Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Een klein beetje ja. Maar niet iedereen is gediend van zulke 'grappige' opmerkingen. En ook dat krijgen we met enige regelmaat te horen van verschillende users.
Het moet leuk zijn voor iedereen. En dat was het niet meer. Te veel en te vaak kregen we klachten over de sfeer.
Maar dat zal uiteraard liggen aan het geen ruggegraad hebben van de moderators.
Hier sluit ik mij volledig bij aan!quote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef twi het volgende:
Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.
Daarnaast is er in het topic juist sprake van meerdere kliekjes, waarbij iedereen weer prima voor elkaaropkomt zonder dat er echt zou hoeven worden ingegrepen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.
Mij zie je niet wanneer Huppel weer haar aandacht nodig heeft, Vinnie, Faxie en rival het over auto's hebben of Kaneelstokje, Royco en Fera het over comics hebben. Toch zie ik vier van hen regelmatig en gaan ook zij buiten mij weer om met mensen waar ik dan weer weinig mee heb. Prima, zolang je het sfeertje een beetje kent.
Zie er ook genoeg nieuwelingen bij aansluiten die het wel snappen. Kijk naar een yats die ik vaak genoeg treiter, maar die gewoon erbij is gaan horen.
Nee, kliekjesvirming vind ik echt een kul-reden om het topic dicht te doen. Kliekjes zijn namelijk overal. Als je vervolgens alleen nergens uit laat blijken dat je het naar je zin hebt bij een van die kliekjes en zelfs bij elk wissewasje gaat huilen bij de mods, dan ligt dat eerder aan degene die mekkert dan aan de mensen die al jarenlang met verschillende kliekjes blijkbaar toch ruimte vinden om in deze reeks redelijk netjes naast elkaar te blijven posten.
Toch werd ik zonder enig probleem opgenomen in de toen postende groep... En dat in een klik... Ongelooflijkquote:Op zondag 20 juli 2014 12:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En toch zit er een dikke kern van waarheid in zijn reactie. Het is de kliek die het verpest, collectief andere aanvalt, buitensluit en uitlokt met steken onder water te geven zelfs als betreffende persoon niet aanwezig is.
Beslissing is genomen en over 2 weken gaan we herzien of de SC opengaat
Amen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:01 schreef twi het volgende:
[..]
Meer van de gebruikers. Degenen die bij jullie aan het zeuren zijn geweest kan ik ongetwijfeld zo opnoemen. Degenen die datzelfde gedrag ook gewoon vertoond hebben. Je hoort mij niet zeiken wanneer ik een opmerking voor mijn kiezen krijg. Als je wat uitdeelt kun je ook wel eens een tikken terug verwachten.
Daarnaast is er in het topic juist sprake van meerdere kliekjes, waarbij iedereen weer prima voor elkaaropkomt zonder dat er echt zou hoeven worden ingegrepen. Heb je het niet naar je zin, dan kom je niet.
Mij zie je niet wanneer Huppel weer haar aandacht nodig heeft, Vinnie, Faxie en rival het over auto's hebben of Kaneelstokje, Royco en Fera het over comics hebben. Toch zie ik vier van hen regelmatig en gaan ook zij buiten mij weer om met mensen waar ik dan weer weinig mee heb. Prima, zolang je het sfeertje een beetje kent.
Zie er ook genoeg nieuwelingen bij aansluiten die het wel snappen. Kijk naar een yats die ik vaak genoeg treiter, maar die gewoon erbij is gaan horen.
Nee, kliekjesvirming vind ik echt een kul-reden om het topic dicht te doen. Kliekjes zijn namelijk overal. Als je vervolgens alleen nergens uit laat blijken dat je het naar je zin hebt bij een van die kliekjes en zelfs bij elk wissewasje gaat huilen bij de mods, dan ligt dat eerder aan degene die mekkert dan aan de mensen die al jarenlang met verschillende kliekjes blijkbaar toch ruimte vinden om in deze reeks redelijk netjes naast elkaar te blijven posten.
Enlighten mequote:Op zondag 20 juli 2014 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
Volgens mij snappen de meeste niet eens waarom het topic dicht is krijg ik het idee, dat kliekjesvorming is misschien een klein gedeelte ervan.
Dat jullie het niet zien is misschien nog wel het ergste.
Of het ultieme teken dat het juist heel goed werkte.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:13 schreef twi het volgende:
Haha, als zelfs AirwiN het met me eens is wordt het wel tijd om de SEX SC dicht te gooien.
Dat heet kantjes kiezenquote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"
Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
De crew heeft altijd gelijk, zelfs als ze geen gelijk hebben.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Maar waarom altijd die discussie achter de schermen? Er is nog nooit iemand op een normale manier het gesprek aangegaan met ons. Het is altijd meteen afgekapt, verwijderd en waarschijnlijk zelfs genote. Op zo'n uitgebreide reactie als van twi hierboven komt weer alleen "we hebben het al besloten, houdoe"
Zeg niet dat Tally nu direct moet reageren of iets, maar zo gaat het dus altijd. Wij hebben het vaker net proberen uit te leggen. Blijkbaar kunnen er een paar wel bij jullie terecht maar staan jullie voor ons totaal niet open.
Met verschillende personen zijn we echt wel de discussie aangegaan. Via pm/dm of zelfs via mail. Maar we konden aan de gang blijven. Ook in verschillende topics hebben we aangegeven dat er iets aan de sfeer moest gebeuren want het kon zo niet. Maar ook daar werd geen gehoor aangegeven. En dat houdoe we hebben het besloten is al eerder gezegd. Dat twi dan met een uitgebreide reactie komt is jammer maar pech. Zoals gezegd we blijven niet aan de gang.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Myraela het volgende:
Waarom haal je dan de rotte appels er niet uit en geef je die een ban?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Met verschillende personen zijn we echt wel de discussie aangegaan. Via pm/dm of zelfs via mail. Maar we konden aan de gang blijven. Ook in verschillende topics hebben we aangegeven dat er iets aan de sfeer moest gebeuren want het kon zo niet. Maar ook daar werd geen gehoor aangegeven. En dat houdoe we hebben het besloten is al eerder gezegd. Dat twi dan met een uitgebreide reactie komt is jammer maar pech. Zoals gezegd we blijven niet aan de gang.
Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enlighten me. Want serieus, ik weet het oprecht niet. Ik had nu niet het idee dat het zo gruwelijk naar ging in de tijd dat ik postte.
Omdat daar geen grond voor is en dat weten ze.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom haal je dan de rotte appels er niet uit en geef je die een ban?
Ja joh, neem de rotte appels nog meer in beschermingquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.
Het is gewoon geheel terecht dat die SC dicht is.
En ja sommige mensen zijn de dupe van dit gedoe, helaas is dat niet anders.
dit was voor het wk al idd. ik zie ook een paar hypocrieten hier posten.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat bepaalde personen mensen persoonlijk aanvallen. Hoe vaak is Faxie niet afgezeken, yats voor lul gezet omdat hij met z'n dates zat, zeefje voor slet uitgemaakt, TGND komt er niet mee door het gedoe. En dat zijn slechts enkele dingen.
Ik heb pas nog heel gezellig met TGND gebabbeld in SEX SC, hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faxie snapt dat het grotendeels een spelletje is.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |