SS is een topprogramma.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik vanquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb geen snacks gekocht. Dan word ik vies dik.
Gewoon met zn 8en op die baan. Kan ook met shorttrack, dus waarom hier niet?quote:
Van FOK!ken word je dik.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
studio sportdinges is eigenlijk best wel goed ...quote:Op maandag 10 februari 2014 16:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooi man. Allemaal kankeren op de NOS en gewoon blijven kijken. En vanavond ook weer naar Studio Sportwinter.
Hear hearquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die snacks moet je dan ook aan hem geven. Wordt je zelf niet dik van
Spannend wel.quote:
Ik lust ook gezond voer.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef alors het volgende:
[..]
RT + Respectquote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Als we kampioen worden ga ik het Wilhelmus naakt zingen op mn balkon.
Okequote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Wel lastig bijhouden wie welke baan dan inmoet bij de wissel. En elkaar lekker hinderen bij de wissel enzoquote:Op maandag 10 februari 2014 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon met zn 8en op die baan. Kan ook met shorttrack, dus waarom hier niet?
quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef Rockiejj het volgende:
Flodder om 18:00quote:Op maandag 10 februari 2014 16:41 schreef tralalala het volgende:
Die hoogtepunten om 18:00 terwijl er dan nog tig sporten bezig zijn.
Als je maar een webcam hebtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |