Echt hequote:Op maandag 10 februari 2014 18:48 schreef Szura het volgende:
Dat interview kon echt niet
Die opmerking over een Brits jurylid
Soms?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Echt he
Sjinkie is soms een debiel.
Bevlogen is een positief punt voor een sporter. Maar hij zit zichzelf er gewoon mee in de weg, dan is het geen bevlogen meer.quote:
Zijn ouders hadden voorspellende gaven. Ik pleit overigens om achterlijk en/of dom gedrag van sporters voortaan gewoon een Sjinkie te noemen.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef Marcoss het volgende:
Met Sjinkie als voornaam kun je ook niks anders verwachten eigenlijk
Heel lastig, hebben dit seizoen de World Cup gewonnen (2 van de 4 gewonnen, 1x tweede en 1x vijfde, misschien is Zuid-Korea nog wel eerder te pakken dan de VS.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden jullie van de loting bij de mannen?
- Korea
- VS
- Kazachstan
Is de VS te verslaan?
Wordt heel lastig inderdaad, maar de andere halve finale is niet veel minder sterk met China, Rusland, Canda en Italië(minder sterk).quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat vinden jullie van de loting bij de mannen?
- Korea
- VS
- Kazachstan
Is de VS te verslaan?
Godverquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:52 schreef Mani89 het volgende:
Gvd ik ga de zegetocht van mijn grote held gewoon missenHup Shenkie!
Ja, telkens bij het Shortrack gooien ze in de laatste bocht alleen de nummer één in beeld, terwijl het juist draait om plek twee/drie, flink naarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:01 schreef Mansjester het volgende:
Jammer. Wat een kut regie trouwens
Inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, telkens bij het Shortrack gooien ze in de laatste bocht alleen de nummer één in beeld, terwijl het juist draait om plek twee/drie, flink naar
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 11:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nederland is echt waardeloos bij shorttrack he...
Dat zag er inderdaad ook al niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:03 schreef Mansjester het volgende:
Hebben ze de cameravrouw van halfpipe snowboarden ingehuurd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |