Hier ben ik het zowaar helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
wel vaker zo dat de goede onder de slechte lijden. Helaas is het ook zo dat er niet een of twee mensen 'slecht' zijn maar meer dan de helft van de sc is een beetje gek bezig. En mods kunnen niet constant in een sc gaan meelezen cq noten want een sc gaat soms snel en er zijn ook nog andere topics die aandacht nodig hebben. Dat is dus nu funest geweest. Een sc waar continu opgelet moet worden kan beter dicht.
Ach, ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker wijzen kaneel, erg volwassen dit.
Ik ben er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle leuke mensen waren toch al verjaagd.
Jij bent een van de users die de sfeer goed kan verzieken. Het was je ook al opgevallen dat je er notes bij had gekregen, doe daar dan wat mee ipv dit soort trieste dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ben ik het zowaar helemaal mee eens.
Het was een gezwel geworden dat beter dicht kan blijven.
Alle leuke mensen waren toch al verjaagd.
[..]
Ach, ik weet wie het zegt.
Ik wil hier best met je over praten hoor, ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik mijn kont tegen de krib heb gegooid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent een van de users die de sfeer goed kan verzieken. Het was je ook al opgevallen dat je er notes bij had gekregen, doe daar dan wat mee ipv dit soort trieste dingen.
Ik ga lekker buiten zitten, denk vooral nog even na over waarom de sex sc gesloten is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil hier best met je over praten hoor, ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik mijn kont tegen de krib heb gegooid.
Maar iedere keer als ik er over wil praten, worden mijn posts verwijderd, krijg ik notes of krijg ik geen antwoord. Dus ik heb dat pad maar volledig opgegeven.
EDIT: Tevens, gelukkig ben jij zo enorm volwassen om niet te wijzen.Dank je voor het goede voorbeeld.
Ah, uitermate volwassen reactie wederom. Exact dezelfde reactie die ik constant krijg als het gaat om de SEX SC.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga lekker buiten zitten, denk vooral nog even na over waarom de sex sc gesloten is.
Dat jij dit dan weer zegt is op zijn minst ongelooflijk triest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden waarom het topic beter gewoon dicht kan blijven inderdaad.
Boo fucking hoo feer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jij dit dan weer zegt is op zijn minst ongelooflijk triest.
Wat bedoel je precies, Sedan. Ik kan dit namelijk op 2 manieren opvatten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden waarom het topic beter gewoon dicht kan blijven inderdaad.
Dit. Het gaat er vergeleken met andere sc's echt nog heel mild aan toe. Iemand vertellen dat ie irritant post, is echt niet zo'n drama, hoor. De moderatie zou ook best eens mogen relativeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:26 schreef twi het volgende:
Gewoon niet meer op zo'n kinderachtige manier politieagentje spelen waardoor een scherpe opmerking verandert in een slotje. En alle huilebalkjes die al gaan jammeren wanneer hun username niet gevolgd wordt door eennegeren. Dan schiet je al een heel eind op.
Jij kwam er toch al niet, dus wat is jouw probleemquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
1 grote kliek waar een groep geile pubertjes over de vrouwen heen kwijlen en gaan white knighten zodra iemand uit de pas loopt. Beter blijft hij dood.
Omdat ik de SC ooit weer uit de dood heb getrokken en dat was niet hiervoor.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kwam er toch al niet, dus wat is jouw probleem
En toch zit er een dikke kern van waarheid in zijn reactie. Het is de kliek die het verpest, collectief andere aanvalt, buitensluit en uitlokt met steken onder water te geven zelfs als betreffende persoon niet aanwezig is.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kwam er toch al niet, dus wat is jouw probleem
Negatieve, uitlokkerige, aanvallende post.quote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
1 grote kliek waar een groep geile pubertjes over de vrouwen heen kwijlen en gaan white knighten zodra iemand uit de pas loopt. Beter blijft hij dood.
Begrijpelijk dat jij je aangevallen voeltquote:Op zondag 20 juli 2014 12:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Negatieve, uitlokkerige, aanvallende post.
whehe, misschien dat je beter n andere post had kunnen quoten om n punt te maken, want dit:quote:Op zondag 20 juli 2014 12:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat jij je aangevallen voelt
slaat nou niet bepaald op fasquote:grote kliek waar een groep geile pubertjes over de vrouwen heen kwijlen en gaan white knighten zodra iemand uit de pas loopt.
quote:Op zondag 20 juli 2014 13:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
whehe, misschien dat je beter n andere post had kunnen quoten om n punt te maken, want dit:
[..]
slaat nou niet bepaald op fas
Overigens was de sex sc best ok, dat gegeil viel imo nog reuze mee en het hele 'op de man spelen' was ook helemaal niet zo erg. Maar goed, misschien is dat mijn positieve instelling die het allemaal met n wat minder negatief stemmetje voorleest.
En zo waren er meerquote:Op zondag 20 juli 2014 17:35 schreef perro. het volgende:
[..]positivisme ten top, jbtje!
ik hou wijselijk mijn mond.al was ik de laatste weken niet echt vaak aanwezig in de sc, mede vanwege het sfeertje wat er hing. dus ik weet er eigenlijk niks van.
Zoals? Misschien moet ik me aangesproken voelen hoor, want ik kwam er ook steeds minder. Maar dat kwam juist door alle figuren die hun MSN-gesprekken op FOK! gooiden, en wanneer er ook maar een enkele opmerking werd gemaakt begonnen te mekkeren dat we allemaal maar lief voor elkaar moesten zijn. Rot toch op joh, een klein beetje ruggegraat moet je gewoon hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 17:37 schreef Tally het volgende:
En zo waren er meer
Of mensen die helemaal niet meer kwamen.
Elk gat wordt wel ergens opgevuld, dat moet jij toch weten?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:07 schreef zeefje het volgende:
Nu is het gezeik van de sexsc naar hier verhuisd. Mijn God
Kijk dit soort geouwehoer steeds zijn we zat. Vooral zo doorgaan als je je postrechten wil behoudenquote:Op zondag 20 juli 2014 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
Elk gat wordt wel ergens opgevuld, dat moet jij toch weten?
Een klein beetje ja. Maar niet iedereen is gediend van zulke 'grappige' opmerkingen. En ook dat krijgen we met enige regelmaat te horen van verschillende users.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:42 schreef twi het volgende:
Kom op joh, met een klein beetje humor, zelfspot en relativeringsvermogen kan je met zo'n opmerking toch wel om gaan? En ik vermoed dat jij zelf ooit wel eens over deze kwaliteiten hebt beschikt als je zo'n username hebt uitgekozen. Zijn die dan bij de komst van dat kleurtje met de noorderzon vertrokken?
Ik wil me absoluut niet mengen met wat er hier gebeurt , maar AUB doe gewoon die sex SC terug open. Al die users komen nu in de SC relatie waar we nooit problemen met gebash etc. hadden.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kijk dit soort geouwehoer steeds zijn we zat. Vooral zo doorgaan als je je postrechten wil behouden
dat is natuurlijk niet waar, dan kan heel fok nl wel dichtgegooid worden, want het is nergens leuk voor iedereen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Een klein beetje ja. Maar niet iedereen is gediend van zulke 'grappige' opmerkingen. En ook dat krijgen we met enige regelmaat te horen van verschillende users.
het moet leuk zijn voor iedereen. En dat was het niet meer. Te veel en te vaak kregen we klachten over de sfeer.
Maar dat zal uiteraard liggen aan het geen ruggegraad hebben van de moderators.
Goed idee. Ik zal het overleggen met een FA.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is natuurlijk niet waar, dan kan heel fok nl wel dichtgegooid worden, want het is nergens leuk voor iedereen.
De users die momenteel in R&P SC posten, waren de users die zelden meer in SEX SC kwamen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil me absoluut niet mengen met wat er hier gebeurt , maar AUB doe gewoon die sex SC terug open. Al die users komen nu in de SC relatie waar we nooit problemen met gebash etc. hadden.
Dus zoek een oplossing maar het is niet de bedoeling dat mensen die normaal posten "lijden" door dat gedoe in de sex sc.
Dit is bijvoorbeeld een goed voorbeeld van onterecht gezeur. We posten gewoon in die slowchat omdat wij graag slowchatten. Voor de rest doen we niets raars.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik wil me absoluut niet mengen met wat er hier gebeurt , maar AUB doe gewoon die sex SC terug open. Al die users komen nu in de SC relatie waar we nooit problemen met gebash etc. hadden.
Dus zoek een oplossing maar het is niet de bedoeling dat mensen die normaal posten "lijden" door dat gedoe in de sex sc.
Hoezo? Dat doen ze toch niet?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus zoek een oplossing maar het is niet de bedoeling dat mensen (in de relatie SC) die normaal posten "lijden" door dat gedoe in de sex sc.
Je snapt best wat ik daarmee bedoel, je kan nergens iedereen tevreden houden, niet in de sex sc, niet in andere SC's en niet in de gewone topics.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Goed idee. Ik zal het overleggen met een FA.
Nee?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De users die momenteel in R&P SC posten, waren de users die zelden meer in SEX SC kwamen.
De groep lijkt momenteel in tweeën gesplitst.
En is er sinds deze groep daar post gebash geweest van hun kant? Ik heb het in ieder geval niet gezien.
En dit ook. Ik vond de oude slowchat helemaal niets meer aan. Ik hou dan weer niet van een constante stroom aan kusjekroel-chat om iedereens dag alleen maar te bespreken.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De users die momenteel in R&P SC posten, waren de users die zelden meer in SEX SC kwamen.
De groep lijkt momenteel in tweeën gesplitst.
En is er sinds deze groep daar post gebash geweest van hun kant? Ik heb het in ieder geval niet gezien.
Maar wel zo veel mogelijk. En niet alleen het kliekje wat er toevallig veel en vaak post.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik daarmee bedoel, je kan nergens iedereen tevreden houden, niet in de sex sc, niet in andere SC's en niet in de gewone topics.
Dit zijn twee volledige topics. Ik neem aan dat je de titel bedoelt? Ja, ik zie jullie ook in het topic zeuren, maar welke posts bevatten dan, volgens jou, gebash of ander soort gedrag dat niet door de beugel kan?quote:
OK dan geen commentaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |