Een beetje de The Voice gedachte, daar is meedoen belangrijker dan zingen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:16 schreef OProg het volgende:
Meedoen is belangrijker dan winnen zullen we maar zeggen.
Als je gaat kun je maar beter direct gaanquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Had mij ook kunnen overkomen.
Maar ik kan dan ook helemaal niet schaatsen.
Remmen is moeilijkerquote:Op maandag 10 februari 2014 16:18 schreef Silenus het volgende:
Had mij ook kunnen overkomen.
Maar ik kan dan ook helemaal niet schaatsen.
Dan kan Ali B hier misschien ook coachen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een beetje de The Voice gedachte, daar is meedoen belangrijker dan zingen.
Een 12 jarige kennis van mij verbeterde afgelopen weekend zijn PR op de 500m tot 46.nogwat....quote:
Neequote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Had hij een kans op een medaille?
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als hij onder de 33 had geschaatst wel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Maakt toch niet uit dan toch?quote:
Wel lullig voor hem natuurlijkquote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dan toch?
Vertrouwen tanken...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit dan toch?
Krachten sparen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vertrouwen tanken...
Dat is niet echt gelukt nu
Jawel kan alleen maar beter nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vertrouwen tanken...
Kan beide kanten op hequote:Op maandag 10 februari 2014 16:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vertrouwen tanken...
Ja, dat kan als je niet in dezelfde baan gestart bent in de eerste omloop.quote:
Heeft hij op dit onderdeel ooit gout gehaald?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
Davis schaatste ook niet op en top..
Aha! Dus de Mulder broertjes rijden niet tegen elkaar?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat kan als je niet in dezelfde baan gestart bent in de eerste omloop.
Mua, dit is niet zijn afstand.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
Davis schaatste ook niet op en top..
Weten we ook gelijk weer waar ons JSF geld heen gaatquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Lockheedpak, als dat maar goed gaat
Nope.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Aha! Dus de Mulder broertjes rijden niet tegen elkaar?
Goutquote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heeft hij op dit onderdeel ooit gout gehaald?
Gout sws niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heeft hij op dit onderdeel ooit gout gehaald?
kadquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Peert, worsd kutd. Wots in de name?
Bedankt Martquote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hup Japan.
Nederland doe het niet slecht maar ook niet goed.
Bedankt Hans.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hup Japan.
Nederland doe het niet slecht maar ook niet goed.
Je speelt met vuur nu.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Inderdaad, goed vervoegen. Het is goudt (en patat).
Het is goud als je het zelf wint, goudt als iemand anders wint.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:24 schreef Ericr het volgende:
[..]
Inderdaad, goed vervoegen. Het is goudt (en patat).
Biatlonquote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Remzz het volgende:
Voor in de dweil, ontknoping bij de achtervolging van het biatlon nu
Vandaag ook als ze dezelfde tijd schaatsen over 2 runs.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij de achtervolging maken we kans op drie gouden medailles.
HLNquote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef sneakydesert het volgende:
Barst morgen de bom? "Krant pakt uit met affaire van Obama met Beyoncé"
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ma-met-Beyonce.dhtml
Is dat echt of flauwe kul?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef sneakydesert het volgende:
http://www.vuvuzela.fm/quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef Rockiejj het volgende:
Ik mis wel een beetje de vuvuzela's..
Whut ?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef sneakydesert het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat Barack geen seksuele relaties had met die vrouw.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:27 schreef sneakydesert het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een b-sport niet onder de knie hebben.
Domme opmerkingquote:Op maandag 10 februari 2014 16:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een b-sport niet onder de knie hebben.
Ligpunten.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaan we de val bekijken vanuit 20 verschillende standpunten.
Aan de binnenkant van mijn ogen plus een na-analyse van Jan van Halst.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Nu gaan we de val bekijken vanuit 20 verschillende standpunten.
Ja, leuk, grappig hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Ik was even boodschappen doen (ja echt) en ik hoorde dit op de radio, zo spannend! Nu de beelden zien
Ik vind het goed dat je eerst boodschappen doetquote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Ik was even boodschappen doen (ja echt) en ik hoorde dit op de radio, zo spannend! Nu de beelden zien
Ik was ook boodschappen doen maar heb je nergens gezien?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
je dagboek was vol?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Ik ken mijn prioriteitenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het goed dat je eerst boodschappen doet
Nou, wat een pechquote:Op maandag 10 februari 2014 16:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was ook boodschappen doen maar heb je nergens gezien?
Afstandsbediening terugleggenquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk eerder RTL4 of misschien zelfs SBS6.
Zeker RTL4. Maar misschien ook wel Veronica.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk eerder RTL4 of misschien zelfs SBS6.
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef Rockiejj het volgende:
JA NEE WEL HERHALING.
Ik snapte er al geen kut van.
Hm weet ik niet. Veronica had niet echt een overtuigend seizoen.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker RTL4. Maar misschien ook wel Veronica.
Zure vogel.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Eén vd Nederlanders gaat toch wel choken.
Had je ze wel gewassen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik heb meneer Geus een handje mogen geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Groothuisquote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Pino112 het volgende:
Is al gebeurt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Pino112 het volgende:
JAAAAAAAAA vertel me meer, hoe is het om onder druk te staan? Wat voelt hij nu? Wat gaat er door zijn hoofd heen???? Ik wil alles wetenquote:
Camielgodquote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef b2py het volgende:
Is al bekend wie de medaille aan Wüst gaat geven?
Dat is Mike Havenaarquote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goooo Smeekgod, de Hollandse Japanner
Cor en Donquote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef b2py het volgende:
Camiel. Brrr, het zal je overkomen zeg. Keerzijde van de medaille zeg maar. Behoorlijke keerzijde.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:37 schreef b2py het volgende:
een 5 is ook een cijfer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Montov het volgende:
[..]
"Het zijn cijfers".
Alleen jaartallen zijn cijfers.
Ik barst van de honger en heb geen boodschappen gedaan, kun je me wat snacks brengen?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:32 schreef alors het volgende:
Mooi tijd voor livesport dan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:38 schreef Remzz het volgende:
Voorbeschouwing een half uur, 1e dweil 25 minuten, een pauze van 40 minunten en dan nog een dweil van 25 minuten dan is je gespreksstof wel een keer op
Die wordt president van Amerika.quote:
Je verwacht het nietquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Rockiejj het volgende:
We gaan verder met rit 11 en 12 en 13 en 14..
oh. wel.
Ik heb geen snacks gekocht. Dan word ik vies dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik barst van de honger en heb geen boodschappen gedaan, kun je me wat snacks brengen?
En we kijken ook nog steeds naar Studio Voetbal.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
kwartetstartquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef essnhills het volgende:
We beginnen met 4 ritten tegelijk? Gaat wel lekker snel dan
Henryquote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
SS is een topprogramma.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik vanquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen snacks gekocht. Dan word ik vies dik.
Gewoon met zn 8en op die baan. Kan ook met shorttrack, dus waarom hier niet?quote:
Van FOK!ken word je dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
studio sportdinges is eigenlijk best wel goed ...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hear hearquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik van
Spannend wel.quote:
Ik lust ook gezond voer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
RT + Respectquote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Als we kampioen worden ga ik het Wilhelmus naakt zingen op mn balkon.
Okequote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Wel lastig bijhouden wie welke baan dan inmoet bij de wissel. En elkaar lekker hinderen bij de wissel enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon met zn 8en op die baan. Kan ook met shorttrack, dus waarom hier niet?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Flodder om 18:00quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef tralalala het volgende:
Die hoogtepunten om 18:00 terwijl er dan nog tig sporten bezig zijn.
Als je maar een webcam hebtquote:
Gewoon allemaal binnenbaanquote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wel lastig bijhouden wie welke baan dan inmoet bij de wissel. En elkaar lekker hinderen bij de wissel enzo
Ik hou je daar aan.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Als je een vrouw was geweest had hij wel serieus iets terug gegeven.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik heb meneer Geus een handje mogen geven.
Komt vanavond wel weer?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een balkon. Maar daar ga ik niet naakt op staan
Waarom niet..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:42 schreef essnhills het volgende:
Ik heb wel een balkon. Maar daar ga ik niet naakt op staan
Nee bah.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:42 schreef OProg het volgende:
[..]
Als je een vrouw was geweest had hij wel serieus iets terug gegeven.
Dat zou wel net zo makkelijk zijn dan jaquote:
Daar ben ik laatst ook geestelijk van af gesprongen toen Jennifer er uit ging.quote:
Er rijden al genoeg ambulances langs hierquote:
Als je het maar filmt.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er rijden al genoeg ambulances langs hierik wil geen ongelukken veroorzaken
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik laatst ook geestelijk van af gesprongen toen Jennifer er uit ging.
Nu ben ik Johannes 2.0
Laat me raden, je hebt geen vloer?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Als De Smeek geen kampioen wordt eet ik hier een stuk uit de vloer.
En dan ga ik het filmen en je een stukje beschimmelde tomaat aanbieden.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Laat me raden, je hebt geen vloer?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
het wordt Mulder, dus begin maar vast met bikkenquote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Doe maar.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt geen vloer?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wel hoor, het gaat er ongeveer zo uit zien.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De NOS is arrogant genoeg om te denken dat mensen alleen willen zien wat de mensen bij de NOS willen zien. Dan krijg je dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef tralalala het volgende:
Die hoogtepunten om 18:00 terwijl er dan nog tig sporten bezig zijn.
Van de Looi achterin met twee kratten bier.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En ermee van Gruningen naar Sotsji reiden
Die mafkees mot je niet sloan maar schuppequote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Van de Looi achterin met twee kratten bier.
Nintendoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Waarom gebruiken ze zo'n pauper plastic ding ipv een Kalasjnikov ?
Precies andersom. Maar dat is nogal een punt hierquote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De NOS is arrogant genoeg om te denken dat mensen alleen willen zien wat de mensen bij de NOS willen zien. Dan krijg je dat.
Daarom de Belg.
Doet het altijd veel beter bij grote evenementen zoals Olympische Spelen en WK's.
De Belg zend elke morgen terwijl er volop sport bezig is helemaal niks uit, ja radio met natuurbeelden.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De NOS is arrogant genoeg om te denken dat mensen alleen willen zien wat de mensen bij de NOS willen zien. Dan krijg je dat.
Daarom de Belg.
Doet het altijd veel beter bij grote evenementen zoals Olympische Spelen en WK's.
Die ligt nu ergens in het Holland Housequote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:45 schreef tralalala het volgende:
Wat the fack..quote:Op maandag 10 februari 2014 16:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
De Zapper.quote:
WIe niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Joey Cheek... die is toch ook over Annemarie Thomas heen geweest?
Wie niet, of was dat Timmer?quote:Op maandag 10 februari 2014 16:47 schreef TheVulture het volgende:
Joey Cheek... die is toch ook over Annemarie Thomas heen geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |