Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijvenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Jahr00n het volgende:
allemaal potten die shorttrackers ook zeker
die willen niet winnen geen winnaarsmentaliteit
Yep, net zoals jij.quote:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Dezelfde mannen zitten daar toch in die eerder vandaag faalden?quote:
Ik zie liever nog even de finale shorttrackquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijven
Ja want vandaag "falen" betekent altijd falen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dezelfde mannen zitten daar toch in die eerder vandaag faalden?
Ik walg hier van. Mij is godverdomme gewoon een gouden medaille belooft en dan krijg ik alleen gefaal te zien. Speciaal ziekgemeld hiervoor. Wat een kutzooiiquote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijven
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja dat heb ik zelf live gezien....quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Live de podiumceremonie? Riesch heeft al gewonnen namelijk.
ughquote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder gaat vallen op de 500, Ronald wordt 4e en Smeekens rijdt z'n eerste rit 35.4
Ik ben geen Italie fan.....quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Redefine het volgende:
Je ziet ze nooit deze OS, maar opeens komen de nep Italië fans uit hun hol hoor
Belachelijk ja, ik had minstens 10 gouden medailles verwacht op de 1500 meter en de aflossingquote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik walg hier van. Mij is godverdomme gewoon een gouden medaille belooft en dan krijg ik alleen gefaal te zien. Speciaal ziekgemeld hiervoor. Wat een kutzooii
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder gaat vallen op de 500, Ronald wordt 4e en Smeekens rijdt z'n eerste rit 35.4
Inderdaad. Dan zou twee DQ een bronzen medaille zijn (als ze de B-finale winnen).quote:Op maandag 10 februari 2014 12:56 schreef heywoodu het volgende:
![]()
Als ze de B-finale nou mochten doen was er nog wat hele vage hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |