. Plus, als ik Obama zou zijn had ik het ook wel geweten, wie wil nou geen affaire met Beyoncé? Dat Assss.
Kan aan mij liggen, maar ik vind haar helemaal niet zo mooi. Iedereen jubelt er zo over, als mooiste vrouw die rondloopt, maar ik vind dat er mooiere vrouwen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Montgomery het volgende:
Hm, voor de publiciteit hoeven ze het allebei niet te doen. Plus, als ik Obama zou zijn had ik het ook wel geweten, wie wil nou geen affaire met Beyoncé? Dat Assss.
Ik vind, als vrouw zijnde, Beyoncé echt de mooiste vrouw op aarde. Zij heeft echt alles.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Miiiii zo bijzonder is ze niet.
Wel bijzonder hoe bijzonder mensen haar vinden, terwijl er duizenden vrouwen zijn die echter en mooier zijn.
Grappig dat we tegelijk hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Wel bijzonder hoe bijzonder mensen haar vinden, terwijl er duizenden vrouwen zijn die echter en mooier zijn.
Ik vind dat je dan niet naar buiten gaat. Er zijn zoveel vrouwen die alles hebben, niet alleen Beyonce.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Ik vind, als vrouw zijnde, Beyoncé echt de mooiste vrouw op aarde. Zij heeft echt alles.
Ik zeg toch ook niet dat ze de enige is?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Ik vind dat je dan niet naar buiten gaat. Er zijn zoveel vrouwen die alles hebben, niet alleen Beyonce.
Eerder een scheiding waarbij Michelle de helft van het Witte Huis krijgt.quote:
Met die lelijke kerstboom van derquote:Op maandag 10 februari 2014 16:57 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eerder een scheiding waarbij Michelle de helft van het Witte Huis krijgt.
Overduidelijk een Franse journalist die het beste voor heeft met Hollande en de aandacht van zijn schandaal af wilt wenden.quote:
Home made pr0n?quote:
Kudo'squote:
Hoezo ?quote:Op maandag 10 februari 2014 17:14 schreef Woestijnvos het volgende:
Als dit war is gaat het hem stemmen kosten.
Dan is Clinton maar een stakker inderdaad.quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef DS4 het volgende:
Marilyn Monroe, Monica Lewinsky en Beyoncé...
En dan het hebben over vrouwelijk schoon. Met alle respect, maar dan is er een naam die toch af hoort te vallen.
Verder: als het waar is snap ik zijn campagneslogan eindelijk!
Met Liz zou hij het wel weer goedmaken...quote:Op maandag 10 februari 2014 17:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan is Clinton maar een stakker inderdaad.
[BNW]Waarover "toevallig" vorige week een gerucht ging.[/BNW]
Haha, hoor die jaloezie.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:52 schreef Newgirl. het volgende:
[..]
Drive-by op het Witte Huis.quote:Op maandag 10 februari 2014 18:57 schreef bascross het volgende:
Het zou jammer zijn als het niet waar is. Jay Z gaat dit niet pikken.
Dat soort dingen krijg je als je elkaars Bitches hosselt.quote:
Ach de (s)linksen zullen hem altijd steunen, jeweettoch SeLang.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:00 schreef SeLang het volgende:
O please laat dit waar zijn!
Impeach obama!
I did not have sexual relationship with that woman
Slotje dan maar?quote:The Washington Post ontkent Obama-scoop
The Washington Post ontkent dat de krant dinsdag een affaire tussen de Amerikaanse president Barack Obama en zangeres Beyoncé aan het licht brengt. Dat klopt niet, stelt een woordvoerder. De Franse paparazzo Pascal Rostaing liet op de radio weten dat The Post dinsdag zou uitpakken met de scoop. 'Er staat echt iets groots te gebeuren in de Verenigde Staten', kondigde hij met gevoel voor drama aan.
Maar de krant zelf zegt van niks te weten. 'Het is zeker niet waar', reageert woordvoerder Kris Coratti op een vraag van het Poynter Institute, een journalistiek opleidingsinstituut.
Pascal Rostaing heeft volgens de Franse krant Le Figaro in het verleden al enige geloofwaardigheid opgebouwd met spectaculaire onthullingen die allemaal waar bleken te zijn. Pascal Rostaing kwam in 2005 als eerste op de proppen met foto's van Cécilia Ciganer-Albéniz, de toenmalige echtgenote van Sarkozy, met de steenrijke zakenman Richard Attias. Hij bracht aan het licht dat Albert van Monaco een zoon had en prinses Caroline een relatie was aangegaan met voormalig tennisser Guillermo Vilas.
Huwelijksproblemen
Volgens Rostaing zal morgen de bom barsten in Washington, waar het al langer gonst van de geruchten over de huwelijksproblemen tussen Barack en Michelle Obama. Zo berichtte de Nationale Enquirer enkele weken geleden nog dat beiden in aparte kamers slapen in het Witte Huis nadat Michelle zou ontdekt hebben dat haar echtgenoot een affaire had. Beyoncé is sinds april 2008 getrouwd met rapper Jay-Z. Over huwelijksproblemen tussen dit sterrenkoppel is niets bekend.
Marilyn Monroe
'In de Verenigde Staten staat er iets enorms te gebeuren', aldus Rostaing. 'De Amerikaanse pers zal de liefdesaffaire van de president met de populaire ster onthullen. De Washington Post, toch een serieuze krant en helemaal geen roddelblad, pakt morgen met de scoop uit. Heel de wereld zal er over spreken. Het is niet omdat je president bent van een wereldmacht dat je ongevoelig bent voor vrouwelijk schoon. Denk maar aan de schandalen uit het verleden rond Marilyn Monroe en Monica Lewinsky.'
Goede contacten
Indien Rostaing de waarheid spreekt (en volgens Le Figaro zou dit wel eens kunnen want de fotograaf heeft goede contacten met de Amerikaanse pers via zijn agentschap Sphinx), bevindt de Franse president François Hollande zich, na de onthulling van zijn affaire, niet langer alleen in het verdomhoekje. Een grappig detail: Hollande is op dit moment op bezoek in Washington.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nt-Obama-scoop.dhtml
Dan ben je de machtigste man ter wereld en ligt er zo'n monster uit the planet of the apes naast je!quote:Op maandag 10 februari 2014 16:51 schreef The_stranger het volgende:
[..]
http://www.rantlifestyle.(...)/Michelle-Obama2.jpg
Als hij een schepje heeft, dan kan Whitney Houston ook nog?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Hij kan het ook bij Rihanna proberen.
[ afbeelding ]
Daar is jan en alleman al overheen geweest, als president moet je toch wel beter kunnen dan zo'n afgelikte boterham.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:25 schreef arjan1112 het volgende:
Hij kan het ook bij Rihanna proberen.
[ afbeelding ]
Helaas heeft ze ook een pruik of iets dergelijks op haar hoofd.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Ik vind, als vrouw zijnde, Beyoncé echt de mooiste vrouw op aarde. Zij heeft echt alles.
Deze:quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:48 schreef Idisrom het volgende:
De Telegraaf denkt vandaag ook weer een scoop te hebben; Vladimir Poetin met Alina Kabajeva.
Maar dat had ik in de zomer van 2008 ook al gelezen
PS: ik vind Alina Kabajeva mooier dan Beyoncé.
Klopt, maar welke artiest doet dat nou niet? Als ik iedere dag in de media zou verschijnen zou ik ook vaak wat anders willen met m'n haar. Hetzelfde is ook zo saai. Het is dat ik de centen er niet voor heb en niet stoer genoeg ben, anders zou ik ook graag zulke mooie pruiken dragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 01:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Helaas heeft ze ook een pruik of iets dergelijks op haar hoofd.
Ze zou nog veel mooier zijn als ze haar echte haar zou dragen met trots.
Ze draagt het ook in haar dagelijks leven waarschijnlijk uit schaamte voor haar natuurlijke haar. Ik vind dat zonde want zo`n mooie vrouw zou dat helemaal niet nodig moeten hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:07 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Klopt, maar welke artiest doet dat nou niet? Als ik iedere dag in de media zou verschijnen zou ik ook vaak wat anders willen met m'n haar. Hetzelfde is ook zo saai. Het is dat ik de centen er niet voor heb en niet stoer genoeg ben, anders zou ik ook graag zulke mooie pruiken dragen.
Haar dagelijkse leven wordt ook 24/7 gefotografeerd. Snapje.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ze draagt het ook in haar dagelijks leven waarschijnlijk uit schaamte voor haar natuurlijke haar. Ik vind dat zonde want zo`n mooie vrouw zou dat helemaal niet nodig moeten hebben.
Vind je dat dan een reden om met iemand anders haar rond te lopen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:40 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Haar dagelijkse leven wordt ook 24/7 gefotografeerd. Snapje.
Ik vind dat een goede reden om een pruik te dragen ja. Who the fuck cares man of ze een pruik draagt ja of nee. Mensen die zich laten beïnvloeden of zichzelf onzeker laten maken door mensen zoals Beyoncé zijn in mijn ogen niet echt serieus te nemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:42 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Vind je dat dan een reden om met iemand anders haar rond te lopen?
Buiten dat het slecht is voor het zelfvertrouwen van heel wat donkere meisjes die wel met hun natuurlijke haar moeten rondlopen is het gewoon niet goed voor haar gezondheid.
Ik irriteer mij zelf eraan, ik vind het een vorm van zelfhaat om je eigen haar te verbergen onder een pruik wat dus helemaal niet lijkt op het haar wat je zelf hebt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:45 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Ik vind dat een goede reden om een pruik te dragen ja. Who the fuck cares man of ze een pruik draagt ja of nee. Mensen die zich laten beïnvloeden of zichzelf onzeker laten maken door mensen zoals Beyoncé zijn in mijn ogen niet echt serieus te nemen.
Dan heb jij een probleem. Welke je overigens heel makkelijk op kan lossen.quote:
Het is niet alleen een probleem van mij maar meer voor heel de zwarte bevolking die Beyonce als idool zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb jij een probleem. Welke je overigens heel makkelijk op kan lossen.
Wat heb jij een negatieve kijk op dingen zeg. Ze is toch prachtig met dit haar? Waar maak je je toch druk om joh? Britney spears heeft misschien geen pruik nee, maar wel zeker een weave. En wat had ze toch ineens een flinke haargroei hé toen ze haar hoofd kaalgeschoren had. En Miley Cyrus natuurlijk? Wow, oké. Daar ga ik niet eens op reageren.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:49 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik irriteer mij zelf eraan, ik vind het een vorm van zelfhaat om je eigen haar te verbergen onder een pruik wat dus helemaal niet lijkt op het haar wat je zelf hebt.
Ik zie Britney Spears, Miley Cyrus etc dat niet doen laat staan dat ze een pruik met kroes haar op hun hoofd zetten.
Waarom die zelf haat om je te conformeren aan het witte schoonheidsideaal? Het zou haar sieren om echt baanbrekend en sexy te zijn met haar natuurlijke haar.
Zwarte mannen doen het al jaren, de tijden van je haar straighten en jehri curls zijn gelukkig achter de rug.
Het is tot nu toe alleen maar een verbetering geweest voor zwarte mannen, nu de vrouwen nog.
Ik denk dat alle donkere Beyoncé hier werkelijk waar geen fuck om geven. En de donkere bevolking die niet van Beyoncé houden dragen ook pruiken. Heel veel afrikaanse vrouwen dragen pruiken, en dat doen ze echt niet voor onze Queen-Bquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is niet alleen een probleem van mij maar meer voor heel de zwarte bevolking die Beyonce als idool zien.
Het is eigenlijk best triest, zo`n mooie vrouw die zo haar best doet om te voldoen aan het witte schoonheidsideaal en al die andere zwarte vrouwen die haar willen volgen en dus ook allemaal pruiken dragen om ook te voldoen aan dat schoonheidsideaal. Het is belachelijk, buiten het feit dat het enorm veel geld kost om je haar zo te verbergen is het gewoon niet mooi.
Had Britney Spears een weave met haar wat totaal niet op haar haar lijkt? Kroes haar dus? Geld hetzelfde ook voor Cyrus? Nee, alleen zwarte vrouwen doen dat omdat ze zich zelf schamen voor hun haar. Kijk maar eens rond op straat, ik durf te wedden dat je nauwelijks zwarte vrouwen met hun eigen natuurlijke haar ziet lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:59 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Wat heb jij een negatieve kijk op dingen zeg. Ze is toch prachtig met dit haar? Waar maak je je toch druk om joh? Britney spears heeft misschien geen pruik nee, maar wel zeker een weave. En wat had ze toch ineens een flinke haargroei hé toen ze haar hoofd kaalgeschoren had. En Miley Cyrus natuurlijk? Wow, oké. Daar ga ik niet eens op reageren.
Niet voor Beyonce nee, maar voor wie eigenlijk wel? Is het niet voor het blanke schoonheidsideaal en de wens om daaraan te voldoen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:00 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Ik denk dat alle donkere Beyoncé hier werkelijk waar geen fuck om geven. En de donkere bevolking die niet van Beyoncé houden dragen ook pruiken. Heel veel afrikaanse vrouwen dragen pruiken, en dat doen ze echt niet voor onze Queen-B
Voor zichzelf? Er zijn ook genoeg blanke vrouwen die 150 squats per dag doen om de billen van Beyoncé te krijgen. Is dat niet het donkere schoonheidsideaal?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:03 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Niet voor Beyonce nee, maar voor wie eigenlijk wel? Is het niet voor het blanke schoonheidsideaal en de wens om daaraan te voldoen?
Tuurlijk. Wat een probleem...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:54 schreef PKRChamp het volgende:
Het is niet alleen een probleem van mij maar meer voor heel de zwarte bevolking die Beyonce als idool zien.
Beyoncé lijkt mij niet de persoon om te willen voldoen aan het WITTE schoonheidsideaal.quote:Het is eigenlijk best triest, zo`n mooie vrouw die zo haar best doet om te voldoen aan het witte schoonheidsideaal en al die andere zwarte vrouwen die haar willen volgen en dus ook allemaal pruiken dragen om ook te voldoen aan dat schoonheidsideaal.
Dat is jouw mening.quote:Het is belachelijk, buiten het feit dat het enorm veel geld kost om je haar zo te verbergen is het gewoon niet mooi.
Billen kun je trainen, je haar moet je kopen. Bovendien zijn de eerste personen waar een klein meisje zich zelf aan spiegelt haar moeder. Een moeder die dus niet hetzelfde haar heeft als haar zelf en die zich schaamt voor haar eigen haar want waarom anders zou je standaard een pruik op je hoofd zetten als je naar buiten gaat.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:06 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Voor zichzelf? Er zijn ook genoeg blanke vrouwen die 150 squats per dag doen om de billen van Beyoncé te krijgen. Is dat niet het donkere schoonheidsideaal?
Waar maak je je toch druk om, het zijn maar pruiken.
Omdat het MOOI is, doe eens niet zo dom. Misschien loopt ze in haar huis wel zonder pruiken rond. Jezus christ stop eens met zo raar doen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:16 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Billen kun je trainen, je haar moet je kopen. Bovendien zijn de eerste personen waar een klein meisje zich zelf aan spiegelt haar moeder. Een moeder die dus niet hetzelfde haar heeft als haar zelf en die zich schaamt voor haar eigen haar want waarom anders zou je standaard een pruik op je hoofd zetten als je naar buiten gaat.
Het is inderdaad best problematisch als je een pruik verkiest boven spullen voor de kinderen. Hoeveel van die zwarte bijstandsmoeders lopen met hun natuurlijke haar rond?quote:
Oh vandaar dat ze blonde lokken op haar hoofd heeft zitten ipv haar natuurlijke haar.quote:[..]
Beyoncé lijkt mij niet de persoon om te willen voldoen aan het WITTE schoonheidsideaal.
Nee het is gewoon idioot, Jamie Fox ziet er toch ook belachelijk uit als Tyrone Koppel.quote:[..]
Dat is jouw mening.
Maar haar eigen haar is niet mooi blijkbaar aangezien Beyonce nooit haar eigen haar laat zien en hetzelfde geld voor 90% van de zwarte vrouwen in de westerse wereld.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Omdat het MOOI is, doe eens niet zo dom. Misschien loopt ze in haar huis wel zonder pruiken rond. Jezus christ stop eens met zo raar doen.
Nee, misschien vind 90% van de donkere vrouwen dat ook wel niet mooi. Hahaha, serieus stop.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar haar eigen haar is niet mooi blijkbaar aangezien Beyonce nooit haar eigen haar laat zien en hetzelfde geld voor 90% van de zwarte vrouwen in de westerse wereld.
Dus is het toch zelfhaat, als 90% van de donkere vrouwen zich schaamt voor haar eigen haar dan heb je dus een enorm maatschappelijk probleem. Beyonce en andere artiesten staan in de positie om hun eigen natuurlijke haar met trots te dragen en zo te vertellen dat er niets mis is met kroeshaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:30 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Nee, misschien vind 90% van de donkere vrouwen dat ook wel niet mooi. Hahaha, serieus stop.
Volgens mij is het probleem dan wat anders en gaat kroeshaar niet helpen als het gaat om het maken van betere keuzes.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:19 schreef PKRChamp het volgende:
Het is inderdaad best problematisch als je een pruik verkiest boven spullen voor de kinderen. Hoeveel van die zwarte bijstandsmoeders lopen met hun natuurlijke haar rond?
Kijk voor de gein eens rond in de steden en tel eens hoeveel zwarte vrouwen jij met kroeshaar ziet lopen.
Nog steeds een mening.quote:Oh vandaar dat ze blonde lokken op haar hoofd heeft zitten ipv haar natuurlijke haar.
[/qoute]
Want dat is uitsluitend een blank schoonheidsideaal?
[quote]
Nee het is gewoon idioot, Jamie Fox ziet er toch ook belachelijk uit als Tyrone Koppel.
Waarom zou ze?quote:
Pruiken zijn echt schitterend ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:17 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Omdat het MOOI is, doe eens niet zo dom. Misschien loopt ze in haar huis wel zonder pruiken rond. Jezus christ stop eens met zo raar doen.
Waarom zou ze dat doen? Dat is haar werk toch niet? Beyoncé is een van de degelijke artiesten die nu nog in de top40 staan. Ik zou liever opgroeien met een moeder zoals Beyonce dan dat ik als dochter naar de kippenbilltjes van Miley Cyrus moet kijken of naar het verleden van Britney Spears. Wat maak je je toch druk om kroeshaar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dus is het toch zelfhaat, als 90% van de donkere vrouwen zich schaamt voor haar eigen haar dan heb je dus een enorm maatschappelijk probleem. Beyonce en andere artiesten staan in de positie om hun eigen natuurlijke haar met trots te dragen en zo te vertellen dat er niets mis is met kroeshaar.
Ze kiezen alleen liever voor om de huidige koers aan te houden en niet iets wezenlijks te doen voor de zwarte bevolking. Wees eens een echte rolmodel ipv alleen bekend te staan om je lekkere billen en je liedjes.
Die van haar wel ja, en van meerdere donkere vrouwen. Ik vind zulke weaves er zeker wel goed uit zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Pruiken zijn echt schitterend ja.
Het zou iedergeval al een enorme kostenbesparing zijn om met je natuurlijke haar rond te lopen. Heb je enig idee wat zo`n pruik of uitgebreide weaves kosten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem dan wat anders en gaat kroeshaar niet helpen als het gaat om het maken van betere keuzes.
Hoeveel andere rassen dragen pruiken op een dagelijkse basis?quote:[quote]Want dat is uitsluitend een blank schoonheidsideaal?
Nee, maar dat is ook niet zo relevant. Als iemand het geld er voor (over) heeft: prima. Heeft iemand het geld er niet (echt) voor, dan lijkt mij het probleem dat men de tering niet naar de nering kan zetten, maar dan kun je ook met kroeshaar hele verkeerde financiële beslissingen maken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:44 schreef PKRChamp het volgende:
Het zou iedergeval al een enorme kostenbesparing zijn om met je natuurlijke haar rond te lopen. Heb je enig idee wat zo`n pruik of uitgebreide weaves kosten?
Dan lijkt het mij juist een afro-Amerikaans schoonheidsideaal...quote:Hoeveel andere rassen dragen pruiken op een dagelijkse basis?
Het is haar werk niet maar ze heeft wel een voorbeeldfunctie en dat weet ze. Toch kiest ze ervoor om het slechte voorbeeld te geven. Ik kan het haar niet kwalijk nemen dat ze liever geld wilt verdienen maar ik vind het zonde dat het letterlijk over de rug van de donkere meisjes moet gaan die haar muziek kopen. Ze haat kroeshaar dus indirect ook anderen die kroeshaar dragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:39 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen? Dat is haar werk toch niet? Beyoncé is een van de degelijke artiesten die nu nog in de top40 staan. Ik zou liever opgroeien met een moeder zoals Beyonce dan dat ik als dochter naar de kippenbilltjes van Miley Cyrus moet kijken of naar het verleden van Britney Spears. Wat maak je je toch druk om kroeshaar.
Het gaat al fout om sowieso de pruik te verkiezen boven je eigen haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is ook niet zo relevant. Als iemand het geld er voor (over) heeft: prima. Heeft iemand het geld er niet (echt) voor, dan lijkt mij het probleem dat men de tering niet naar de nering kan zetten, maar dan kun je ook met kroeshaar hele verkeerde financiële beslissingen maken.
Gebasseerd op het witte schoonheidsideaal.quote:[..]
Dan lijkt het mij juist een afro-Amerikaans schoonheidsideaal...
Dat jij daar een probleem mee hebt was duidelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:07 schreef PKRChamp het volgende:
Het gaat al fout om sowieso de pruik te verkiezen boven je eigen haar.
Het is een vrij land.quote:Gebasseerd op het witte schoonheidsideaal.
Ook typisch iets voor vrouwen om haar zo knap te vinden, wordt echt als een soort godin gezien, valt allemaal wel mee. oh en haar muziek is gejengel, echt verschrikkelijk slecht,quote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Dat ze niet inzien dat het een probleem is is helaas niet duidelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat jij daar een probleem mee hebt was duidelijk.
Het is relatief vrij ja, maar wat heeft dat te maken met zelfhaat?quote:[..]
Het is een vrij land.
Ik hoor je wel als alle blanke vrouwen besluiten om een pruik met kroeshaar te dragen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:47 schreef Cracka-ass het volgende:
Als we voor zwarte vrouwen bepalen hoe ze hun haar moeten dragen zullen we ze dan ook gelijk hun plek aanwijzen in het OV?
Omdat ik het een vorm van zelfhaat vind. Stel dat ze jou vriendin is dan kun je seks onder de douche wel vergeten met haar neppe lokken.quote:
Zelfhaat, lol. En dat beslis jij even voor haarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Omdat ik het een vorm van zelfhaat vind. Stel dat ze jou vriendin is dan kun je seks onder de douche wel vergeten met haar neppe lokken.
Ik daag je uit om meer dan tien zwarte vrouwen in jou omgeving te vinden met natuurlijk haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfhaat, lol. En dat beslis jij even voor haar
Nou ik had al niet door dat Beyonce een pruik draagt dus ik denk niet dat ik daar de aangewezen persoon voor benquote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:46 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik daag je uit om meer dan tien zwarte vrouwen in jou omgeving te vinden met natuurlijk haar.
Of anders probeer het op tv eens, als jij tien zwarte vrouwen kan opnoemen met natuurlijk haar dan vind ik dat heel knap en neem ik alles terug wat ik hier heb gezegd.
Het is heel simpel elke zwarte vrouw zonder kroeshaar heeft nep haar.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:47 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nou ik had al niet door dat Beyonce een pruik draagt dus ik denk niet dat ik daar de aangewezen persoon voor ben
DIT!, of Rihannaquote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind haar helemaal niet zo mooi. Iedereen jubelt er zo over, als mooiste vrouw die rondloopt, maar ik vind dat er mooiere vrouwen zijn.
En omdat jij het zelfhaat vind is het een probleem?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is heel simpel elke zwarte vrouw zonder kroeshaar heeft nep haar.
Natuurlijk is dat een probleem, als je jezelf al haat hoe kun je dan ooit van je kinderen houden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:51 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En omdat jij het zelfhaat vind is het een probleem?
Kunnen extansions zijn maar ziet er echt uit. Het punt is dat buiten het punt dat het echt of nep is wel natuurlijk uit ziet. Dat is dus bij M Obama en Beyonce absoluut niet zo.quote:
Dit is dus een enorme pruik.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Kunnen extansions zijn maar ziet er echt uit. Het punt is dat buiten het punt dat het echt of nep is wel natuurlijk uit ziet. Dat is dus bij M Obama en Beyonce absoluut niet zo.
Yep.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:29 schreef tjoptjop het volgende:
Wat? Draagt Michelle Obama ook al een pruik?
De link tussen blanke huismoeders met een kort vlot kapsel en zelfhaat lijkt me overduidelijk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:41 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik hoor je wel als alle blanke vrouwen besluiten om een pruik met kroeshaar te dragen.
Bullshit.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:48 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is heel simpel elke zwarte vrouw zonder kroeshaar heeft nep haar.
Nog steeds geen vergelijking aangezien het hun eigen natuurlijke haar betreft en ze er niet uitzien als een vreemde mix.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:03 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De link tussen blanke huismoeders met een kort vlot kapsel en zelfhaat lijkt me overduidelijk.
Nog steeds mogen ze zelf weten hoe ze zich verminken, zolang ze de keuken maar niet verlaten.
Met sub-sahara afrikaanse genen? Dus tussen de Afro-Amerikanen zitten er mensen tussen met natuurlijk stijl haar?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Bullshit.
Veel zwarte vrouwen, de meerderheid heeft kroeshaar. Maar er zijn er ook genoeg met enigszins stijl haar.
quote:Michelle Obama’s bangs may have made countless headlines and caused many young women rush to their hairstylists to snip their tresses, but not everyone was impressed with the FLOTUS’ latest hairstyle. One Huffington Post blogger, Marlon Regis thinks it’s time for Michelle to rock an afro.
“But what if she rocked an Afro? You know, that natural African-American hairstyle that was popularized by so many in the 1970s. C’mon, it’ll be fun. It doesn’t have to be Angela “black activist” Davis-high. It could be short, you know, “TWA” (teeny-weeny afro) style — acceptable in a White House standard sort of way, still ensuring President Barack’s her same height or slightly taller. More threatening!
No, not a “black thing”? More of a natural thing! Last time I checked, she was “blacker” than Barack. Besides, he got his naturals and made it (taking his family) all the way to the White House!”
So the President is rocking his “natural” hair, so Michelle should too? There’s no parallel between Black men’s hair and Black women’s. Men like Reverend Al Sharpton, Snoop or Katt Williams, who decide to relax their hair don’t fall into the same strict categories of #TeamNatural or #TeamCreamyCrack. Women have these ridiculous terms for points of reference and honestly, it’s created a divide between natural sisters and women who prefer the smooth textures relaxers give their hair.
While I don’t think it’s necessary that the FLOTUS releases herself from the shackles of the perm, I do understand Marlon’s request for her to embrace the natural textures of her hair. Remember seeing Viola Davis on the red carpet in her natural? Or Aleck Wek stomping down the runway rocking a close natural ‘do that allowed her to stand out from the crowd? There’s power in embracing your true self. To let Marlon tell it:
“You see, Mrs. FLOTUS, if you rock a ‘fro or revert back to your natural hair in the many styles that’ll be cool and acceptable, just like you do with the straightened, unnatural hair — à la bangs — you could also be making even a bigger move in White House history. As the first lady, you’d definitely get some heat, especially from the right and right-wing media — even liberals, too. Hell, even your own black sisters might light up the Twitter-verse! But you’d be starting an honest conversation. You’d also be showing to millions of unqualified or qualified, professional or street, beautiful or not-so-pretty females of color, that even with centuries of conditioning (pun intended!), rocking your natural hair doesn’t necessarily mean you’re anti-white or making some militant stance for anything, either. You’re just being true to yourself.”
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nog steeds geen vergelijking aangezien het hun eigen natuurlijke haar betreft en ze er niet uitzien als een vreemde mix.
Ik vind een blanke met kroeshaar ook vreemd, hoe is dat racistisch?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:12 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Een negerin met mooi haar is geen vreemde mix, dat vind jij een vreemde mix. Overigens een racistische opvatting.
Jij noemt het een maatschappelijk probleem dat is iets anders dan 'vreemd'.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik vind een blanke met kroeshaar ook vreemd, hoe is dat racistisch?
Wat weet ik nou van Afro-Amerikanen. Ik zeg alleen dat er genoeg zwarte vrouwen zijn die van nature (enigszins/redelijk) stijl haar hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:08 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Met sub-sahara afrikaanse genen? Dus tussen de Afro-Amerikanen zitten er mensen tussen met natuurlijk stijl haar?
Die is nieuw voor mij en ik zou daar graag voorbeelden van willen zien.
quote:Being Black and Having Wavy/Straight Hair
Black hair comes in a wide variety of textures, from kinky/cottony to bone straight. What about black women with naturally wavy and straight hair? Some feel that, because their texture is already socially acceptable, they dont need the natural community and shouldnt be a part of it. Some of this thinking came into play here on BGLH when we posted an article by Brittany, a wavy haired natural. What do you think ladies? Should being black and having wavy or straight hair disqualify you from being natural?
http://blackgirllonghair.(...)are-they-legitimate/
Het is een maatschappelijk probleem als de zwarte bevolking in het westen zich zelf schaamt om met hun eigen haar rond te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jij noemt het een maatschappelijk probleem dat is iets anders dan 'vreemd'.
Negers hebben geen stijl haar, dat is mijn punt. Tenzij je de mensen uit India tot de zwarte bevolking rekent of de aboriginals.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat weet ik nou van Afro-Amerikanen. Ik zeg alleen dat er genoeg zwarte vrouwen zijn die van nature (enigszins/redelijk) stijl haar hebben.
Eens. Net zoals het bizar is dat sommige (zwarte) vrouwen, anderen die met natuurlijk kroeshaar lopen, raar/vies aankijken. Wat ook voorkomt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is een maatschappelijk probleem als de zwarte bevolking in het westen zich zelf schaamt om met hun eigen haar rond te lopen.
Negers zijn al sinds jaar en dag, al voor de kolonisatie niet 1 volk. Er zijn verschillende volken, zowel in het verre verleden als in het heden, gemixt met andere volken, waarvan er dus allerlei tinten huidskleur zijn en allerlei haarstijlen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Negers hebben geen stijl haar, dat is mijn punt. Tenzij je de mensen uit India tot de zwarte bevolking rekent of de aboriginals.
Ze hebben geen stijl haar. Allemaal hebben ze kroes of grove krullen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Negers zijn al sinds jaar en dag, al voor de kolonisatie niet 1 volk. Er zijn verschillende volken, zowel in het verre verleden als in het heden, gemixt met andere volken, waarvan er dus allerlei tinten huidskleur zijn en allerlei haarstijlen.
Dat bedoel ik dus met zelfhaat, en daarom vind ik dat vooral Beyonce, M Obama, Oprah Winfrey er goed aan zouden doen om gewoon natuurlijk haar te dragen zodat veel kleine meisjes kunnen zien dat het geen schande is om met natuurlijk haar rond te lopen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eens. Net zoals het bizar is dat sommige (zwarte) vrouwen, anderen die met natuurlijk kroeshaar lopen, raar/vies aankijken. Wat ook voorkomt.
Maar in de meeste gevallen is het nep, ik ben nog nooit een zwarte vrouw tegengekomen met natuurlijk stijl haar. Is dat alleen niet al genoeg bewijs dat kroes vaker de regel is dan uitzondering?quote:Aan de andere kant is het ook niet oke, dat men bij een zwarte vrouw met stijl of enigszins stijl haar meteen komt met "dat is nep, pffff jij hebt nephaar, niet liegen!"
Ik ben ze genoeg zwarte vrouwen tegengekomen die van nature geen kroeshaar hebben.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar in de meeste gevallen is het nep, ik ben nog nooit een zwarte vrouw tegengekomen met natuurlijk stijl haar. Is dat alleen niet al genoeg bewijs dat kroes vaker de regel is dan uitzondering?
Ik niet, tenzij ze gemixt zijn. Maar hoe zwart mag je ze dan wel noemen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben ze genoeg zwarte vrouwen tegengekomen die van nature geen kroeshaar hebben.
Uit Afrika?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik ben ze genoeg zwarte vrouwen tegengekomen die van nature geen kroeshaar hebben.
Je hebt zeker een punt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:27 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met zelfhaat, en daarom vind ik dat vooral Beyonce, M Obama, Oprah Winfrey er goed aan zouden doen om gewoon natuurlijk haar te dragen zodat veel kleine meisjes kunnen zien dat het geen schande is om met natuurlijk haar rond te lopen.
[..]
Maar in de meeste gevallen is het nep, ik ben nog nooit een zwarte vrouw tegengekomen met natuurlijk stijl haar. Is dat alleen niet al genoeg bewijs dat kroes vaker de regel is dan uitzondering?
Het rare is, als Miley Cyrus ineens met een dikke zwarte kroeshaarpruik in de media zal verschijnen zou iedereen er schande van spreken en haar een racist of zo vinden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik niet, tenzij ze gemixt zijn. Maar hoe zwart mag je ze dan wel noemen.
Ik zie blanken ook nooit halfbloedjes claimen.
Nee. Ik ken weinig (tot geen) Afrikanen. Al schijnen er ook volken zijn die geen of in ieder geval minder kroesig haar hebben.quote:
Ik zie de knipoog, maar niet alleen halfbloedjes zijn gemixt. Er zijn genoeg mensen van 'gemengd bloed', die gewoon als zwart beschouwd worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:29 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik niet, tenzij ze gemixt zijn. Maar hoe zwart mag je ze dan wel noemen.
Ik zie blanken ook nooit halfbloedjes claimen.
Newsflash: heel veel blanke vrouwen met krullen lopen met stijl haar rond. Die met stijl haar laten er krullen in zetten. De meeste blondines die je ziet zijn niet blond. Bij rood haar geldt hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
Het is een maatschappelijk probleem als de zwarte bevolking in het westen zich zelf schaamt om met hun eigen haar rond te lopen.
Teveel het haar verven is absoluut niet goed. Al dat niet natuurlijke is dus helemaal niet positief.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Newsflash: heel veel blanke vrouwen met krullen lopen met stijl haar rond. Die met stijl haar laten er krullen in zetten. De meeste blondines die je ziet zijn niet blond. Bij rood haar geldt hetzelfde.
Ik zwijg maar even over make up, spandex, gekleurde lenzen, hoge hakken en wonderbra's... Dat is denk ik teveel voor je om in enen te bevatten.
Daarom moet je je vrouw ook om de zoveel jaar inruilen voor een jonger model.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:45 schreef KreKkeR het volgende:
Teveel het haar verven is absoluut niet goed. Al dat niet natuurlijke is dus helemaal niet positief.
Te hoge hakken, etc, krijgen ook veel vouwen behoorlijke problemen door aan de voeten. Ook absoluut niet positief.
Dat is natuurlijk een goed alternatief op een mooie qua uiterlijk natuurlijke vrouw met lange houdbaarheidsdatumquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Daarom moet je je vrouw ook om de zoveel jaar inruilen voor een jonger model.
Inderdaad, komt ook grotendeels omdat kroeshaar vaak belachelijk word gemaakt en niet voldoet aan het schoonheidsideaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het rare is, als Miley Cyrus ineens met een dikke zwarte kroeshaarpruik in de media zal verschijnen zou iedereen er schande van spreken en haar een racist of zo vinden.
Het grote verschil is dat het standaard is met hun eigen haar en dat ze ook zonder verf of krullen naar buiten durven te gaan.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Newsflash: heel veel blanke vrouwen met krullen lopen met stijl haar rond. Die met stijl haar laten er krullen in zetten. De meeste blondines die je ziet zijn niet blond. Bij rood haar geldt hetzelfde.
Dan heb je een langere termijn. Scheelt alimentatie. Dus dat is natuurlijk een pré.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:01 schreef KreKkeR het volgende:
Dat is natuurlijk een goed alternatief op een mooie qua uiterlijk natuurlijke vrouw met lange houdbaarheidsdatum
Of je brengt kosten voor de afschrijving in rekening, welke deels gebaseert zijn op de (kans tot) toetakeling. Dit potje kun je dan weer gebruiken voor de nieuwe vrouw (en bijvoorbeeld eventuele kosten die je nog aan de oude hebt)quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb je een langere termijn. Scheelt alimentatie. Dus dat is natuurlijk een pré.
Het is eerder verbazingwekkend dat jij je er zo druk over maakt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:13 schreef PKRChamp het volgende:
En dan zijn er lieden hier die dat niet problematisch vinden.
Hou toch op joh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:07 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat het standaard is met hun eigen haar en dat ze ook zonder verf of krullen naar buiten durven te gaan.
Hey, dat heeft alleen maar voordelen hoor! (Ook voor de vrouw).quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is eerder verbazingwekkend dat jij je er zo druk over maakt.
Maar o wee als je vanavond door een full bush moet grazen... Of wil je ook daar pleiten voor puur natuur...
Ik maak mij er druk over omdat stel dat ik een dochter krijg met een zwarte vrouw dat zij dan dus alleen maar idolen kan hebben die totaal niet op haar lijken. Met als gevolg dat die een soort van minderwaardigheidscomplex krijgen en mischien wel hun eigen natuurlijke haar gaan haten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is eerder verbazingwekkend dat jij je er zo druk over maakt.
Maar o wee als je vanavond door een full bush moet grazen... Of wil je ook daar pleiten voor puur natuur...
dat verandert per minuut, per seconde en momentquote:Op maandag 10 februari 2014 16:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar ik vind haar helemaal niet zo mooi. Iedereen jubelt er zo over, als mooiste vrouw die rondloopt, maar ik vind dat er mooiere vrouwen zijn.
Alleen is die weave een aanvulling, geen vervanging.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hou toch op joh.
De helft van de vrouwen in Nederland loopt tegenwoordig ook met een weave in.
De andere helft heeft een kort pittig kapsel
Als jij een dochter krijgt met een zwarte vrouw en jij bent blank, heb je geen idee wat voor haartype en welke huidskleur ze zal krijgen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Ik maak mij er druk over omdat stel dat ik een dochter krijg met een zwarte vrouw dat zij dan dus alleen maar idolen kan hebben die totaal niet op haar lijken. Met als gevolg dat die een soort van minderwaardigheidscomplex krijgen en mischien wel hun eigen natuurlijke haar gaan haten.
Ik zou mij nu niet druk maken over kinderen die je wellicht ooit nog eens zal krijgen. Doe dat lekker als je ze hebt. Dan heb je er nog tijd genoeg voor...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef PKRChamp het volgende:
Ik maak mij er druk over omdat stel dat ik een dochter krijg met een zwarte vrouw dat zij dan dus alleen maar idolen kan hebben die totaal niet op haar lijken. Met als gevolg dat die een soort van minderwaardigheidscomplex krijgen en mischien wel hun eigen natuurlijke haar gaan haten.
Hmwa....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:32 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Alleen is die weave een aanvulling, geen vervanging.
Ik ben niet blank, het is vrijwel zeker dat als ik een kind krijg met een zwarte vrouw dat het kind kroeshaar heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als jij een dochter krijgt met een zwarte vrouw en jij bent blank, heb je geen idee wat voor haartype en welke huidskleur ze zal krijgen.
Jouw leven moet zo verschrikkelijk kut zijn, echt waarquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:20 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Gelukkig hebben de mannen al besloten om gewoon naturel te gaan en niet meer het haar te laten ontkroesen met zware chemicaliën om het blanke haar te benaderen.
De zwarte mannelijke bevolking had rond de jaren negentig zoiets van jullie bekijken het maar en de Jehri curl en de relaxers zijn er nauwelijks meer onder de mannen.
De vrouwen daarentegen zijn over gestapt op echt menselijk haar voor pruiken en allerlei soorten weaves om vooral niet met hun eigen haar geconfronteerd te worden.
Al die vrouwen die vaak economisch aan de onderkant van de samenleving zitten besteden honderden Euro`s aan pruiken en weaves terwijl ze kinderen hebben met kroeshaar die het geld veel harder nodig hebben.
Als dat geen maatschappelijk probleem is dan weet ik het ook niet meer.
Mijn leven is kut omdat ik een maatschappelijk probleem aan het bespreken ben?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:44 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Jouw leven moet zo verschrikkelijk kut zijn, echt waar
Als jouw kind daar problemen mee krijgt heb je dat voornamelijk aan jezelf te wijten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:31 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Slachtoffers van racisme hadden beter maar ook niet anders kunnen zijn ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als jouw kind daar problemen mee krijgt heb je dat voornamelijk aan jezelf te wijten.
Jij vindt het een maatschappelijk probleem. Het is geen maatschappelijk probleem. Iets aan je uiterlijk doen zelfhaat noemen. Hahaha.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:45 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Mijn leven is kut omdat ik een maatschappelijk probleem aan het bespreken ben?
Opvoeden is moeilijk en geen exact vak ofzo. Wanneer jouw kind gepest wordt, KAN de opvoeding daar invloed op hebben gehad (wat nog niet betekent dat het echt aan de ouders te wijten is). Het hoeft totaal niet per se aan de opvoeding te liggen. Ook kan het een samenloop van een hoop omstandigheden zijn.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als jouw kind daar problemen mee krijgt heb je dat voornamelijk aan jezelf te wijten.
Jouw kind wordt dan een slachtoffer van racisme omdat ze van een van haar ouders haar haren niet mag stijlen omdat ze zwart is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:47 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Slachtoffers van racisme hadden beter maar ook niet anders kunnen zijn ja.
Mwoa, wanneer mensen door hun omgeving worden gedwongen een bepaald uiterlijk aan te nemen, kun je dat wel degelijk als maatschappelijk probleem zien.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:50 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Jij vindt het een maatschappelijk probleem. Het is geen maatschappelijk probleem. Iets aan je uiterlijk doen zelfhaat noemen. Hahaha.
Als ouders overdreven met een thema als racisme omgaan heb je daar als kind altijd last van.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:51 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Opvoeden is moeilijk en geen exact vak ofzo. Wanneer jouw kind gepest wordt, KAN de opvoeding daar invloed op hebben gehad (wat nog niet betekent dat het echt aan de ouders te wijten is). Het hoeft totaal niet per se aan de opvoeding te liggen. Ook kan het een samenloop van een hoop omstandigheden zijn.
Ja maar dat is hetzelfde als 'het is de schuld v/d ouders dat het kind gepest wordt, WANT het kind krijgt geen merkkleding aan naar school...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jouw kind wordt dan een slachtoffer van racisme omdat ze van een van haar ouders haar haren niet mag stijlen omdat ze zwart is.
Nee dat is niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja maar dat is hetzelfde als 'het is de schuld v/d ouders dat het kind gepest wordt, WANT het kind krijgt geen merkkleding aan naar school...
Dit is helemaal niet per definitie een racisme kwestie. Het is een kwestie van sociale druk.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Als ouders overdreven met een thema als racisme omgaan heb je daar als kind altijd last van.
Mensen die persoonlijke mening zeggenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:53 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mwoa, wanneer mensen door hun omgeving worden gedwongen een bepaald uiterlijk aan te nemen, kun je dat wel degelijk als maatschappelijk probleem zien.
Dat is een persoonlijke mening.
Mensen die zich er niet aan storen en het gewoon accepteren dat anderen eraan meedoen (hetzijn gedwongen door hun omgeving, het zij gebrainwashed door hun omgeving, hetzij uit eigen wil), dat maakt het niet opeens goed of slecht.
Lees de discussie en de opvatting van PKRChamp er anders nog even op na...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet per definitie een racisme kwestie. Het is een kwestie van sociale druk.
Het is een maatschappelijk probleem, vrouwen die zichzelf schamen voor hun natuurlijke haar omdat het niet voldoet aan het schoonheidsideaal is bijzonder triest.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:50 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Jij vindt het een maatschappelijk probleem. Het is geen maatschappelijk probleem. Iets aan je uiterlijk doen zelfhaat noemen. Hahaha.
Of je draagt wat bij aan het topic.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Abed het volgende:
[..]
Mensen die persoonlijke mening zeggen![]()
Verder niet gelezen.
Doei
Het punt is dat ze haar haar gaat stijlen omdat de sociale druk op haar zo groot is, het ergste is nog wat KreKKeR al aangaf door haar eigen soortgenoten.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Jouw kind wordt dan een slachtoffer van racisme omdat ze van een van haar ouders haar haren niet mag stijlen omdat ze zwart is.
Uit pure interesse. Krijg je daar nu een stramme plasser van om hele rassen de slachtofferrol in te trappen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:57 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het is een maatschappelijk probleem, vrouwen die zichzelf schamen voor hun natuurlijke haar omdat het niet voldoet aan het schoonheidsideaal is bijzonder triest.
Je denkt niet verder dan alleen de waan van de dag en je gaat compleet voorbij aan die kleine kinderen die wel met kroeshaar naar buiten moeten in tegenstelling tot hun moeder die weer een weave of een pruik op hun hoofd hebben zitten van honderden Euro`s.
sommigen gaan het krullen, anderen stijlen , is dat een probleem?/quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het punt is dat ze haar haar gaat stijlen omdat de sociale druk op haar zo groot is, het ergste is nog wat KreKKeR al aangaf door haar eigen soortgenoten.
Soortgenoten?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het punt is dat ze haar haar gaat stijlen omdat de sociale druk op haar zo groot is, het ergste is nog wat KreKKeR al aangaf door haar eigen soortgenoten.
Dat neemt niet weg dat hij wat sommige zaken betreft wel degelijk een punt heeft.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Lees de discussie en de opvatting van PKRChamp er anders nog even op na...
Wanneer dit onder groepsdruk gebeurt kan dit wel degelijk als probeem worden gezien. Wanneer dit daarna ook nog eens schadelijke gevolgen heeft, is er dus nog een reden om het eventueel als probleem te gaan beschouwen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
sommigen gaan het krullen andere stijlen , is dat een probleem?/
er zijn er ook die zich tatoeëren, wat je leuk vind
met een donkere huid bedoelt ie zekerquote:
Wie schop ik in de slachtofferrol? Waarom probeer je mijn woorden te verdraaien om je eigen gelijk te krijgen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Uit pure interesse. Krijg je daar nu een stramme plasser van om hele rassen de slachtofferrol in te trappen?
tatoeëren is schadelijk jaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wanneer dit onder groepsdruk gebeurt kan dit wel degelijk als probeem worden gezien. Wanneer dit daarna ook nog eens schadelijke gevolgen heeft, is er dus nog een reden om het eventueel als probleem te gaan beschouwen.
Nou, eigenlijk heb je niet zo zeer een punt, maar meer een frustratie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:04 schreef PKRChamp het volgende:
Rasgenoten, whatever mijn punt is duidelijk.
Dat je het niet begrijpt is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk heb je niet zo zeer een punt, maar meer een frustratie.
Ik begrijp het heel goed, vandaar ook.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:26 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat je het niet begrijpt is een ander verhaal.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik begrijp het heel goed, vandaar ook.
Als je gelooft in intelligent design sta je ook niet alleen in je overtuiging.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:07 schreef PKRChamp het volgende:
Gelukkig sta ik niet alleen in mijn overtuiging.
Kijk anders even naar die docu, misschien begrijp je dan mijn standpunt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je gelooft in intelligent design sta je ook niet alleen in je overtuiging.
Mensen die met dit soort termen smijten doen dat vaak uit xenofobisch oogpunt. Gewoon negeren.quote:
Anderhalf uur...quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef PKRChamp het volgende:
Kijk anders even naar die docu, misschien begrijp je dan mijn standpunt.
http://putlocker.bz/watch-good-hair-online-free-putlocker.htmlquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Anderhalf uur...
En dan ook nog in deze idiote kwaliteit. Chris Rock vind ik best grappig, maar dit nodigt niet uit...
Ik heb even een stukje gezien, geen tijd/zin om anderhalf uur er aan te besteden... Maar CR lijkt hier op het spoor dat mensen met hun uiterlijk bezig zijn en dat geldt eens te meer voor vrouwen en hun haar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:52 schreef PKRChamp het volgende:
http://putlocker.bz/watch-good-hair-online-free-putlocker.html
Jammer dat je niet de hele docu bekijkt want dan ga je mijn standpunt begrijpen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb even een stukje gezien, geen tijd/zin om anderhalf uur er aan te besteden... Maar CR lijkt hier op het spoor dat mensen met hun uiterlijk bezig zijn en dat geldt eens te meer voor vrouwen en hun haar.
Jij mag dat een maatschappelijk probleem vinden, ik niet. Zo kun je het ook een maatschappelijk probleem vinden dat de kale (of iig deels geschoren) kut de norm is geworden, je kan je opwinden over beugels, je kan zeiken over blanke vrouwen die nota bene kanker riskeren om maar zo bruin mogelijk te willen worden...
Onderliggend blijft het m.i. jouw probleem. Ik zou bijna willen zeggen: het is jouw eigen onzekerheid die hier nog zwaarder weegt dan die van eender welke zwarte vrouw die kiest voor een "blank kapsel".
Dat zie ik om eerlijk te zijn ook als vrij serieus probleem...quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
je kan zeiken over blanke vrouwen die nota bene kanker riskeren om maar zo bruin mogelijk te willen worden...
Ik niet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat zie ik om eerlijk te zijn ook als vrij serieus probleem...
Nou ja, wanneer je als kind geschorst wordt van school omdat je kiest voor een minder schadelijke/ongezonde, oftewel je natuurlijk haarstijl, gaat dat m.i. wel wat ver.quote:Op woensdag 12 februari 2014 16:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Onderliggend blijft het m.i. jouw probleem. Ik zou bijna willen zeggen: het is jouw eigen onzekerheid die hier nog zwaarder weegt dan die van eender welke zwarte vrouw die kiest voor een "blank kapsel".
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:37 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik niet.
Zoals gezegd: tijdig inruilen.
Dat lijkt mij dan weer een incident...quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:38 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nou ja, wanneer je als kind geschorst wordt van school omdat je kiest voor een minder schadelijke/ongezonde, oftewel je natuurlijk haarstijl, gaat dat m.i. wel wat ver.
http://www.dailymail.co.u(...)lsion-afro-hair.html
http://rt.com/usa/vandyke-school-hair-expulsion-401/
Ik bekijk dit overigens los van huidskleur/ras. Het gaat mij om het tot op verregaande wijze opleggen van de norm, waarbij je mensen dwingt om dingen te doen die minder gezond zijn (want ook stijlen is niet al te goed voor 't haar).
Dat het echt op een dergelijke manier voorkomt volgens mij wel. Misschien nog een paar keer gebeurd, maar niet aan de lopende band geloof ik. Maar dat vrouwen die kiezen voor hun natuurlijke haar door anderen hoofdschuddend worden aangekeken, soms zelfs te horen krijgen dat ze zich moeten schamen, dat het niet hoort, etc, dat komt aan de lopende band voor. En dat vind ik niet echt oke.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |