quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:50 schreef ameij het volgende:
Waarschijnlijk is het het stomste idee ooit, en is het alleen maar gênant
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef d4v1d het volgende:
Wel veilig doen he. Straks bezwanger je dr nog.
Succes gegarandeerd! Hier op FOK! werkt "hoi, neuken?" ook altijd goed.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:50 schreef ameij het volgende:
Ik kan in principe hallo zeggen, en dan vragen of ze eens wat intiems zou willen doen.
sms'en in 2015quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef remlof het volgende:
Gewoon smsen: "Hoi, ik wil je beffen. Wanneer schikt het je?".
gewoon appen 'ik vind je lekker xxx' .quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:50 schreef ameij het volgende:
Ik ben een jongen, 16 jaar. Ik zou een keer graag een meisje orale seks willen geven om het eens mee te maken. Er is een meisje dat ik zag bij een café (17-18 jaar) dat ik al een tijdje niet meer gezien had. Ze zei gelijk dat we samen eens wat moesten gaan doen. Ze gaf me haar nummer. Ik zou haar wel eens orale seks willen geven, maar zou ze geïnteresseerd zijn? En hoe moet ik haar benaderen? Ik kan in principe hallo zeggen, en dan vragen of ze eens wat intiems zou willen doen. Als ze dan negatief reageert kan ik altijd zeggen dat het een vriend was die dat voor dw grap deed.
Wat denken jullie? Waarschijnlijk is het het stomste idee ooit, en is het alleen maar gênante, maar je weet nooit.
Gewoon een agenda-item in Outlook inschieten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef remlof het volgende:
Gewoon smsen: "Hoi, ik wil je beffen. Wanneer schikt het je?".
Ik zal jou zo even smsen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:24 schreef Tamashii het volgende:
Is dit serieus?ben nogal stoned dus kan het niet helemaal doorhebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |