Hier ben ik het zowaar helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
wel vaker zo dat de goede onder de slechte lijden. Helaas is het ook zo dat er niet een of twee mensen 'slecht' zijn maar meer dan de helft van de sc is een beetje gek bezig. En mods kunnen niet constant in een sc gaan meelezen cq noten want een sc gaat soms snel en er zijn ook nog andere topics die aandacht nodig hebben. Dat is dus nu funest geweest. Een sc waar continu opgelet moet worden kan beter dicht.
Ach, ik weet wie het zegt.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekker wijzen kaneel, erg volwassen dit.
Ik ben er nog gewoon hoor.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alle leuke mensen waren toch al verjaagd.
Jij bent een van de users die de sfeer goed kan verzieken. Het was je ook al opgevallen dat je er notes bij had gekregen, doe daar dan wat mee ipv dit soort trieste dingen.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ben ik het zowaar helemaal mee eens.
Het was een gezwel geworden dat beter dicht kan blijven.
Alle leuke mensen waren toch al verjaagd.
[..]
Ach, ik weet wie het zegt.
Ik wil hier best met je over praten hoor, ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik mijn kont tegen de krib heb gegooid.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij bent een van de users die de sfeer goed kan verzieken. Het was je ook al opgevallen dat je er notes bij had gekregen, doe daar dan wat mee ipv dit soort trieste dingen.
Ik ga lekker buiten zitten, denk vooral nog even na over waarom de sex sc gesloten is.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil hier best met je over praten hoor, ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik mijn kont tegen de krib heb gegooid.
Maar iedere keer als ik er over wil praten, worden mijn posts verwijderd, krijg ik notes of krijg ik geen antwoord. Dus ik heb dat pad maar volledig opgegeven.
EDIT: Tevens, gelukkig ben jij zo enorm volwassen om niet te wijzen.Dank je voor het goede voorbeeld.
Ah, uitermate volwassen reactie wederom. Exact dezelfde reactie die ik constant krijg als het gaat om de SEX SC.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga lekker buiten zitten, denk vooral nog even na over waarom de sex sc gesloten is.
Dat jij dit dan weer zegt is op zijn minst ongelooflijk triest.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden waarom het topic beter gewoon dicht kan blijven inderdaad.
Boo fucking hoo feer.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat jij dit dan weer zegt is op zijn minst ongelooflijk triest.
Wat bedoel je precies, Sedan. Ik kan dit namelijk op 2 manieren opvatten.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is nou precies de reden waarom het topic beter gewoon dicht kan blijven inderdaad.
Dit. Het gaat er vergeleken met andere sc's echt nog heel mild aan toe. Iemand vertellen dat ie irritant post, is echt niet zo'n drama, hoor. De moderatie zou ook best eens mogen relativeren.quote:Op zondag 20 juli 2014 08:26 schreef twi het volgende:
Gewoon niet meer op zo'n kinderachtige manier politieagentje spelen waardoor een scherpe opmerking verandert in een slotje. En alle huilebalkjes die al gaan jammeren wanneer hun username niet gevolgd wordt door eennegeren. Dan schiet je al een heel eind op.
Jij kwam er toch al niet, dus wat is jouw probleemquote:Op zondag 20 juli 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
1 grote kliek waar een groep geile pubertjes over de vrouwen heen kwijlen en gaan white knighten zodra iemand uit de pas loopt. Beter blijft hij dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |