Sjinkie Knegtquote:
Zij niet.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja heel leuk, om daarna kenkerhard te falen
Je ziet ze nooit deze OS, maar opeens komen de nep Italië fans uit hun hol hoorquote:
Mannen aflossingquote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben we nog Nederlanders die wat kunnen winnen met shorttrack?
Kan er niets van is wat anders, ik doe het niet na.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
Echt he, wat een gefaalDan kan je er echt geen reet van
Ben gwn Nederlander en was gwn voor Nederland. Maar dit was gewoon eigen domme schuld.quote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je ziet ze nooit deze OS, maar opeens komen de nep Italië fans uit hun hol hoor
Ja en jij bent de grootste trollgod hier dus boeiend.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ze deden het met zijn 2'en...zij ook dus.
Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijvenquote:Op maandag 10 februari 2014 12:54 schreef Jahr00n het volgende:
allemaal potten die shorttrackers ook zeker
die willen niet winnen geen winnaarsmentaliteit
Yep, net zoals jij.quote:
Wat heeft dat er nou mee te maken?quote:
Dezelfde mannen zitten daar toch in die eerder vandaag faalden?quote:
Ik zie liever nog even de finale shorttrackquote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijven
Ja want vandaag "falen" betekent altijd falen.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dezelfde mannen zitten daar toch in die eerder vandaag faalden?
Ik walg hier van. Mij is godverdomme gewoon een gouden medaille belooft en dan krijg ik alleen gefaal te zien. Speciaal ziekgemeld hiervoor. Wat een kutzooiiquote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kan het niet aanzien. Heel mijn dag naar de klote door zulk gefaal. Eerst Sjinkgod die chillend goud denkt te halen en daarna die domme wijven
quote:Op maandag 10 februari 2014 12:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |