Dat is inderdaad veel beter, maar te laatquote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Oeh waarom woon jij eigenlijk niet hier op de hoek?
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Merci!quote:
Oh gelukkig maar! Dat hoort wel bij die sportquote:Op zondag 20 juli 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je kunt wel aardige blessuren oplopen.
Maar vaak blijft het wel bij blauwe plekken.
Ik ben hier voor!quote:Op zondag 20 juli 2014 18:28 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet zoenen voor je afspreekt. De spanning erin houden
Wat betreft het zoenen is er eigenlijk maar 1 optie he, het gewoon proberen.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Evie je bent goed bezig.quote:
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.quote:
Samzz! Welkom!quote:
Tja....vrouwen....quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Vooruit dan maar : Mijn klacht: vrouwen... Ze geven gemengde signalen voor een date, zijn op de date vervolgens heel relaxt en gezellig, maar geven totaal niet duidelijk aan of je ze nu mag zoenen of niet. Vervolgens gaan ze raar doen als je ondanks de zenuwen voorzichtig toch laat merken dat je interesse in ze hebt maar hebben dan weer niet door dat je ze echt leuk vind en het veel moeite kost om dat te uitten.
Volgende keer beter.quote:Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Dat is inderdaad veel beter, maar te laat
Faxie pleasequote:
Nou ja, dat weet ik niet héquote:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaaktquote:Op zondag 20 juli 2014 18:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, wees welkom. Gewoon mee posten.
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisdquote:
Ook dichterequote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Dat is toch alleen maar gezellig? btw ik ben een harde werker, ik ga zomaar onkruid wieden in onkruidtuinen bvquote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat jij dan elke avond in mijn zwembadje zit, mijn koelkast leegdrinkt en mee eet.
Als je zegt: Hey ik vind je leuk, en dan op de bek pakt en vraagt om een vervolgafspraak?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef yats het volgende:
[..]
Merci!
Ja, wat een onzin hequote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet ik niet hé.
[..]
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
[..]
Dank u! Ik moet wat nu SEX SC dicht blijft en iedereen hierheen lijkt te zijn verhuisd.
[..]
Ook dichtere.
Ik wist dat jij mijn klacht zou onderschrijven.quote:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik vrouwen vrij simpele wezens vind. Toegegeven, er zijn lastige bij. Maar de meeste zijn gewoon duidelijk, zo lang je als man maar duidelijk bentquote:Op zondag 20 juli 2014 18:33 schreef MrChocolademelk het volgende:
[..]
Vrouwen! Mooi om naar te kijken, maar vaak wel een beetje ingewikkeld
Oh hoe lang is dat geleden dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
In een grijs verleden heb ik hier duizenden posts gemaakt.
Ik ben meestal blij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |