Mij klinkt dat als een heel goed ideequote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef bellelena het volgende:
[..]
Zou het helpen om eerst bij je vrouw aan te leggen en als 'toetje' dan bij jou? Om zo de productie op te krikken, maar te voorkomen dat hij meteen ervan moet huilen omdat het niet vlug genoeg komt. Of zeg ik iets heel geks nu?
Kan tot 9. Wou even laten weten dat ik meelees en het rot vind. Heb ook nursing agitation gehad. Heel andere situatie natuurlijk, maar was voor mij uiteindelijk het einde. Je gaat er knap mee om. Laat je verstand voorlopig even leidend zijn, maar ga niet over je grenzen heen.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik slik er al 4 per dag, daar kan ik nog wel wat mee omhoog maar niet zoveel meer. Is wel het overwegen waard.
En die tsr, dat is juist het probleem van de kolf, die krijg ik er niet meer van.
Dank je.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef WupWup het volgende:
[..]
Kan tot 9. Wou even laten weten dat ik meelees en het rot vind. Heb ook nursing agitation gehad. Heel andere situatie natuurlijk, maar was voor mij uiteindelijk het einde. Je gaat er knap mee om. Laat je verstand voorlopig even leidend zijn, maar ga niet over je grenzen heen.
Hee kijk, dat is toch geen toevalquote:Op zondag 16 februari 2014 20:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zei zij net ookGaan we eens proberen, nu deden we het juist andersom.
Het stomme is dat ik ook gewoon niet weet of dat echt het probleem is. Als ik erin knijp (handkolven), sprietst het direct, dat spreekt het weer tegen.
Lief dat je t vraagt. Bv is razendsnel teruggelopen. Kolf na twee dagen nog amper iets. Helaas wel met nodige lichamelijk obgemak voor mij: enorme stuwing, behoorlijke verhoging. Heb me het hele weekend niet lekker gevoeld. Telkens ook angst voor nieuwe bo. Maar ergste lijkt nu voorbij.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:38 schreef L0t.. het volgende:
Momo hoe gaat het nu met je? Heb je uiteindelijk nog wel goede adviezen over het afbouwen gehad? Veel succes, ik hoop dat je snel kunt gaan genieten
Pas je op met die verhoging en stuwing?quote:Op maandag 17 februari 2014 06:27 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Lief dat je t vraagt. Bv is razendsnel teruggelopen. Kolf na twee dagen nog amper iets. Helaas wel met nodige lichamelijk obgemak voor mij: enorme stuwing, behoorlijke verhoging. Heb me het hele weekend niet lekker gevoeld. Telkens ook angst voor nieuwe bo. Maar ergste lijkt nu voorbij.
Aan de tips van lk had ik weinig. Ik moest maar een voeding gaan vervangen voor kv. En dan nog een. Enz. Ten eerste kreeg ik te weinig gekolfd dus moest wel gelijk meer kv bij geven. Ten tweede was er nog geen ritme of schema te ontdekken. Dus hoezo voeding vervangen? Heb uiteindelijk net als bij Sjaak om de x uur gekolfd en dat wilde ik telkens een uurtje langer tussen laten. Rekende op drie weken afbouwen. Maar goed, ging dus veeeel smeller al. vandaag mss nog twee keer op een dag om ergste spanning weg te nemen.
Jaap doet t op zich goed op de fles. Accepteert t ding en de voeding. Drinkt wel erg snel. Op zich heeft ie daar niet veel last van, op onbevredigde zuig behoefte na. Maar even op een speentje en hij is weer zoet.![]()
En ik ervoer dit weekend al zo veel meer rust.Goed besluit dus voor mij. Hoe jammer ik t ook vind
Ik zou even bij de verloskundige vragen of zij niet zelf kan knippen. Hier bij mij doen alle VK in de praktijk dat. Bij mijn ventje is het met 7 weken gedaan, toen ik naar het borstvoedingsuurtje op de praktijk ging, gewoon even tussendoor. Wie weet kan dat bij jou ook, ik zou het gewoon laten fixen en hoe eerder hoe minder weet hij er van heeft.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef DJMomo het volgende:
LK belde nog over tongriem. In feite nogal flauwe reactie. Omdat ik geen bv meer geef valt t nu buiten haar vak gebied en kan ze er niets over zeggen.
Als ik er iets mee wilde moet ik maar naar een kno. ze zei dat ie aan de korte kant is, nogal dicht tegen tong aan zit, en daardoor niet zo makkelijke ingreep van even klieven en klaar.
Als Jaap zes w is heb ik nacontrole bij vk. Wil haar vragen nog eens te kijken. Heeft dat zin? Of hebben zij er geen verstand van / is dat te laat etc ?
Oh ik zou helemaal niet zo lang wachten als het toch moet. Als hij ouder is moet hij waarschijnlijk onder narcose en nu is het zo gebeurd.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:02 schreef DJMomo het volgende:
LK belde nog over tongriem. In feite nogal flauwe reactie. Omdat ik geen bv meer geef valt t nu buiten haar vak gebied en kan ze er niets over zeggen.
Als ik er iets mee wilde moet ik maar naar een kno. ze zei dat ie aan de korte kant is, nogal dicht tegen tong aan zit, en daardoor niet zo makkelijke ingreep van even klieven en klaar.
Als Jaap zes w is heb ik nacontrole bij vk. Wil haar vragen nog eens te kijken. Heeft dat zin? Of hebben zij er geen verstand van / is dat te laat etc ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |