abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juli 2014 @ 21:01:56 #101
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_142527920
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Een klein beetje ja. Maar niet iedereen is gediend van zulke 'grappige' opmerkingen. En ook dat krijgen we met enige regelmaat te horen van verschillende users.

Het moet leuk zijn voor iedereen. En dat was het niet meer. Te veel en te vaak kregen we klachten over de sfeer.
Maar dat zal uiteraard liggen aan het geen ruggegraad hebben van de moderators.
Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.

Daarnaast is er in het topic juist sprake van meerdere kliekjes, waarbij iedereen weer prima voor elkaaropkomt zonder dat er echt zou hoeven worden ingegrepen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Mij zie je niet wanneer Huppel weer haar aandacht nodig heeft, Vinnie, Faxie en rival het over auto's hebben of Kaneelstokje, Royco en Fera het over comics hebben. Toch zie ik vier van hen regelmatig en gaan ook zij buiten mij weer om met mensen waar ik dan weer weinig mee heb. Prima, zolang je het sfeertje een beetje kent.

Zie er ook genoeg nieuwelingen bij aansluiten die het wel snappen. Kijk naar een yats die ik vaak genoeg treiter, maar die gewoon erbij is gaan horen.

Nee, kliekjesvirming vind ik echt een kul-reden om het topic dicht te doen. Kliekjes zijn namelijk overal. Als je vervolgens alleen nergens uit laat blijken dat je het naar je zin hebt bij een van die kliekjes en zelfs bij elk wissewasje gaat huilen bij de mods, dan ligt dat eerder aan degene die mekkert dan aan de mensen die al jarenlang met verschillende kliekjes blijkbaar toch ruimte vinden om in deze reeks redelijk netjes naast elkaar te blijven posten.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:06:55 #102
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_142528166
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef twi het volgende:
Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.

Daarnaast is er in het topic juist sprake van meerdere kliekjes, waarbij iedereen weer prima voor elkaaropkomt zonder dat er echt zou hoeven worden ingegrepen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Mij zie je niet wanneer Huppel weer haar aandacht nodig heeft, Vinnie, Faxie en rival het over auto's hebben of Kaneelstokje, Royco en Fera het over comics hebben. Toch zie ik vier van hen regelmatig en gaan ook zij buiten mij weer om met mensen waar ik dan weer weinig mee heb. Prima, zolang je het sfeertje een beetje kent.

Zie er ook genoeg nieuwelingen bij aansluiten die het wel snappen. Kijk naar een yats die ik vaak genoeg treiter, maar die gewoon erbij is gaan horen.

Nee, kliekjesvirming vind ik echt een kul-reden om het topic dicht te doen. Kliekjes zijn namelijk overal. Als je vervolgens alleen nergens uit laat blijken dat je het naar je zin hebt bij een van die kliekjes en zelfs bij elk wissewasje gaat huilen bij de mods, dan ligt dat eerder aan degene die mekkert dan aan de mensen die al jarenlang met verschillende kliekjes blijkbaar toch ruimte vinden om in deze reeks redelijk netjes naast elkaar te blijven posten.
Hier sluit ik mij volledig bij aan!
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 20 juli 2014 @ 21:08:50 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142528258
quote:
4s.gif Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

En toch zit er een dikke kern van waarheid in zijn reactie. Het is de kliek die het verpest, collectief andere aanvalt, buitensluit en uitlokt met steken onder water te geven zelfs als betreffende persoon niet aanwezig is.

Beslissing is genomen en over 2 weken gaan we herzien of de SC opengaat
Toch werd ik zonder enig probleem opgenomen in de toen postende groep... En dat in een klik... Ongelooflijk :D.

Overigens verwoordt twi het helemaal goed :). De SEX SC is zoals heel FOK! is, als je uitdeelt, moet je ook incasseren.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142528300
We kunnen hier lang en kort over discussieren. En lang discussieren hebben we ook gedaan achter de schermen. Maar de beslissing is gemaakt om de SC te sluiten. Zoals Admiraal al aangegeven heb gaan we over een tijdje kijken of de sc weer open kan. En nu ben ik er wel klaar mee. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:12:07 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142528393
Het hele topic sluiten net op het moment dat ik even mijn zegje kan doen, nu denkt iedereen dat het mijn schuld is :'(!

Nee, serieus. Ik vind het idioot. Maar dat heb ik in DM ook al gezegd, volgens mij. FOK! wordt een beetje Bokt.nl zo. En dat is geen compliment.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 20 juli 2014 @ 21:13:01 #106
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_142528449
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef twi het volgende:

[..]

Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.

Daarnaast is er in het topic juist sprake van meerdere kliekjes, waarbij iedereen weer prima voor elkaaropkomt zonder dat er echt zou hoeven worden ingegrepen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.

Mij zie je niet wanneer Huppel weer haar aandacht nodig heeft, Vinnie, Faxie en rival het over auto's hebben of Kaneelstokje, Royco en Fera het over comics hebben. Toch zie ik vier van hen regelmatig en gaan ook zij buiten mij weer om met mensen waar ik dan weer weinig mee heb. Prima, zolang je het sfeertje een beetje kent.

Zie er ook genoeg nieuwelingen bij aansluiten die het wel snappen. Kijk naar een yats die ik vaak genoeg treiter, maar die gewoon erbij is gaan horen.

Nee, kliekjesvirming vind ik echt een kul-reden om het topic dicht te doen. Kliekjes zijn namelijk overal. Als je vervolgens alleen nergens uit laat blijken dat je het naar je zin hebt bij een van die kliekjes en zelfs bij elk wissewasje gaat huilen bij de mods, dan ligt dat eerder aan degene die mekkert dan aan de mensen die al jarenlang met verschillende kliekjes blijkbaar toch ruimte vinden om in deze reeks redelijk netjes naast elkaar te blijven posten.
Amen.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 20 juli 2014 @ 21:13:28 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_142528474
Haha, als zelfs AirwiN het met me eens is wordt het wel tijd om de SEX SC dicht te gooien.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:14:03 #108
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142528505
Volgens mij snappen de meeste niet eens waarom het topic dicht is krijg ik het idee, dat kliekjesvorming is misschien een klein gedeelte ervan.

Dat jullie het niet zien is misschien nog wel het ergste.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:15:14 #109
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142528569
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij snappen de meeste niet eens waarom het topic dicht is krijg ik het idee, dat kliekjesvorming is misschien een klein gedeelte ervan.

Dat jullie het niet zien is misschien nog wel het ergste.
Enlighten me :). Want serieus, ik weet het oprecht niet. Ik had nu niet het idee dat het zo gruwelijk naar ging in de tijd dat ik postte.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142528584
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"

Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:16:13 #111
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_142528621
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef twi het volgende:
Haha, als zelfs AirwiN het met me eens is wordt het wel tijd om de SEX SC dicht te gooien.
Of het ultieme teken dat het juist heel goed werkte. *;
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zondag 20 juli 2014 @ 21:16:23 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142528634
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"

Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
Dat heet kantjes kiezen :). Geen heel onbekend fenomeen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142528667
Mijn favo SC, wat doe je ;(
pi_142528728
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"

Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
De crew heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk hebben.
pi_142528731
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"

Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
Met verschillende personen zijn we echt wel de discussie aangegaan. Via pm/dm of zelfs via mail. Maar we konden aan de gang blijven. Ook in verschillende topics hebben we aangegeven dat er iets aan de sfeer moest gebeuren want het kon zo niet. Maar ook daar werd geen gehoor aangegeven. En dat houdoe we hebben het besloten is al eerder gezegd. Dat twi dan met een uitgebreide reactie komt is jammer maar pech. Zoals gezegd we blijven niet aan de gang.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:19:44 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142528819
Maar Tally, ik als relatief 'nieuwe' poster in de SC zoals deze nu is, heb helemaal niks gemerkt van een nare sfeer :). Dat betekent dus dat óf die sfeer er niet meer is, óf dat deze buiten de SC voortgezet wordt.

Beide toch geen redenen om een SC te sluiten :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142528947
ik distantieer me even want ik ben er tijdens het wk bijna niet geweest en was mijn eerste opmerking hier semi-sarcastisch. geen idee dat het zo hoog op zou lopen, al had ik het kunnen weten natuurlijk. ~:)
pi_142528982
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Tally het volgende:

[..]

Met verschillende personen zijn we echt wel de discussie aangegaan. Via pm/dm of zelfs via mail. Maar we konden aan de gang blijven. Ook in verschillende topics hebben we aangegeven dat er iets aan de sfeer moest gebeuren want het kon zo niet. Maar ook daar werd geen gehoor aangegeven. En dat houdoe we hebben het besloten is al eerder gezegd. Dat twi dan met een uitgebreide reactie komt is jammer maar pech. Zoals gezegd we blijven niet aan de gang.
Waarom haal je dan de rotte appels er niet uit en geef je die een ban?
  zondag 20 juli 2014 @ 21:23:51 #119
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142529054
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Enlighten me :). Want serieus, ik weet het oprecht niet. Ik had nu niet het idee dat het zo gruwelijk naar ging in de tijd dat ik postte.
Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
pi_142529063
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Waarom haal je dan de rotte appels er niet uit en geef je die een ban?
Omdat daar geen grond voor is en dat weten ze.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_142529110
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
Ja joh, neem de rotte appels nog meer in bescherming :')
pi_142529155
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
dit was voor het wk al idd. ik zie ook een paar hypocrieten hier posten. :7
  zondag 20 juli 2014 @ 21:27:15 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142529190
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
Ik heb pas nog heel gezellig met TGND gebabbeld in SEX SC, hoor :D. En Faxie roept het ook over zichzelf af door dat wanhopige gedoe, heb ik hem gezegd, hij houdt er niet mee op. Ook niet wanneer ik vraag dat naar mij wel te doen, omdat ik het niet waardeer. Wie kaatst, kan de bal terug verwachten, Sedan :).

yatz doet hartstikke leuk mee. Goede gozer, ik heb geen rare opmerkingen richting hem gezien, wel eens een grap of een grol, maar dat houd je toch. Zeefje interesseert me niet, verder.

Dus nee, ik zie het niet. Sorry :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 20 juli 2014 @ 21:28:01 #124
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_142529220
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
Faxie snapt dat het grotendeels een spelletje is.
Dat is net zoiets als mijn lengte grapjes, ik ben daarvoor nooit bij mods gaan huilen.

Zeefje werd alleen "aangepakt" als ze er zelf om vroeg, en TGND kwam nog regelmatig langs.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  zondag 20 juli 2014 @ 21:28:18 #125
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142529236
Ik kan al het gezever wel aan :)
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142529285
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.

Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.

En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
En jij bent zo lief om voor al die mensen op te komen en constant te klagen over de sfeer. Maar ik garandeer je dat Faxie, Yats en Zeefje er geen moeite mee hebben. Van TGND zou ik niet eens weten waarom ze weg is eigenlijk.

Dus ik zie het probleem niet.
pi_142529300
We gaan hier geen users analyseren
pi_142529328
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:19 schreef Samzz het volgende:
Maar Tally, ik als relatief 'nieuwe' poster in de SC zoals deze nu is, heb helemaal niks gemerkt van een nare sfeer :). Dat betekent dus dat óf die sfeer er niet meer is, óf dat deze buiten de SC voortgezet wordt.

Beide toch geen redenen om een SC te sluiten :)?
Jij bent een vrouw. Dat helpt enorm.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:31:49 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142529391
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:30 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw. Dat helpt enorm.
Oh, want als vrouw krijg ik niets mee van de sfeer en ben ik blind voor woordgrappen of zo? Myra is ook een vrouw, Zeefje en TGND ook. JaniesBrownie de laatste keer dat ik keek ook.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 20 juli 2014 @ 21:32:02 #130
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_142529402
Volgens mij is iedereen die wel eens een stevige opmerking heeft ontvangen wel behandeld daarmee. Behalve Sedan zelf dan.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:32:51 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142529430
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:32 schreef twi het volgende:
Volgens mij is iedereen die wel eens een stevige opmerking heeft ontvangen wel behandeld daarmee. Behalve Sedan zelf dan.
Jij gaf mij bijna dagelijks stevige opmerkingen ;(. Ik moet er iedere nacht nog van huilen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142529433
Waarom word mijn reactie weer wegge-edit? Jullie weten gew dat het waar is en dat dat de sfeer verpest.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:33:05 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142529447
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:25 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ja joh, neem de rotte appels nog meer in bescherming :')
Ik neem helemaal niemand in bescherming, als het tegen anderen was geweest had er precies hetzelfde gestaan.

quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

En jij bent zo lief om voor al die mensen op te komen en constant te klagen over de sfeer. Maar ik garandeer je dat Faxie, Yats en Zeefje er geen moeite mee hebben. Van TGND zou ik niet eens weten waarom ze weg is eigenlijk.

Dus ik zie het probleem niet.
Noem het hoe je wil, als ik het constateer zeg ik er wat van, wie het dan ook is.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:34:04 #134
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142529494
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik neem helemaal niemand in bescherming, als het tegen anderen was geweest had er precies hetzelfde gestaan.

[..]

Noem het hoe je wil, als ik het constateer zeg ik er wat van, wie het dan ook is.
Ik deed dat ook. Er werd door de user in kwestie niks mee gedaan, dan mag ik toch ook tegenmaatregelen nemen :7?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142529531
Nou, ik wacht de grote veranderingen over 2 weken wel af. Want het is inderdaad zinloos om in discussie te gaan met de users die er daadwerkelijk posten. Kijken jullie het maar even rustig aan vanuit jullie torenkamertje.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:37:38 #136
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142529619
Maar even zonder grappen, jullie vonden/vinden dat echt een leuke SC?
pi_142529733
Heerlijk weer dit :')
Do what you love, love what you do!
pi_142529786
Al die mensen die er nooit postten en nu even ons af komen zeiken. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 20 juli 2014 @ 21:41:12 #139
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142529822
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Al die mensen die er nooit postten en nu even ons af komen zeiken. :')
Ik heb daar tot een tijdje geleden vrij regelmatig gepost. Net als in zoveel SC's
pi_142529991
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:40 schreef Fascination het volgende:
Al die mensen die er nooit postten en nu even ons af komen zeiken. :')
Die SEX SC was DE hosselreeks van heel fok. ;)
pi_142530022
quote:
11s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:41 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik heb daar tot een tijdje geleden vrij regelmatig gepost. Net als in zoveel SC's
Waarom ben je weggegaan, het was altijd zo gezellig met jou
  zondag 20 juli 2014 @ 21:46:08 #142
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142530078
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:44 schreef Weissman het volgende:

[..]

Die SEX SC was DE hosselreeks van heel fok. ;)
Weet je Alles van hè

;) ;) ~O>
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  zondag 20 juli 2014 @ 21:47:33 #143
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142530142
quote:
2s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:45 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Waarom ben je weggegaan, het was altijd zo gezellig met jou
:'( *;
pi_142530194
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:37 schreef hugecooll het volgende:
Maar even zonder grappen, jullie vonden/vinden dat echt een leuke SC?
Door het constante gezeur over de sfeer waren de meeste mensen eigenlijk nog maar zelden in de SC. Dus nee, leuk vond ik het niet. Maar dat was het ooit wel.
pi_142530210
Oke we gaan nu hier stoppen met verkapte slowchat, dit is Feedback. SC is sowieso 2 weken dicht dus nu gaan we verder met feedback voor de rest van SEX. Niet mee eens dan kan je een topic in Feedback openen
pi_142530625
Wel lekker makkelijk om nu jullie collega r&p Mods ermee op te zadelen :')

For the record, daar ging het tot nu toe goed :P

We zullen t zien. ;)
Do what you love, love what you do!
  zondag 20 juli 2014 @ 21:59:36 #147
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142530744
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:57 schreef kree het volgende:
Wel lekker makkelijk om nu jullie collega r&p Mods ermee op te zadelen :')

For the record, daar ging het tot nu toe goed :P

We zullen t zien. ;)
Het gaat gewoon goed. Er was in de SEX SC dan ook gewoon niks aan de hand.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142530881
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 21:57 schreef kree het volgende:
Wel lekker makkelijk om nu jullie collega r&p Mods ermee op te zadelen :')

For the record, daar ging het tot nu toe goed :P

We zullen t zien. ;)
Er is toch niks aan de hand? Al die users posten nu lekker in de Relatie SC. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 20 juli 2014 @ 22:04:42 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142531011
quote:
7s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:02 schreef complicate het volgende:

[..]

Er is toch niks aan de hand? Al die users posten nu lekker in de Relatie SC. :')
En het is er gezellig, joh! We plannen zelfs een meet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142531069
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

En het is er gezellig, joh! We plannen zelfs een meet.
Proficiat. Ga zo lekker door. :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 20 juli 2014 @ 22:07:10 #151
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_142531152
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Proficiat. Ga zo lekker door. :Y
Sarcasme komt wel in je woordenboek voor!
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_142531214
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:07 schreef zeefje het volgende:

[..]

Sarcasme komt wel in je woordenboek voor!
;) :) O+
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zondag 20 juli 2014 @ 22:09:32 #153
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142531266
quote:
14s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:05 schreef complicate het volgende:

[..]

Proficiat. Ga zo lekker door. :Y
Komt helemaal goed *O*.

En gelukkig lees ik lekker over je sarcasme heen. Wat heb jij een kutavond, of niet :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142531309
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Komt helemaal goed *O*.

En gelukkig lees ik lekker over je sarcasme heen. Wat heb jij een kutavond, of niet :D.
Nee hoor :*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142531357
Klaar nu
pi_142531614
quote:
4s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[info]Klaar nu[/info]


[ Bericht 68% gewijzigd door Tally op 20-07-2014 22:18:08 ]
pi_142648217
Zou -dat ene topic- alsjeblieft weer open kunnen?

Er was -niks- aan de hand totdat jullie zooitje negatievelingen onze R&P sc kwamen overnemen en ze hebben het voor elkaar gekregen de sfeer in enkele dagen com-pleet te verzieken!

Van de oorspronkelijke posters post ongeveer de helft al niet meer en diegenen die blijven, worden collectief onder een stortvloed van onder-de-gordel sneren weggejaagd, monddood gemaakt of simpelweg collectief genegeerd.

Ik ben een jaar of wat geleden niet voor niets uit de sex sc vertrokken en nu komt het hele zooitje naar mij toe en ja hoor, binnen 2 dagen is het alweer raak terwijl er daarvoor maandenlang NIKS AAN DE HAND was.

Verwijder dit bericht maar
Note me maar

maar...

ALS

JE

BLIEFT

neem dat zooitje zelfreflectie-loze negatievelingen weer terug...of zoiets *insert smeek-smiley hier*
pi_142648465
Je trekt het teveel persoonlijk aan hoor. Je reageert zelf enorm fel.
pi_142649065
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou -dat ene topic- alsjeblieft weer open kunnen?
Nee.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_142649085
-weg-
pi_142707822
quote:
9s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zou -dat ene topic- alsjeblieft weer open kunnen?

Er was -niks- aan de hand totdat jullie zooitje negatievelingen onze R&P sc kwamen overnemen en ze hebben het voor elkaar gekregen de sfeer in enkele dagen com-pleet te verzieken!

Van de oorspronkelijke posters post ongeveer de helft al niet meer en diegenen die blijven, worden collectief onder een stortvloed van onder-de-gordel sneren weggejaagd, monddood gemaakt of simpelweg collectief genegeerd.

Ik ben een jaar of wat geleden niet voor niets uit de sex sc vertrokken en nu komt het hele zooitje naar mij toe en ja hoor, binnen 2 dagen is het alweer raak terwijl er daarvoor maandenlang NIKS AAN DE HAND was.

Verwijder dit bericht maar
Note me maar

maar...

ALS

JE

BLIEFT

neem dat zooitje zelfreflectie-loze negatievelingen weer terug...of zoiets *insert smeek-smiley hier*
Het topic was maandenlang dood ja. Dan is er niet veel aan de hand nee.

Komop zeg, je ging pas regelmatig naar de Sex SC nadat de RnP SC bijna zo dood als een pier was en veel van die users toen in de Sex SC zaten. Die overigens ook nooit volledig de RnP SC verlaten hadden, dat even terzijde. Zo nu en dan leefde het weer een beetje op dankzij juist die users, en een paar blijvertjes (Evi, Engel, XFriend) die het nu overigens niet zoveel uit lijkt te maken dat de oude kliek weer terug is. En je ging daar weer weg ja, nadat je zelf ruzie zat te zoeken.

De enige die ruzie zit te maken ben -wederom- jij, in de Sex SC deed je dat ook al. Misschien was dat zelfs wel een van die akkefietjes die samen met een hoop anderen leidden tot het sluiten van de SC, dus nog bedankt voor je bijdrage in dat geval. Maar de meeste herrieschoppers zitten in andere SC's. Ow en complicate is ook wat beledigd, want die denkt dat heel RnP van haar is lijkt het wel tegenwoordig. Maar RnP is gewoon van iedereen, net als de andere subfora. Verder zijn de andere 'vaste' users daar pas sinds een week of 2-3 aan het posten. Niet echt iets wat ik oorspronkelijke posters zou noemen.

Voor zover ik zie zijn er maar 2 of 3 nieuwelingen uit de Sex SC overgestapt. Al die 'negatievelingen' waren vroeger ook gewoon een vaste waarde in de RnP SC en toen had je er ook geen problemen mee. Waarom nu opeens wel?

Ow en ik heb uiteraard gelijk, want ik heb net je beweringen met mijn argumenten van tafel geveegd. Discussie klaar dus :) (Zo ging dat toch ongeveer?)

Of je bent een erg goede troll, dat kan ook.... :P In dat geval, I salute you _O_
pi_142707925
Je loopt een beetje achter, Fax :P

Heb je het fb topic in r&p gister niet gelezen?
pi_142708146
Naja, vooruit dan maar, tis dat ik op dit uur toch niks beters te doen heb.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 03:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Het topic was maandenlang dood ja. Dan is er niet veel aan de hand nee.

Komop zeg, je ging pas regelmatig naar de Sex SC nadat de RnP SC bijna zo dood als een pier was en veel van die users toen in de Sex SC zaten. Die overigens ook nooit volledig de RnP SC verlaten hadden, dat even terzijde. Zo nu en dan leefde het weer een beetje op dankzij juist die users, en een paar blijvertjes (Evi, Engel, XFriend) die het nu overigens niet zoveel uit lijkt te maken dat de oude kliek weer terug is. En je ging daar weer weg ja, nadat je zelf ruzie zat te zoeken.

De enige die ruzie zit te maken ben -wederom- jij, in de Sex SC deed je dat ook al. Misschien was dat zelfs wel een van die akkefietjes die samen met een hoop anderen leidden tot het sluiten van de SC, dus nog bedankt voor je bijdrage in dat geval. Maar de meeste herrieschoppers zitten in andere SC's. Ow en complicate is ook wat beledigd, want die denkt dat heel RnP van haar is lijkt het wel tegenwoordig. Maar RnP is gewoon van iedereen, net als de andere subfora. Verder zijn de andere 'vaste' users daar pas sinds een week of 2-3 aan het posten. Niet echt iets wat ik oorspronkelijke posters zou noemen.

Voor zover ik zie zijn er maar 2 of 3 nieuwelingen uit de Sex SC overgestapt. Al die 'negatievelingen' waren vroeger ook gewoon een vaste waarde in de RnP SC en toen had je er ook geen problemen mee. Waarom nu opeens wel?

Ow en ik heb uiteraard gelijk, want ik heb net je beweringen met mijn argumenten van tafel geveegd. Discussie klaar dus :) (Zo ging dat toch ongeveer?)

Of je bent een erg goede troll, dat kan ook.... :P In dat geval, I salute you _O_
Het plaatsen van posts waarin halve waarheden met steken onderwater worden gemixt, is heel typisch voor de poststijl binnen het kliekje dat na de sluiting van de sex sc naar r&p is gegaan.
Deze poststijl is wellicht ook 1 van de redenen geweest waarom jullie sc hier in het sex forum gesloten is en zeker een factor geweest waarom ik een jaar of wat geleden ben gestopt met posten in de sc hier (en wellicht waren er ook nog anderen naast mijzelf).

Een ander opvallend iets is dat jullie kliekje beweert geen flauw idee te hebben waarom jullie sc hier gesloten is, ondanks herhaalde feedback van de modjes hier.

Punt is dat waar jullie ook heen gaan, er altijd gedonder is. Anderen de schuld geven is dan ook niet meer dan een escape, gewoon de vermoorde onschuld spelen, dan komt het wel goed, zo denken jullie.

Echter de modjes hadden jullie blijkbaar door en ik ook. Daarom ben ik daar weggegaan.

Ik heb niet veel verstand van groepsdynamiek, maar 1 ding weet ik wel: ik weet wanneer het foute boel is en ik weet nu hoe jullie groepje werkt. Daar zijn de modjes in r&p reeds ook achter gekomen, iets met park en 2012.

Ik heb het losgelaten. Nu jij nog ;)
pi_142709610
-knip-

Ik haal het weg

[ Bericht 96% gewijzigd door muhahaha op 25-07-2014 08:46:18 ]
pi_142709808
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:35 schreef muhahaha het volgende:
Jammer dat jij juist degene bent die de situatie verslechterde, dat begon al met een argument tegen mij welke compleet door jezelf uit zijn verband werd gerukt. Ik heb toen zelf aangegeven er niet op door te willen gaan en binnen een half uur had je je volgende discussie.

Als je komt vingerwijzen wees dan wel zo eerlijk want in beide gevallen was jij er zelf bij betrokken en je gaf zelf notabene nog aan dat je moeite hebt met sarcasme en dat je posts van users te serieus neemt. Als je dit weet van jezelf kun je toch ook wel nagaan dat dit je soms op gaat breken? FOK! bruist van het sarcasme, dat dat nu mee is genomen naar de SC in dit deel is vervelend voor jou, dat wil niet zeggen dat het maar achterwege moet blijven. Het is in mijn optiek een beetje geven en nemen.

Het valt me ook op dat sommige users het niet eens proberen, ze hebben geklaagd en ik zie ze inmiddels niet meer posten, zeggende dat ze er niet tussen komen. Ja, als je alleen klaagposts maakt is het niet gek toch? Tevens ben ik zelf van de oude garde, ik postte er niet echt meer omdat het topic mij op dat moment niet aansprak, nu weer wel vanwege de toestroom van bekende.

Ik zou ook willen pleiten voor een oplossing maar hele topics vol zetten dat dit niet kan vind ik allerminst behulpzaam, de situatie verslechteren en daar hier over komen liegen ook niet. Nogmaals, je was er zelf bij toen het minder werd en sommige posts waren ronduit onbeschoft en denigrerend. Dan moet je niet gek opkijken als mensen daar tegenin gaan en protesteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Oke, heb het allemaal even laten bezinken en dit zijn m.i. de fijten:
-Er komt geen nieuwe sc
-Met dat kliekje kan ik echt niet in 1 topic samen zijn, dat was al overduidelijk en is alleen maar bevestigd.

Ik gooi de handdoek in de ring en wens de modjes succes met de nieuwe aanwas...dat gaan jullie nodig hebben.
En let vooral even op de datum van de door mij gequote post van mijzelf en de post waarop Faxie reageerde.
Zie je het? Precies, de post waar Faxie op reageerde is ouder dan het hele gebeuren in het r&p fb topic van gisteren.

Faxie had niet op mij hoeven reageren, omdat ik al had aangegeven uit de relaties sc te vertrekken. M.a.w., jullie gaan geen last meer van mij krijgen in jullie topic.

Je wilt een oplossing? Nou die vinden jij en Faxie niet door op oudere posts van mij te reageren op de manier zoals Faxie dat gedaan heeft, om maar even een tip te geven.

Wil je -echt- iets wat wel werkt? Dan wil ik jullie beiden met nadruk verzoeken niet meer op (ver)oude(rde) posts van mij te reageren. Bij voorbaat dank, mag ik nu weer verder??
pi_142709819
Ik had mijn post net weer weggehaald koffie... sorry voor mijn post. Zou je mijn post in jouw post ook weg willen halen?
pi_142709843
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:35 schreef muhahaha het volgende:
-knip-

Ik haal het weg
Vreemd...maar even goed, zie de laatste zin van mijn bovenstaande post maar.
pi_142709855
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vreemd...maar even goed, zie de laatste zin van mijn bovenstaande post maar.
Ik had me bedacht en wil er eigenlijk niet mee inmengen, toen had ik al op send gedrukt alleen jij was iets sneller dan ik.
pi_142709871
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:57 schreef muhahaha het volgende:
Ik had mijn post net weer weggehaald koffie... sorry voor mijn post. Zou je mijn post in jouw post ook weg willen halen?
Wil je misschien stoppen mij steeds uit te dagen? Ik heb genoeg van jullie :r
En geef dat maar gelijk even door aan de rest van jouw bende zodat zij mij ook niet meer gaan lastigvallen, alstublieft, dankuwel.

Edit: Ah fuck it *klikt op kruisje rechtsbovenin*
  vrijdag 25 juli 2014 @ 09:02:28 #170
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142709880
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil je misschien stoppen mij steeds uit te dagen? Ik heb genoeg van jullie :r
En geef dat maar gelijk even door aan de rest van jouw bende zodat zij mij ook niet meer gaan lastigvallen, alstublieft, dankuwel.

Edit: Ah fuck it *klikt op kruisje rechtsbovenin*
Gast :')
pi_142709881
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wil je misschien stoppen mij steeds uit te dagen? Ik heb genoeg van jullie :r
En geef dat maar gelijk even door aan de rest van jouw bende zodat zij mij ook niet meer gaan lastigvallen, alstublieft, dankuwel.
Ik bied oprecht mijn excuses aan koffie. Ik had spijt van mijn post vandaar mijn edit daarop.
pi_143332674
Uit nieuwsgierigheid: is er al een beslissing genomen over de toekomst van de sex sc? De twee weken zijn immers al voorbij.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_143334175
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 10:55 schreef Fascination het volgende:
Uit nieuwsgierigheid: is er al een beslissing genomen over de toekomst van de sex sc? De twee weken zijn immers al voorbij.
Ik ga erop terugkomen :Y als Tally terug is van vakantie en dat is bijna
  dinsdag 9 september 2014 @ 20:20:57 #174
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_144363423
Oeps!
Wil iemand even #17 naar #18 veranderen? Dankjewel!

SEX / Doorvraagtopic 17#
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_144881423
Wat is dit voor clowneske idioterie om wickedmen's topic te sluiten?
Doodnormaal topic met duidelijk uitleg en vraagstelling van een veel voorkomend probleem.
Users worden gediscrimineerd ofzo, de arrogantie en de valsheid straalt gewoon van de mods af.
Bah. Misselijk.
pi_144883042
Ok. Teiltje nodig?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 25 september 2014 @ 12:58:49 #177
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144889076
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 08:50 schreef Tally het volgende:
Ok. Teiltje nodig?
Hoi, doe is normaal.
pi_144889598
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoi, doe is normaal.
Doe jij eens normaal.

Tally ^O^ :Y)
pi_144889653
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoi, doe is normaal.
Doe jij eens lief :(
pi_144889751
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 12:58 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Hoi, doe is normaal.
Ik dacht altijd dat doe een beetje vreemd was...
  donderdag 25 september 2014 @ 13:20:13 #181
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_144889757
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Doe jij eens lief :(
;(
  vrijdag 7 november 2014 @ 20:46:22 #182
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_146414171
Kan een moderator https://chains.cc/groups/BU5ObqIsumqfv8j toevoegen aan de topic start van SEX / De grote Porn-Off - #35 Vrijtrekselaars trekt ten strijde! ?

Graag onder de kop Lijst PornOff en nog boven de spoiler, bvd
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_146742183
Is er al een topic over de prikpil of kan ik er gewoon 1 openen?
S. 2014
J. 2016
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 17 november 2014 @ 14:38:11 #184
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146742232
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er al een topic over de prikpil of kan ik er gewoon 1 openen?
SEX / [TVT] De Pil deel 13 zou je denken. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146742303
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 14:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Is er al een topic over de prikpil of kan ik er gewoon 1 openen?
Er zijn al redelijk wat centrale topics over voorbehoedsmiddelen. Denk dat je wat betreft de prikpil in het centrale pil topic je vraag kan stellen. Lezen er genoeg mee.
  zondag 23 november 2014 @ 11:46:30 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146921497
Hoi Admiraal, kun jij de Bi yourself reeks ff reeksen? Is iets niet helemaal goed gegaan laatste paar delen.
Resistance is futile.
pi_146921553
quote:
7s.gif Op zondag 23 november 2014 11:46 schreef Seven. het volgende:
Hoi Admiraal, kun jij de Bi yourself reeks ff reeksen? Is iets niet helemaal goed gegaan laatste paar delen.
Doe ik vanmiddag even als ik klaar met werken ben, weet niet of ik dat via mobiel kan doen namelijk maar gaat gebeuren straks :Y
  zondag 23 november 2014 @ 11:49:56 #188
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146921563
quote:
1s.gif Op zondag 23 november 2014 11:49 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Doe ik vanmiddag even als ik klaar met werken ben, weet niet of ik dat via mobiel kan doen namelijk maar gaat gebeuren straks :Y
You're a darling, dankjewel :*

^O^
Resistance is futile.
pi_147261487
Ik bedenk me net dat iemand op mijn werk weet welk account ik gebruik. Wil iemand deze aub weggooien?

SEX / necrofilie fantasieën
pi_147269765
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef SuperFood het volgende:
Ik bedenk me net dat iemand op mijn werk weet welk account ik gebruik. Wil iemand deze aub weggooien?

SEX / necrofilie fantasieën
Had je je eerder moeten bedenken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_147289737
quote:
1s.gif Op donderdag 4 december 2014 05:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Had je je eerder moeten bedenken.
:( ok al mijn collega's weten het en er is een dood kuiken op mijn bureau gelegd toen ik even weg was. dank je wel! :(
pi_147289785
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef SuperFood het volgende:

[..]

:( ok al mijn collega's weten het en er is een dood kuiken op mijn bureau gelegd toen ik even weg was. dank je wel! :(
Graag gedaan.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 4 december 2014 @ 20:56:44 #193
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_147289826
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:54 schreef SuperFood het volgende:

[..]

:( ok al mijn collega's weten het en er is een dood kuiken op mijn bureau gelegd toen ik even weg was. dank je wel! :(
Haha, had je je piemel ook al in KPD gezet dan?
pi_147289899
quote:
0s.gif Op donderdag 4 december 2014 20:56 schreef twi het volgende:

[..]

Haha, had je je piemel ook al in KPD gezet dan?
nee die hadden ze al wel eens irl gezien. ga een beetje mijn pielemuis op fok zetten :')
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:50:44 #195
104871 remlof
Europees federalist
pi_148533327
Aan de TS van SEX / Orale seks

Misschien was mijn tip in je topic toch niet zo geweldig, ik heb het geprobeerd bij een niet nader te noemen SEXmod en dat ging zo:



Sorry voor eventueel aangerichte onherstelbare schade :@

[ Bericht 14% gewijzigd door remlof op 10-01-2015 03:30:07 ]
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:06:01 #196
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_148538274
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 20:46 schreef Sc0tTy het volgende:
Kan een moderator https://chains.cc/groups/BU5ObqIsumqfv8j toevoegen aan de topic start van SEX / De grote Porn-Off - #35 Vrijtrekselaars trekt ten strijde! ?

Graag onder de kop Lijst PornOff en nog boven de spoiler, bvd
Kan een mod dit nog doen?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_148538320
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

Kan een mod dit nog doen?
Zo ongeveer goed?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:09:41 #198
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_148538378
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:07 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zo ongeveer goed?
Graag onder het kopje Lijst PornOff
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_148538424
Done 8-)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:11:38 #200
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_148538429
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:11 schreef Tamashii het volgende:
Done 8-)
Danku :*
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')